0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1.8T 20V

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.04.2007 09:47, RE: Pro Martina (autorA článku) - mé zkušenosti 1.8, 20 V, 92 kW, 125 PS, r.v. 1998
Petr napísal:
Martine, s Vaším popisem zcela souhlasím, zde jsou mé zkušenosti s výše popsaným vozem: je to Octavia, 1.8, 20 V, 92 kW, 125 PS, r.v. 1998 (stříbrná, výbava SLX - ovládání elektronikou).

Vůz jsem koupil s najetými 94.000 km, od 1. majitele. Tento vůz v této výbavě většinou šel na vývoz do Německa a Holandska na jejich rychlejší a kvalitnější dálnice.
Proto bych kriticky zhodnotil toto: těžké auto (více než 2 t), s kvalitním motorem (a zde se veřejnost rozchází: někdo říká, že je to žravý SHIT, ...
Oktavka vazi 2 tuny? ty jo, tak to muj bavor 5 touring je teda lehci. a ja si porad rikal jak mam tezky auto.lol
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.04.2007 10:12, zkušenosti 1.8T 20V
Bohužel asi musim Martina politovat. Opravdu nejspíš natrefil na špatný kousek. Vlastním stejnou octavii, respektive model 99 a takové problémy jsem s ní opravdu neměl. Jsem první majitel a vozidlo pravidelně servisuji ve škodovce. Nyní má nejeto 95tkm. Stotožnuji se s tím, že brzdy by mohly být lepší. Problémy jsem měl též se stahovačkou na levých předních dveřích a s přidřenými stěrači, ale to je typické pro všechny verze octávie nezávisle na motoru. A jak psal Martin dá se to vyřešit i levněji než ve škodováckém servisu. S motorem a převodovkou mam ty nejlepší zkušenosti a nemůžu si vůbec na nic stěžovat. Žádné problémy s převodovkou a diferenciálem, nebo s cívkami (ikdyž o cívkách už sem taky slyšel).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.04.2007 10:12,
Pro chytráka, který píše, že jenom na východě a v Česku se jezdí s vozy, které mají najeto více než 150 000 km. Tak se podívejte, kolik aut má v Něměcku nebo v Holandsku najeto třeba 200 000 km nebo daleko více a jezdí s němi vesele dál. Nevěřtě tomu, že každý na západě automaticky mění auto hned jak najede 150 000 km. A mimochodem odkus se asi ty vozy s několika set tisíci km sem asi vozí? Že by ze západu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.04.2007 10:19, RE: Co to je
martin napísal:
co to bleješ,takovejhle remcálek je nejlepčí.ty jezdíš mastnou tyčí a tady házíš patky.
Musim souhlasit s Martinem. Zigi asi v životě v žádný 1.8t nejel jinak by nepsal to co píše! Dle mého názoru je to jeden z nejlepších motorů co se do Octavie I dával a je moc velká škoda že neni v Octavii II. Myslim že je daleko lepší než 2.0FSI. Snad se blýská na lepší časy až příde 1.8TFSI.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.04.2007 10:27, RE: Závady
HugoBoss napísal:
Moje zkušenost je úplně jiná, nic z toho neznám ..
Octavia 1,8T, Elegance, 2001, koupená coby nová.. jezdil jsem s ní 5let, najel 220t., jediný servis co jsem řešil byly předepsaný garančky po 15tis, 2x výměna ložisla předního kola, po 3letech se měnily vysvícený výbojky..Já na to auto nedám šáhnout!
Tak s tímto názorek musim souhlasit. Sice jsem s ní nenajel tolik co Hugo. Na tohle auto nedám dopustit. Martim měl nejspíš špatný kousek. Asi se k Martinově octavii předchozí majitel nechoval zrovna nejlépe.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.04.2007 12:40, RE: 2,5roku a 37tis km???
Bohouš napísal:
Plno lidí jezdí třeba denně do práce jen 10 min tam, 10 min zpátky, o víkendu maximálně chata, kolik myslíš, že najedou ročně km? Každej nemusí sedet denně 4hodiny v autě a zbytek dne proonanovat...
Naprostý souhlas. Někdo se dokonce VYTAHUJE tiím, kolik desítek tïsíc ročně najezdí. A myslí si, že je TOP.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.04.2007 19:07, RE: Závady
HugoBoss napísal:
Moje zkušenost je úplně jiná, nic z toho neznám ..
Octavia 1,8T, Elegance, 2001, koupená coby nová.. jezdil jsem s ní 5let, najel 220t., jediný servis co jsem řešil byly předepsaný garančky po 15tis, 2x výměna ložisla předního kola, po 3letech se měnily vysvícený výbojky..Já na to auto nedám šáhnout!
Vysvícený býbojky? Jako, že xenony málo svítí? Takový problém máme (táta má) u A6 r.v. 99. V servisu jsme s tim ještě nebyli, máme jí týden. Kolik stály ty výbojky? Nejde to řešit nějak jinak? Já myslel že se tam dává nějaká kapalina, nebo plyn....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.04.2007 23:24, Teda jak tak ctu clanek a ty reakce....
Uprimne receno, neprijde mi normalni byt za 85000km nekolikrat v servisu kvuli zavade. Mam Nissana Almeru N15 4d 1.4 16V rv 1997. Jedinkrat jsem potreboval servis - kdyz praskla jakasi pritlacna pruzina (1 ze 3) u spojky - do servisu jsem dojel v pohode po svych - spojka jen dyl prokluzovala, oprava v radu stovek korun. Mam tam druhe tlumice, brzdove kotouce, tahla od steracu, spojkovou lamelu a baterku. tot vse za 10 let a 190 000 km. K nekterym japoncum jsem si vypestoval hlubokou duveru...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.04.2007 23:36, RE: Japonci
mufik.martin napísal:
Me by jen zajimalo, jestli opravdu Japonske vozy moderni produkce od roku 2000 a dal ujedou skoro 200 tis km bez jedine zavady tak, jak vsichni pisi, nebo jestli to jen taji. Nerikam, ze to neni mozne, ale v dnesni dobre, kdy jsou auta plna elektroniky a vsech moznych i nemoznych veci je poruchovost nevyhnutelna. VW kazdy buzeruje, ze porad stoji v servisu, ze sveho okoli a vlastni zkusenosti s Toledem vidim, ze tak horke to nebude jak pise vetsina majitelu Japonskych vozu, ze VW jen a jen stoji...
Souhlasím, máme ve firmě 2 a půl roku starou Mazdu 6, naj. 250 tis km a od počátku jsou s ní jen problémy. Na opravách nás už stála přes 200 000 Kč a to jezdi pravidelně do servisu- Ještě, že bude končit leasing.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.04.2007 10:00, RE: Japonci
mufik.martin napísal:
Me by jen zajimalo, jestli opravdu Japonske vozy moderni produkce od roku 2000 a dal ujedou skoro 200 tis km bez jedine zavady tak, jak vsichni pisi, nebo jestli to jen taji. Nerikam, ze to neni mozne, ale v dnesni dobre, kdy jsou auta plna elektroniky a vsech moznych i nemoznych veci je poruchovost nevyhnutelna. VW kazdy buzeruje, ze porad stoji v servisu, ze sveho okoli a vlastni zkusenosti s Toledem vidim, ze tak horke to nebude jak pise vetsina majitelu Japonskych vozu, ze VW jen a jen stoji...
Mám Avensis 99, najeto k dnesnimu dni 145.000, kupoval jsem ho v Nemecku, kdyz mel najeto 70.000 km. Najel jsem tedy 75.000 km a nemel jsem absolutne zadnou!!! zavadu, proste nic. Jen jsem provadel bezny servis - olej, desticky, rozvody. Jeste podotykam, ze nikde nic nehrka a to auto jezdi naprosto skvele. Předtim jsem mel Corollu a bylo to obdobne. Japonce muzu jen doporucit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.04.2007 10:22, RE: Japonci
Michal napísal:
Souhlasím, máme ve firmě 2 a půl roku starou Mazdu 6, naj. 250 tis km a od počátku jsou s ní jen problémy. Na opravách nás už stála přes 200 000 Kč a to jezdi pravidelně do servisu- Ještě, že bude končit leasing.
Tak to Vás vážně lituji. Takové problémy s Mazdou 6 a dokonce jste dali za opravy 200 000Kč? No tak to je teda vrchol, co si ti Japonci dovolují. Tak hele joudo, pracuji v servisu Mazda a takové kecy si nech pro pitomce, kteří ti na to skočí. Mazda 6 není zcela bezchybná, ale to není žádné auto. Mohu Ti poskytnout výpis závad na veškerých servisovaných vozech u nás a nikde nebude žádná výraznější závada, která by přesahovala částku cca.20 000,- Jestli jste na Mazdě dali do oprav 200 000,- tak jste ji totálně zničili a nebo Vám shořela, jinak to totiž není možné. Spíš mám podezření, že se tady jen snažíš poškodit vynikající pověst této značky, ale stejně většina lidí tady nejsou hlupáci, takže asi nic. Čus PS: Přečti si recenze, jak je strašně Mazda 6 poruchová. Ve městě, kde žiju, většina podnikatelů prodala Octavie a koupila si M6, asi proto, že stojí tak za hovno,že?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.04.2007 17:19, RE: Japonci
Pepa napísal:
Tak to Vás vážně lituji. Takové problémy s Mazdou 6 a dokonce jste dali za opravy 200 000Kč? No tak to je teda vrchol, co si ti Japonci dovolují. Tak hele joudo, pracuji v servisu Mazda a takové kecy si nech pro pitomce, kteří ti na to skočí. Mazda 6 není zcela bezchybná, ale to není žádné auto. Mohu Ti poskytnout výpis závad na veškerých servisovaných vozech u nás a nikde nebude žádná výraznější závada, která by přesahovala částku cca.20 000,- Jestli jste na Mazdě dali do oprav 200 000,- tak...
Tak hele joudo, já zas znám několik podnikatelů co prodali své vysoce na servis nákladné Mazdy 626 a jiné "superspolehlivé" japonce a koupili radši nenáročnou Octávku, která má servis na každém rohu za přijetelné peníze. A ne že dám za poškozený nárazník 20000Kč a k tomu musím do toho servisu ještě jezdi 70km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.04.2007 17:34, RE: Japonci
P. M. napísal:
Tak hele joudo, já zas znám několik podnikatelů co prodali své vysoce na servis nákladné Mazdy 626 a jiné "superspolehlivé" japonce a koupili radši nenáročnou Octávku, která má servis na každém rohu za přijetelné peníze. A ne že dám za poškozený nárazník 20000Kč a k tomu musím do toho servisu ještě jezdi 70km.
Jasně 20.000 za nárazník na japonce.Nebylo to náhodou 40.000?Nazýváš Pepu joudou,zajímalo by mne,co jsi potom ty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.04.2007 18:48, RE: Japonci
P. M. napísal:
Tak hele joudo, já zas znám několik podnikatelů co prodali své vysoce na servis nákladné Mazdy 626 a jiné "superspolehlivé" japonce a koupili radši nenáročnou Octávku, která má servis na každém rohu za přijetelné peníze. A ne že dám za poškozený nárazník 20000Kč a k tomu musím do toho servisu ještě jezdi 70km.
Ten naraznik za 20 000kc je pozlacenej a jako darek je k tomu lednička? :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.04.2007 19:16, RE: Japonci
P. M. napísal:
Tak hele joudo, já zas znám několik podnikatelů co prodali své vysoce na servis nákladné Mazdy 626 a jiné "superspolehlivé" japonce a koupili radši nenáročnou Octávku, která má servis na každém rohu za přijetelné peníze. A ne že dám za poškozený nárazník 20000Kč a k tomu musím do toho servisu ještě jezdi 70km.
to by mě zajímalo kdo tyhle mýty živí. Levný servis škoda....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.04.2007 20:08, RE: Japonci
KirovReporting napísal:
to by mě zajímalo kdo tyhle mýty živí. Levný servis škoda....
Já jsem čekal, že sem napíše nějaký takový debil, ale tohle jsem asi podcenil. Já jsem psal o Mazdě 6 a ten idiot sem tahá 626ku, kterou opravdu kdysi podnikatelé u nás kupovali. Potom skutečně přišla doba, že je vyměnili za Octavie, ale to jenom proto, že tam byl motor TDI, který byl v té době skutečně na špici. Benzínové motory se nedaly s Mazdou srovnat nikdy! Dnes je situace opět taková, že Octavie jsou měněny za Mazdu 6. Důvody jsou prosté: lepší motory, větší vnitřní prostor a větší atraktivita vozu. Chápu, že někomu tyto auta dovedou ležet v žaludku, ale prosím, nepište tady, že stojí za prd, že jste dali za opravy 200 000,- a podobné nesmysly, kdo se trochu o japonská auta zajímá, tak ví jak to je a pokud to někdo nemůže unést, tak ať sem teda píše, no. My si to tady pak uvedeme na pravou míru. Jen bych Vás prosil: Pište konkrétně, abychom si dovedli udělat obrázek, jak autům rozumíte.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.04.2007 20:21, RE: Japonci
Pepa napísal:
Já jsem čekal, že sem napíše nějaký takový debil, ale tohle jsem asi podcenil. Já jsem psal o Mazdě 6 a ten idiot sem tahá 626ku, kterou opravdu kdysi podnikatelé u nás kupovali. Potom skutečně přišla doba, že je vyměnili za Octavie, ale to jenom proto, že tam byl motor TDI, který byl v té době skutečně na špici. Benzínové motory se nedaly s Mazdou srovnat nikdy! Dnes je situace opět taková, že Octavie jsou měněny za Mazdu 6. Důvody jsou prosté: lepší motory, větší vnitřní prostor a větší atrakt...
Tak až bude u nás víc prodanejch všech japonců, jak Octávek, tak dej vědět.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.04.2007 20:29, RE: Japonci
anonym napísal:
Tak až bude u nás víc prodanejch všech japonců, jak Octávek, tak dej vědět.
Tak až bude v Japonsku prodaná setina škodovek z japonskejch vozů, tak začni přemýšlet o logice svého příspěvku...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.04.2007 20:56, RE: Japonci
Pepa napísal:
Já jsem čekal, že sem napíše nějaký takový debil, ale tohle jsem asi podcenil. Já jsem psal o Mazdě 6 a ten idiot sem tahá 626ku, kterou opravdu kdysi podnikatelé u nás kupovali. Potom skutečně přišla doba, že je vyměnili za Octavie, ale to jenom proto, že tam byl motor TDI, který byl v té době skutečně na špici. Benzínové motory se nedaly s Mazdou srovnat nikdy! Dnes je situace opět taková, že Octavie jsou měněny za Mazdu 6. Důvody jsou prosté: lepší motory, větší vnitřní prostor a větší atrakt...
Náhodou jsem našel tohle: http://galerie.autorevue.cz/showphoto.php?photo=18391
Zas to tak s tou spolehlivostí slavný asi není !
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 22.04.2007 21:03, RE: Japonci
Lojza napísal:
Tak až bude v Japonsku prodaná setina škodovek z japonskejch vozů, tak začni přemýšlet o logice svého příspěvku...
To se mi strašně na nás Českých lidičkách líbí. Jsme z titěrného státečku, je nás tolik, jako lidí v některých velkých městech, ale máme pocit, že jsme pupek světa. Lidi uvědomte si že pro Japonsko nejsme vůbec důležití! Japonci směřují vývoz především do Spojených států, Kanady, Austrálie. Evropu některé Jap. automobilky (např. Mitsubishi) neberou vůbec vážně. To, že se tady neprodá tolik jap. vozů, jako českých mi přijde logické a zcela v pořádku.( v Rusku se taky prodá víc žigulíků než Volkswagenů a přeci není žigul lepší Jen idiot se nad tím může pozastavovat, ale pravda je, že pokud by lidé byli trochu více informovaní, tak těch japončíků tady jezdí daleko víc. Bohužel však spousta lidí věří nesmyslným tvrzením, která nemají opodstatněný základ a další hlupáci to ventilují i tady.
reagovať
  1 ... 3 4 5 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.