anonym napísal:
Když se podíváte do mého příspěvku, to samé tam píšu níže, cituji: "Pouze v Česku a na východě se s auty jezdí vzhledem ke kupní síle obyvatel i 300.000 a více. Za tyto km navíc (nad těch 150.000 km) musíte počítat s tím, že všechny součástky jsou konstruovány na právě tu vzdálenost 150.000 km. Pak to jde vše postupně do háje a nám nezbývá nic jiného, než měnit a měnit a měnit."
Informace, že auto je stavěné na 150.000 km je z Německa, z uatorizovaného servisu ŠKODA, který vlastní můj kamarád D...
Životnostní zkoušky v automobilovém průmyslu bývají navržený tak, aby simulovaly cca 250 000km nebo 7 let. Když se podíváte na modelovou obměnu u automobilek, většinou to taky na těch 7 let vychází. Auta rozhodně nejsou stavěná na 150 000km, to Dieter kecá (nebo pamatuje "stodvacítky"
)). Nedivil bych se ale, kdyby po těch 150k km první majitelé většinou auta prodávali...
Jinak mám O1 1,8 92kW z 97, najeto 180k km prakticky bez problémů. Vadí mi, že to blbě svítí, že se u toho mlží v zimě okna a že to nemá kapsy na zadních stranách opěradel předních sedadel. Spotřeba je cca 8l / 100km, jezdím většinou po městě a krátké vzdálenosti.
Autor článku je podle mě nepoučitelnej optimista, protože takovýhle auto je tak zralý na natření na zeleno a úklid do kopřiv.