0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1.8T 20V

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 14:10, RE: Octa
Máca napísal:
Mám na Octavii I Tdi 81 Kw najeto 171.000, r.v. 2000 a spojka původní... Jediný, co bylo kromě spotřebáku: 2x přední ložisko (na straně řidiče) a 2x okenní stahovačka.
Octavia je v pohodě, těm kecům co tam píše moc nevěřím, bůhví, kolik to mělo najeto....mám Tdi 66 kw a pohoda.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 14:15, RE: Pro Martina (autorA článku) - mé zkušenosti 1.8, 20 V, 92 kW, 125 PS, r.v. 1998
anonym napísal:
Když se podíváte do mého příspěvku, to samé tam píšu níže, cituji: "Pouze v Česku a na východě se s auty jezdí vzhledem ke kupní síle obyvatel i 300.000 a více. Za tyto km navíc (nad těch 150.000 km) musíte počítat s tím, že všechny součástky jsou konstruovány na právě tu vzdálenost 150.000 km. Pak to jde vše postupně do háje a nám nezbývá nic jiného, než měnit a měnit a měnit."

Informace, že auto je stavěné na 150.000 km je z Německa, z uatorizovaného servisu ŠKODA, který vlastní můj kamarád D...
Životnostní zkoušky v automobilovém průmyslu bývají navržený tak, aby simulovaly cca 250 000km nebo 7 let. Když se podíváte na modelovou obměnu u automobilek, většinou to taky na těch 7 let vychází. Auta rozhodně nejsou stavěná na 150 000km, to Dieter kecá (nebo pamatuje "stodvacítky" )). Nedivil bych se ale, kdyby po těch 150k km první majitelé většinou auta prodávali...
Jinak mám O1 1,8 92kW z 97, najeto 180k km prakticky bez problémů. Vadí mi, že to blbě svítí, že se u toho mlží v zimě okna a že to nemá kapsy na zadních stranách opěradel předních sedadel. Spotřeba je cca 8l / 100km, jezdím většinou po městě a krátké vzdálenosti.
Autor článku je podle mě nepoučitelnej optimista, protože takovýhle auto je tak zralý na natření na zeleno a úklid do kopřiv.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 14:20, RE: Pro Martina (autorA článku) - mé zkušenosti 1.8, 20 V, 92 kW, 125 PS, r.v. 1998
D. napísal:
Životnostní zkoušky v automobilovém průmyslu bývají navržený tak, aby simulovaly cca 250 000km nebo 7 let. Když se podíváte na modelovou obměnu u automobilek, většinou to taky na těch 7 let vychází. Auta rozhodně nejsou stavěná na 150 000km, to Dieter kecá (nebo pamatuje "stodvacítky" )). Nedivil bych se ale, kdyby po těch 150k km první majitelé většinou auta prodávali...
Jinak mám O1 1,8 92kW z 97, najeto 180k km prakticky bez problémů. Vadí mi, že to blbě svítí, že se u toho mlží v zimě okn...
Jenom doplním, že v zadávacích podmínkách pro vývoj automobilu a stejně tak i motoru je uvedena požadovaná životnost. Zpravidla se pohybuje okolo 250 tkm.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 14:37, ochcáfka
ty ochcáfky jsou hrozný sráče předražený - zlatá moje marea
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 14:41, Byla to typická Ochcávka
Ochcávka je vcelku dobře myšlený auto, ale plné konstrukčních a výrobních vad. Měl jsem 1,8 20V a za 4 roky provozu byla 3x na odtahu a vysolil jsem celkem 140.000 Kč na všech možných opravách, samozřejmě značkovým servisům... Po tom, co mně jeden takový značkový Škodapeněz servis nechal půl roku jezdit s uhnilými třmeny předních brzd, ačkoliv jsem tam byl 3x s tím, že v předních kolech něco píská, moje blbost dosáhla všech mezí a ten šmejd jsem okamžitě odvezl do bazaru. Prodal se rychle, ale za týden jsem musel novému majiteli vrátit 5.000 Kč na opravu předních oken.
Když to shrnu: ŠKODA SIMPLY NEVER!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 14:42, Má pravdu
Já tomu věřím, vždyt najedu se svým oltcitem ročně nějakých 8.000 km a také je v plný palbě, tak nevím co furt všichni máte!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 14:56,
Známý z práce má taky OI 1.8T a ročně najede jen kolem 5000km........
V současosti má najeto jen 39000km. Auto je rok 99´.
Já najedu kolem 13000km/rok.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 15:05, RE: 2,5roku a 37tis km???
anonym napísal:
Tady vetsinou pisou a ctou prispevky lidi, kteri se o auta hodne zajimaj a hodne s nima jezdi, "obycejny" ridici sem moc nepisou, aspon myslim. I ja najedu rocne tak 5000km, pouze blizka prace, nakupy, zahrada... Lituju lidi, ktery sedi 5h denne v aute a prijde jim to jako paradni vec, vzdyt na svete je tolik krasnejsich veci :o)
Uvazoval jste nekdy o tom, ze nez investovat do auta se vam vyplati asi jezdit taxikem? Na kolik vas vyjde kilometr v aute,kdyz zapoctete kupni cenu auta, povinne ruceni, opravy, benzin,...???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 15:39, RE: 2,5roku a 37tis km???
madar napísal:
Uvazoval jste nekdy o tom, ze nez investovat do auta se vam vyplati asi jezdit taxikem? Na kolik vas vyjde kilometr v aute,kdyz zapoctete kupni cenu auta, povinne ruceni, opravy, benzin,...???
No tohle snad nechceš přednášet před celou skupinou lidí, co sem píšou, jako důvod nekoupení auta. 80 procent všech lidí co sem píšou milujou svoje auta a za taxík by je určitě neměnili. Je to určitá forma hrdosti svést se ve svym nablejskanym miláčkovy. Já například i kdybych na to měl, tak bych si nikdy neobstaral řidiče. To se ovšem netýká lidí, co cestujou dlouhý trasy. Ty by si ho zasloužili. Jinak s tím přetáčením tacháčů, pokud to dělaj skutečně profíci, tak to pozná málokdo, pokud samozřejmě nejsou třeba ohmataný interiérový díly. Udělat se dá všechno. Taky znám lidi, co to dělaj a to, že je to přetočený, nepoznali ani mechanici.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 16:16, Auto za všechny prachy..
Za zdůraznění stojí jeden fakt, od kterého se odvíjejí další věci. To, že někomu leasingovka zabaví auto, je věc poměrně běžná, pro "majitele" však nikoli nečekaná. Velké procento později zabavených aut si pořizují lidé, kteří už v počátku ani neuvažují o tom, že by ho doplatili. Prostě složit minimální akontaci, zaplatit 1 - 2 splátky a dá se jezdit klidně i rok. A že se k takovému autu chovají jak dobytek, to snad nikoho nepřekvapí. Pár takových aut jsem už viděl - po roce provozu vypadají tak na 15 let. To jen na obhajubu O1, kterou jinak nemusím. V 1,8T L+K v kombíku jsem párkrát jel, určitě nejlepší benzín v O1....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 16:20, RE: Servisy v Nemecku a Česku
krakatit napísal:
myslis servis kde synator majitele zavodi? Janak
Ano je to auto Janák. Největší ojebávka ve Východočeském kraji. Nebo si to aspoň myslím, ale možná jsou ještě horší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 16:43, Úspora jen do jisté míry
Ona výzva ze závěru článku, že lepší než autorizovaný servis je koukat se po vrakovištích, je sice praktická, ale jen do té doby, než na vrakáči skončí ukradená právě tato octavie, že....

Bohužel cenová politika automobilek člověka k návštěvě vrakoviště doslova nutí, takže tím vlastně výrobci podporují zloděje, a nepřímo stimulují poptávku po nových vozech. K tomu se přidává nekorektní jednání a leckdy fušerská práce dealerů.

Kdyby policajti něco dělali, hýbli zadkem a vrakoviště by prověřovali (i když je to obtížné), mohlo by se riziko krádeží aspoň o něco snížit, ale takhle je to akorát bordel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 16:43, Úspora jen do jisté míry
Ona výzva ze závěru článku, že lepší než autorizovaný servis je koukat se po vrakovištích, je sice praktická, ale jen do té doby, než na vrakáči skončí ukradená právě tato octavie, že....

Bohužel cenová politika automobilek člověka k návštěvě vrakoviště doslova nutí, takže tím vlastně výrobci podporují zloděje, a nepřímo stimulují poptávku po nových vozech. K tomu se přidává nekorektní jednání a leckdy fušerská práce dealerů.

Kdyby policajti něco dělali, hýbli zadkem a vrakoviště by prověřovali (i když je to obtížné), mohlo by se riziko krádeží aspoň o něco snížit, ale takhle je to akorát bordel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 16:43, Úspora jen do jisté míry
Ona výzva ze závěru článku, že lepší než autorizovaný servis je koukat se po vrakovištích, je sice praktická, ale jen do té doby, než na vrakáči skončí ukradená právě tato octavie, že....

Bohužel cenová politika automobilek člověka k návštěvě vrakoviště doslova nutí, takže tím vlastně výrobci podporují zloděje, a nepřímo stimulují poptávku po nových vozech. K tomu se přidává nekorektní jednání a leckdy fušerská práce dealerů.

Kdyby policajti něco dělali, hýbli zadkem a vrakoviště by prověřovali (i když je to obtížné), mohlo by se riziko krádeží aspoň o něco snížit, ale takhle je to akorát bordel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 17:03, RE: Byla to typická Ochcávka
Pobíječ komančů napísal:
Ochcávka je vcelku dobře myšlený auto, ale plné konstrukčních a výrobních vad. Měl jsem 1,8 20V a za 4 roky provozu byla 3x na odtahu a vysolil jsem celkem 140.000 Kč na všech možných opravách, samozřejmě značkovým servisům... Po tom, co mně jeden takový značkový Škodapeněz servis nechal půl roku jezdit s uhnilými třmeny předních brzd, ačkoliv jsem tam byl 3x s tím, že v předních kolech něco píská, moje blbost dosáhla všech mezí a ten šmejd jsem okamžitě odvezl do bazaru. Prodal se rychle, ale z...
Měl jsem necelé 2 roky O1 1,8T 20V SLX rok99 najeto 90tisíc a najel jsem asi 20 tisíc km. Jediné co jsem musel měnit byla stahovačka zadního okna a vyčistit pouzdra uložení stěračů. Jinak bežné výměny oleje a jiné věci dle servisní knížky (do servisu bych si auto asi nikdy nedal, jsou drazí a ojebou co můžou). Na tento motor nedám dopustit, je to nejlepší benzin od VW v té době. Ted jdu do O1 RS
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 21:35, mufik.martin
Tom napísal:
Měl jsem necelé 2 roky O1 1,8T 20V SLX rok99 najeto 90tisíc a najel jsem asi 20 tisíc km. Jediné co jsem musel měnit byla stahovačka zadního okna a vyčistit pouzdra uložení stěračů. Jinak bežné výměny oleje a jiné věci dle servisní knížky (do servisu bych si auto asi nikdy nedal, jsou drazí a ojebou co můžou). Na tento motor nedám dopustit, je to nejlepší benzin od VW v té době. Ted jdu do O1 RS
Mufiku, napis zase naky svy moudro, at se jeste pred spanim poradne zasmeju, hm? Rozeber a zanalizuj par aut, par koncernu a vyvod dusledky, proc, jak, za kolik a z jakyho duvodu, jo? :O)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 21:43, RE: mufik.martin
Lojza napísal:
Mufiku, napis zase naky svy moudro, at se jeste pred spanim poradne zasmeju, hm? Rozeber a zanalizuj par aut, par koncernu a vyvod dusledky, proc, jak, za kolik a z jakyho duvodu, jo? :O)
Vim o autech opravdu hodne, takze zkusim popsat ve zkratce to nejdulezitejsi... nejrychlejsi auto je formule, nejprostornejsi auto je vlak, tam se vejde opravdu fůra lidi a nejbezpecnejsi auto je kazdopadne tank. Zitra to trosku vice rozeberu a zanalizuju :o)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 20.04.2007 22:38, RE: mufik.martin
mufik.martin napísal:
Vim o autech opravdu hodne, takze zkusim popsat ve zkratce to nejdulezitejsi... nejrychlejsi auto je formule, nejprostornejsi auto je vlak, tam se vejde opravdu fůra lidi a nejbezpecnejsi auto je kazdopadne tank. Zitra to trosku vice rozeberu a zanalizuju :o)
A já vím o autech ještě víc! nejspolehlivější je můj žiguli, nejúspornější- je můj žiguli, nejpoptávanější- je můj žiguli. Později to trochu více rozeberu a zanalizuji, aby jste měli dokonalý přehled jaké že auta kupovat. Žig., žig. zdar!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.04.2007 03:58, RE: bestdrifter
Po přečtení... napísal:
...tohoto článku mám pocit, že oktávie byly stvořeny aby automobilka vydělávala na náhradních dílech. Jsem sice patriot, ale oktávu bych si taky nikdy nekoupil, věřím, že toto je snad ojedinělý případ, ale hlavní důvod u mě je, že auto má velice špatné jízdní vlastnosti (v mezích až nebezpečné) a taky proto, že se velice kradou (což po přečtení pár podobných recenzí fakt nechápu)
To je přeci jasný! Kradou se na náhradní díly.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 21.04.2007 04:09, RE: mufik.martin
cruise napísal:
A já vím o autech ještě víc! nejspolehlivější je můj žiguli, nejúspornější- je můj žiguli, nejpoptávanější- je můj žiguli. Později to trochu více rozeberu a zanalizuji, aby jste měli dokonalý přehled jaké že auta kupovat. Žig., žig. zdar!
Nevěděl byste o nějakém Žiguli? Já bych totiž hlavně nechtěl někdy vejít do servisu firmy Škoda, alespoň ne v Česku!
reagovať
  1 2 3 4 ... 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.