0
späť
 

diskuze k tématu: Poradíme s výběrem silného vozu

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, německá vozidla, německá vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 11:52, rada
josef: LPG si montuji i lide, kteri penize maji.
Chapu na co narazite, ale chlubit se tim, ze mam patnactilitrovou spotrebu bezinu a vubec me to nesere, je jenom jina forma pozerstvi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 12:10, rada
Pokud mám 2,3,4 miliony na auto,mám i na benzín. Už vidím někoho jak do S 65 AMG montuje plyn pže má peníze. A ten bohatý,a tato auta jsou pro bohaté,který chce ušetřit,si koupí S 420 cdi,a méně bohatý si koupí E 350 CDI,ještě méně bohatý si koupí C 250CDI,kdo opravdu hledí na ekonomiku pak 1.9tdi,a ten komu jde o pořízení za co nejméně pak třeba mégane a ten si nechá nový přestavit na lpg. A takový blb který nic nechápe jako ty Mindoro si koupí starou plečku,koupí do ní plyn a myslí si jaký je borec. Zřejmě si nepochopil že věci si kupujeme jen takové na jaké máme. Bohatý pán má S 65 AMG,hodinky Breitling,velkou vilu,třeba firmu a na nějaké lpg ti kašle i s tvou spořebou! Ty máš možná 760i na lpg,ale víc už toho nebude tak tě spotřeba pálí,není divu. Což takhle Phantoma na plyn,nebo Veyron???????? Vyplatí se to,sám přestavím na plyn své GT3RS,alespon na okruhu ušetřím, Dík za radu!!!!!!!! Ale pán at se drží inteligentnějších tebe.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 12:14, rada
Já bych si dal na plyn ZILa. Ten velký co vozil Husáka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 12:58, rada
josef: Aha. Ted uz tomu konecne rozumim! Bohaty ma nejlepsi veci a chudy ma nejhorsi veci. Kazdy chudy chce vypadat bohatsi nez ostatni chudi a tak si kupuje lepsi veci od bohatsich, kteri zase kupuji ty nove, nejlepsi, protoze jenom nove veci jsou nejlepsi. A taky by uz v tech starsich vypadali chudsi, nez ve skutecnosti jsou..
Dekuju za vysvetleni.

To, ze si LPG davaji do auta vetsinou lidi, kteri setri, jej v hodnotovem zebricku jaky josefe bezpochyby vyznavas, devalvuje na volbu pro chudaky a proto si jej ty osobne do auta nikdy neporidis. Ty nechces vypadat jako chudak. Radsi ozelis spoustu vyhod, ktere starsi benzinove auto ma a koupis si funglovku s dyzlem. Nekdo ale ty stary plecky od bohacu kupovat musi, ne? Tak za to bud rad. Jinak bys nemel kde hlasat se svetonazory.



reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 13:14, rada
No,ponechme stranou vyvozování závěrů o někom a vzájemné urážení na zakladě pár příspěvků a pišme sem své rady a názory na základě vlastních zkušeností. Ať si tazatel, či kdokoliv kdo řeší podobný problém vyvodí závěr sám. Ona totiž ta násilná snaha přesvědčit všechny o své pravdě může být spíš na škodu.
Takže za mě za daných požadavků BMW 530i E39. Dynamika téměř srovnatelná s 540i, ale výběr širší, spotřeba o dost nižší, celkové náklady taky trochu nižší, spolehlivost dobrá (spolehlivost motoru-výborná), svezení výborné.
Jen velmi velmi těžko budete hledat auto, které nabídne v této ceně víc.
Kdyby cenové možnosti nebyly 150, ale 200tis uvažoval bych o Audi A8 od roku 2003. Přidává pohon 4x4, mladistvější vzhled atd a spotřeby bych se při 10000km/rok nebál-neřešil.
Otázkou zůstává stav konkrétních kusů, protože zminovaný model na 200tis Kč teprve začíná a nemusí se jednat o nejzachovalejší kousky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 13:52, rada
Souhlas s TOMem. Za ty peníze dává E39 530i největší smysl. Motor je mechanicky velmi odolný. Nějaké to po*rané čidlo nebo vysypaný kat se objeví dříve či později u každého benzínu. Výborně splňuje požadavky tazate. Taky je to povedená kombinace jízdních zážitků a pohodlí. Na LPG bych se vykašlal, jde o auto pro radost a na relativně malý počet km. Pokud tazatel neuspěchá výběr, tak se nemusí obávat ani nijak závratných výdajů za servis.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 14:12, rada
Rovněž souhlasím s BMW 530i E39 jako nejlepší volbou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 14:16, rada
Dobrý den, určitě bych koupil nějaké normální středně výkonné auto.... klidně i ten ford mondeo 2,5 l nebo 3 l. Na údržbu stojí rozumné peníze, podvozkově je to dobré auto, i mechanické části dlouho vydrží. Spotřeba se dá udržet kolem těch 10 litrů. Jo BMW, audi, mercedes, budou určitě prestižnější i s lepším výkonem, ale sebemenší závada a budete s hrůzou sledovat ceny oprav. Osobně jsem forda měl, a dobrá volba... i když občas se něco pokazilo, stálo to pár korun. Ještě musím zmínit subaru - taky jsem jedno vlastnil, myslím rok 2005, dobré auto, bezporuchové, ale zase - jakmile odešla sebemenší blbost, bylo to nákladné a málokdo to umí opravit, a problém je to vůbec sehnat a identifikovat tu závadu. Raději proto tuctovější model
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 14:32, rada
S Tomem bych souhlasil ohledně motoru v e 39,je trošku užraný,lehce mdlý dole díky své charakteristice ale spolehlivost je absolutní! Ovšem se zbytkem nesouhlasím,já měl 540ku,lehce jetou z Renocaru,prominte mi to,ale to auto má hodně velkých a následně drahých problému.Je to tak trošku naleštěná bída. Pokud pán umí hledat,má na to nervy,tak at se podívá po zachovalém mamutovi nebo po 124ce 300E 24,nebo 400. Bude to již staré auto,ne tak rychlé jako 5ka,ovšem milionkrát pohodlnější,a naprosto spolehlivé!!!!! Jinak,zlobte se nebo ne souhlasím se svérázným Josefovým komentářem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 14:39, rada
Ještě jedna věc. Jak jsem si všiml tak nikdo nezohlední stav km,který bude vysoký,takže si uvědomte kam pána ženete a jaké budou rizika dalších výdaju. A pokud bude mít náhodou nějaká 5ka 2001 najeto 150tis km,určitě mu ji nikdo neprodá za málo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 14:41, rada
Ad LPG: No nevím, ale můj názor je ten, že zprzdnit 8-válec nebo 6-válec LPG-čkem je něco podobného, jako jít do "Národního" v teplákách a teniskách... Možná mě tam i pustí, ale jak budu vypadat ??? Jinak souhlasím s tím, co tu o pár příspěvků níže napsal Josef, jen přidám svou zkušenost: Kdysi jsem pracoval u jednoho bohatého podnikatele, který jezdil m.j. v MB S-Klasse 600 V12. Když přišla řeč na spotřebu, jen odpověděl: "Nevím,netuším, u takových aut se to tak nebere".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 15:20, rada
U toho lpg ani nejde o to jak to vypadá,ale jde o to že pouhopouhá montáž a následná nižší spotřeba nemužou nikdy umazat velmi vysoké provozní náklady aut která nikdy nebyla stavěná kvuli ekonomice provozu. Prostě auto stálo 3,cena spadla na dno ale servis,díly,spotřeba,pojištění jsou stejné. Proto říkám starý 8válec určitě ne!!!! Proto se přikláním k Superbu. Víte,mám firmu,Superba mám jako vozidlo na každý den a jsem s ním veskrze spokojen.Není to žádná prestižní limuzína,ale je opravdu solidní. Auta mám rád,mé druhé auto Audi RS 6,a třetí pro víkendy Porsche 911 GT3 RS 3.8. Nechtějte ani náhodou vědět kolik stojí servis Audi RS6,zapomente na servis doma v garáži a jen pouhá výměna brzd vás spolehlivě rozpláče. Tím nechci říct že 540i je natom stejně,ale drahá je taky každá větší oprava. Proto radím pánovi Superba,nebo Passat V6,má hodně dostupných dílu za fajn ceny které ho nezruinují. Nebo at poštietří ještě,čeká,a hledá třeba tu 530 nebo 540i,at má málo najeto,určitě ještě najde,ale zaplatí třeba 180 i 200 tisíc a auto si pak užije. Pokud koupí 540i naleštěnou ale pětkrát stočenou,po dědečkovi ročník 1910 jak tvrdí naši bazaristé tak vám garantuji že s toho auta dostane infarkt a odebere se za již zmíněným dědečkem. Vždy platilo a platit bude že levně koupené dvakrát placené! Takže at je po vašem,kupte si BMW E39 530i,po faceliftu,jen po prvním majiteli,najeto 120tis km,jasně prokazatelná historie,taková byla v renocaru jen 525i,zaplatí více ale bude snad spokojen. Ale na tlumiče,kotouče,desky,časem spojku,nějaký ten čep se musí připravit stejně. Snad už chápete proč jsem radil Superba,o stavu,km,majiteli platí samozřejmě výše uvedené!!!! Určitě se ale vyhněte nejvyšší třídě. JOSEF V.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 15:27, rada
Superb 2.8V6 nebo 1.9tdi 96kw,popř.Passat. Ne W8.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 19:05, rada
BMW 530i
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 19:56, rada
Prohlásit o 540, že je to naleštěná bída bez upřesnění problémů je "docela divné". Můžete svoje kategorické hodnocení trochu rozvést?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 21:05, rada
jen ho nechte at se boji!stejne se v tom bordelu nemuze orientovat.dokud si nezkusi co mu rika srdce tak si neda stejne rict a koupi od nejakeho chytraka vylitanou hyjenu a pak zaplati jako vsichni co meli takove napady.ano je to kraaasne prijemne luxusni ale vzdy drahe a nepredvidatelne,jelikoz s tim jezdili sami rusaci a sobci kterym bylo jedno ze je motor studeny a olej x let v motoru.hlavne ze LOOOOONG LAJJJJJFFF!napr.v tom e39s automatem nikdo neresi olej a automatu jen proto ze nejaky chtrak v BMW tu napln oznacil jako dozivotni!pak uz muzes menit zrovna celou skrin,jelikoz kdyz se to nedela aspon po 80 000km tak si to tou brusnou pastou vydre vule ktere se pak tim sajrajtem vytesnuji do same smrti skrine coz muze nastat kdykoliv.ano ja bych si takove auto koupil a rad!jen by muselo byt nove!a na to nemam:(rada na zaver:za 150000bych si to nekde pujcil a vysridal bych vsechno,takze kazdy den pred barakem "nove"delo po dobu nez bych to utratil.tomu rikam bezstarostna jizda!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 22:33, rada
Kupte si Volvo S 80 jsou to kvalitni spolehlivy auta a nechte si cast kupni ceny na prvni servis typu naplne gumy apod.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.10.2012 23:42, rada
Děkuji všem za návrhy a postřehy. Jen mne trochu mrzí, že přesto, že jsem u LPG uvedl není podmínkou a dal do závorky stalo se LPG hlavní témou. Prosím tak tomu není, spotřeba je to, co mne při poměrně nízkém nájezdu příliš netrápí, podmínkou je spíš ne diesel. Děkuji
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.10.2012 00:16, rada
No jestli má tazatel odvahu přidávám do placu Jaguara S type. Ceny už nižší být nemohou a jezdí jich málo. Ale v manualu asi nebude ani jeden.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 24.10.2012 10:18, rada
to hurikán: super,přesně trefa! Pokud koupí 540 se 150 tis km,nešizeným servisem včetně již zmíněné skříně,po uplně prvním majiteli,pak bude spokojen.Asi. Jen ty náklady stejně budou vysoké i tak,je to vyšší střední třída,tam to prostě takto je. Pokud mu někdo bude tvrdit že bude jezdit za 10 tak je blázen. Ano,po dálnici při ustálených 120 jo,jinak bude pruměr stejně 13,město 17 a víc o tom diskutovat nebudu,je to dávná osobní zkušenost. Pán udělá nejlépe když si zjistí ceny nd,hodinové sazby servisu,četnost závad,ceny pojištění a udělá si závěr jestli na to má či nemá. Podmínka je ovšem že koupí vozidlo v bezvadném stavu,jen myslím že do 150 bezvadnou 540 nekoupí. Ani 530i. Na Jaguar at zapomene rovnou,jejich 3 litr dokáže zničit sám sebe velmi rychle a to dost často.Volvo S80 má kamarád, D5,rok 2005,nějaká akční vybavená verze. Má ji po svém otci,najeto 100tis km,super stav,po výměně kotouču,tlumiču,silentbloky,baterie to auto jezdí velmi pěkně,je až neskutečně usporné--má tam6,5l,ale zoufale nudné. Pokud pánovi nuda nevadí,sežene takový kousek,jenže se bojím že za 150 to nepujde,pak by to stálo za zvážení. Jenže mu chybí to,co pán chce-- velký,silný,charismatický motor. Nic takové Volvo nemá,jejich 5válce turbo ani v8 od yamahy se nemohou měřit s motory mb,audi a tím méně bmw. Toto by fakt stálo za zvážení přestože já trvám na tom že dobrý superb v6 v plné výbavě a dobrém stavu by pánovi jistojistě radost udělal také. Pán si nejprve musí ujasnit značku,pak typ,pak propočítat kolik má a kolik si muže dovolit dávat za servis a muže začít hledat. At se zaměří na škodu,bmw,volvo,z těch necht si vybere třeba 540i,nebo s80 nebo 2.8 v6 a hledá konkrétní kus v dobrém stavu s nějakým znalým mechanikem jinak se zblázní že dal na rady nějakých hospodských všeználku.
reagovať
  1 2 3 4 ... 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.