0
späť
 

diskuze k tématu: Majitel Octavie: Od českého Mercedesu jsem čekal víc

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 09:56, RE: jenom pro zajímavost, jaká je to snůška blábolů
anonym napísal:
Jen ciklovač stojí 1233,-kč s DPH. Kolem osmé zavolám do servisu na ty budíky. Sám jsem hodně zvědav.
tak kurva volej už!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 10:06,
Měl jsem německá auta, Passaty, Vectru B, Golfa. Dnes mám Japonce a jen velice těžko budu uvažovat o jiném než japonském vozítku. Jsou to držáky, nebolí z nich záda a nekradou se.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 10:10, Mám octavii 1.8 20 V
A musím říci, že tak hanící článek jako tento musím odmítnout. Jestli p. Šveda koupil auto v AAA, kde mu stočili 150.000 km a povyměňovali půl auta, pak bych s hodnocením souhlasil, ale jako 4-letý majitel Octavie 1.8 20v musím říci:
DRŽÁK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Najel jsu s ní už 100.000 km a odešlo jen benzínové čerpadlo, a lambda sonda. Na 10 let staré auto slušný výkon..
Pane Švédo, za svou hloupost jste zaplatil draze. Normální je při koupi dát přednost prověřeným vozům (škoda bazary u dealerů škoda) anebo alespoň si vzít k ruce někoho, kdo Octaviím rozumí..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 10:12, RE: Mám octavii 1.8 20 V
anonym napísal:
A musím říci, že tak hanící článek jako tento musím odmítnout. Jestli p. Šveda koupil auto v AAA, kde mu stočili 150.000 km a povyměňovali půl auta, pak bych s hodnocením souhlasil, ale jako 4-letý majitel Octavie 1.8 20v musím říci:
DRŽÁK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Najel jsu s ní už 100.000 km a odešlo jen benzínové čerpadlo, a lambda sonda. Na 10 let staré auto slušný výkon..
Pane Švédo, za svou hloupost jste zaplatil draze. Normální je při koupi dát přednost prověřeným vozům (škoda baz...
p.s. za tu dobu jen leju benzín. Nic více
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 10:16, RE: kleofash
anonym napísal:
Proč říká oktávce "Českej mercedes"? To srovnání jsem nějak nepochopil...
že by proto že je vyráběna v MB ?!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 10:18, Líný motor?
Zajímalo my mě, zda majitel má verzi 55 kW nebo 74 kW. Ta první celem slušně táhla od spodních otáček, ale u horní hranice jí došly síly, zatímco ta druhá měla výkonu všude celkem dost...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 10:19, Octávia?
Dotyčný má 100% pravdu. Škodovka auta dělat neumí, nikdy neuměla a umět nebude...Vizitka jejich pracovníků je Š 1203 a Škoda 120. To je všechno jen propaganda. Články jako: Zrodila se legenda, Český Mercedes jsou ubohé. Popsat všechny poruchy nemá smysl. i prezident nechce jezdit se Superbem (už ten název je hrozný) prý skáče, což je pravda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 10:21, RE: jenom pro zajímavost, jaká je to snůška blábolů
anonym napísal:
tak kurva volej už!
Takže škodisti čumte!!!!!!

Dnes, 22.4.2008 v 10:10
Michl Motorsport Kuřim
prodejce a servis vozů Škoda
Tyršova
664 34 Kuřim

tel: 541 424 344

štít přístrojů (budíky)
bez tzv Maxi-DOTu 12-15.000,- kč dle motorizace +cca 500,- kč výměna

s Maxi-DOTem 24.000,- +- dle motorizace.

Ptal jsem se přímo v servisu, na konečné a skutečné ceny!!!
A ještě pro blbce: ANO!!! Ptal jsem se na Octavii erste edition!!!

Takže nazdar zdar! A vzhůru do áček pro kokty!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 10:23, RE: kleofash
watchtower napísal:
že by proto že je vyráběna v MB ?!
pro blbý:

MB = Mercedes-Benz
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 10:36, RE: Mám octavii 1.8 20 V
anonym napísal:
A musím říci, že tak hanící článek jako tento musím odmítnout. Jestli p. Šveda koupil auto v AAA, kde mu stočili 150.000 km a povyměňovali půl auta, pak bych s hodnocením souhlasil, ale jako 4-letý majitel Octavie 1.8 20v musím říci:
DRŽÁK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Najel jsu s ní už 100.000 km a odešlo jen benzínové čerpadlo, a lambda sonda. Na 10 let staré auto slušný výkon..
Pane Švédo, za svou hloupost jste zaplatil draze. Normální je při koupi dát přednost prověřeným vozům (škoda baz...
hmm... 100.000! To už teda je fakt jako hodně!!!
Mám P405, od nova a mám skutečně najetých 780.000 +-, nehlídám to. Je pravda, že je to za 12 let, a že jsem první 2 roky auto servisoval v P, ale jinak pohoda! klasika 1,9D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 10:41, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Měl jsem německá auta, Passaty, Vectru B, Golfa. Dnes mám Japonce a jen velice těžko budu uvažovat o jiném než japonském vozítku. Jsou to držáky, nebolí z nich záda a nekradou se.
Svatá pravda. Japoncema jezdím už 12 let a jiný auto než japonská střední třída mi do baráku nesmí. Teď jsem kupoval Mazda 626 kombi 2.0i, r.v.1998. Cena dost pod 100t Kč, o třídu větší než Oktávka, daleko pohodlnější, v plné výbavě. A jen leju benzín. S předchozíma japoncema (Mazda 626 hatchback, Mitsubishi Galant) stejná zkušenost. Ovšem musí se hledat, japonců není tolik.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 10:58, Octavia 2003,110koni TDI
Ja jsem velice spokojen s nasím autem,hlavne co se tyká prostoru kufru ,jizdní vlastnosti akcelerace a síla motoru a pohodlí.Jen vzadu mají decka v seadckách dost málo místa--i v té nové--(doufejme ,ze Skoda uskutecni tu planovanou versi SKODA VAN;mpv...) www.auto-moto-und-sport.de/news/auto_-_produkte/hxcms_article_509308_14055.hbs Mrknete se. // Najezdime s nim dost kilometru po evrope a diky bohu nas nenechalo ve stichu.Je koupeno nove v zahranici kvuli lepsi cene a lepsi vybave. ZÁPORY: Velká nemoc Vw motoru je TURBO a vsechno kolem toho,coz je velice nakladné ale nasel sem v Prusankach u Breclavi firmu ktera to za slusny peniz opravuje/turbo garrent).Jinak mi odeslo cidlo v chladici 90 tis km,obcas to cuka a vynechavá,vymena relé u blinkru 10 tis km,turbo-50 + 90 tis km
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 11:06, RE: Co by chtěl
anonym napísal:
No snad možná LG2, ale i tak: srovnávat koktu se střední třídou je neuvěřitelná blbost, přecházející do drzosti, se kterou se můžeme setkam pouze v naší vlasti. A možná dost díky novinářům, kteří tomuto autu propůjčili božské vlastnosti, a šoupli ho do N-S třídy.
V naší vlasti? To i v Německu jejich autoklub ADAC ji tam řadí. (No nehádám se, že je to pitomost - a nedělá to ani její výrobce.)
http://auto.idnes.cz/chcete-dojet-kupte-si-nemecke-auto-dr4-/auto_ojetiny.asp?c=A080418_140754_auto_ojetiny_fdv
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 11:08, RE: Octavia 2003,110koni TDI
anonym napísal:
Ja jsem velice spokojen s nasím autem,hlavne co se tyká prostoru kufru ,jizdní vlastnosti akcelerace a síla motoru a pohodlí.Jen vzadu mají decka v seadckách dost málo místa--i v té nové--(doufejme ,ze Skoda uskutecni tu planovanou versi SKODA VAN;mpv...) www.auto-moto-und-sport.de/news/auto_-_produkte/hxcms_article_509308_14055.hbs Mrknete se. // Najezdime s nim dost kilometru po evrope a diky bohu nas nenechalo ve stichu.Je koupeno nove v zahranici kvuli lepsi cene a lepsi vybave. ZÁPORY: ...
Jeste chci dodat,ze se muze u dieslu vyplatit,priplatit si,popr.vysmlouvat prodlouzenou záruku práve kvuli turbu a váhy na tlak vzduchu,coz je padným argumentem pri koupi noveho vozu Skoda ,VW;Audi A KONCERNU VÍC NEZ PROBLÉMEM ZNÁMÍM.Koupil bych tento vúz znovu ,ale jen za výse uvedených podmínek zase v zahranici v jizní evrope.Kurs koruny k €uru k tomu nahrává
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 11:09, RE: Co by chtěl
Miky napísal:
V podstate souhlasim, tahle okta ma najeto slusnych 350 minimalne. 136 tis. km je bezna bazarova sazba, u vseho nejen u oktavek.
Hm a proč zrovna 350? Jak to poznáš?
Proč ne třeba 500, nebo 200?

Leda bys byl její předchozí majitel a nechal bys jí stočit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 11:09,
Měl jsem novou octavii 1.6 74 kw. Po třech letech se uvolnil jakýsi nýtek do převodovky, oprava stála 18000,- a zaruka se na ni nevztahovala, pak přestaly fungovat světlla, opět se záruka na opravu nevztahovala-11000,- Vrchol nastal po pěti letech, kdy mi odešla převodovka a v autorizovaném servisu mi řekli, že mi ji vymění za novou za 160000,-. Tak jsem si sám zajistil převodovku za 25000,- a slavnou octavii za 170000,- okamžitě prodal. Největší podiv je nad tím, že i když jsem pravidelně jezdil na dobře placené servisní prohlídky, stejně mi servis žádnou opravu neuznal v rámci záruky i když některé závady by se mohly uznat jako skryté od výrobce. A ten vrchol, když vám na pět let starý vůz nabídnou opravu za 160000,-. Tak to bylo jednání se zákazníkem, který měl od stejné firmy už dva vozy, ale VW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 11:10,
proč kupovat octavii, když můžu mít o hodně lepší auto a o dost levněji.Tak třeba jsem se rozhodoval co teď kopím? octavii II 1.9tdi nebo Lagunu.1.9dci. r.v.2006, měl jsem nároky na vybavu, octavie by mě vyšla na skoro 450tis a laguna na krásných 350tis.Laguna je mnohem pohodlnější a bezpečnější a hlavně super výbava už není tolik poruchová, to byli pouze ty první ročníky 2001-2004. No a co, že mi umře turbo,repaso stojí 10.500,- což je stejný jako na octavii.Hlavně má lagunu silnější motor,tak by se ani octavka n nechytala..Jen hloupej člověk koupí škodovku!! a těch je tady dost!!!!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 11:15, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Svatá pravda. Japoncema jezdím už 12 let a jiný auto než japonská střední třída mi do baráku nesmí. Teď jsem kupoval Mazda 626 kombi 2.0i, r.v.1998. Cena dost pod 100t Kč, o třídu větší než Oktávka, daleko pohodlnější, v plné výbavě. A jen leju benzín. S předchozíma japoncema (Mazda 626 hatchback, Mitsubishi Galant) stejná zkušenost. Ovšem musí se hledat, japonců není tolik.
Jak to, dyť jich je přes 100 miliónů!

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 11:17, RE: Co by chtěl
anonym napísal:
Tak já nevím, jsem jenom hloupej Osel. Ale co by chtěl od auta se 350 000 - 400 000 km, nota bene od Octávie a ještě k tomu bourané (okna)? Ať je rád že jede. Určitě si někdo pořídí do auta LPG, když jezdí jenom 15 000 ročně, to jo... . Na to přece lidi mají oslíky, to dá rozum!
Je to dělník nižší střední třídy, žádnej méďa nebo kočička. Pravda v Čechách za stejný prachy koupím Mondeo, Lagunu nebo Cromu, ale to je způsobeno nezměrnou blbostí Čechů.
Jestlipak ji má aspoň stříbrnou, a na hlínách...
Oslíku, to mi vysvětli, proč by musel jezdit na LPG více než 15 000 Km ročně.

No nevím, sám nejsem osel, ale počítat trochu dovedu. Úspora je na palivu u této spotřeby cca 1,25 Kč/km. To je, řekněmě, při nájezdu 10 000 Km ročně, úspora 12 500 Kč ročně v palivu. 10 000 km /rok je průměrný nájezd soukromého auta v ČR.

Naproti tomu přestavba cca 35 000 Kč. Takže se při tomto nájezdu vrátí za 3 rooky. K tomu roční prohlídka 200 Kč, trochu kvalitnější olej - celkem tak 1000 Kč rok.

Takže se to začne vyplácet v půlce čtvrtého roku u průměrného auta v domácnosti.
Anebo v půlce třetího roku, u tebou uváděného nájezdu 15 000 km / rok.

Ale osel ví vše lépe, že....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 11:25, RE: bez předmětu
anonym napísal:
velmi nevkusně napsaná recenze, sám jsem ji měl, ty nejchoulostivější závady stejně nepopsal (asi mu je ten "chlapík co prodává náhradní díly "nepopsal ) - siolentbloky přední náprava, tlumiče atd . . )a výkon motoru ani nemůžeme posoudit, protože ho nenapsal !!předpoklávám 55KW a navíc s LPG, tak co se diví, tento motor stačí max.tak na felicii.
U takového znalce, jako ty, mě překvapují dvě věci:

Nevíš, že 55kW z 1,6 je maličko jiných, nežli třeba z 1,2. Asi krouťák, že...
A co se týče výkonu LPG, tak to bývalo. Dnes už není mezi LPG / benzín výkonově žádný rozdíl.
reagovať
  1 2 3 4 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.