0
späť
 

diskuze k tématu: Majitel Octavie: Od českého Mercedesu jsem čekal víc

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 07:25, RE: tupost!
anonym napísal:
Až vychcípají antiškodapsychopati.
Oni asi nevychcípají, vždy se najde hrstka rozumných...
vochca: rozvor 2512 - výbava žádná - motor mrdka - cena přemrštěná i za vohrkanec!!!!

Tak potom kdo je debil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 07:29, RE: Co by chtěl
anonym napísal:
To si jako myslíte, že Laguna, Vectra, popřípadě Mondeo s x variantami problémových motorů je lepší volba? Znám alespoň 5 majitelů Laguny, kteří se jí zbavili max. do roku... A nešlo vždy o ojeté auto... :) Octavia patří pořád k těm spolehlivějším. Zde jmenovaná už může mít nejlepší léta zasebou :)
No snad možná LG2, ale i tak: srovnávat koktu se střední třídou je neuvěřitelná blbost, přecházející do drzosti, se kterou se můžeme setkam pouze v naší vlasti. A možná dost díky novinářům, kteří tomuto autu propůjčili božské vlastnosti, a šoupli ho do N-S třídy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 07:55, kleofash
Proč říká oktávce "Českej mercedes"? To srovnání jsem nějak nepochopil...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 07:55, bobo
odjezdil jsem 2 Oktávky. Obě šly pryč po 5 letech a cca. 250 tis km.
1/ 1,6 benzin 74 kW - závady byly spínač couvaček a palivový filtr. Spotřeba prům kolem 8,2
2/ 1,9 Tdi 81 kw. Po 180 tis km výměna brzdových kotoučů, ve 120 tis spojka (upálil jsem ji vlastní blbostí - zahrabal jsem se). Spotřeba kolem 5,2
Na kvalitu jsem si ani u jedné z nich nemohl stěžovat.
Ze zkušenosti kamaráda, který bydlí u hranic vím, že oprava na motoru často v Německu vyjde levněji než u nás.
Ale v současné době se dá srovnatelné auto (Mondeo, P407 apod.) pořídit levněji než Octavia. Jen se nesmí hledět na ceník, ale nechat si udělat nabídku.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 08:24, RE: AndrewN
anonym napísal:
Ta boční okna téměř jistě nejsou kvůli předchozí havárii. Opravdu se to u Oktávek stává a osobně jsem viděl příčinu a ta je v tom, že praskne ozubený ocelový prut, kterým se přenáší pohyb kličky nebo motorku na posun skla. Sklo pak spadne dolů do dveří a rozbije se pádem. Prostě únava materuálu. Děje se to ale tak často, že tento díl měl být určitě lépe dimenzován, čili chyba konstrukce.
Fascinuje me, jak si nekdo koupi Octavii s LPG a veri tomu, ze ma po 9 letech najeto 140 tisic (a ocekava, ze bude poruchove jako nove auto) a ze jeho puvodni majitel ho dal do bazaru jen proto, ze chtel udelat nekomu dalsimu radost
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 08:33, RE: AndrewN
anonym napísal:
Fascinuje me, jak si nekdo koupi Octavii s LPG a veri tomu, ze ma po 9 letech najeto 140 tisic (a ocekava, ze bude poruchove jako nove auto) a ze jeho puvodni majitel ho dal do bazaru jen proto, ze chtel udelat nekomu dalsimu radost
Wow - přesně souhlas. Vyprávěli mi, jak chlápek prodával Oktávku s 270 000 km, stáhnul to na 200 000 a za měsíc ji poznal v Anonci a měla 140 000. Takže asi obecná praxe a 140 000 je magické číslo - neodradí. Jinak já kupoval Oktávku v dieslu na 146 000, teď má 360 000 a jezdí jako nová - holt kus štěstí... Závady minimální - teď mi začal týct chladič, tak jsem koupil nový za 1600 Kč - a jsem šťastný jak blecha.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 08:37, RE: bobo
anonym napísal:
odjezdil jsem 2 Oktávky. Obě šly pryč po 5 letech a cca. 250 tis km.
1/ 1,6 benzin 74 kW - závady byly spínač couvaček a palivový filtr. Spotřeba prům kolem 8,2
2/ 1,9 Tdi 81 kw. Po 180 tis km výměna brzdových kotoučů, ve 120 tis spojka (upálil jsem ji vlastní blbostí - zahrabal jsem se). Spotřeba kolem 5,2
Na kvalitu jsem si ani u jedné z nich nemohl stěžovat.
Ze zkušenosti kamaráda, který bydlí u hranic vím, že oprava na motoru často v Německu vyjde levněji než u nás.
Ale v současné době se dá...
Až na to, že ta "srovnatelná auta" jsou tak trochu o třídu výš...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 08:45, RE: bobo
anonym napísal:
Až na to, že ta "srovnatelná auta" jsou tak trochu o třídu výš...
Ani né tak trochu...
spíš kurevs.y hodně o třídu víš.

A hlavně úplně jinde. Ale to čecha neodradí od koupě, hlavně že utratí aspoň šetset tyček.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 08:57, RE: AndrewN
anonym napísal:
Ta boční okna téměř jistě nejsou kvůli předchozí havárii. Opravdu se to u Oktávek stává a osobně jsem viděl příčinu a ta je v tom, že praskne ozubený ocelový prut, kterým se přenáší pohyb kličky nebo motorku na posun skla. Sklo pak spadne dolů do dveří a rozbije se pádem. Prostě únava materuálu. Děje se to ale tak často, že tento díl měl být určitě lépe dimenzován, čili chyba konstrukce.
Potvrzuji. Okna u Octavky padaji běžně, hlavně obě přední. Hlavně v zimě na horách či za svižné jízdy po dálnici je to super závada. Kde asi udělali soudruzi z Mladé Boleslavi chybu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 09:03, RE: Co by chtěl
anonym napísal:
Tak já nevím, jsem jenom hloupej Osel. Ale co by chtěl od auta se 350 000 - 400 000 km, nota bene od Octávie a ještě k tomu bourané (okna)? Ať je rád že jede. Určitě si někdo pořídí do auta LPG, když jezdí jenom 15 000 ročně, to jo... . Na to přece lidi mají oslíky, to dá rozum!
Je to dělník nižší střední třídy, žádnej méďa nebo kočička. Pravda v Čechách za stejný prachy koupím Mondeo, Lagunu nebo Cromu, ale to je způsobeno nezměrnou blbostí Čechů.
Jestlipak ji má aspoň stříbrnou, a na hlínách...
Osle, jseš dobrej, jen tak dál! Založ si svůj blog! Ty tady ty diskuse příjemně oživuješ a "pravý osly" přivádíš k šílenství. Dobrá práce, jen tak dál!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 09:07, RE: Co by chtěl
anonym napísal:
Osle, jseš dobrej, jen tak dál! Založ si svůj blog! Ty tady ty diskuse příjemně oživuješ a "pravý osly" přivádíš k šílenství. Dobrá práce, jen tak dál!
SOUHLAS!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 09:08, RE: AndrewN
anonym napísal:
Wow - přesně souhlas. Vyprávěli mi, jak chlápek prodával Oktávku s 270 000 km, stáhnul to na 200 000 a za měsíc ji poznal v Anonci a měla 140 000. Takže asi obecná praxe a 140 000 je magické číslo - neodradí. Jinak já kupoval Oktávku v dieslu na 146 000, teď má 360 000 a jezdí jako nová - holt kus štěstí... Závady minimální - teď mi začal týct chladič, tak jsem koupil nový za 1600 Kč - a jsem šťastný jak blecha.
Mám kolegu. Koupil ji, na lízing od SSS sněžný skůtr, červenou, bez SK, od Coca-Coly, r.v. 2000 (myslím) měla majeto 80 tkm, stála ho 250 tKč. Je to dobrý kolega a nepřeji munic zlé, ale kolik čechů a moraváků ještě podpoří ty zloděje? Kolik čechů a moraváků, bez špetky fantazie, bude slintat po těch předraženejch výtvorech z MB a dokazovat si tak, jací jsou patrioti?
Můj názor: Skoda, simply never!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 09:15, RE: Podstatna a pravdiva
anonym napísal:
Jéžiš, to další osel ! To je snad někdo klonuje.....

Třeba opravy CANovských přístrojů možné jsou, ale na to je už potřeba slušně vybavená elektrotechnická dílna a v ní člověk minimálně s maturitou a značnou dávkou šikovnosti. To stojí takové peníze, že při sériovosti v autoprůmyslu je jednodušší takové součástky vyměnit. Nehledě nato, že při počtu autoservisů by do toho nikdo nesehnal lidi.

A druhá věc je, že od automobilky a jejích dodavatelů asi těžko můžete čekat, že bude prodávat za ceny,...
Hele sorry, ale s temi vymenami ma pravdu. V Autorizovanych servisech, zvlaste pak pri zavadach na motoru se pricina nehleda, maji proste postup, ktere dily se maji vymenit a v jakem poradi a kdyz to nepomuze, pak se navrhne vymena celeho motoru, bezna praxe. A neplati to pouze u skodovek ale u vseho na co si jen vzpomenes...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 09:15, RE: tupost!
anonym napísal:
Oni asi nevychcípají, vždy se najde hrstka rozumných...
vochca: rozvor 2512 - výbava žádná - motor mrdka - cena přemrštěná i za vohrkanec!!!!

Tak potom kdo je debil.
Až na ten slovník s Vámi souhlasím převřele.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 09:17, RE: Co by chtěl
anonym napísal:
Tak já nevím, jsem jenom hloupej Osel. Ale co by chtěl od auta se 350 000 - 400 000 km, nota bene od Octávie a ještě k tomu bourané (okna)? Ať je rád že jede. Určitě si někdo pořídí do auta LPG, když jezdí jenom 15 000 ročně, to jo... . Na to přece lidi mají oslíky, to dá rozum!
Je to dělník nižší střední třídy, žádnej méďa nebo kočička. Pravda v Čechách za stejný prachy koupím Mondeo, Lagunu nebo Cromu, ale to je způsobeno nezměrnou blbostí Čechů.
Jestlipak ji má aspoň stříbrnou, a na hlínách...
V podstate souhlasim, tahle okta ma najeto slusnych 350 minimalne. 136 tis. km je bezna bazarova sazba, u vseho nejen u oktavek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 09:18, Vlnovec za 7.500,- ?
Vlnovec na oktávku stojí 7.500,- ? ... No tak to jsem rád, že mám hondu. A to je prý servis hondy drahý. Ne pánové, je levnější
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 09:21, RE: AndrewN
anonym napísal:
Mám kolegu. Koupil ji, na lízing od SSS sněžný skůtr, červenou, bez SK, od Coca-Coly, r.v. 2000 (myslím) měla majeto 80 tkm, stála ho 250 tKč. Je to dobrý kolega a nepřeji munic zlé, ale kolik čechů a moraváků ještě podpoří ty zloděje? Kolik čechů a moraváků, bez špetky fantazie, bude slintat po těch předraženejch výtvorech z MB a dokazovat si tak, jací jsou patrioti?
Můj názor: Skoda, simply never!
naprosto souhlasím!!! A je nás víc a víc... Jak si tak pročítám různé příspěvky, je mně to celkem jasné. Lidé při koupi auto mají dost často klapky na očích. Myslí si patrně, že Škoda je nejlepší možná volba v poměru co nabízí a kolik stojí. Ovšem to je právě největší a nejrozšířenější blábol, fantas nebo jak tomu chceme říkat. Není přece možné koupit tak malé auto, s takovým motorem, tak vybavené, jako je fábia za takové šílené peníze?! Kdo má tolik peněz, že může potporovat VW? Já tedy rozhodně ne, a nejsem německým nacionalistem, abych si hloupě říkal, že alespoň podporuji místní podnikání...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 09:25, RE: Vlnovec za 7.500,- ?
Riccardo napísal:
Vlnovec na oktávku stojí 7.500,- ? ... No tak to jsem rád, že mám hondu. A to je prý servis hondy drahý. Ne pánové, je levnější
Ono v podstatě každý servis je levnější než Škoda. A o dílech to platí také.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 09:38, RE: Vlnovec za 7.500,- ?
Riccardo napísal:
Vlnovec na oktávku stojí 7.500,- ? ... No tak to jsem rád, že mám hondu. A to je prý servis hondy drahý. Ne pánové, je levnější
Vlmovec stojí 1.500,-, jestli mu někdo řek že 7.500,- tak si z něho dělal srandu nebo mu chtěl měnit celej vejfuk. Budíky tak drahý budou, je v nich jednotka imobilizéru, a jestli je sháněl na vrakáči tak není divu že je nemaj-Okty se kradou právě přes budíky a ty původní se při tom poškoděj, nikdo nemá čas je demontovat odborně....Recenzent zřejmě moc aut neměl, ale ještě se tak 5-6x spálí a bude z něj odborník
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.04.2008 09:55, RE: tupost!
anonym napísal:
Až na ten slovník s Vámi souhlasím převřele.
recenzent jí má půl roku, tedy loni na podzim jí koupil za cca 120.000,-(můj odhad). reálná cena kdyby se nehledělo na značku nějakých 70.000,-. loni na podzim se například Mondeo stejně staré, kombi, v plynu a se stejným obsahem prodávalo 80-90.000,-. ale to je auto o třídu výš. naprosto jasný případ klapek na očích, které způsobují nesmyslné ceny škodovek.
reagovať
  1 2 3 ... 9


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.