David V napísal:
Myslím, že by bylo ale slušné uvést, že nám C5 pravděpodobně zraje jako víno, protože jestli se podíváme do stejného reportu na o 1 kategorii mladší vozy, tak nám okupuje nelichotivé podprůmerné 77. místo. Otázkou je, jestli se v němcku na TUV chodí co 2 roky, protože jinak tuto kategorii požaduji za naprosto zbytečnou. Jestli ovšem je to předepsané každé 2 roky, tak tento propad v kvalitě je drastický. Nebo se na to dá nahlednou i style, že si C5 udržuje 5 roků konstatní počet závad - to je obd...
Zapomněl jste na C. Vloni už byla C5 zase "nahoře" (shodné hodnocení s Passat)! A nahlédněte na můj příspěvek! Co tam je? Jde o PRŮMĚRNĚ spolehlivý vůz. Což neokecáte, tak to prostě je.
Do výsledků TÜV se nezapočítávají pouze návštěvy a la STK, ale i poruchy, kdy jste nucen volat HELP. Nezpochybňujte německé statistiky, jsou NĚMECKÉ!
Napsala jsem, že otázka poruchovosti NENÍ problém, a NENÍ v ní rozdíl mezi Focus a C5 - což je pravda. Zásadním rozdílem je celé "fungování" vozu - TAM je mezi Focus/C5 zcela ZÁSADNÍ rozdíl. Vy jste se zmińovali o "poruchovosti" C5 a naopak "spolehlivosti" Focus, což není pravda.
Ostatně ona zvýšená poruchovost je první rok po faceliftu a není způsobená tím, že výrobce najednou začal "vyrábět" horší motory apod., ale nejvíce starosti servisům přinesly ostřikovače světlometů (to NENÍ vtip, nový přední nárazník a upravená maska jsou sice možná "hezčí", ale zpočátku mechanika ostřikovačů "vyjíždějících" ven zlobila, resp. se zasekávala - TO je ten problém, který byl samozřejmě časem odstraněn a u "inkriminovaných" kusů si s tím poradí servis. Abych byla naprosto vyčerpávající, v některých případech odpadla i krytka ostřikovače). Doporučuji nahlédnout i na % poruch a nevyvolávat "zmatky". C5 je PRŮMĚRNĚ spolehlivý vůz, za rozumnou bazarovou cenu. TO jsem napsala a na TOM trvám. A teď vy - napsali jste, že Focus je JEDNOZNAČNĚ spolehlivější než C5... nuže? ....
Kylie