0
späť
 

diskuze k tématu: Za co vyměnit dosluhující Citroen Xantia?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 05:41, C5
Oslík by si koupil C5 s dvoulitrem v benzínu, ale kombi. Mě se prostě líbí, ta kára je celkem spolehlivá, pohodlná, oslata se do ní v pohodě vejdou. Spolužák co jej má si nenaříká. Když auto, tak auto s gulama! Já prostě nemám dost rozumu na to, abych si koupil nadčasovou stříbrnou octváii, v TDi, na hlínách s křídlem, která táhne božsky vodcpodu a jezdí za 3/100.

Hýky hýk
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 07:01, není o čem přemýšlet
Samozřejmě že C5! Stačí se jednou, jen jednou svézt oběma vozy, a každý hned pochopí. Pokud jde o motor, úplně bych ten diesel nezatracoval. Při dobré koupi nebude dražší než benzin. Cena nafta je sice vyšší, ale spotřeba je výrazně nižší. Náklady na servis nemusí být nějak dramatické. Momentálně je to takové moderní, zatracovat „ojeté“ diesely. Mám osobní cca 1500 km dlouhou zkušenost s 1,6HDI a byl jsem velmi mile překvapen. Osobně dávám přednost trochu něčemu jinému, ale špatné to rozhodně nebylo. 1.8 benzin určitě ne! Nejede, vrčí, žere... Osobně bych se díval po 2.2 HDI. C5 má u nás jednu obrovskou výhodu-není to VW, tudíž její ceny nejen že nejsou přemrštěné, spíše bych řekl, že ještě naopak se tyto auto prodávají trochu pod cenu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 07:33, presne tak C5
C5 je bez konkurencie, priestor pohodlie.....a hlavne ta hydraulika. Prejde vela. J eto take skyrte SUV. Opatrne sa daju prejst v najvyssej polohe aj velmmi vysoke priecne prekazky, pripadne sa uplatni vo vyssom snehu, ked ho necha pod sebou a nemusi ho tlacit
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 08:40,
Paní Kylie Vám dá odbornou přenášku o Citroënu C5 jen co se vykope z pelechu.
Jen malinko nechápu tazatele proč píše o dosluhující Xantii. Jako kdyby Xantie nebyla druhý nejdokonalejší vůz na světě, hned po prvním Citroënu C5.
Jak říká můj kolega, který by si mohl podat ruku s paní Kylie, protože je stejně úchylnej na Citroëny, Citroën je nejdokonalejší vůz na světě a pak dlouho, dlouho, dlouho nic.

O Focusu vůbec nepřemýšlejte, všichni si kupte Citroëna, alespoň budou mít autoservisy co dělat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 08:49, RE: bez předmětu
Rubal napísal:
Paní Kylie Vám dá odbornou přenášku o Citroënu C5 jen co se vykope z pelechu.
Jen malinko nechápu tazatele proč píše o dosluhující Xantii. Jako kdyby Xantie nebyla druhý nejdokonalejší vůz na světě, hned po prvním Citroënu C5.
Jak říká můj kolega, který by si mohl podat ruku s paní Kylie, protože je stejně úchylnej na Citroëny, Citroën je nejdokonalejší vůz na světě a pak dlouho, dlouho, dlouho nic.

O Focusu vůbec nepřemýšlejte, všichni si kupte Citroëna, alespoň budou mít autoservisy co dělat.
Pane Rubale, tohle je naprosto nepochopitelná reakce. Co je na tom špatného, že Citroen auta prostě umí? Co je špatného na tom, že Focus je proti C5 totální žebřiňák?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 09:16, Síla zvyku
Asi bych v tomto případě také doporučil C5. Pokud je paní zvyklá na Xantii a líbí se jí její pohodlí a plavná jízda, tak by nejspíš ve Focusu trpěla. Jaký byl můj šok, když jsem byl nucen přesednout z 405 do Octavie. Přeci jen občasné závady, které jsou často s C5 spojovány, asi nebudou tak obtěžující jako každodení drkocání v podstatně tvrději naladěném autě. Pokud chce však člověk změnu a začít jezdit trochu sportovněji tak Focus bude dobrá volba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 09:19, Dobrý
Rubal napísal:
Paní Kylie Vám dá odbornou přenášku o Citroënu C5 jen co se vykope z pelechu.
Jen malinko nechápu tazatele proč píše o dosluhující Xantii. Jako kdyby Xantie nebyla druhý nejdokonalejší vůz na světě, hned po prvním Citroënu C5.
Jak říká můj kolega, který by si mohl podat ruku s paní Kylie, protože je stejně úchylnej na Citroëny, Citroën je nejdokonalejší vůz na světě a pak dlouho, dlouho, dlouho nic.

O Focusu vůbec nepřemýšlejte, všichni si kupte Citroëna, alespoň budou mít autoservisy co dělat.
Tak to ten Tvůj kolega je stejnej magor jako paní Kylie . Tak to Ti gratuluju. To bych dal raši výpověď než spolupracovat s takovým vypatlancem. Než jsem si koupil své nynější auto, tak jsem měl Citroën C5 r.v. 2003 sedan s motorem 2.0 HDi. Na můj vkus moc poruchové elektroniky. Parkovací asistent mi odešel několikrát. Dvakrát se mi podělalo stahování oken a další věci.....
Docela mě překvapil poměrně hlučný podvozek, který je tedy mimo jiné pohodlný.
Brzdy mi přišly na tak těžký vůz poměrně nedostačující.
O výfuku se nebudu snad ani vyjadřovat. Loni mi upadl (po čtyřech letech provozu a najetých 80 tis km) neskutečné. Nejhorší ale bylo že jsem nikde nemohl sehnat nový. Neměli ho ani v autorizovaném servisu.
Citróna jsem se zbavil letos na jaře, když najednou ztratil výkon motoru..., nevím proč, snažil jsem se takovat kvalitní naftu a za studena jsem ho šetřil... je to divné, ale ani v autorizovaných servisech nevěděli čím to je.
Takže o tomto voze vím své.
Jak jste si jistě všimli popisuji tu příběh z praxe, nikoliv z nějakého časopisu či encyklopedie, jako třeba paní Kylie.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 09:27, RE: bez předmětu
T.J. napísal:
Pane Rubale, tohle je naprosto nepochopitelná reakce. Co je na tom špatného, že Citroen auta prostě umí? Co je špatného na tom, že Focus je proti C5 totální žebřiňák?
Pokud jste moji reakci nepochopil pak není co řešit. O ničem nepřemýšlejte a utíkejte si koupit C5, která není VW a je tudíž levnější coby ojetina. Poruchovost a ceny náhradních dílů jsou už ale o něčem jiném.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 09:32, RE: Síla zvyku
Kačud napísal:
Asi bych v tomto případě také doporučil C5. Pokud je paní zvyklá na Xantii a líbí se jí její pohodlí a plavná jízda, tak by nejspíš ve Focusu trpěla. Jaký byl můj šok, když jsem byl nucen přesednout z 405 do Octavie. Přeci jen občasné závady, které jsou často s C5 spojovány, asi nebudou tak obtěžující jako každodení drkocání v podstatně tvrději naladěném autě. Pokud chce však člověk změnu a začít jezdit trochu sportovněji tak Focus bude dobrá volba.
To je zvláštní úhel pohledu. Raději závady než tvrdší podvozek - to už mi je jasné, proč ještě některé automobilky nejsou zavřené. Já doufám, že se u nás silnice budou zlepšovat a pak už ta tvrdost podvozku bude hrát roli jen v držení stopy.
Já bych sáhl po Focusovi, a to z důvodu profesně podložené nedůvěry k přístupu k práci některých jihoevropských sousedů. I když Citroen je asi jednooký král mezi slepými. Zkušenosti mám od přátel, neboť sám jsem ještě nenašel odvahu to okusit na vlastní kůži. Uznávám, že to jsou trochu předsudky, ale i ty TUV moc nemluví ve prospěch vozů z jižních států Evropy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 09:33, doporučit i jinou variantu?
poměrně dobře napsaná recenze.
Jenže důležitá věc mi tam chybí,paní srovnává nižší střední se střední třídu.Pan Dvorský píše sice o rozdílu v prostornosti,ale paní to zřejmě nechápe,proto si vybrala auta, o kterých slyšela něco kladného.Pokud ji radíme C5 tak nabídnu srovnání s např. Mondeem,Vectrou.U focusu třeba Astra,Golf,Megane.
Z jejího dotazu pak jasně všichni doporučíme C5,protože volba je víceméně jasná.Kdyby chtěla Mondeo,Vectru,P 406 a C5 tak už je to jinak.
A nakonec nezapomeneme na japonce.Pokud by paní nevadil tvrdší podovzek (vzala by i Focuse) tak máme ještě Accorda,Primeru,jelikož mají taky výborné benzín. motory a hlavně jsou velmi spolehlivý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 09:39, RE: Dobrý
sarojan._ napísal:
Tak to ten Tvůj kolega je stejnej magor jako paní Kylie . Tak to Ti gratuluju. To bych dal raši výpověď než spolupracovat s takovým vypatlancem. Než jsem si koupil své nynější auto, tak jsem měl Citroën C5 r.v. 2003 sedan s motorem 2.0 HDi. Na můj vkus moc poruchové elektroniky. Parkovací asistent mi odešel několikrát. Dvakrát se mi podělalo stahování oken a další věci.....
Docela mě překvapil poměrně hlučný podvozek, který je tedy mimo jiné pohodlný.
Brzdy mi přišly na tak těžký vůz poměrně...
Ty jsi měl C5 sedana? Aha. Tak to už tomu rozumíš, a všichni Ti věříme, že jsi ho měl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 09:54, RE: Dobrý
T.J. napísal:
Ty jsi měl C5 sedana? Aha. Tak to už tomu rozumíš, a všichni Ti věříme, že jsi ho měl.
Pro pana T.J., kterej umí maximálně tak chytat za slova : promiňte, trapně jsem se zmýlil. Určitě všichni až na vás pochopili co jsem měl za karoserii. Bylo to tedy liftback, ale na moje zkušenosti s tím to vozem to nějak zvláštní vliv nemá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 10:02, Jednoznačně focuse
Vzal bych Focuse kvůli nákladům, jízdním vlastnostem. Neni totiž tak tvrdě naladěný, jak se tu píše a zároveň má bezpečné jízdní vlastnosti. On totiž vyběhaný C5 nebo kterýkoliv Francouz až hraničí s nebezpečností v obyčejné vlásence. Bohužel nastáváý trend, že lidé jsou pohodlní a chtějí měkčí auta. Renault se cenově podbízí, Citroen taky, C4 za 249.000-. je fajn. Ale to, že palubka vypadá jak hračka pro děti do tří let, už nikdo neřeší. Doporučuji se svést v nové A4 a pochopíte co tím myslím. Možná by stačila i A4 z roku 2002, nebo A6 z 97'. Tam, kde bylo Audi palubkama na počátku 90-tých let, neni kvalitou materiálů např. Renault ani dneska. Zároveň nemohu pochopit, jak někdo koupí no¨vou thalii nebo logana.....vždyť za těch 200.000.- jsou auta jako lusk. Podle mě i 15 let staré audi vypadá honosněji než thalia:) a jízdně je jinde (když neni vyběhaný s půl milionovým nájezdem posledních 5 let bez údržby, jak to u nás bývá zvykem, skončí záruka, o auto se nestaráme, Franta to dá do kupy , aby to nějak jelo a vypadalo)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 10:31, nerozumím...
Opravdu tomu nerozumím. Měl jsem dříve služební Xantii, měla najeto 120tkm. Já s ní jezdil další asi 200tkm. Bez jediné větší investice. Momentálně jezdím vozem naprosto jiného druhu, ale C5 jsem také několikrát projel, s různými motory, v různých výbavách. Majitelé naší firmy jsou na francouzské vozy celkem zatíženi, takže nějaké zkušenosti mám, i s jinými značkami. Například taková laguna je opravdu celkem poruchová, alespoň co se do roku 02-03 týkalo (přesně to nevím), a tyto auto šla pryč. Jiné Renaulty už se nekoupily. Pořád bylo něco špatně, jako chybová hlášení různého druhu, nepřijímala kartu, okna, zrcátka... Ale C5tek máme asi osm, a všechny jsou opravdu v dobrém stavu, bez nějakých extra poruch. Schválně jsem se šel přesvědčit za našim garážmistrem. Dva z mých známých má C5ku, a také si rozhodně nestěžují. Nevím, opravdu tomu nerozumím. Spíš nabývám pocit, že se to teď „nosí“, hanit jednu značku, druhou vynášet do nebes. Osobně nevěřím na značky, ale na dobré a špatné modely.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 10:58, RE: nerozumím...
T.J. napísal:
Opravdu tomu nerozumím. Měl jsem dříve služební Xantii, měla najeto 120tkm. Já s ní jezdil další asi 200tkm. Bez jediné větší investice. Momentálně jezdím vozem naprosto jiného druhu, ale C5 jsem také několikrát projel, s různými motory, v různých výbavách. Majitelé naší firmy jsou na francouzské vozy celkem zatíženi, takže nějaké zkušenosti mám, i s jinými značkami. Například taková laguna je opravdu celkem poruchová, alespoň co se do roku 02-03 týkalo (přesně to nevím), a tyto auto šla pryč. J...
C5 je dobré auto, ale není tak dokonalá jak tu někteří popisují. Záleží zřejmě na štěstí při výběru kusu. Pokud moje příspěvky vyzněly jako vysloveně zaujaté proti Citroënu, tak se omlouvám. To jsem rozhodně říci nechtěl, jen se mi nelíbí to vychvalování.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 11:53, Proč se neozývá Kylie?
Protože ví, že je všem jasné, co by doporučila a nechce se opakovat. Možná by Brumlu mohla paní přímo prodat (stačí jí přesvědčit, že se do šestihrnku za víkend zamilujete a nebudete chtít nic jiného).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 11:58, RE: C5
Osel napísal:
Oslík by si koupil C5 s dvoulitrem v benzínu, ale kombi. Mě se prostě líbí, ta kára je celkem spolehlivá, pohodlná, oslata se do ní v pohodě vejdou. Spolužák co jej má si nenaříká. Když auto, tak auto s gulama! Já prostě nemám dost rozumu na to, abych si koupil nadčasovou stříbrnou octváii, v TDi, na hlínách s křídlem, která táhne božsky vodcpodu a jezdí za 3/100.

Hýky hýk
TDi za 3l/100 nejezdí (možná jen v klidovém kochacím režimu mimo město). Pokud s TDi (mluvím o 66 KW s rotačním čerpadlem) nejezdíš extrémně na spotřebu, bude žrát klidně i 4,5 l/100.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 12:10, RE: bez předmětu
T.J. napísal:
Pane Rubale, tohle je naprosto nepochopitelná reakce. Co je na tom špatného, že Citroen auta prostě umí? Co je špatného na tom, že Focus je proti C5 totální žebřiňák?
To je snad vtip roku ne, že: "Citroen auta prostě umí". Jedinej Citroen za posledních 20 let, kterej za něco aspoň malinko stál byla Xantie (nadpruměrně hodnocena ve statistikách TUV) a ta vaše slavná cé pětka z ní ještě asi žije.
A nevím co pořád máte s tou pohodlností, tak když někdo chce jezdit v žebřiňáku, tak ať si jezdí. Já sám radši budu jezdit "jak na prkně" v autě se sportovním podvozkem, než abych byl jak na houpačce. A názor, že radši pohodlnýho a poruchovějšího francouze než Focuse - na to snad ani není co říct.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 12:44, Sarojan._eee!
To není pěkní si takhle vymýšlet! To maminka "nezvládla" a tatínek evidentně málokrát řemen z kalhot vytáhl (nebudete vy z "rozvrácené rodiny a neřešíte si tu nějaké z dětství pocházející komplexy?)
1) Parkovací asistent si zabalil batůžek a opustil vás? A kam šel? A šel přední, nebo zadní (nebo se "domluvili" a ruku v ruce spolu "utekli"?)?
2) Všiml jste si, jak dramaticky a zásadně se zde poslední dobou zvýšil počet diskutujících, co sobě novou C5 pořídili a JEN a JEN se s ní trápili a trápili ... a poté potřebu se čtenáři LN/TipCars o tom podělit se měli?
3) Ano, brzdy jsou (wieder německá verze, Testjahrbuch Auto moto und sport - že by tam francouzskému Citroën, proti domácím automobilkám "nadržovali"?) se svým posilovačem brzd v kombinaci se systémem panického brždění (při "panickém" brždění, kdy decelerace přesahuje 10 m/s se automaticky aktivují varovné blikače - blinkry).
4) Výfuk vyrazil za parkovacím asistentem? A která část? Nespletl jste si to s jinou automobilkou (snad Dacia, UAZ?). Ale jako "agentka" Citroën, bych ráda slyšela, který "jako že" (autorizovaný) servis vám řekl, že nic takového nemá a sehnat neumí ... to abych jim náležitě "zatopila" - a vaše jméno se dozvěděla
5) 2.0 HDi - "odešel motor"? Víte, že patří k nejprodávanější motorům v Evropě vůbec? Bože, tak těď hlavně doufám, že vaším dalším vozidlem není nějaký Jaguar, Ford, Land či Range Rover, Peugeot, Mazda nebo Volvo ... abyste se opět s nějakým tím HDi motorem nesetkal ...
6) Nemohl by jste vystupovat pod JEDNÍM jménem? Bylo by to takové ... konstantnější (a než si dohledáte, co to znamená, jdu zatím na oběd). PA
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 23.09.2008 12:48, ...už jsem se "vykopala"!
Rubal napísal:
Paní Kylie Vám dá odbornou přenášku o Citroënu C5 jen co se vykope z pelechu.
Jen malinko nechápu tazatele proč píše o dosluhující Xantii. Jako kdyby Xantie nebyla druhý nejdokonalejší vůz na světě, hned po prvním Citroënu C5.
Jak říká můj kolega, který by si mohl podat ruku s paní Kylie, protože je stejně úchylnej na Citroëny, Citroën je nejdokonalejší vůz na světě a pak dlouho, dlouho, dlouho nic.

O Focusu vůbec nepřemýšlejte, všichni si kupte Citroëna, alespoň budou mít autoservisy co dělat.
Trošičku jsem cestovala (ne Brumlou), už jsme zase ve stejném časovém pásmu...
Pokud vidíte C5 a Xantia jako dva nejdokonalejší vozy na světě .. nezlobte se, to problematice asi moc nerozumíte...
Ale proti gustu ..
Pěkný den, Kylie
reagovať
  1 2 3 ... 18


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.