0
späť
 

diskuze k tématu: Ford Focus II

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 11:56, RE: Bylo nové nebo mírně jeté?
anonym napísal:
Nerikam ze litam do zatacky ve stovce, bylo to mysleno obrazne. Treba vyhybaci manevr:) Pro me tri zasadni kriterie: odhlucneni, sedici podvozek a torzni tuhost (pak nasleduje znacka, design, motor a vybava)...ceed splnuje jenom tu tuhost.....pak nic pak motor a vybava verzus cena neni zas tak rozdilna..dalsi marketingovy tah (kdyz jsem nakukoval do ceniku, nebyla vybava moc naslapana)
stejná výbava, stejný výkon - cena u koncernu VW o 120 000 Kč vyšší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 11:57, RE: Bylo nové nebo mírně jeté?
anonym napísal:
S Carinou bych tě v tom polu sramoval vole
Mě 2 airbagy stačí a když vlítneš do stromu, tak ti jich někdy nebudeš stačit ani 10.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 12:01, RE: Bylo nové nebo mírně jeté?
anonym napísal:
To si raději koupim nové Polo HTP než hrkat ve starý Carině. v tom Polu alepson preziju naraz do stromu a nebudu v provozu za pubertálního magora - socku, co šetří 5 let na ojetinu za 50.000.- :)
Nejsem žádná socka, ale vyhazovat prachy za nějakej krám, který udělá úplně stejnou službu jako třeba Carina, je u mě zbytečné vyhazování peněz. To si radši zaletím 2 do roka někam na dovol. A navíc v Carině se cítím jako v autě a ne jak v Polu v nákupní tašce pro ženský.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 13:00, RE: Bylo nové nebo mírně jeté?
anonym napísal:
Staci nakouknout na palubni desku, nebo proletet zatacku v kile....pak si ceeda rozmyslite, nemluvim o nekontaktnim rizeni a saltr pace, ktera da vzpomenout na felicii
V čem asi máte pravdu, posilovač má Ceed dost účinný.
Jo šaltr páka jako ve Felicii? Tak takový "gumák" jako ve Feldě nemělo ani starší Rio 1. generace, natož nová kára, která má mimochodem řazení dost přesné..
A zatáčka v rychlosti? Nemá on ten slovenský Korejec náhodou vzadu víceprvek?
Právě ty zmiňované věci mě utvrzují v tom, že příště si koupím patrně korejce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 13:26, RE: Bylo nové nebo mírně jeté?
anonym napísal:
V čem asi máte pravdu, posilovač má Ceed dost účinný.
Jo šaltr páka jako ve Felicii? Tak takový "gumák" jako ve Feldě nemělo ani starší Rio 1. generace, natož nová kára, která má mimochodem řazení dost přesné..
A zatáčka v rychlosti? Nemá on ten slovenský Korejec náhodou vzadu víceprvek?
Právě ty zmiňované věci mě utvrzují v tom, že příště si koupím patrně korejce.
víceprvek, ktery nestaci ani na astru, ktera ho tam nema:) Tak to radeji bez neho.....cituji z jednoho nemeckeho testu: "vyuzitim zadni viceprvkove napravy sice teoreticky muze pomoci, ovsem nelze zamaskovat fakt, ze spousta jinych vozu zvlada zatacky a tlumeni vymolu mnohem lepe (Opel Astra H, Citroen C4 sport)"......atd...nikdo nerika ze to auto je spatne, ovsem nebyt levne nema zadny extra trumf, cim by bylo lepsi nez konkurence.....takze cesi a slovaci dostanou za 2 stavebni sporeni misto maly mr*ky nizssi stredni tridu, kterou vzdy zaviděli sousedovi od vedle.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 13:27, RE: Bylo nové nebo mírně jeté?
anonym napísal:
Nejsem žádná socka, ale vyhazovat prachy za nějakej krám, který udělá úplně stejnou službu jako třeba Carina, je u mě zbytečné vyhazování peněz. To si radši zaletím 2 do roka někam na dovol. A navíc v Carině se cítím jako v autě a ne jak v Polu v nákupní tašce pro ženský.
v carine citim smrdet benzin a slyším hučení ložiska v kole :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 13:30, RE: Kydy
David V napísal:
To jsou zase nářky všech ublížených. Nechcete se náhodou nad některý ty kecy povznést? No co, někdo se naváží do VW kvůli ceně, někdo do Renaultů kvůli spolehlivosti, někdo do Japonců kvůli tenkým plechům. Třeba mají své zkušenosti. Já nevím, nemůžu říct nic, jel jsem pouze v Mazdě 626 jako spolujezdec a měla vytlučený silentbloky vzadu, takže jízda nic moc, jel jsem v Laguně a vzadu jsem měl málo místa na hlavu (mám běžnou míru, ale dlouhý trup), byl slyšet motor víc, než bych si představoval ...
Počkej na facelift.....palubovka bude zmenena.......už šetřim prachy na akontaci
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 13:56, Ford Focus
Dobrý den - v první řadě nechápu proč se u článku na Ford Focus II rozhořela debata o VW apod. Jako uživatel tohoto serveru bych si rád přečetl něco o automobilu na který je recenze napsaná, ale bohužel se musím nejprve prokousat příspěvky typu VW ano nebo ne. Tím se Vás nechci nijak dotknout, ale podobné hádky by snad šli řešit u recence na VW. Jinak by mě zajímalo, jakým způsobem se dá otestovat v recenzi zmíněný vadný měřič paliva v nádrži pokuď nemám možnost s autem jezdit delší dobu před koupí (např. automobil z bazaru). Lze vůbec poznat, že je měřák u daného kusu zaseklý dřív než dojde benzín?? A popřípadě jak nákladná je výměna nebo oprava měřáku u Focusu I. Předem děkuji za odpověď.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 15:39, RE: Ford Focus
anonym napísal:
Dobrý den - v první řadě nechápu proč se u článku na Ford Focus II rozhořela debata o VW apod. Jako uživatel tohoto serveru bych si rád přečetl něco o automobilu na který je recenze napsaná, ale bohužel se musím nejprve prokousat příspěvky typu VW ano nebo ne. Tím se Vás nechci nijak dotknout, ale podobné hádky by snad šli řešit u recence na VW. Jinak by mě zajímalo, jakým způsobem se dá otestovat v recenzi zmíněný vadný měřič paliva v nádrži pokuď nemám možnost s autem jezdit delší dobu před k...
Mě se závada měřáku paliva projevuje občasným zasekáváním rafičky, jezdím denně asi 50km a občas třeba 2 dny ukazuje stejně, třetí den náhle "spadne" na odpovídající hodnotu. Při dotankování do plné stoupá vzhůru třeba 30min. Oparavu neřeším, beru vždy plnou a nuluji denní počítadlo, po 500-600km tankuji. Auto je z roku 2002 a má najeto 180t km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 17:02, RE: Bylo nové nebo mírně jeté?
anonym napísal:
pokud to byla nějaká předváděčka nebo snad úplně nové, tak by bylo smutný, kdyby to nevydrželo aspoň rok bez poruch. Já mám Carinu a vydržela 3 roky bez poruchy, takže u nového auta by to snad mělo být naprosto normální. Navíc spotřeba 8 litrů je dost brutální, kámoš má BMW 530 r.v.2000 a jezdí za 9, což když si vezmu jeho výkon a hmotnost auta, tak se mi zdá Focus jako superžrout. A jak psal předchozí anonym, taky nechápu co máte všichni s těma VW. Kvalita skončila někde u III. golfu, potom jso...
Chápu, že kámoš jezdí a 9l, ale možná tak oleje na 10000 km....to je největší hovadina, kterou jsem v této diskuzi přečetl. Jezdit skoro 2t autem s obsahem motoru 3,0 l za 9l, to je snad něčí sen....možná tak když to jede stovkou a nepřidáváš...ale jinak opravdu ne! Ale dobrý, pobavil jsem se tvým kamarádem a tebou a mohu jít domu...:))))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 17:03, Ale
Bohužel FII se moc od I nelyší, to je jediná jeho vada. Jinak kvalita, zpracování a poměr cena X výkon je velmi dobrý....hlavně v případě combi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 17:09, RE: Ford Focus
anonym napísal:
Dobrý den - v první řadě nechápu proč se u článku na Ford Focus II rozhořela debata o VW apod. Jako uživatel tohoto serveru bych si rád přečetl něco o automobilu na který je recenze napsaná, ale bohužel se musím nejprve prokousat příspěvky typu VW ano nebo ne. Tím se Vás nechci nijak dotknout, ale podobné hádky by snad šli řešit u recence na VW. Jinak by mě zajímalo, jakým způsobem se dá otestovat v recenzi zmíněný vadný měřič paliva v nádrži pokuď nemám možnost s autem jezdit delší dobu před k...
U Focusu I odcházela karta, která měří výšku hladiny v nádrži. Projevovalo se to výše popsaným způsobem. Ručička palivoměru se "zasekla" zhruba uprostřed pole. Po dotakování plné nádrže se ručička nevrátila na plný stav nádrže hned, ale tředa až druhý den. Řešil jsem to tak, že jsme tankoval podle denního počítadla km. Cena opravy vč. nové karty stála cca 3.000,-Kč ve značkovém servisu. Doporučuji na opravu jet s téměř práznou nádrží, protože je nutná její úplná demontáž.
Pavel Kohout.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 17:53, RE: Ford Focus
anonym napísal:
Dobrý den - v první řadě nechápu proč se u článku na Ford Focus II rozhořela debata o VW apod. Jako uživatel tohoto serveru bych si rád přečetl něco o automobilu na který je recenze napsaná, ale bohužel se musím nejprve prokousat příspěvky typu VW ano nebo ne. Tím se Vás nechci nijak dotknout, ale podobné hádky by snad šli řešit u recence na VW. Jinak by mě zajímalo, jakým způsobem se dá otestovat v recenzi zmíněný vadný měřič paliva v nádrži pokuď nemám možnost s autem jezdit delší dobu před k...
Mě se občas sekne měřák a začne svítit hladové oko po natankování plné nádrže. Většinou to vyřeší pár kilometrů a znovu nahození motoru. Je to blbost, ale dokáže to člověku zkazit náladu, když vysolí prašule za plnou a tváří se to naopak. Jinak měřák ukazuje neproporcionálně (dlouho nic, po 200 km to začne rychle padat). Naučil jsem s tim žít a tankuje podle najetých km od posledního tankování.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 17:56, Dotaz na autora
U Focusu I jsou dva stojánky na nápoje ve středovém panelu, jsou tak mělké, že jsem několikrát vylil 0,5 colu od mekáče na místo spolujezdce. Je tohle nějak u dvojky vylepšené?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 20:25, RE: Bylo nové nebo mírně jeté?
anonym napísal:
To si raději koupim nové Polo HTP než hrkat ve starý Carině. v tom Polu alepson preziju naraz do stromu a nebudu v provozu za pubertálního magora - socku, co šetří 5 let na ojetinu za 50.000.- :)
Ty chytráku, z Cariny odejdu po svých a z Pola tě budou tahat havrani.
Jestli si pánové myslíte, že vás váš miláček zachrání pasivní bezpečnstí, tak jste na omylu, Možná ještě v 80 km/h, když budete mít dobrou káru. V rychlostech přes 100 km/h je stejně většina nehod smrtelných, nebo s těžkými zraněními s trvalými následky. Když to ve 150 km/h nasmažíte v nové Audině A4 do sloupu, je vám vašich X poštářků úplně na nic. Chudák kandelábr se octne místo vás na místě řidiče a vám seškrabávají mozeček ze stropu. Není to zrovna pohled pro slabší povahy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 13.12.2007 22:09, RE: VW
anonym napísal:
máš pravdu,asi se budeme muset zase učit u korejců a Japonců
Přesně tatéž odpověď mně napadla po přečtení prvního příspěvku. Ale, pánové nechtělo by to více vzájemné tolerance a slušnosti? Tak mně napadá, že jestli se tak chováte,reagujete, i na silnicích , tak se nedivím, že se u nás tak hodně bourá. Každý má své zkušenosti, a subjektivní vnímáni aut, jako takových. Každý má různé podmínky (finanční) pro pořízení auta, různě jej používá, má své požadavky na přepravu, jak osob tak i nákladu. Někdo se v autech vyžívá, seberealizuje, někdo to bere jako spotřební zboží, atd. Já se taký někdy nad textem příspěvku pousmějí a myslím si své, ale vidím za tím konkrétního člověka. Nakonec si z toho "odnesu" utvrzení svého konkrétního názoru. Naučte se být tolerantní. Koneckonců, mělo se tu diskutovat o Focusu II, nemylím-li se. Podotýkám, že forda nemám , a neměl jsem. Z konstrukčního pohledu jej beru jako velmi solidní auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.12.2007 08:54, RE: Dotaz na autora
anonym napísal:
U Focusu I jsou dva stojánky na nápoje ve středovém panelu, jsou tak mělké, že jsem několikrát vylil 0,5 colu od mekáče na místo spolujezdce. Je tohle nějak u dvojky vylepšené?
U Focusu II jsou dva kulaté otvory jako stojanky na nápoje za sebou, umístěné vedle ruční brzdy směrem k sedadlu spolujezdce. Jsou docela hluboké. 0,5 l PET láhev tam v pohodě stojí. Jestli se tam vejde Cola z Mekáče, to fakt nevím, protože ji nepiju.
Pavel Kohout
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.12.2007 09:13, RE: VW
anonym napísal:
Jaky benzinovy motory od VW sou spatne??? Ty staresiny?? T jsou stary, ne spatny.....a pokud vim, tak motory TSi, TFSi, TTSi jsou jedny z nejlepsich motoru na svete. Tdi jsou hlucnejsi, ale uvnitr passatu stejne nic neslysite, narozdil od tichych HDI a jinych derivatu jsou spolehlive. Jizdny vlastnosti VW jsou nejlepsi hned po fordech a BMW. Golf V ma vyboeny vlastnosti, stejne jako novej passat ci derivaty odvozene od golfa IV (leon, toledo, Fabia, OCtavia) V dobe vzniku slo o nejvyvazenejsi pl...
Jaké tiché a nespolehlivé HDi tady plácáš? HDi jsou všemi odborníky v automobilovém světě považovány za jedny z nejkultivovanějších a nejlepších naftových motorů, uvědom si, kdo jezdí v západní Evropě VW-zedníci a dělníci, člověk trochu lépe postaven by do něj nikdy nešel. Tak se prober z tý zaslepenosti
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.12.2007 13:03, RE: VW
anonym napísal:
Jaké tiché a nespolehlivé HDi tady plácáš? HDi jsou všemi odborníky v automobilovém světě považovány za jedny z nejkultivovanějších a nejlepších naftových motorů, uvědom si, kdo jezdí v západní Evropě VW-zedníci a dělníci, člověk trochu lépe postaven by do něj nikdy nešel. Tak se prober z tý zaslepenosti
Jo. Chtěl bych být tím dělníkem ze západu, abych si mohl koupit auto s tím ZASTARALÝM, NEKULTIVOVANÝM a NESPOLEHLIVÝM motorem.
Podotýkám, že dělníkem jsem nikdy nebyl a snad už nebudu. Takže si to prachobyčejné auto už nekoupím. Auta s motory CR se mi zase nelíbí. A zadarmo se také neprodávají.TDI jsou bohužel technologicky a tím i výrobně náročnější než CR . I proto se od ních upouští.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 14.12.2007 14:13, RE: Dotaz na autora
anonym napísal:
U Focusu II jsou dva kulaté otvory jako stojanky na nápoje za sebou, umístěné vedle ruční brzdy směrem k sedadlu spolujezdce. Jsou docela hluboké. 0,5 l PET láhev tam v pohodě stojí. Jestli se tam vejde Cola z Mekáče, to fakt nevím, protože ji nepiju.
Pavel Kohout
Co mě zarazilo tak že řazení u focusu II už dosahuje kvalit VW.Já jsem měl půjčený focus I a lepší řazení v jiném autě neznám-absolutně přesné a krátké dráhy-skoro jak WRC)).naopek v pasatu je jenom průměrné řezení.tak to pak jedině že by se ve focusuII řazení zhoršilo.
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.