anonym napísal:
Tak to je velmi zajímavý názor. Dokonce mi přijde na dnešní dobu až fantastiký. Předpokládám správně, že hovoříte o Golfu V. generace? Tak to jste skutečně jeden z mála lidí, co to vidí takhle ve prospěch Golfu. S oběma vozy jsem jezdil poměrně dost, dokonce jsem je prodával, ale takový názor jsem snad ještě nezaznamenal. Golf na dnešní dobu nabízí už jen kdysi dobré jméno a průměrnou kvalitu, tím výčet výhod končí. Jízdní vlastnosti jsou u Focusu II. jednoznačně lepší a to pozná i má žena a to...
Není co štípat, mluvím o Golfu V, co se týká jízdních vlastností, tak píši že Focus je o fous lepší i když rozdíl není zdaleka tak propastný jako v případě Golfa IV a Focusu I, jinak Golfa IV považuji za asi nejméně povedeného ze ságy Golfů. V svém Focusu II trávím denně několik hodin a rozhodně tam oproti Golfu není co obdivovat, je to normální auto stejně jako Golf, ale ten mi připadne provedením rozhodně kvalitnější, čili je to docela solidní vůz. Ve Focusu je vše obyč, u Golfa jsou i obyčejné kličky u dveří podstatně lépe provedené a v lepším materiálu.Výplň dveří je textilní, lépe je vyřešené podsvícení, středový tunel je také lepší, o sedačkách ani nemluvím, ty jsou ve Focusu oproti Golfu naprosto o ničem. A to se bavím se základním modelu Golf V 1.4 a Focus 1.6. Jeidné co mě u Golfa naprosto vytáčí je nutnost mít jako by zapnutou klimu, svítí dioda, když je paradoxně klima vypnutá, u každýho jinýho auta když chci něco zapnout tak to pak svítí a tady je to naopak. Jinak máme ve firmě celou řadu Golfů plus a musím říct že toto není názor jen můj ale všech kdo s těmito dvěma vozy jezdíme de facto neustále...