0
späť
 

diskuze k tématu: Fiat Croma - proč nestačí na konkurenci?

kategórie zaradenia témy: italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 09:16, RE: Croma
anonym napísal:
Není to asi špatný auto, ale jaksi "pocitově" je opravdu drahý. Tady asi Fiat přestřelil. Spolehlivosti bych se nebál, ty řeči o Fiatu už hodně dlouho neplatí. To mohu potvrdit...
Ja zase bohuzel z vlastni zkusenosti mohu potvrdit, ze me Fiat velmi zklamal :( Prvni rok OK, krome senzoru otaek zadna zavada, druhy rok, coz je ted je to horsi :( porad elektrika. A to podotykam, ze auto nebylo bourane. Jen lehce na dvere (byl jsem na to upozornen a po odstrojeni calouneni videl rozsah bouracky a nic hrozneho, proste tuknuti) takze na elektroku by to vliv nemelo. Ale aby odesel znova senzor otacek, ktery jsem menil po koupi, zacalo zlobit ABS, ktere pri rychlosti pod cca 40 km/h zacne kopat zpatky jako kdyz je kolo zablokovany (ve vyssi rychlosti to nedela) a pak aby posilovac si zacal zit vlastnim zivotem kdyz jsem nastartoval na chate a zjistil, ze posilovac nefunguje a musel jet do prahy bez serva (horsi jak ridit favorita, jde to brutalne z tuha) a druhy den zase vse fungovalo. J emi lito, ale fiat ma krasna auta, cenove a vybavou taky dobry, ale pujdu k Nekemecke konkurenci, v okoli s nemci nema nikdo problem. Toledo, Golf 3, Passat B5 atd.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 10:41, RE: Italská auta
anonym napísal:
ty jsi vtipnej až to bolí
Chlapy klídek, ferrari jsem neměl, ale má ho můj známí. To auto je slátanina všech dílu co fiat kdy vyráběl, kvalita ledajaká, inženýry s některýma konstrukčníma detaily si vůbec nelámou hlavu, atd. Výhoda je, že se to auto dá za rozumné peníze ze zkušeným servismanem udržovat v pojízdném stavu za pár korun, např porucha alternátoru Praha ferrari cena 65000, po rozdělání vadného altíku a několika totožných součástek z fiatu, oprava 2500kč.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 10:57, RE: Croma
anonym napísal:
Zcela přesně nechápu, zda neumíte číst nebo Vám vypnul mozek okamžitě, kdy jste viděl kritiku na auto svých snů, ale já chtěl koupit nového Fiata, žádnou předváděčku. Ale v rámci výběru auta jsem si ho chtěl nejprve projet a potom objednat. A pokud mají dva různé vozy zcela totožné problémy s kvalitou zpracování, pak asi není něco v pořádku. Prodejce to může zachraňovat jak chce, nicméně velkou důvěru tím asi nevzbudí. Taková auta by neměli radši ani ukazovat, jinak se nemohou divit tomu, že pov...
Seš trotl. Nevím cos viděl.. spíš tlacháš nesmysly, potože to zrcátko se už z principu konstrukce vinklat nemůže, ale to je jedno... ale věz, že sem prolezl ted asi 8 aut nižší střední a Bravo je dílenský zpracováno asi nejlépe.... To co sem viděl u Toyoty, kde na autě na saloně (tedy ne ani předváděčka nesedí a nelícuje ani ten plast na tom středním tunelu a o nesedící a špatně nasazené těsnící gumě na oknech předních dveří ani nemluvě. U Suzuki odchlíplý plast středního sloupku atd atd... tak mám pocit, že si buď povrchní a nebo tě zajímají hovadiny. Stát se může cokoliv, ale aby si člověk udělal obrázek o celé produkci, měl by porovnat celou produkci....
P.S. Mám nejraději ty co kupují auto manželce... ---myslím si o tom svoje
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 11:01, RE: Croma
mufik.martin napísal:
Ja zase bohuzel z vlastni zkusenosti mohu potvrdit, ze me Fiat velmi zklamal :( Prvni rok OK, krome senzoru otaek zadna zavada, druhy rok, coz je ted je to horsi :( porad elektrika. A to podotykam, ze auto nebylo bourane. Jen lehce na dvere (byl jsem na to upozornen a po odstrojeni calouneni videl rozsah bouracky a nic hrozneho, proste tuknuti) takze na elektroku by to vliv nemelo. Ale aby odesel znova senzor otacek, ktery jsem menil po koupi, zacalo zlobit ABS, ktere pri rychlosti pod cca 40 km...
Jojo, je jen potřeba si uvědomit, že to co tě zazlobilo bylo na 95% výrobek BOSCH made in Germany, které se vyskytují i v těch tebou zmíněných věceh.. Ale budiž. KAždý svého štěstí strůjcem... Věř a tvý víra tě uzdraví.. (to je jen reakce na to, že koncernové vozy tyto chyby nikdy nemají). P.S. U ojetiny mne překvapuje, že se s tímto někdo vzrušuje. U ojetiny bych byl nešťastný z mrtvýho motoru. Evidentně to auto má nějaký problém v elektronické výstroji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 11:03, RE: bez předmětu
anonym napísal:
No a ještě jinak. V čem croma zaostává třeba za suprem. Tedy v jakých měřitelných hodnotách. Blemzy typu nadčasový image, hodnotně vypadající plasty, sexy zadní partie a agresivní páka ruční brzdy si nechte. V čem zaostává, v motorech? Sotva. Ve výbavě, taky ne. Trochu v prostoru, tam má suberb mírně navrch. A ještě v ceně, superb je o hodně dražší.

Iáá

Osel
Croma neumí sama parkovat a nemá DSG ) Jinak má lepší nafotvé motory. Superb zase benzinové. Tahts all. Objektivně vzato to tak asi je.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 11:09, RE: bez předmětu
anonym napísal:
No a ještě jinak. V čem croma zaostává třeba za suprem. Tedy v jakých měřitelných hodnotách. Blemzy typu nadčasový image, hodnotně vypadající plasty, sexy zadní partie a agresivní páka ruční brzdy si nechte. V čem zaostává, v motorech? Sotva. Ve výbavě, taky ne. Trochu v prostoru, tam má suberb mírně navrch. A ještě v ceně, superb je o hodně dražší.

Iáá

Osel
V článku nikde netrvdím, že SuperB je lepší než Croma. Ani tyto dva zcela odlišné modely neporovnávám. Pokud Cromu srovnáte třeba s kombíky: Mazdou6, Hodnou Accord, Fordem Mondeo, Toyotu Avensis atd...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 11:11, RE: bez předmětu
anonym napísal:
No a ještě jinak. V čem croma zaostává třeba za suprem. Tedy v jakých měřitelných hodnotách. Blemzy typu nadčasový image, hodnotně vypadající plasty, sexy zadní partie a agresivní páka ruční brzdy si nechte. V čem zaostává, v motorech? Sotva. Ve výbavě, taky ne. Trochu v prostoru, tam má suberb mírně navrch. A ještě v ceně, superb je o hodně dražší.

Iáá

Osel
Oslíku, v něčem prostě Croma zaostávat musí, o tom jasně svědčí počty prodaných kusů. Kdyby to bylo alespoň nadprůměrné auto za průměrnou cenu (a ne naopak), jsem si jistý, že by prodejní čísla byly jinde. Takže si na papíře srovněj měřitelné hodnoty a pak si ho utíkej koupit, abys byl už 29. u nás, kdo ho má :) Na trhu je sice většina lidí, kteří se spíš nechají ovládnout reklamní masáží, ale když na trh přijde fakt dobré auto od značky, která nemá kdovíjakou pověst, tak se bude dobře prodávat. Podívej se na Škodu v půlce devadesátých let, pověst otřesná (120, Favorit), pak přišly Feldy, Okty, pak Fabie, které byly (až na tu Feldu, no) v té době na slušné úrovni a prodávaly se po celé Evropě (nemluvím o ČR) velmi dobře, protože to byly dobrý (průměrný) auta za tehdy odpovídající cenu a lidi začali na děsnou pověst Škody zapomínat - nejmarkantnější obrat byl v Anglii. Dřív vtipy na škodovky, pak 2x auto roku..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 11:23, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Oslíku, v něčem prostě Croma zaostávat musí, o tom jasně svědčí počty prodaných kusů. Kdyby to bylo alespoň nadprůměrné auto za průměrnou cenu (a ne naopak), jsem si jistý, že by prodejní čísla byly jinde. Takže si na papíře srovněj měřitelné hodnoty a pak si ho utíkej koupit, abys byl už 29. u nás, kdo ho má :) Na trhu je sice většina lidí, kteří se spíš nechají ovládnout reklamní masáží, ale když na trh přijde fakt dobré auto od značky, která nemá kdovíjakou pověst, tak se bude dobře prodávat....
je zajímavý,že pošramocená pověst škodovek z dob nedávno minulé je v pohodě!!!120 a favoritům se smál celej západ a najednou jsou to pro čecháčky nejlepší auta na světě!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 11:38, RE: Croma
anonym napísal:
Zcela přesně nechápu, zda neumíte číst nebo Vám vypnul mozek okamžitě, kdy jste viděl kritiku na auto svých snů, ale já chtěl koupit nového Fiata, žádnou předváděčku. Ale v rámci výběru auta jsem si ho chtěl nejprve projet a potom objednat. A pokud mají dva různé vozy zcela totožné problémy s kvalitou zpracování, pak asi není něco v pořádku. Prodejce to může zachraňovat jak chce, nicméně velkou důvěru tím asi nevzbudí. Taková auta by neměli radši ani ukazovat, jinak se nemohou divit tomu, že pov...
šáhnul jsi mu na Fiata a taxi trotl!!!!! dobrý.neboj, to co jsi napsal má hlavu a patu. hezkej den
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 11:42, RE: Croma
anonym napísal:
Jojo, je jen potřeba si uvědomit, že to co tě zazlobilo bylo na 95% výrobek BOSCH made in Germany, které se vyskytují i v těch tebou zmíněných věceh.. Ale budiž. KAždý svého štěstí strůjcem... Věř a tvý víra tě uzdraví.. (to je jen reakce na to, že koncernové vozy tyto chyby nikdy nemají). P.S. U ojetiny mne překvapuje, že se s tímto někdo vzrušuje. U ojetiny bych byl nešťastný z mrtvýho motoru. Evidentně to auto má nějaký problém v elektronické výstroji.
Nevim, jestli senzor otacek ci jednotka ABS a posilovac jsou od Bosche, ale je to kjlidne mozne. Ale proc u stareho SEatu Toledo 98, najeto buh vi kolik na TDI, bouraneho 3 krat i na predek i na zadek a krome zatekani a jedne vahy vzduchu jsem nic neresil? brzdy, olej, rozvody, pruziny atd nepocitam jako zavady. Kamarad Gold, najeto 300 na TDI, vse slapalo jak hodinky, zadne svitici kontrolky diagnostiky, problemy s elektrikou nebo tak neco. Je pravda, ze je to ojetina a tak pocitam s unavou dilu, ale spise mechanickych, nez ze odchazi jednotky. Mnohem vice starsich aut s vice kilometrama maji mene problemu nez me punto, bohuzel :( a to jsem pri koupi byl obezretny, auto malo najeto, overeno v servisu, jen lehce tuknute na dvere. A vse nasvedcovalo perfektni koupi, i prvni rok a pul tomu napovidal,ale ted to vypada opacne
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 12:38, RE: Italská auta
anonym napísal:
Chlapy klídek, ferrari jsem neměl, ale má ho můj známí. To auto je slátanina všech dílu co fiat kdy vyráběl, kvalita ledajaká, inženýry s některýma konstrukčníma detaily si vůbec nelámou hlavu, atd. Výhoda je, že se to auto dá za rozumné peníze ze zkušeným servismanem udržovat v pojízdném stavu za pár korun, např porucha alternátoru Praha ferrari cena 65000, po rozdělání vadného altíku a několika totožných součástek z fiatu, oprava 2500kč.
jen dodatek, ten blbec není na mě, tedy zatím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 12:57, RE: Fiat vs koncern
anonym napísal:
je zajímavý,že pošramocená pověst škodovek z dob nedávno minulé je v pohodě!!!120 a favoritům se smál celej západ a najednou jsou to pro čecháčky nejlepší auta na světě!!!
Panove, nechapu o cem se tady hadate, v Italiji maji super povest FIATy tady a v Nemecku koncern VW, ve Franciji Renault a Peugeot. Ale podivejte se, co jezdi vsude ve svete a ma vsude stejne dobrou povest, od Australiji pres Afriku, Evropu, Rusko az po Severni a Jizni Ameriku. Toyota!!! A kdyz uz porovnavate ceny, tak dovezt si na objednavku z USA CAMRY vyjde vcetne vsech nakladu na takovejch 650 tisic. A to uz je uplne jina trida nez Octavka, Croma, nebo ba dokonce i Passat
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 13:01, chválím Tipcars
jsem rád,že autor si našel chvíli a zúčastnil se diskuze.Úvést věci na pravou míru nebo obhájit svůj názor je dobré.Píšete,že máte bohaté zkušenosti s auty,což nevyvracím, zajímalo by mě kde jste k nim přišel?Tom
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 13:45, RE: chválím Tipcars
anonym napísal:
jsem rád,že autor si našel chvíli a zúčastnil se diskuze.Úvést věci na pravou míru nebo obhájit svůj názor je dobré.Píšete,že máte bohaté zkušenosti s auty,což nevyvracím, zajímalo by mě kde jste k nim přišel?Tom
Mám bohaté zkušenosti z řízením snad všeho co má čtyři kola počínaje "žigulíkem" a konče u RS4. Samozřejmě jako novinář přijdu každý týden k jednomu až dvěma vozům ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 14:31, RE: Croma
Petr - TipCars.com napísal:
Na image automobilky se podílí většinou rozsáhlé PR oddělení včetně marketingových stratégů. Do podvědomí kupujících se dostává reklamou a stále stejně opakovanou písničkou výhod, nejlepší nabídky atd...

Samozřejmě, že i novináři přispívají k obrazu automobilky. Jsou takovým prostředníkem mezi automobilkou a kupujícím. Často odhalí nedostatky na kterých automobilka zapracuje většinou až při faceliftu. A věřte, že NĚKTEŘÍ (ne)čtenáři mají vlastní úsudek a názor, který se jim jen těžko dá změnit,...
To je jistě pravda, že někteří lidé mají svůj úsudek, vy se jim ho jen pokoušíte korigovat. U někoho s menším, u jiného s větším úspěchem. Proto koneckonců píšete, abyste u svých čtenářů spoluutvářeli jejich názor, není-liž pravda? Tohle by měl být jeden z cílů vaší práce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 14:42, Hmm
Není nad to zmínit se o pošramocené pověsti Fiatu. Porucha u koncernu = smůla na vadný kus, stejná porucha u Fiatu, Renaultu = shit.značka. Vybrat si tu nejvyšší výbavu co do toho jde nacpat a o necelých 900000 říkat, že atakuje milion je taky dobrá legrace. Fiat si bohužel trochu škodí sám, že se moc nepropaguje a když, tak jenom modely Punto a Bravo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 14:48, FABIA MPI rozvody řetezem?
vím,že je to mimo diskuzi,ale má mpi 44kw u Fabie řetěz nebo řemen?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 15:57, RE: Hmm
anonym napísal:
Není nad to zmínit se o pošramocené pověsti Fiatu. Porucha u koncernu = smůla na vadný kus, stejná porucha u Fiatu, Renaultu = shit.značka. Vybrat si tu nejvyšší výbavu co do toho jde nacpat a o necelých 900000 říkat, že atakuje milion je taky dobrá legrace. Fiat si bohužel trochu škodí sám, že se moc nepropaguje a když, tak jenom modely Punto a Bravo.
A když se zmiňuji o nedostatcích koncernových vozů, tak se na mě sesype doslova lavina stejných reakcí, že těmto automobilům záměrně škodím atd. Prostě každá automobilka má své příznivce a odpůrce. Já jen hodnotím testovaný vůz, který poskytne automobilka. Proč Fiat neposkytl nejlevnější model Cromy, nevím ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 15:59, RE: Croma
anonym napísal:
To je jistě pravda, že někteří lidé mají svůj úsudek, vy se jim ho jen pokoušíte korigovat. U někoho s menším, u jiného s větším úspěchem. Proto koneckonců píšete, abyste u svých čtenářů spoluutvářeli jejich názor, není-liž pravda? Tohle by měl být jeden z cílů vaší práce.
Tak nějak
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 01.08.2008 16:09, RE: FABIA MPI rozvody řetezem?
anonym napísal:
vím,že je to mimo diskuzi,ale má mpi 44kw u Fabie řetěz nebo řemen?
samo, že řetěz, ten motor pamatuje tisícovku
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.