0
späť
 

diskuze k tématu: Martin Vaculík: Lepší zítřky koncernu VW?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 31.08.2007 15:49,
Zdravím všechny, kteří na první místo dávají technické parametry před citovou zaslepeností do "domácí" značky a jejích koncernových německých bratříčků. Sice by se našlo něco málo, co by se dalo doplnit ale jinak jsou v článku napsány všechny podstatné a dle mých znalostí a zkušeností pravdivé informace. Díky za takový článek. Honza
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 31.08.2007 19:29, meky
vyborny clanok, zrozumitelny aj laikom - len tak dalej!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 31.08.2007 19:46, já se z vás po***
stačí abych si přečetl jméno autora a přesně vím co se bude dít v článku. málem bych si musel mít o pana Vaculíka obavu, kdyby nezabrousil na koncern fauvé a na jízdní vlastnosti audin a na totálně zastaralé tédéíčka Tady na tipcarsu mě někdy přijde, že levá ruka neví co dělá pravá. Jednou čtu že koncerňácký TDI je málem slepá vývojová větev a že jsou šíleně hlučný a že lidi se snad pro ně rozhodujou jenom z úcty ke značce, protože rozhodnout pro ně se může jenom jedinec neznalý a zabedněný. jindy tu zas čtu článek o fabce RS, kde pan redaktor Oborník chválí sílu Tdi Pd a dokonce píše že málokerý z nafťáků je tak rasantní. Ted mě prosím řekněte co si z toho mám vybrat, jestli je to opravdu takový šrot nebo takové dělo. Buď se domluvte a pište nebo na venek razte jeden názor nebo teorii protože jinak z toho má čtenář poraden fakt hokej. Nedá mě to, a musím se znova a znova ohradit proti tomu jak pan Vaculík pořád pitvá jízdní vlastnosti audin, po přečtení jeho postřehů bych se málem bál sednout dotéto značky a projet zatáčku. O narážkách na fabii se asi nebudu zmiňovat aby člověk nemusel byt sprostý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 31.08.2007 20:09, RE: fuk
anonym napísal:
Je to v předchozím odstavci: 1,4 TSI o výkonu 90 kW a točivém momentu 200 N.m.
Proc ma stejne ozanceni TSI jako motor se dvema kompresory? To mne spletlo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 31.08.2007 22:03, RE: fuk
anonym napísal:
Proc ma stejne ozanceni TSI jako motor se dvema kompresory? To mne spletlo.
K Subaru a spotrebe - uz davno to neni co to byvalo viz posledni test zde na tipcars (myslim) , H6 180kW s prumernou spotrebou 9, slovy DEVET litru na 100km .....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 31.08.2007 22:43, ??VW??
super clanok,len tak dalej,treba s pravdou von,cely koncern vw robi riadne preslapy a ludom to ponuka za premrstene sumy! no ale co ma sused.......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 31.08.2007 23:58, VW a tipcars
Vozy koncernu VW mají na zdejším serveru skutečně velkou publicitu. Pan Vaculík se jimi zřejmě opravdu intenzivně zabývá a dle mého názoru o nich i fundovaně píše, byť většinou kriticky.
Jako trochu nespravedlivé ( zejména vůči ostatním autům ) vidím, že se zde už nikdo nevěnuje takto do hloubky ostatním značkám. Nevím jak početná a odborně zdatná je redakce, ani jaké možnosti a podmínky ke zkoumání vozů ostatních značek má, ale tím že o nich píše téměř okrajově schází srovnání koncernových aut s ostatními. Takže v každé diskuzi se porovnává Audi a klidně i Passat např. s BMW nebo Mercedeskou a ne např. s Peugeotem, Toyotou nebo Oplem. To jsou opravdu všechna auta koncernu VW v této kategorii? Chápu Audi, ale Golf, Škoda nebo Passat?
Na druhé straně ještě jednou musím ocenit fundované recenze na VW regal, je ho na zdejším trhu většina a je dobré si přečíst i nějakou oprávněnou kritiku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.09.2007 00:53, RE: ad2 nevyřešeno?
anonym napísal:
Nepamatuji si, že by německé plátky někdy byly nestranné.
jasne proto v jsou v nemeckem autobildu v nekazivosti japonci na prvnich mistech. a napr. bmw az nekde na 20! V USA jdpower- je to presne opacne tam jsou nemci prvni.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.09.2007 09:21,
Recenze a nazory pana Vaculika jsou mi vice nez blizke. Jde videt, ze autor ma technicke mysleni, a auta jsou pro nej vic nez dopravni prostredek. Bohuzel tyto dve vlastnosti bezny ridic nema, a proto se pan Vaculik nesetkava s porozumenim ctenaru. Ted par mych postrehu. VW investovalo do vyvoje technologie PD nemale financni prostredky. Proinvestovane penizky se samozrejme musi vratit. Proto si dnes kupujeme TDi, na ktere jeho konstrukteri nejsou zrovna hrdi. Podvozek z golfu 4 generace je po jizdni strance opravdu spatny. Zazivam to dnes a dene na silnici se svoji O1 1.8 T 5V. Myslel jsem si ze jednoduche reseni (hlavne zadni napravy) bude aspon trvanlive. Bohuzel ani to se nepotvrdilo. Divim se kolik si motor 1.6MPi, 30 let uspesne nabizeny silne zakaznicke zakladne VW, najde kupujicich. Ja bych za sve penize zadal vic. Vetsina aut od VW neumi vykouzlit na rtech ridice usmev. Muze za to marketingova strategie "libit se vsem" a hlavne nikoho neurazit. Jsem rad, ze pan Vaculik jde proti davu z tradice spokojenych ridicu VW. Ma v tomto marnem boji moji podporu Michal
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.09.2007 11:39, RE: 4x4
anonym napísal:
rád bych dobře poradil,... Popořádku: nebál bych se, že je Subaru extravagantní-jsou to opravdu spolehlivá a dobrá auta. Vynikající čtyřkolky. Otázka je, jaký model a motor zvolit. Benzínové motory Subaru jsou dost žíznivé... Co se týká Audi A6, poslední generace je celkem spolehlivá, a jejich quattro je velmi dobré. Nevím kolik najezdíte ročně km, ale radil bych 3.0 TDi - pokud se Vám vyplatí.
Co se týká VW to je tak: označení four motion je označení pro čtyřkolku, ALE! Současný model Passatu ...
vazeny pane, kde jste cetl ze motory subaru jsou ziznive??
ve Vlaste?? ukazte mi permanentni 4*4 s vahou 1550 kg a vykonem
250 koni,ktere bere tak malo jako Subaru??? koleguv fungl novy
passat 4*4 2.0 TDI bere pri stejne jizde( jezdime casto stejne trasy za sebou) prumer 7,5 l/100.....moje subaru o 2l/100 kc vic,,,,ale porad mam
o 100 koni pod zadkem vic, spickovy podvozek a nemusim platit 40 tis
pojisteni proti kradezi za rok
tak kde je potom ta uspora??? v haji
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.09.2007 15:30, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Recenze a nazory pana Vaculika jsou mi vice nez blizke. Jde videt, ze autor ma technicke mysleni, a auta jsou pro nej vic nez dopravni prostredek. Bohuzel tyto dve vlastnosti bezny ridic nema, a proto se pan Vaculik nesetkava s porozumenim ctenaru. Ted par mych postrehu. VW investovalo do vyvoje technologie PD nemale financni prostredky. Proinvestovane penizky se samozrejme musi vratit. Proto si dnes kupujeme TDi, na ktere jeho konstrukteri nejsou zrovna hrdi. Podvozek z golfu 4 generace je po j...
nerad vám to říkám, ale jak vy říkáte proti davu jde ten, kdo VW nehaní. Takže pan Vaculík je jen jeden z mnoha věčných kritiků.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.09.2007 16:04, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Recenze a nazory pana Vaculika jsou mi vice nez blizke. Jde videt, ze autor ma technicke mysleni, a auta jsou pro nej vic nez dopravni prostredek. Bohuzel tyto dve vlastnosti bezny ridic nema, a proto se pan Vaculik nesetkava s porozumenim ctenaru. Ted par mych postrehu. VW investovalo do vyvoje technologie PD nemale financni prostredky. Proinvestovane penizky se samozrejme musi vratit. Proto si dnes kupujeme TDi, na ktere jeho konstrukteri nejsou zrovna hrdi. Podvozek z golfu 4 generace je po j...
Souhlasím, někteří majitelé VW si často myslí že nad jejich Golfy a Passaty prostě není. Neříkám že to jsou špatná auta, ale co se týče mnoha prvků, ať už v konstrukci podvozku či motoru, jsou mnohdy mimo a ačkoli se tyto věci zdají jako moderní a dokonalé, není tomu tak. Je skutečně pravda, že staré dobré motory TDI lze považvat za jakýsi hit mezi diesely, ale v dnešní době skrátka opravdu nedosahují kvalit jiných a jsou poněkud zastaralé. Což dokazuje i fakt, že VW přejde k systému CR. Benzinové motory jsou rovněž z dnešního hlediska zastaralé a pokud se nějaký zarputilý "fanda" VW nesvezl ve voze jiné, např.japonské značky, těžko někdy svůj názor změní. Motory FSI totiž nejsou technicky zrovna povedené, ač nám stále tvrdí že ano.
Co třeba zkusit na nějaký čas například vůz Mazda, Toyota a pod. (bezín samozřejmě, oni Japonci diesely nikdy neuměly, krom nových motorů Hondy) a poznat kvality jiných vozů než z koncernu VW. Možná by se vwčkáři divili jak daleko jsou tyto vozy co se týče jejich kvality, spolehlivosti motorů, jízdních vlastností atd. JEN PŘÍKLAD: co třeba okusit namísto Passata, Mazdu 6. Udivuje mě že se často nejen na tato auta zapomíná a přitom jde o přímého konkurenta Pašíků a co se týče jízdních vlastností o mnohem lepší, spolehlivý, oku lahodící vůz.
Motory koncernu VW již opravdu nejsou na špici a nikdy nebyly, ale ten marketing opravdu dokázal zafungovat a krásně všechny oblbnout.
Berte tohle třeba jen jako další "názor někoho kdo občas pokecá v hospodě"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.09.2007 16:14, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Souhlasím, někteří majitelé VW si často myslí že nad jejich Golfy a Passaty prostě není. Neříkám že to jsou špatná auta, ale co se týče mnoha prvků, ať už v konstrukci podvozku či motoru, jsou mnohdy mimo a ačkoli se tyto věci zdají jako moderní a dokonalé, není tomu tak. Je skutečně pravda, že staré dobré motory TDI lze považvat za jakýsi hit mezi diesely, ale v dnešní době skrátka opravdu nedosahují kvalit jiných a jsou poněkud zastaralé. Což dokazuje i fakt, že VW přejde k systému CR. Benzino...
Nene, tohle není "další" názor. Tohle je pořád dokola ten samý jeden názor, který slyším v hospodě, v diskusích, i od autorů článků. Ač naprostý netechnik snad začnu věřit, že na těch VW motorech opravdu něco je, když to pořád všichni tak důmyslně vyvrací.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.09.2007 16:17, RE: fuk
anonym napísal:
Proc ma stejne ozanceni TSI jako motor se dvema kompresory? To mne spletlo.
Tak mně to původně zmátlo. T je asi jako Turbo. Turba maj všechny tři motory, silnější dva ještě navíc jeden! kompresor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.09.2007 17:09, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Nene, tohle není "další" názor. Tohle je pořád dokola ten samý jeden názor, který slyším v hospodě, v diskusích, i od autorů článků. Ač naprostý netechnik snad začnu věřit, že na těch VW motorech opravdu něco je, když to pořád všichni tak důmyslně vyvrací.
Ono se to chce oprostit od hospodskejch povidacek, at uz jsou jakekoliv. Autor ukazuje nektere technicke slabiny VW. V zadnem pripade ale nejde o zavrhnuti a zatraceni celeho koncernu. Muzete nekdo vyvratit nejake tvrzeni v clanku? Myslim si ze je dobre ze pan Vacilik pise, tak jak pise. Kdyby mela moje O1 podvozek z focuse1, tak bych si s vytecnym motorem 1.8 t od VW uzil daleko vice zabavy... no a ale to jsou zase hospodske povidacky, bohuzel :) machs gut Michal
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.09.2007 17:26, RE: 4x4
anonym napísal:
vazeny pane, kde jste cetl ze motory subaru jsou ziznive??
ve Vlaste?? ukazte mi permanentni 4*4 s vahou 1550 kg a vykonem
250 koni,ktere bere tak malo jako Subaru??? koleguv fungl novy
passat 4*4 2.0 TDI bere pri stejne jizde( jezdime casto stejne trasy za sebou) prumer 7,5 l/100.....moje subaru o 2l/100 kc vic,,,,ale porad mam
o 100 koni pod zadkem vic, spickovy podvozek a nemusim platit 40 tis
pojisteni proti kradezi za rok
tak kde je potom ta uspora??? v haji
O.K. souhlasím. Máte pravdu, že permanentní čtyřkolka Subaru s tímto výkonem má odpovídající spotřebu. Otázka je,zda náš přítel na Slovensku požaduje takový výkon. Toť vše. Dlouhou dobu jsem jezdil s Foresterem a byl jsem nadšený. Dokázali jsme se vyblbnout, jéje! Ale pod 10l/100km jsem se nedostal. S třílitrem otbackem jsem se nedostal pod 12. Vím, že to odpovídá, ale nevím, zda náš kolega je to ochoten akceptovat. I na Slovensku benzín stojí privela. Audi má trochu nižší spotřebu u vznětových verzí, ale zase vyšší pořizovací cenu. A stím 3.0 TDi se dá jezdit mezi 7 - 9 litry, opět z vlastní zkušenosti. Toť vše. Chtěl jsem jen poradit dobrou čtyřkolku. A to se snad shodneme,ne? A Vlastu opravdu nečtu, alespoň todle mi věřte.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.09.2007 20:18, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Ono se to chce oprostit od hospodskejch povidacek, at uz jsou jakekoliv. Autor ukazuje nektere technicke slabiny VW. V zadnem pripade ale nejde o zavrhnuti a zatraceni celeho koncernu. Muzete nekdo vyvratit nejake tvrzeni v clanku? Myslim si ze je dobre ze pan Vacilik pise, tak jak pise. Kdyby mela moje O1 podvozek z focuse1, tak bych si s vytecnym motorem 1.8 t od VW uzil daleko vice zabavy... no a ale to jsou zase hospodske povidacky, bohuzel :) machs gut Michal
Auta koncertu VW patří mezi světovou extra třídu a pan Vaculík s tím vůůbec nic nenadělá a ostatní s tím mohou nesouhlasit mohou proti tomu protestovat ale to je asi tak všechno.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.09.2007 21:23, RE: No
anonym napísal:
S se asi nikdy nepřeklepl co ? Nepleť si prezidenta s prezervativem...anebo vysvětli co je to homokinetický šroub...
Myslím, že náš prezident má homokinetický šroub. Řekl bych, že hodně homokinetický ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 01.09.2007 22:57, ???????
a ja myslel,ze auta vymysleji konstrukteri a oni to jsou asi ucednici!!!!Vaculik to Wolfsburg!!!!!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 02.09.2007 00:05,
vw jsou sračky, holt je to tak.
reagovať
1 2 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.