0
späť
 

diskuze k tématu: ZKUŠENOSTI UŽIVATELE + PORADNA: Volkswagen Passat

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 10:59, Tacho
Podle mě to není vůbec důležitý údaj. Důležitější je stav vozu a jeho skupin. Auto provozované ve městě s 30000 km nebude určitě v lepším stavu než dálniční koráb třeba se 4 násobkem. Navíc u aut s malým nájezdem se taky klidně může hýbat s tacho směrem dopředu, aby tomu vůbec někdo věřil. Může za to naše konvenční myšlení. Jsou prostě pravdivé věci, kterým odmítáme uvěřit ze své omezené zkušenosti. Např se najdou lidé, kteří nevěří, že všechna tělesa padají k zemi se stejným zrychlením (hovorově - stejně rychle). A bez ohledu na jejich zkušenosti to tak je.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 11:06,
David napísal:
Máš pravdu, nebylo by špatné, kdyby diskutující na požádání poukázali na svou recenzi. Já bych to docela bral. Někdy mám pocit, že je tady hodně tlučhubů a zajímavá informace se hledá velmi těžko. Nebo například velkým nešvarem je, že člověka nazírajícím na věc s jiného úhlu pohledu rovnou nazvu debilem. Máš tady recenzi na svoje Audinko??
Moje recenze např. Škoda Octavia GLX 1.6
přidáno: 13.10.2006
Neříkám, že je super, ale člověk se alespoň něco dozví.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 11:34, RE: stáčené km
Michal napísal:
I v dnešní době mohu existovat auta 6-7 letá, která budou mít opravdu poctivý minimální nájezd km (30-40 tis km). V reálu máme ve firmě, která má autoprovoz o cca. 650 ks vozidel některá, která po 6 ti letém provozu mají svých skutečných 40 tis km. Samozřejmě je možné oponovat, že je to neekonomické takové auto držet, ale mnohde je to otázka pozice manažera a z toho vyplívající nárok na auto. Když uživatel prostě nejezdí, tak km nenajede. Potom se v bazaru takové vozidlo může vyskytnout a bude s...
A co je to za auta?
Máme ve firmě také dvě Felicie na ježdění "do města" s 50 tis po 6 letech, ostatní auta (Audi A6,Oct1+2, Vectra) ale mají proběh 30-80tis km/rok, a jsou to vesměs manažárská auta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 11:49, RE: Stocene km
zigi napísal:
Nebudu psat recenzi,jelikoz mam Gecko ani ne rok,jen tak pro pripominku,ale muzu ti rict ze se mi nic neposralo a jezdi dobre,staci?Takova recenze fakt nema smysl.Pockej 2-3 roky,pak treba neco napisu!
Jinak souhlasim s Davidem,zatim nikde nevidim recenzi na Audi A4 od A4?
Budu cekat ty chytracku
Zigi je homosexuál co jezdí v Astře G!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 11:52, RE: Stocene km
zigi napísal:
Nebudu psat recenzi,jelikoz mam Gecko ani ne rok,jen tak pro pripominku,ale muzu ti rict ze se mi nic neposralo a jezdi dobre,staci?Takova recenze fakt nema smysl.Pockej 2-3 roky,pak treba neco napisu!
Jinak souhlasim s Davidem,zatim nikde nevidim recenzi na Audi A4 od A4?
Budu cekat ty chytracku
Pro zigiho: Mám to auto 2 roky a najel jsem cca 30 tkm. Zatím psát recenzi nebudu, protože pár takových chytráků včetně tebe, by napsalo, že je to krátká doba a málo km na psaní takové recenze.
Mně šlo o to, že já tady na rozdíl od tebe netvrdím o každý druhý recenzi, že stojí za hovno, že autor je trouba apod.. ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 12:04, RE: Stocene km
A4 napísal:
Pro zigiho: Mám to auto 2 roky a najel jsem cca 30 tkm. Zatím psát recenzi nebudu, protože pár takových chytráků včetně tebe, by napsalo, že je to krátká doba a málo km na psaní takové recenze.
Mně šlo o to, že já tady na rozdíl od tebe netvrdím o každý druhý recenzi, že stojí za hovno, že autor je trouba apod.. ...
No tak ukaz mi jednu recenzi,kde jsem rekl ze autor je trouba!!!
Ale kdyz jezdi pul roku,tak je zbytecne neco psat!
Myslim ze mezi ty chytracky patris i ty!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 12:05, RE: Stocene km
fru fru napísal:
Zigi je homosexuál co jezdí v Astře G!!!
))))))
Pobavils
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 12:37, RE: Stocene km
A4 napísal:
Pro zigiho: Mám to auto 2 roky a najel jsem cca 30 tkm. Zatím psát recenzi nebudu, protože pár takových chytráků včetně tebe, by napsalo, že je to krátká doba a málo km na psaní takové recenze.
Mně šlo o to, že já tady na rozdíl od tebe netvrdím o každý druhý recenzi, že stojí za hovno, že autor je trouba apod.. ...
To si nemyslím. 30000 km a 2 roky už je dostatečná doba na to, psát postřehy z chování vozu a jeho slabé a silné stránky. Mám tady recenzi na Vectru, kterou vlastním 3 roky a mám najeto 35 kkm a nepovažuji ji za předčasnou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 12:50, RE: Stocene km
David napísal:
To si nemyslím. 30000 km a 2 roky už je dostatečná doba na to, psát postřehy z chování vozu a jeho slabé a silné stránky. Mám tady recenzi na Vectru, kterou vlastním 3 roky a mám najeto 35 kkm a nepovažuji ji za předčasnou.
No tak uvidíme, až mi zbyde čas, pokusím se něco stvořit, aby se to dalo číst a přineslo to aspoň pár užitečných informací.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 12:52, RE: Stocene km
A4 napísal:
No tak uvidíme, až mi zbyde čas, pokusím se něco stvořit, aby se to dalo číst a přineslo to aspoň pár užitečných informací.
Myslim ze kdyz je clovek objektivni,tak nemuze napsat blbou recenzi.Staci neco uvest k motoru,k jizdnim vlastnostem a k problemum a mozna nejake porovnani,hm?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 13:16, RE: Už zase
David napísal:
Začíná se mi zajídat, že se tu neustále objevují stejné vozy. Mě neustále nezajímají historky o Passatech, Octaviích, Fabiích, Golfech ani vulgární komentáře jejich odpůrců doprovázené invektivy jejich zastánců. Proč se tady neobjevují články na témta např. jak pracují různá zařízení v autě, třeba posilovač řízení nebo podtlakový posilovač brzd nebo diferenciál nebo třeba klimatizace. Určitě by to bylo plodnější než se pořád dohadovat o litrové Fábii.
Jsem sám s tímto přáním??
Nejste:)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 13:24, RE: Stocene km
A4 napísal:
Víš co zigi, uznávám, že tahle recenze byla hodně slaboučká, ale co kdybys místo toho věčnýho machrování napsal nějakou superrecenzi na tvou Astru. Docela rád bych si ji přečetl...
Zajímavý nápad. A taky by mohl autor každé recenze připojit s jakými auty už se setkal jinde naž na výstavě nebo v katalogu a kolik s ním najel. Ono shodit něco, co neznám z vlastní zkušenosti je totiž tak snadné...:) Moje recenze: Citroen ZX 1.9 D
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 13:59, RE: stáčené km
jan vaníček napísal:
A co je to za auta?
Máme ve firmě také dvě Felicie na ježdění "do města" s 50 tis po 6 letech, ostatní auta (Audi A6,Oct1+2, Vectra) ale mají proběh 30-80tis km/rok, a jsou to vesměs manažárská auta.
Jedná se o skupinu Citroen a VW group. Je to opravdu tak rozmanité, že i silné a drahé auto u nás může mít minimum najeto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 14:47, uživatelské dojmy jak kosočtverec a čárkou uprostřed
Ten Passaťák se teda předvedl, článek jak ze zvláštní školy! Opět jsme se hodně dozvěděli
Aspoň že tam pan redaktor cosi přihodil pro záchranu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 15:09, RE: uživatelské dojmy jak kosočtverec a čárkou uprostřed
Ráďa napísal:
Ten Passaťák se teda předvedl, článek jak ze zvláštní školy! Opět jsme se hodně dozvěděli
Aspoň že tam pan redaktor cosi přihodil pro záchranu.
To nebyla záchrana, ale kontrast, aby kvalita recenze ještě více vynikla... Jinak Passat kombi TDI, proč ne, ale pro svezení 10 tkm/ rok určitě lepší 1,8T... Jo a když se náhodou některé manažerské vozy povedou (tzn že maj málo najeto), má uživatel většinou nárok na odkup (vl. zkušenost). A jestli to potom prodá, nikdo už nesleduje. Prostě narazit na takové auto má stejnou ppst jako dostat do hlavy meteoritem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 16:49, RE: uživatelské dojmy jak kosočtverec a čárkou uprostřed
Pepe napísal:
To nebyla záchrana, ale kontrast, aby kvalita recenze ještě více vynikla... Jinak Passat kombi TDI, proč ne, ale pro svezení 10 tkm/ rok určitě lepší 1,8T... Jo a když se náhodou některé manažerské vozy povedou (tzn že maj málo najeto), má uživatel většinou nárok na odkup (vl. zkušenost). A jestli to potom prodá, nikdo už nesleduje. Prostě narazit na takové auto má stejnou ppst jako dostat do hlavy meteoritem.
Proč vůbec někdo na takovou recenci reaguje??? Nebylo by lepší to jednoduše ignorovat a nenapsat k tomu ani řádku, než tady stejně nekonstruktivně tlachat nesmysly a urážet se navzájem!!!!!!!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 19:17, Zkušenosti s tímto vozem
Přidám tady pár svých zkušeností s tímto vozem tedy VW Passat TDi, 81 kW (čip na 96 kW) v max. výbavě (krom kůže). Auto jsem koupil 5 let staré od známého se servisní knížkou (pravidelný servis ve VW), které mělo najeto cca 92 tkm. Rozvody i přední náprava byly udělány ještě před koupí a to rozhodlo o mé volbě pro něj. Za necelé 3 roky provozu a najetých cca 60 tis.km mohu na toto auto jen v dobrém vzpomínat! Mé opravy (pokud se to dá tak nazvat) za celou dobu byli jen tyto : komplet 4 ks kotouče i destičky, oba klínové řemeny, 1 x čelní okno, palivový filtr (s tím jsem si užil své), čištění klimatizace a pravidelně co 15 tis. km olej 5 W40 + filtry (vzduchový a kabinový). Všechny opravy probíhaly v servisu VW. Buď to jsem měl štěstí na tento kus vozu nebo již zmiňovaný pravidelný servis před koupí rozhodl i o mých investicích. Co se týká jízdních vlastností tak jsem neměl sebemenší problém. Auto sedělo slušně i v zatáčkách drželo stopu a na dálnici bylo jen málo konkurentů i ve vyšších rychlostech. Dokonce i za deště při 160 km rychlosti na dálnici drželo pěkně a neplavalo (pneu P6000). Jen s tím pal. filtrem byl jednu zimu problém. Asi jsem natankoval nějakou špatnou naftu a auto cca po 2 km jízdy při -10 st. celsia přestalo táhnout, čmoudilo a nevím co ještě (ale jelo) a po dalších cca 3-4 km vše přestalo a jelo jako by nic!! To se opakovalo asi 3 dny. V servisu vyměnili pal. filtr. a auto až do prodeje (cca 1 rok) toto už nikdy neudělalo. S váhou ani s turbem problémy nebyli. V inetriétu ani po 8 letech provozu nic nevrzalo a opotřebení bylo zanedbatelné. Prostor v celém voze je královský (hlavně na zadních sedačkách). Kufr byl pro naše potřeby také dosti velký, ale jen do chvíle narození dalšího přírustku do rodiny, kdy nastal problém s kočárkem, který přes všechnu snahu do něj nešlo nasoukat přes malý otvor. To rozhodlo o jeho prodeji. Dnes jezdím cca 3 měs. v Octavii combi (místo pro kočárek vyřešen), 4 roky staré, najeto 130 tkm skoro stejná výbava jako VW i motor 81 kW (jen bez čipu) a první dojmy jsou asi takové, že Octavia je na svou kategorii dobré auto, ale při srovnání s VW je znát, že Passat je o třídu výše (celkově vnitřní prostor, použité materiály a zpracování). Zatím liju jen naftu (oleje a filtry byly udělány po koupi) a po více ujetých kilometrech můžu obě auta srovnávat co se týče investic a spolehlivosti. Po odrostení dcerky se asi opět poohlédnu po nějakém Passatovi. Tak mnoho zdaru při rozhodování o koupi vozidla.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.12.2006 22:34, RE: uživatelské dojmy jak kosočtverec a čárkou uprostřed
Pepe napísal:
To nebyla záchrana, ale kontrast, aby kvalita recenze ještě více vynikla... Jinak Passat kombi TDI, proč ne, ale pro svezení 10 tkm/ rok určitě lepší 1,8T... Jo a když se náhodou některé manažerské vozy povedou (tzn že maj málo najeto), má uživatel většinou nárok na odkup (vl. zkušenost). A jestli to potom prodá, nikdo už nesleduje. Prostě narazit na takové auto má stejnou ppst jako dostat do hlavy meteoritem.
Nic ve zlém, ale předpokládám, že recenze uživatelů páni redaktoři VYBÍRAJÍ...není to tak dávno, co se tady pan Vaculík připoměl kterak upravuje i gramatiku atp. Nebo...že by těch zkušeností uživatelů chodilo málo?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 09.12.2006 03:06, Recenze
Tak než napíši kritiku na tuhle recenzi, napsal jsem vlastní na svoje auto a pokusil se o co nejobjektivnější zhodnocení a dostatečný rozsah.
Takže konečně: Pane Vaše recenze je o ničem a nedozvěděli jsme se nic nového. Jen to, že máte rád své auto. Já Vám to přeji, ale nevidím v tom žádný přínos pro čtenáře tohoto serveru.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 09.12.2006 12:30, RE: Zkušenosti s tímto vozem
Jarda napísal:
Přidám tady pár svých zkušeností s tímto vozem tedy VW Passat TDi, 81 kW (čip na 96 kW) v max. výbavě (krom kůže). Auto jsem koupil 5 let staré od známého se servisní knížkou (pravidelný servis ve VW), které mělo najeto cca 92 tkm. Rozvody i přední náprava byly udělány ještě před koupí a to rozhodlo o mé volbě pro něj. Za necelé 3 roky provozu a najetých cca 60 tis.km mohu na toto auto jen v dobrém vzpomínat! Mé opravy (pokud se to dá tak nazvat) za celou dobu byli jen tyto : komplet 4 ks kotou...
Jardo, a co takhle Passat Variant? Cenově se oproti Octavii o moc neliší a jak říkáte, je o třídu výše, větší rozvor a z toho plynoucí větší prostor na zadní sedadlech a celkově vnitřní prostor větší. I když pokud na zadních sedadlech sedí děti v autosedačce, tak octavie naprosto dostačuje..Jinak díky za nějaké reálné zážitky a postřehy s tímto vozem. Palivový filtr jsem zažil v Golfu, s tím rozdílem že auto navíc ještě trochu poškubávalo.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.