mufik.martin napísal:
O tom podvozku passatu versus accordu psal, ze subjektivne mu prisel lepsi, a za druhe, pokud nejezdite na doraz, tak nepoznate rozdil mezi accordem a passatem. Kdyz jezdite normalnimi rychlostmi a jen na dalnici trochu svizneji tak treba ja obone nepoznam rozdil mezi passatem a treba accordem. Proste pro me jako pro uzivatele to jede, zataci, nenaklani se to prehnane a to me staci. To, ze ja mohu projet zatacku treba jen v 80 a vy v 95 km/h me treba absolutne netrapi. Ano nekdo si na to potrpi ...
Toto beru:
"To, ze ja mohu projet zatacku treba jen v 80 a vy v 95 km/h me treba absolutne netrapi. Ano nekdo si na to potrpi a tak at si koupi auto v k temto ucelum. Passat je pohodlna limuzina zejmena na sviznejsi jizdu primym smerem."
Ovsem neberu jezdce na dalnici, kteri mi "ukazou" jak jim ta oktavka, superb nebo passat "jede", klidne jim uhnu, nicmene v zatacce bych od nich potom ocekaval totez. Moje 320d sice neni buhvijaky zavodak, ale plynulych 180 km/h bezproblemu drzi kopec nekopec a v zatacce porad staci volant drzet jednou rukou (obzvlaste na 18"), zatimco VW-group zavodnik co me prave predjel, ma potize udrzet se na silnici a proto zvolnuje na 150... Hovorime-li o subjektivnich a objektivnich nazorech, krome kratkych projizdek v 1.8T octavii a 2.5TDI superbu jsem nikdy takove auto neridil. A ciste subjektivne, ANI PO TOM NETOUZIM.
Jezdete prosim rovne tak rychle, abyste pak v zatacce zbytecne nebrzdili provoz, uvedomte si kvalitu sveho podvozku a s tim spojenou miru bezpecnosti.