0
späť
 

diskuze k tématu: Martin Vaculík: Nový Passat je převlečený Golf!

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, ostatní, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.06.2007 13:50, RE: nesmysly
anonym napísal:
Autor článku patří mezi nejlepší motoristické novináře spolu s lidmi z auto.cz a ing. Gregorou z Automobilrevue. Na rozdíl od řady pisálků má odborné vědomosti.Auta mne živí,sice mám jen střední a VŠ v oboru konstrukce vozidel,možná nejsem zcela kompetentní,jako M. Vaculík,(na rozdíl od zde přítomných některých možná už maturantů),ale až bude každý motoristický novinář psát a mít vědomosti jako M. Vaculík,bude to bezva doba. Stačí si pročít 6 čísel Auto Dieselu, pokud teda někteří budou rozumět ...
Kdyby byl Vaculík takovej profík, tak si neplete 4Matic s 4Motionem (i když chápu, že se asi překlep)...souhlasím s tím, že znalosti nedělají automaticky dobrého novináře - ten by měl být schopne zasazovat věci do širšího kontextu. Lidí, kteří mají super znalosti o technice je v Česku spousta a pokud to trochu přeženu, tak je to každý výkupčí v bazaru.
Tom
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 05.06.2007 16:36, RE: Řazení Cee´du
anonym napísal:
Strašně mě pobavil pán, co tady chváli Passata a tvrdil, že Passat má daleko stabilnější podvozek, než například Honda Accord. Já se přiznám, že jezdím už několik destiletí závody do vrchu a myslím, že se v jízdních vklastnostech trochu vyznám, ale když čtu takovéhle názory, tak si vždycky říkám, jak jsme strašně motoristicky pozadu. Pán zřejmě o autech vůbec nic neví, ale líbil se mu tlustší volant a nazdal, že auto bude asi stabilnější. Passat a Accord je nesrovnatelný, ale samozřejmě ve pro...
Tak se svez s Passatem i Accordem ty troubo ale ne jen do vrchu A uvidíš co má vyspělejší podvozek. Apropo vidim že tyhle auta vubec neznaš když mektáš o tom že Passat má tlustej volant, ty hloupej tondo..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.06.2007 10:16, motory
Proč to nadšení z nových motorů s nižším obsahem kde se výkon a krouťák honí další a složitější technikou? Přemlouvat benzínovou čtrnáctku turbem a kompresorem aby jela? Diesel s malým obsahem a velkým výkonem ? Komu tyhle výrobky chybí?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 06.06.2007 12:46, RE: Petr M.
David_Logins napísal:
Souhlasím s tím, že Kia ceed neni tak dobrá jak pan Vaculík popisuje...řízení je špatné a řazení taktéž. Design korejce taky nezapře. Srovnávat ho s Focusem druhé generace není ani možné. Teď byl ve světě motorů srovnávací test nové Fabie s ceedem a jak se avizovalo, že dostane Fábka na prdel se nepotvrdilo. Krom šířky interiéru a zmíněných motorů byla Fabka ve všech směrech o něco lepší, hlavně řízení, řazení, odhlučněním podvozku, sedadla, ergonomie, materiály i zpracování. Vnitřní prostor na ...
No nevim ja cetl ve svete motoru srovnavaci test a vysledky byly nasledujici: 1. Ford Focus 2. Kia ceed 3. Golf V 4. Toyota Auris...
To by znamenalo ze golf i auris jsou horsi nez nova fabia..?? Asi to vypada, ze byl tes fabie na objednavku....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.06.2007 07:23, RE: Petr M.
anonym napísal:
No nevim ja cetl ve svete motoru srovnavaci test a vysledky byly nasledujici: 1. Ford Focus 2. Kia ceed 3. Golf V 4. Toyota Auris...
To by znamenalo ze golf i auris jsou horsi nez nova fabia..?? Asi to vypada, ze byl tes fabie na objednavku....
Jo jinak nejekologičtějším autem (kromě hybridů) roku 2007 byla vyhlášena Octavia II RS .... Pan Vaculík mi ale jistě vysvětlí, jak sedí špatně v zatáčkách a je hlučná a tak...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.06.2007 13:20, RE: Petr M.
David_Logins napísal:
Souhlasím s tím, že Kia ceed neni tak dobrá jak pan Vaculík popisuje...řízení je špatné a řazení taktéž. Design korejce taky nezapře. Srovnávat ho s Focusem druhé generace není ani možné. Teď byl ve světě motorů srovnávací test nové Fabie s ceedem a jak se avizovalo, že dostane Fábka na prdel se nepotvrdilo. Krom šířky interiéru a zmíněných motorů byla Fabka ve všech směrech o něco lepší, hlavně řízení, řazení, odhlučněním podvozku, sedadla, ergonomie, materiály i zpracování. Vnitřní prostor na ...
Kvůli tomuhle testu jsem přestal SM kupovat. Předtím tam byl test, kde KIA skončila těsně před Golfem.Takže je tedy Golf horší než Fabia? Nebo testují pokaždé podle jiných měřítek? A pokud jsi ten test četl, tak víš, že kromě řazení a řízení byl ve všem lepší ceed a nebo to bylo nastejno.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 08.06.2007 20:22, RE: Vrakoviště
anonym napísal:
Vážený pane Vaculíku,
nedělejte z nepodložených úvah fakta. Můžete nějakým způsobem dokázat Vaši větu :"kde s tichým souhlasem policie ČR denně rozřežou několik kradených aut, a tam jí koupí za peníze, o kterých se nám poctivým uživatelům nezdá" (mezi námi Policie ČR se píše s velkým P) Opravdu by mě zajímalo, kde berete jistotu, že by se na kladenských vrakovištích řezala kradená auta. Provozovatelé vrakovišť jsou také obchodníci a většina dílů skutečně pochází z havarovaných vozů. Samozřejmě n...
Samozřejmě, že se v Kladně a okolí rozřezávají kradená auta, to snad ví každé malé dítě v naší republice. Jestli si myslíte, že ne, tak jste mírně řečeno naivní člověk
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 10.06.2007 12:24, super
konecne rozumna uvaha. 100percent souhlas
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.06.2007 19:34, RE: Petr M.
David_Logins napísal:
Souhlasím s tím, že Kia ceed neni tak dobrá jak pan Vaculík popisuje...řízení je špatné a řazení taktéž. Design korejce taky nezapře. Srovnávat ho s Focusem druhé generace není ani možné. Teď byl ve světě motorů srovnávací test nové Fabie s ceedem a jak se avizovalo, že dostane Fábka na prdel se nepotvrdilo. Krom šířky interiéru a zmíněných motorů byla Fabka ve všech směrech o něco lepší, hlavně řízení, řazení, odhlučněním podvozku, sedadla, ergonomie, materiály i zpracování. Vnitřní prostor na ...
Testy ve Světě Motorů vypadají, jako by je psali na něčí objednávku, za tučný peníz ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 14.06.2007 19:42, RE: Řazení Cee´du
anonym napísal:
Tak se svez s Passatem i Accordem ty troubo ale ne jen do vrchu A uvidíš co má vyspělejší podvozek. Apropo vidim že tyhle auta vubec neznaš když mektáš o tom že Passat má tlustej volant, ty hloupej tondo..
Na rozdíl od tebe, má pán ci chválí Hondu, poněkud jasnější názor a dovede jej inteligentně podat. Ty umektané IQ tykve.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 16.06.2007 20:24,
Potřeboval bych poradit při koupi ojetiny Fordu Mondea 1,8 nebo Octavii 1,8;1,8turbo. Moc děkuji!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 26.06.2007 23:03, Bravo Vaculíku
.....velmi povedený článek tohleto, je to svatá pravda a nic než pravda my pepíci přece víme jak to je a pan Vaculík nám to i podle toho napsal...... (vepřo - knedlo - zelo už jsem zas jak dělo... hahaha)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 27.06.2007 21:13, RE: Řazení Cee´du
mufik.martin napísal:
O tom podvozku passatu versus accordu psal, ze subjektivne mu prisel lepsi, a za druhe, pokud nejezdite na doraz, tak nepoznate rozdil mezi accordem a passatem. Kdyz jezdite normalnimi rychlostmi a jen na dalnici trochu svizneji tak treba ja obone nepoznam rozdil mezi passatem a treba accordem. Proste pro me jako pro uzivatele to jede, zataci, nenaklani se to prehnane a to me staci. To, ze ja mohu projet zatacku treba jen v 80 a vy v 95 km/h me treba absolutne netrapi. Ano nekdo si na to potrpi ...
Toto beru:
"To, ze ja mohu projet zatacku treba jen v 80 a vy v 95 km/h me treba absolutne netrapi. Ano nekdo si na to potrpi a tak at si koupi auto v k temto ucelum. Passat je pohodlna limuzina zejmena na sviznejsi jizdu primym smerem."
Ovsem neberu jezdce na dalnici, kteri mi "ukazou" jak jim ta oktavka, superb nebo passat "jede", klidne jim uhnu, nicmene v zatacce bych od nich potom ocekaval totez. Moje 320d sice neni buhvijaky zavodak, ale plynulych 180 km/h bezproblemu drzi kopec nekopec a v zatacce porad staci volant drzet jednou rukou (obzvlaste na 18"), zatimco VW-group zavodnik co me prave predjel, ma potize udrzet se na silnici a proto zvolnuje na 150... Hovorime-li o subjektivnich a objektivnich nazorech, krome kratkych projizdek v 1.8T octavii a 2.5TDI superbu jsem nikdy takove auto neridil. A ciste subjektivne, ANI PO TOM NETOUZIM.
Jezdete prosim rovne tak rychle, abyste pak v zatacce zbytecne nebrzdili provoz, uvedomte si kvalitu sveho podvozku a s tim spojenou miru bezpecnosti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 28.06.2007 17:40, Vazeny pan Vaculik
O niecom takom, ako pisete, snivam uz minimalne 10 rokov. Najskor sa musim priznat, ze som maximalnym odporcom germanskeho (ne)vkusu, (ne)pohodlia a antidizajnu, pravda okrem Mercedesu a v poslednej diobe ciastocne aj Oplu. Na BMW sa v poslednych rokoch neda ani pozerat, o Forde skoda hovorit, ale to co predvadza "koncern" WV alebo ako sa tie "lacne" ludove priblizovadielka volaju, tak to je absolutna spicka negustioznosti. Neodpruzeny rebrinak tahany konmi je oproti tomu na rozbitej ceste ako balzam na zadnu cast tela. Suhlasim s jednym nazorom v diskusii, ze ked sa nieco "chvali" ako sportove, tak to znamena ze sa v tom neda sediet. Ludia zobudte sa! Auto je vo svojej podstate dopravny prostriedok sluziaci na bezpecnu a pohodlnu prepravu osob z miesta A do miesta B. Chvalit sa nejakymi sportovymi naladeniami, znizenym podvozkom, nizkoprofilovymi traslavymi kolesami a prednymi spojlermi, ktore odtrhnem pri kazdom parkovani je smiesne. Pri dlhych cestach su najpohodlnejsie makke sedacky, makke pruzenie, pomale pohojdavanie a pokyvovanie sa automobilu. Americania a francuzi by mohli povodcov dvoch svetovych vojen v tomto trochu vyskolit... Vyhlasena nemecka kvalita je tatam, uz sa za nou mozeme len obzerat. Teraz, v obdobi globalizacie sa aj tak suciastky na vsetky auta vyrabaju kde-kade. Brzdy Brembo su od Trabanta po Mercedes, vstrekovanie je aj tak vsade Bosch, plechy pomaly vyraba asi tak jedna firma pre vsetkych, rovnako skla, plasty a podobne. Dnes si clovek vybera hlavne podla dizajnu a ceny. Korejci sa uz dotiahli na kvalitu japoncov, nemci by mali pridat. Asi tak o jednu miliontinu zastruhaneho vlasu su stale v kvalite pred francuzmi. To je ale iba jedina vec z mnohych, co pred nimi vedu.
Ludia sfanatizovani a neznali pomerov si ale aj tak budu trubit to svoje, ved system pumpa-dyza este nedavno chvalili aj mnohe casopisy. Konecne ale VW pochopil, ze tade cesta nevedie.... Na diesle francuzskych common-railov koncernu PSA ale VW mat nebude najblizsich 20 rokov ani keby sa pretrhli. A tak si dnesne nove, posledne PD golficka, passaticky a embecky budu okolo nas este dalsich minimalne 10 rokov az kym sa nezadychaju budu stale klepkat tu svoju traktorovu piesen...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 29.06.2007 00:21, Převlečený komunista
Z uvedeného článku vyplívá jediné a to že pan Vaculík je tutově převlečený komunista.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 07.07.2007 01:25, RE: Vazeny pan Vaculik
anonym napísal:
O niecom takom, ako pisete, snivam uz minimalne 10 rokov. Najskor sa musim priznat, ze som maximalnym odporcom germanskeho (ne)vkusu, (ne)pohodlia a antidizajnu, pravda okrem Mercedesu a v poslednej diobe ciastocne aj Oplu. Na BMW sa v poslednych rokoch neda ani pozerat, o Forde skoda hovorit, ale to co predvadza "koncern" WV alebo ako sa tie "lacne" ludove priblizovadielka volaju, tak to je absolutna spicka negustioznosti. Neodpruzeny rebrinak tahany konmi je oproti tomu na rozbitej ceste ako b...
Co to meles za kasši ,je videt ze autum vubec nerozumis..Bež past ouce....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 07.07.2007 01:27, RE: Vazeny pan Vaculik
anonym napísal:
O niecom takom, ako pisete, snivam uz minimalne 10 rokov. Najskor sa musim priznat, ze som maximalnym odporcom germanskeho (ne)vkusu, (ne)pohodlia a antidizajnu, pravda okrem Mercedesu a v poslednej diobe ciastocne aj Oplu. Na BMW sa v poslednych rokoch neda ani pozerat, o Forde skoda hovorit, ale to co predvadza "koncern" WV alebo ako sa tie "lacne" ludove priblizovadielka volaju, tak to je absolutna spicka negustioznosti. Neodpruzeny rebrinak tahany konmi je oproti tomu na rozbitej ceste ako b...
Co to meleš za kaši??Je videt ze autum vubec nerozumis,,bež past ouce.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.07.2007 23:07, RE: Gratuluji !!!
anonym napísal:
SADAM Velmi dobrý článek, měl jsem passata B3 r.v. 88 1.6 karbec a jezdil 5 let bez sebemenších závad, když jsem ho prodával měl najeto 280tkm a nejevil známku většího opotřebení!! V současné době mám passata B6 r.v.02 (mimochodem může mi někdo vysvětlit označení nového passatu? je to B7? nebo je to B6 a já mám B5 ,,fejslift,, ?) a nejsem moc spokojený s přední nápravou, už jsem vyměnil ramena a stejně tam něco klepe, takže jde do světa ale nevim co koupit, chci kombi tak mi poraďte. ...
Mate B5 face lift, B6 je Passat od r.v. 2005.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.07.2007 23:41, RE: W123 a W124, srovnání s S210
anonym napísal:
Také nejsem milionář, mé auto ale musí něco také transportovat na moji hájenku, nesmí moc žrát a také návětěvy dílen nejsou žádoucí.
W123 jsem měl mnoho let, mé piáno jsem prodal s 398 tisíci kilometry do Albánie, tam jezdí jistě dodnes. Jednou se do něj naprala alkoholizovaná pošťačka s Fordem Escortem, na druhé straně křižovatky stál Renault 19, Escort byl o dobrých 1/2 metru kratší, samozřejmě dojel, moje piáno bylo vrženo za křižovatkou na toho Renaulta, pod ním se tvořila louže oleje, jeho ...
Srovnavat tuhost karoserie pri havarii MB W 123, Renault 19 a Fordu Escort, mne (bez urazky) pripada DOST MIMO MISU! PS Jestli oznaceni S 210 s vykonem 170 PS oznacuje MB E 270 CDI, NENI PRED OZNACENIM TYPU 210 Pismeno S, ale W.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.07.2007 12:37, RE: bravo
anonym napísal:
1) Lidé obvykle pějí ódy na to, co právě mají v garáži - to platí pro jakoukoliv značku a VW koncern není vyjímkou.

2) Vystupování pana Vaculíka byl už zřejmě průšvih, proto se to rozhodli uvést na pravou míru.

3) Víceprvkové nápravy mají koncernová auta (Octavia, Golf, Passat -vše bez pohonu zadních kol) už asi 2 roky a o špatných jízdních vlatnostech lze sotva hovořit. Zkuste se taky zamyset, kolika lidem v rállu doopravdy v reálu vadí, že starý Passat/A6 byl objektivně nedotáčivý, když jd...
Vadí to všem co kdy jeli normálnim autem. Tam kde se Passát v zatáčce smejká jak had ALfa nebo Bavorák ani nehlesne. Naopak stačí přidat plyn a teprve začíná zábava. V reálu:)
reagovať
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.