0
späť
 

diskuze k tématu: Martin Vaculík: Nový Passat je převlečený Golf!

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, technické dotazy, ostatní, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.05.2007 15:38, co koupit?
Dobrý den Martine, chci se Vás zeptat? Co byste mi poradil koupit z aauto z VW Group s finančním limitem 600 - 650 tis. CZK. Zvažuji Octavii se slabším TDI (příp. Jettu - tam je asi rozdíl jen ve stylu) nebo Alteu XL (Leon se mi taky líbí a byl by i s 2,0 TDI ale zdá se mi malý pro rodinu). Díky za názor.
Dave
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.05.2007 16:08, RE: Vsichni jsou stejni
anonym napísal:
Myslim, ze autor je zbytecne zameren proti koncernu. S prominutim srackova auta, ktera nic nevydrzi vyrabi dneska vsichni. Vyrobci zjistili, ze kdyz budou delat osizena nekvalitni auta, tak zabiji hned tri mouchy jednou ranou:
a) usetri na nakladech
b) vydelaji na nahradnich dilech
c) donuti lidi kupovat nova auta, protoze ojetina zejmena diesel, se po 100.000km uz nevyplati

Takze extremni servisni naklady jako u 750i (bavime-li se o E32) ma dnes vetsina vozu. Autor treba v minulych clancich ve...
Je to možná i proto že Avensisů se u nás prodá asi tak pět a půl .. Jinak ale ceny jetých Toyot jsou u nás mnohem nižší než ceny jetých vozů koncernu VW, které u nás drží cenu absolutně nejlépe.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.05.2007 16:30, RE: VW
anonym napísal:
Mala odbocka - Lexus je znacka Toyoty a sdileji spolu techniku. Individualizace vozu celkem mozna neni, protoze v aute se zakladni cenou uz je vse, za co si v Audi musite draze zaplatit...
Proč řesíte, kdo si chce co koupit za auto ? To je snad osobní věc každé a o tom co si lidi kupují nejlépe vystihují prodejní výsledky. Av zhledem k historickému vývoji, image i servisu tady Lexus spíš paběrkuje, což je logické.

Pokud se Vám nalíbí jaká auta si lidi kupují - doporučuji Vám návštěvu psychiatra. To se totiž jinak řešit nedá.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.05.2007 16:41, Můj výběr ..
No pan je asi znalec .. já uživatel. Když jsem loni obnovoval auto, nedbal jsem na komentáře odborníků ale na sebe, utrácím své peníze a já v tom budu jezdit. Kouknul jsem na Mazdu6, Hondu Accord, Ford Mondeo, VW Passat, Š.Octavii, Superb, Audi A4, T. Avensis .. a porovnával uživatelky a citem. Mazda, Honda auta - trochu dojem jakési dílenské fóroviny (ctitelé nechť se neurazí). Ford, Toyota - zvláštní dojem, ta auta mi prostě nesedí, nelíbí se mi.
Vozy koncernu VW - robustnost, solidnost, přesně zpracováno. Podvědomí zavelelo VW Passat .. na další dva dny jsem si domluvil zapůjčení předváděčky 2.0TDI, najel 1500km ve dne v noci na dálnici na okreskách a bylo rozhodnuto. Proč asi? Mám jej přes rok, pro zajímavost se obšas svezu s něčím jiným, pořád ale bych se rozhodl stejně. Tím ovšem nikomu nic nevyvracím, upozorňuji ještě jednou, že že to můj názor a čistě moje věc. Ještě pozn. pro znalce od laika - víceprvek na zadní nápravě má Octavia II i tento poslední model Passatu ..TDI je možná trochu hlučnější než TDCI a CDTI nebo nevím co, ale pouze v nízkých rychlostech. V rychlostech nad 130 km/h mi přišly podstatně hlučnější tyto jiné vozy. Podvozek Passatu? Laicky jsem si s ním dovolil víc a auto bylo podststně klidnější, stabilněnjší a přesnější než třeba Accord. (jedná se o první pocity, stejně po nějakých 2-5ti hodinách člověk ztratí pojem v čem jede, takže at si každý koupí co chce, a co mu nejlépe vyhoví.)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.05.2007 16:52, RE: Pár dobře míněných slov autorovi
anonym napísal:
Jde vidět , že jste pana Vaculíka absolutně nepochopil. Novější golfy než III. a Audiny A6 - jelikož už nejsou tak dobré , jak předešlé - jsou horší z jednoho prostého důvodu - v poměru ceny a spolehlivosti a jízdních vlastností !!! To , že se koncern VW tak prodává VŮBEC nesvědčí o kvalitě. je to Image, na které se vezou z dob minulých. a lidí co vyhazují hříšné prachy za předražené Ochcávky a Passaty - si bohužel - myslí co nemají, když to stálo tolik peněz. Ale pokud se to porovná se zbytkem...
"...a lidí co vyhazují hříšné prachy za předražené Ochcávky a Passaty - si bohužel - myslí co nemají..."

Za prvé - co je Vám do toho kdo si co kupuje ? Fakt máte zapotřebí někoho sporávně po bolševicku kádrovat co si koupil za auto a vysvětlovat mu jak je vlastně blbej, že si nekoupil něco jinýho. ?Promiňte, ale pokud si to fakt myslíte, to je spíš známka Vaší hlouposti, respektive nevidění si do huby.

Za druhé - jak víte že si ti lidi myslí kdovíco nemají ? To jste dělal nějaký sociologický průzkum ? Já se třeba s tím "že si lidi myslí bůhvíco nemají" zcela běžně setkávám v mém okolí u majitelů Hyundai nebo Tojot a přiznám se že zrovna konkrétně svého okolí neznám majitele koncernového vozu, který by měl nějak zapotřebí komentovat nadřazenost svého vozu nad ostatními značkami. A koresponduje to docela dobře s výlevy na těchto deatách typu VW fuj a podobně. Místo toho aby ti lidi řekli co se jim na jejich autě líbí, tak začnou vykládat, jak je VW špatné - no mě tohle přijde v principu docela ubohé a to nejen u aut. To ukazuje že tvůrci těchto výroků jsou zcela mindless ať už mají pravdu a nebo ne - hlavěn že mají toho správného třídního nepřítele.

A za třetí - kdysi jeden motoristický novinář (Petr Láska) napsal chytrou větu, že je tolik značek a druhů aut, kolik je rozmanitých potřeb motoristů. Kdyby to tak neplatilo, tak by všichni kupovali jenom vítěze všelijakých novinářských (rádoby)testů s všelijakými mnohdy pochybnými kritérii nebo auta roku. Je důkaz že zdravý rozum nevymřel.


A za čtvrté - stojí za to se takhle přihluple hádat o kousku plechu, gumy a plastů ? Stojí za to se hádat kvůli nějakému nabubřelému solitérovi jménem Vaculík, ketrý ulítne, abyse omluvil a vzápetí ulítl znovu ? A myslí si, že VW koncern dělá inovace exolicitně kvůli němu - no to je na MUDr. Chocholouška.

A konečně za páté - seriozní kritická novinařina se dělá trošku jinak, pohanět něco pěkně od plic dovede kdejaký trouba. A taky platí že ti kdo něco dělat umí (auta, PC.programy, šaty. knížky) je dělají, ti co je dělat neumí o tom píšou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.05.2007 17:13, RE: Řazení Cee´du
el duffus napísal:
Dobrý den,
musím uznat, že jste skutečně IN. Máte přehled. Někdy se mi zdá, že to hodnocení koncernu doháníte do extrému, ale budiž- je to čtivé. Trochu mi vadí, že si v předchozím článku (hodnotíte staršího mečouna) děláte prdel ze závodnických ambicí kluka v octavii a dneska se dočtu, že byste si dopřál trochu sportování se čtrnáctistovkou od Kia, která má stodeset koní... Myslim si, že by Vám chlapec v Octávce ujel, ale to je vedlejší
Kámo se trochu pleteš v Oktavce ujedeš jen s 1.8T(myslím tim O1).Ostatním motorizacím dá těžkopádne oktávce naprdel kdeco!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.05.2007 20:49, RE: Řazení Cee´du
anonym napísal:
Kámo se trochu pleteš v Oktavce ujedeš jen s 1.8T(myslím tim O1).Ostatním motorizacím dá těžkopádne oktávce naprdel kdeco!!!!
Strašně mě pobavil pán, co tady chváli Passata a tvrdil, že Passat má daleko stabilnější podvozek, než například Honda Accord. Já se přiznám, že jezdím už několik destiletí závody do vrchu a myslím, že se v jízdních vklastnostech trochu vyznám, ale když čtu takovéhle názory, tak si vždycky říkám, jak jsme strašně motoristicky pozadu. Pán zřejmě o autech vůbec nic neví, ale líbil se mu tlustší volant a nazdal, že auto bude asi stabilnější. Passat a Accord je nesrovnatelný, ale samozřejmě ve prospěch Hondy. Sundejte si ty koncernové brýle a opravdu se zamyslete nad tím, co píšete. Já vám ty auta neberu, ale nepište hlouposti, díky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.05.2007 20:51, RE: Řazení Cee´du
anonym napísal:
Strašně mě pobavil pán, co tady chváli Passata a tvrdil, že Passat má daleko stabilnější podvozek, než například Honda Accord. Já se přiznám, že jezdím už několik destiletí závody do vrchu a myslím, že se v jízdních vklastnostech trochu vyznám, ale když čtu takovéhle názory, tak si vždycky říkám, jak jsme strašně motoristicky pozadu. Pán zřejmě o autech vůbec nic neví, ale líbil se mu tlustší volant a nazdal, že auto bude asi stabilnější. Passat a Accord je nesrovnatelný, ale samozřejmě ve pro...
Jim ten koncern nech, je to jen parta tupých hlav, co o autech nic nevědí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.05.2007 21:46, RE: Můj výběr ..
anonym napísal:
No pan je asi znalec .. já uživatel. Když jsem loni obnovoval auto, nedbal jsem na komentáře odborníků ale na sebe, utrácím své peníze a já v tom budu jezdit. Kouknul jsem na Mazdu6, Hondu Accord, Ford Mondeo, VW Passat, Š.Octavii, Superb, Audi A4, T. Avensis .. a porovnával uživatelky a citem. Mazda, Honda auta - trochu dojem jakési dílenské fóroviny (ctitelé nechť se neurazí). Ford, Toyota - zvláštní dojem, ta auta mi prostě nesedí, nelíbí se mi.
Vozy koncernu VW - robustnost, solidnost, pře...
Máš recht
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.05.2007 23:28, RE: Můj výběr ..
anonym napísal:
No pan je asi znalec .. já uživatel. Když jsem loni obnovoval auto, nedbal jsem na komentáře odborníků ale na sebe, utrácím své peníze a já v tom budu jezdit. Kouknul jsem na Mazdu6, Hondu Accord, Ford Mondeo, VW Passat, Š.Octavii, Superb, Audi A4, T. Avensis .. a porovnával uživatelky a citem. Mazda, Honda auta - trochu dojem jakési dílenské fóroviny (ctitelé nechť se neurazí). Ford, Toyota - zvláštní dojem, ta auta mi prostě nesedí, nelíbí se mi.
Vozy koncernu VW - robustnost, solidnost, pře...
Naprosty souhlas. At si kazdy koupi za sve co chce. Myslim si, ze takovy Passat ani Golf nejsou auta k zahozeni. Me trerba osobne se novy Passat i treba Golf 5 libi a pokud nechcete krouhat zatacky, coz stejne 80% uzivatelu nedela, tak je vam jedno, jestli podvozek ziskal 7 bodu z 10 nebo 10 z 10. Spousta lidi jezdi se starsimi auty, s horsimi pdovozky (nemluvim o stavu) a presto jsou spokojeni a auta svuj ucel plni. Takze at si kazdy koupi co chce. Me napriklas VW vyhovuje vzhledem, ergonomii, kvalitou zpravocani, ale treba ja osobne bych se mezi novym Mondeem a Passatem rozhodoval az po zazitku z bezne jizdy a z uzivatelskeho hlediska, protoze podle fotek, recenzi atd me vychazeji obe auta nastejno. takze bych pak sahl pocitove po tom, ve kterem se me bude lepe sedet, ve kterem se me lepe a pohodlneji pojede.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 30.05.2007 23:38, RE: Řazení Cee´du
anonym napísal:
Strašně mě pobavil pán, co tady chváli Passata a tvrdil, že Passat má daleko stabilnější podvozek, než například Honda Accord. Já se přiznám, že jezdím už několik destiletí závody do vrchu a myslím, že se v jízdních vklastnostech trochu vyznám, ale když čtu takovéhle názory, tak si vždycky říkám, jak jsme strašně motoristicky pozadu. Pán zřejmě o autech vůbec nic neví, ale líbil se mu tlustší volant a nazdal, že auto bude asi stabilnější. Passat a Accord je nesrovnatelný, ale samozřejmě ve pro...
O tom podvozku passatu versus accordu psal, ze subjektivne mu prisel lepsi, a za druhe, pokud nejezdite na doraz, tak nepoznate rozdil mezi accordem a passatem. Kdyz jezdite normalnimi rychlostmi a jen na dalnici trochu svizneji tak treba ja obone nepoznam rozdil mezi passatem a treba accordem. Proste pro me jako pro uzivatele to jede, zataci, nenaklani se to prehnane a to me staci. To, ze ja mohu projet zatacku treba jen v 80 a vy v 95 km/h me treba absolutne netrapi. Ano nekdo si na to potrpi a tak at si koupi auto v k temto ucelum. Passat je pohodlna limuzina zejmena na sviznejsi jizdu primym smerem. Vsichni tady pisete, jak ma debilni podvozek a jak je hlucny TDI, ale pritom podvozek je lepsi nez 80% ceskeho cozoveho parku a to TDI v passatu napriklad je opravdu vyborne odhlucnene. Dokazuji to i mereni hlucnosti. Prectete si na www.auto.cz porovnani Mondeo TDCI versis Passat TDI. Sice v textu se doctete o velkem rozdlu v hlucnosti, ale v tabulce zjistite, ze v pasatu bylo namereno 73dB versus 71 dB v mondeu, to nevidim jako rozeznatelny rozdil. Je to trosku o tom, ze nektera auta se hani, jina vychvaluji. Dokud bude spousta nazoru, bude spousta aut. Stejne at tady napisete jakekoliv auto, tak se najde skupina lidi co napisi: hruza, des, fu, sra...ka atd
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 31.05.2007 12:08, RE: Řazení Cee´du
mufik.martin napísal:
O tom podvozku passatu versus accordu psal, ze subjektivne mu prisel lepsi, a za druhe, pokud nejezdite na doraz, tak nepoznate rozdil mezi accordem a passatem. Kdyz jezdite normalnimi rychlostmi a jen na dalnici trochu svizneji tak treba ja obone nepoznam rozdil mezi passatem a treba accordem. Proste pro me jako pro uzivatele to jede, zataci, nenaklani se to prehnane a to me staci. To, ze ja mohu projet zatacku treba jen v 80 a vy v 95 km/h me treba absolutne netrapi. Ano nekdo si na to potrpi ...
Ne ne, hlučnost vnímaná uchem funguje jinak. Až snad do nějakých 65 nevnímáte skoro nic. Mezi 70 a 80 platí, že 3dB jsou polovina slyšitelného spektra. Rozdíl 2 dB je zásadní a umožňuje tvrzení, že mondeo je o třetinu tišší, než passat. Zde nepíši osobní zkušenost, jen interpretuji naměřené hodnoty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 02.06.2007 07:16, v Británii Škoda druhá nejoblíbenější značka....
Martin Vaculík napísal:
Ne ne, hlučnost vnímaná uchem funguje jinak. Až snad do nějakých 65 nevnímáte skoro nic. Mezi 70 a 80 platí, že 3dB jsou polovina slyšitelného spektra. Rozdíl 2 dB je zásadní a umožňuje tvrzení, že mondeo je o třetinu tišší, než passat. Zde nepíši osobní zkušenost, jen interpretuji naměřené hodnoty.
Jak tak koukám, tak jsou asi zakomplexovaný a namachrovaný i Britové že? Nebo že by ta škodovka tak otřesná nebyla ??
http://auto.idnes.cz/britsti-ridici-skodovky-jsou-stejne-dobre-jako-hondy-lepsi-je-jen-lexus-1n5-/automoto.asp?c=A070515_152540_automoto_fdv
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 02.06.2007 07:40, pár věcí
Na rozdíl od ostatních bych netvrdil, že je to skvělý článek - ten článek je spíše "zajímavý". Přes nepopiratelné znalosti pana Vaculíka je opravdu hodně subjektivní a i přes snahu o exaktnost je v něm i několik nesrovnalostí (např. Multivan 4Matic neexistuje - jedná se o 4Motion). Rovněž vyzdvihování Kia Ceed do "nebes" je hodně zvláštní-všiml jsem si, že spousta novinářů tohle auto strašně chválí (pana Vaculíka nevýjimaje), přičemž spíše podléhají faktu, že se jedná o dobré auto za dobré peníze, ale etalon třídy to vážně není. To řazení snad ani pan Vaculík nemůže myslet vážně, se ceedem jsem jezdil a s hondou to nemá nic společného.
Mějte se Thomas
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 02.06.2007 22:51, zbytecny clanek
Tento clanek je naprosto zbytecny. Napsat neco podobneho by se dalo o kazde automobilce, protoze kazda automobika ma svoje problemy.
Prikladem muzu uvest zatekani stresnim oknem u espacu kvuli chybejicim odtokovym kanalkum. V servisu dostanete odpoved ze vam je za priplatek udelaji. Zde se jedna o naprosto elementarni konstrukcni chybu, a prekvapuje me drzost Renaultu. Potom treba desitky pripadu vyhorelych peugeotu kvuli chybe v elektrice. Bezna odpoved byla ze za to muze kuna, i kdyz Peugeot dobre vedel jak to bylo, a chudakum kterym par dni stare auto schorelo nedal ani korunu zpet. Potom naraz zacali svolavat auta do servisu, jakoze na kontrolu, ale pritom tajne vymenili chybu jakoze nic.
Potom treba problemy bmw s predni napravou kdy nakonec jina firma vyarbela lepsi napravy nez bmw na vymenu, nebo mnoho pripadu kdy se u zanovni trojky vyrvala cela zadni pruzina.
Dale problemy tridy E s brzdami......
Pokracovat bych mohl cely den, ale pointa je snad jasna uz ted. Je to vsechno jedna banda, a je dobre nedelat si o nich zadne iluze. Kazda znacka ma pruseru dost, a chce predevsim vydelat penize. Pana Vaculika ale bavi cele dny schromazdovat prave ty chyby co udelal volkswagen. Proboha to je uz posedlost...vdyt je to jen pitoma znacka aut.
Jestli pan Vaculik nema nic lepsiho nez se v tom stale hrabat, tak prosim, ale nemel by oblbovat lidi jednostranymi informacemi a odrazovat je od koupe kvalitnich aut.
Nakonec auto testy v dobrych casopisech jsou hlavne zalozeny na merenich, a pouze mala cast hodnoceni je subjektivni pocit zurnalisty, a to jeste auto testuje nekolik lidi, aby vysledek byl co nejmene zaujaty. Cisla z mereni rozhodne nelzou, a prave proto je volskawagen casto vitezem. Vlastni nazor at si pak kady udela sam pri zkusebni jizde. Ten byva vetsinou take dobry prave kvuli solidnimu zpracovani interieru, ktere priznava dokonce i pan Vaculik.
Nechci se tady fanaticky zastvat volkswagenu, ale jen vas chci upozornit abyste to panu Vaculikovy vsechno nesezraly a ridili se zdravym rozumem, protoze jednine co pan Vaculik dela je ze zduraznuje chyby volkswagenu, ale jine, casto mnohem zavaznejsi chyby jinych znacek ignoruje, a manipuluje tak neznalou verejnost aby sdilela stejny hloupy nazor jako on, misto toho aby co nejobjektivneji poradil jake auto si ma koupit. K Vaculikovy pro radu nechodte.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 02.06.2007 23:13, RE: zbytecny clanek
anonym napísal:
Tento clanek je naprosto zbytecny. Napsat neco podobneho by se dalo o kazde automobilce, protoze kazda automobika ma svoje problemy.
Prikladem muzu uvest zatekani stresnim oknem u espacu kvuli chybejicim odtokovym kanalkum. V servisu dostanete odpoved ze vam je za priplatek udelaji. Zde se jedna o naprosto elementarni konstrukcni chybu, a prekvapuje me drzost Renaultu. Potom treba desitky pripadu vyhorelych peugeotu kvuli chybe v elektrice. Bezna odpoved byla ze za to muze kuna, i kdyz Peugeot d...
Souhlas
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 02.06.2007 23:17, nesmysly
Autor článku je skutečně idiot. A to jsem ještě slušný.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 03.06.2007 16:48, RE: nesmysly
anonym napísal:
Autor článku je skutečně idiot. A to jsem ještě slušný.
Autor článku patří mezi nejlepší motoristické novináře spolu s lidmi z auto.cz a ing. Gregorou z Automobilrevue. Na rozdíl od řady pisálků má odborné vědomosti.Auta mne živí,sice mám jen střední a VŠ v oboru konstrukce vozidel,možná nejsem zcela kompetentní,jako M. Vaculík,(na rozdíl od zde přítomných některých možná už maturantů),ale až bude každý motoristický novinář psát a mít vědomosti jako M. Vaculík,bude to bezva doba. Stačí si pročít 6 čísel Auto Dieselu, pokud teda někteří budou rozumět textu.Nejsou tam bláboly, ale fakta, nic víc než fakta a vysoká odbornost.BTW:To se o VW nemůže napsat lehká ironie?Abyste se nezbláznili! Navíc kus textu pana Vaculíka není ironie,ale,bohužel,krutá realita. Po 25 letech praxe v branži to posoudím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 03.06.2007 19:34, RE: nesmysly
anonym napísal:
Autor článku patří mezi nejlepší motoristické novináře spolu s lidmi z auto.cz a ing. Gregorou z Automobilrevue. Na rozdíl od řady pisálků má odborné vědomosti.Auta mne živí,sice mám jen střední a VŠ v oboru konstrukce vozidel,možná nejsem zcela kompetentní,jako M. Vaculík,(na rozdíl od zde přítomných některých možná už maturantů),ale až bude každý motoristický novinář psát a mít vědomosti jako M. Vaculík,bude to bezva doba. Stačí si pročít 6 čísel Auto Dieselu, pokud teda někteří budou rozumět ...
Prectete si prosim muj prispevek ZBYTECNY CLANEK.
Nepopiram problemy volkswagenu (i kdyz to teda neni tak dramaticke jak pise pan Vaculik), a nepochybuji ani o tom, ze pan Vaculik ma velke znalosti, ale bohuzel je zaslepen svoji nenavisti k volkswagenu, a nevidi veci tak jak opravdu jsou, ale tak jak je chce videt on. Volksawgen rozmeta na kousicky za kazdou blbost, a zavaznejsi nedostatky jinych znacek si nepripousti, a prave proto to neni zas tak dobry novinar. Je na to az prilis zaujaty. To ani nemluvim a jeho nafoukanych poznamkach a stylu psani 15ti leteho kluka. Pusobi to neprofesionalne . Krome toho je to dost ohrana pohadka poslouchat furt to same. I kdyby psal test velorexu, tak by do toho zapletl kritiku vw.
Prave z techto duvodu si myslim ze je pan Vaculik naopak velice spatny novinar. To ze ma nekdo znalosti jeste neznamena ze je to dobry zurnalista.
Prijde mi take velice smesne, jak si tady vsichni odpurci vw spolecne pritakavaji jak se kupci vw nechali zblbnout, ale sami si neuvedomuji ze se take nachali oblbnout, a to panem Vaculikem a jeho jednostranymi recmi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 04.06.2007 11:30, super
Super článek a 100% souhlas.K p, Vaculíkovi je to člověk odborník na své místě a kéž by bylo takových lidí na svém místě víc!!!!Ne jako třeba,že si jdete koupit náhradní díly(ato kelly)a buď vám přivezou 3-krát něco jiného,nebo si to musíte jet vyměnit sami.Velké díky pane Vaculík za vaše objektivní články!!!!!! A z těch anonymů co píšou něco o idiotech si nic nedělejte jjsou to hol Ti "nejlepšía všeho znalí odborníci"z koncernuVW
reagovať
  1 ... 4 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.