0
späť
 

diskuze k tématu: Které auto je vyhovující pro starší pár s vnoučaty?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:28, RE: Proč jetý?
Muroň napísal:
Ne každý investuje do auta všechny své finance. Auto nutně nepotřebuji, do práce to mám rychlejší MHD, pracovně auto nevyužiji, nejsem chalupář, proto jsem si pořídil 7 let staré a v dobrém stavu. Na nákupy, výlety a občasný převoz osob a věcí to bohatě stačí. Pan důchodce se k tomu asi staví podobně. Chce vrazit peníze do něčeho, co neztrácí hodnotu tak rychle jako nové auto. Navíc nechce být po dobu záruky závislý na značkovém servisu.
No jiste. Ale to tady resime, jestli novou thalii za 200 nebo 6 let stare za 200. On ten znackovy servis neni po dobu zaruky zas az tak drahy. Zajit tam jednou za rok na garancni prohlidku neni moc penez. A ostatni vady? Ty honemusi trapit, vzdyt je to v zaruce. A po ctyrech letech taky nemusi do origo servisu.
Auto za 200 tisic zas tak rychle hodnotu neztraci....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:28, RE: Proč jetý?
Muroň napísal:
Ne každý investuje do auta všechny své finance. Auto nutně nepotřebuji, do práce to mám rychlejší MHD, pracovně auto nevyužiji, nejsem chalupář, proto jsem si pořídil 7 let staré a v dobrém stavu. Na nákupy, výlety a občasný převoz osob a věcí to bohatě stačí. Pan důchodce se k tomu asi staví podobně. Chce vrazit peníze do něčeho, co neztrácí hodnotu tak rychle jako nové auto. Navíc nechce být po dobu záruky závislý na značkovém servisu.
U vás na vsi jezdíš do manželčina květinářství MHD?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:29, RE: Honza
Muroň napísal:
Logan i Sandero se mi docela líbí a považoval bych je za rozumnou volbu, kdyby jim na kvalitu nedohlížel Renault a antikorozní ochrana byla aspoň na úrovni standardů konce 90 let. Jednou jsem se začetl do diskusního fóra nadšených loganistů a řešili tam podobné potíže jako fávaři začátkem 90. let (koroze podběhů u 2 roky starého auta, netěsnící okna atd.).
Logana ne. Vzdyt to rezavi, jen se kouknete po fanklubech loganu a zkusenostech uzivatelu... Sandero nevim, tam to ukaze cas...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:32, RE: LÁĎA
Muroň napísal:
Měl jsem 2104 a nedal jsem na ni dopustit!
..ani v neděli jsme s ní radši nejezdili...bože to byla krása. Když stále a nemuseli jsme v ní trpět při jízdě, byl ten Fiat z 60tých o dvacet let později nazývaný tak poeticky LADA vskutku mimořádný výtvor socialistického průmyslu. Ach to byly časy...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:32, RE: A co takhle Corsa C
anonym napísal:
A co takhle Polo 1.9 TDi 66 kW, to bys mu nedoporučil?
proc turbodiesela pro duchodce, ktery toho moc nenajezdi? Jestli polo, tak s nejakym benzinem, 1.2, 1.4 nebo 1. 6 ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:33, RE: A co takhle Corsa C
anonym napísal:
A co takhle Polo 1.9 TDi 66 kW, to bys mu nedoporučil?
Kdo má opla...., netrapte důchodce, za 180 000 se dají pořídit lepší auta!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:39, RE: Proč jetý?
anonym napísal:
U vás na vsi jezdíš do manželčina květinářství MHD?
U nás na vsi bývá rynek docela ucpaný a blbě se tam parkuje. Pracuji na druhém konci vsi než bydlím a je to rychlejší krtkem. Před manželčiným květinářstvím se nedá zaparkovat, je tam tramvajová zastávka bez ostrůvku. ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:41, RE: Proč jetý?
anonym napísal:
Včil budu za vola a ne za Osla, ale se 180 000 klackama bych si na důchod pořídil hrbatou Thálii. Pravda, krásy moc nepobrala, ale bude nová, spolehlivá taky je bo je technicky zastaralá a odzkoušená, bude s 1,2 motorem, který má čtyři hrnky a bude mít klimu a všechny další standardní náležitosti.
A do mě, golfomilové!

Iáá, iáá, hýk, hýk

Osel
Oslíku Oslíku, kde zůstala tvoje oktávka TDi na hlínách s křídlem?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:41, RE: LÁĎA
anonym napísal:
..ani v neděli jsme s ní radši nejezdili...bože to byla krása. Když stále a nemuseli jsme v ní trpět při jízdě, byl ten Fiat z 60tých o dvacet let později nazývaný tak poeticky LADA vskutku mimořádný výtvor socialistického průmyslu. Ach to byly časy...
Náhodoooou - zadní náhon, v kufru se dalo spát, vše opravitelné na koleni, jen kdyby to nerezlo...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:43, RE: A co takhle Corsa C
anonym napísal:
A co takhle Polo 1.9 TDi 66 kW, to bys mu nedoporučil?
Ne, protože v bazarech skoro nejsou a když jo, tak předražená. Jinak je to výborné auto s vynikajícím motorem ))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:43, RE: Proč jetý?
Muroň napísal:
U nás na vsi bývá rynek docela ucpaný a blbě se tam parkuje. Pracuji na druhém konci vsi než bydlím a je to rychlejší krtkem. Před manželčiným květinářstvím se nedá zaparkovat, je tam tramvajová zastávka bez ostrůvku. ))
Už se fakt těším, až se potkáme na té tancovačce 28.10. jak jsi mi slíbil.
PS: A doufám, že budeš už mít zprovozněnej fonograf i s dálkou!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:44, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
Napsat v dnešní době, že motory TDi jsou vynikající je opravdová drzost a pohrdání čtenářem.
Co chce důchodce? Aby to nežralo a bylo spolehlivé. A to Tdi 66 Kw s rotačním čerpadlem JE!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:44, RE: LÁĎA
Muroň napísal:
Náhodoooou - zadní náhon, v kufru se dalo spát, vše opravitelné na koleni, jen kdyby to nerezlo...
nerezlo .....a jezdilo - to by bylo taky prima
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:46, RE: Vynikající TDi
Muroň napísal:
Co chce důchodce? Aby to nežralo a bylo spolehlivé. A to Tdi 66 Kw s rotačním čerpadlem JE!
A to s tím pumpe-düse v Sharanu teda byly jen reklamní kecy?
Jo a důchodce už bude nahluchlej, tak by mu td-td-td-td-TDi vadit nemuselo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:49, RE: A co takhle Corsa C
Muroň napísal:
Ne, protože v bazarech skoro nejsou a když jo, tak předražená. Jinak je to výborné auto s vynikajícím motorem ))
Jsou i jiné bazary než AAA, jsou i bazary v jiných zemích než v češsku. Za 7 - 8000 eur možná něco najde...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:50, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
A to s tím pumpe-düse v Sharanu teda byly jen reklamní kecy?
Jo a důchodce už bude nahluchlej, tak by mu td-td-td-td-TDi vadit nemuselo.
To nevim, nestudoval jsem, jestli někdy VW předělal 66 KW na PD. Ale všechna TD 66 KW, která jsem viděl, měly rotačku.
Právě, nějaký common rail dědovi na křižovatce chcípne a ani o tom nebude vědět.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:51, RE: Proč jetý?
anonym napísal:
Oslíku Oslíku, kde zůstala tvoje oktávka TDi na hlínách s křídlem?
Voktáva v tédéíčku začouzený skla na hlínách pět let stará? To se pod půl mega nedostneš!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:52, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
Napsat v dnešní době, že motory TDi jsou vynikající je opravdová drzost a pohrdání čtenářem.
Poučte mně, v čem jsou motory TDi (PD) vyloženě špatné. Ano, common rail je tišší, takže více "user friendly", ale na úkor zvýšené spotřeby paliva. Vstřikovače obou systémů jsou háklivé na kvalitu paliva zhruba stejně (na rozdíl od starého nePD TDi).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:53, RE: Vynikající TDi
Muroň napísal:
To nevim, nestudoval jsem, jestli někdy VW předělal 66 KW na PD. Ale všechna TD 66 KW, která jsem viděl, měly rotačku.
Právě, nějaký common rail dědovi na křižovatce chcípne a ani o tom nebude vědět.
To je ta výhoda! Eště líp na kolejích! Ani nebude vědět jak, a bude to mít za sebou. Co se trápit s českym důchodem!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:54, RE: Vynikající TDi
Muroň napísal:
To nevim, nestudoval jsem, jestli někdy VW předělal 66 KW na PD. Ale všechna TD 66 KW, která jsem viděl, měly rotačku.
Právě, nějaký common rail dědovi na křižovatce chcípne a ani o tom nebude vědět.
u minulého článku byla na toto téma rozsáhla diskuze. Výsledek: ANO existovali přinejmenším 2 verze motoru 1.9TDi o výkonu 66kW. Do škodovek se zejména spočátku dávala verze s rotačním čerpadlem, Sharan jakožto zástupce luxusnějšího vozidla dostal BOHUŽEL 66kW verzi se systémem čerpadlo tryska ( ta fakt existuje ). Tím bylo dosaženo to, že byl stejně výkonný, ale náchylnější na kvalitu nafty a poruchovější. Prostě vývoj nezastavíš...
reagovať
  1 2 3 4 ... 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.