0
späť
 

diskuze k tématu: Které auto je vyhovující pro starší pár s vnoučaty?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla, italská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:56, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
Poučte mně, v čem jsou motory TDi (PD) vyloženě špatné. Ano, common rail je tišší, takže více "user friendly", ale na úkor zvýšené spotřeby paliva. Vstřikovače obou systémů jsou háklivé na kvalitu paliva zhruba stejně (na rozdíl od starého nePD TDi).
To už jsme minimálně 24 hodin neřešili! Nejsou špatné, jen špatně fungují. Nejsou špatné, jen trochu víc poruchové. Nejsou špatné, jen uchu nelahodící. Nejsou špatné, je výrobně dražší a přitom poruchovější. Nejsou špatné, jen narazily na limity vývoje a další zlepšení konstrukce bez extrémně drahé výroby nebyl možný. Nejsou špatné, jen je otec VW prohlásil za "Slepou cestu vývoje".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:57, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
u minulého článku byla na toto téma rozsáhla diskuze. Výsledek: ANO existovali přinejmenším 2 verze motoru 1.9TDi o výkonu 66kW. Do škodovek se zejména spočátku dávala verze s rotačním čerpadlem, Sharan jakožto zástupce luxusnějšího vozidla dostal BOHUŽEL 66kW verzi se systémem čerpadlo tryska ( ta fakt existuje ). Tím bylo dosaženo to, že byl stejně výkonný, ale náchylnější na kvalitu nafty a poruchovější. Prostě vývoj nezastavíš...
Je to fakt trochu na hlavu, ale VW svý doby vskutku vyrábělo dva motory 1.9 TDi. Jeden s rotačkou, jeden čerpadlo-tryska.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:57, RE: Proč jetý?
anonym napísal:
Už se fakt těším, až se potkáme na té tancovačce 28.10. jak jsi mi slíbil.
PS: A doufám, že budeš už mít zprovozněnej fonograf i s dálkou!
Tu dálku přes ručku mi švára rozmlouvá. Jedině, že bych pak ručku ovládal přes páčku otvírání kapoty a kapotu přes páčku nastavení výšky volantu a výšku volantu nastavoval přes ovládání sklonu světel a na sklon světel bych měl společný ovladač s podsvícením palubní desky. Ono se všechno dá jednoduše vyřešit, když chce mít člověk pořádnou muziku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 11:58, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
Poučte mně, v čem jsou motory TDi (PD) vyloženě špatné. Ano, common rail je tišší, takže více "user friendly", ale na úkor zvýšené spotřeby paliva. Vstřikovače obou systémů jsou háklivé na kvalitu paliva zhruba stejně (na rozdíl od starého nePD TDi).
taky se to řešilo u minulého článku. jde o to, že když mám 4 vysokotlaké ( a vysokonamáhané ) čerpadla, jsem na tom z hlediska odolnosti asi hůře než když mám jedno centrální ( common rail ). Common rail byl náchylný na kvalitu nafty zejména ve své první verzi. Tedy pokud nebudu čerpat naftuz JZD, dnešní common rail se jen tak neodporoučí. A další výhoda je ta, že na systému čerpadlo tryska - vezměme konkrétně 1.9TDi nebo 2.0TDi od VW nemohu dosáhnout emisní hodnoty EURO5 (ale pouze EURO4)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:02, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
taky se to řešilo u minulého článku. jde o to, že když mám 4 vysokotlaké ( a vysokonamáhané ) čerpadla, jsem na tom z hlediska odolnosti asi hůře než když mám jedno centrální ( common rail ). Common rail byl náchylný na kvalitu nafty zejména ve své první verzi. Tedy pokud nebudu čerpat naftuz JZD, dnešní common rail se jen tak neodporoučí. A další výhoda je ta, že na systému čerpadlo tryska - vezměme konkrétně 1.9TDi nebo 2.0TDi od VW nemohu dosáhnout emisní hodnoty EURO5 (ale pouze EURO4)
Kvalita nafty není problém. Standardní naftu zkousne jakýkoli common rail bez problémů a je fuk jestli tankuješ v rakousku nebo ve francii. Jo když to českej pumpař brutálně přežene s ředěním - PAK můžou přijít problémy, což ale není chyba motoru, ale JEN a JEN nás, respektive těch prasat co tu naftu říznou (a nejde jen o JZD)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:03, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
taky se to řešilo u minulého článku. jde o to, že když mám 4 vysokotlaké ( a vysokonamáhané ) čerpadla, jsem na tom z hlediska odolnosti asi hůře než když mám jedno centrální ( common rail ). Common rail byl náchylný na kvalitu nafty zejména ve své první verzi. Tedy pokud nebudu čerpat naftuz JZD, dnešní common rail se jen tak neodporoučí. A další výhoda je ta, že na systému čerpadlo tryska - vezměme konkrétně 1.9TDi nebo 2.0TDi od VW nemohu dosáhnout emisní hodnoty EURO5 (ale pouze EURO4)
jen ještě dodám - Ad čerpadlo tryska a emise - ono emisní normy EURO5 dosáhnout jde, což prákázalo VOLVO u tahače ( truck ) kde jsou použity sdružené vstřikovače a EURO5 to má. ALe obecně regulace před a povsřiků jde o dost lépe u common railu, kde mám téměř konstantní tlak nafty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:06, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
jen ještě dodám - Ad čerpadlo tryska a emise - ono emisní normy EURO5 dosáhnout jde, což prákázalo VOLVO u tahače ( truck ) kde jsou použity sdružené vstřikovače a EURO5 to má. ALe obecně regulace před a povsřiků jde o dost lépe u common railu, kde mám téměř konstantní tlak nafty.
Prostě pumpe-duse je z principu náchylnější k problémů, common raily už vyrábí všechny automobilky a mírný problémky z doby před deseti či kolika lety jsou dávno pryč. Jo ať si koupí novýho Logana s common railem (netáhne sice tak vocpoda a naftu nevyrábí, ale špatnej motor to neni)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:07, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
To už jsme minimálně 24 hodin neřešili! Nejsou špatné, jen špatně fungují. Nejsou špatné, jen trochu víc poruchové. Nejsou špatné, jen uchu nelahodící. Nejsou špatné, je výrobně dražší a přitom poruchovější. Nejsou špatné, jen narazily na limity vývoje a další zlepšení konstrukce bez extrémně drahé výroby nebyl možný. Nejsou špatné, jen je otec VW prohlásil za "Slepou cestu vývoje".
Já myslim, že se to tam vyřešilo. Koupit nové auto s TDi PD moc dobrej nápad není. Ale u auta kolem roku 2000 a pro toho, komu nevadí zvuk motoru a chce spolehlivý a úsporný motor, je TDi s rotačkou dobrá volba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:08, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
Prostě pumpe-duse je z principu náchylnější k problémů, common raily už vyrábí všechny automobilky a mírný problémky z doby před deseti či kolika lety jsou dávno pryč. Jo ať si koupí novýho Logana s common railem (netáhne sice tak vocpoda a naftu nevyrábí, ale špatnej motor to neni)
Já sem doporučoval radši to SANDERO, oproti Loganu nevypadá tak sociálně a je tuším snad i levnější ( a novější a hezčí a bezpečnější )
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:09, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
Prostě pumpe-duse je z principu náchylnější k problémů, common raily už vyrábí všechny automobilky a mírný problémky z doby před deseti či kolika lety jsou dávno pryč. Jo ať si koupí novýho Logana s common railem (netáhne sice tak vocpoda a naftu nevyrábí, ale špatnej motor to neni)
Jo a ať mění olej v intervalech doporučených výrobcem...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:10, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
Poučte mně, v čem jsou motory TDi (PD) vyloženě špatné. Ano, common rail je tišší, takže více "user friendly", ale na úkor zvýšené spotřeby paliva. Vstřikovače obou systémů jsou háklivé na kvalitu paliva zhruba stejně (na rozdíl od starého nePD TDi).
nejsou vyloženě špatné,ale jednoduše jsou dnes jiný standardy.Ten hluk i vibrace jsou přítěží a to po celou cestu,aspoň pro toho kdo zná konkurenčí diesely.Navíc charakteristika výkonu je nepřijemná, nejdřív nic,pak od 2tis ot/min přijde výkonový skok,který skončí o 1500ot výše a končí představení.To je pro mě důvod proč takovej motor nemůžu vystát.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:11, RE: A co takhle Corsa C
anonym napísal:
Jsou i jiné bazary než AAA, jsou i bazary v jiných zemích než v češsku. Za 7 - 8000 eur možná něco najde...
Jestli se tu bavíme pořád o doporučování Pola Classic (na což můj příspevek reaguje), tak ho pánovi Fuchsovi doporučit nemůžu, páč chce auta vyráběná po roce 2003.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:11, RE: Tak to čumim
Muroň napísal:
Tu dálku přes ručku mi švára rozmlouvá. Jedině, že bych pak ručku ovládal přes páčku otvírání kapoty a kapotu přes páčku nastavení výšky volantu a výšku volantu nastavoval přes ovládání sklonu světel a na sklon světel bych měl společný ovladač s podsvícením palubní desky. Ono se všechno dá jednoduše vyřešit, když chce mít člověk pořádnou muziku.
Ty nebudeš jen člen Edisonova spolku, ty si fakt booorec! Nejsi ty tam aspoň předseda? A fakt schopnej, když si(s) pod rynkem nechal vykopat krtka.
Ale už jsem tě asi odhalil! Ty budeš předseda Dží Zet Dý Slušovice!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:13, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
nejsou vyloženě špatné,ale jednoduše jsou dnes jiný standardy.Ten hluk i vibrace jsou přítěží a to po celou cestu,aspoň pro toho kdo zná konkurenčí diesely.Navíc charakteristika výkonu je nepřijemná, nejdřív nic,pak od 2tis ot/min přijde výkonový skok,který skončí o 1500ot výše a končí představení.To je pro mě důvod proč takovej motor nemůžu vystát.
Náhodou v nákladních vozech sloužily a slouží dobře dodnes! Teda už jen v některých, většina už má taky ten blbej common rail.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:16, RE: Vynikající TDi
anonym napísal:
nejsou vyloženě špatné,ale jednoduše jsou dnes jiný standardy.Ten hluk i vibrace jsou přítěží a to po celou cestu,aspoň pro toho kdo zná konkurenčí diesely.Navíc charakteristika výkonu je nepřijemná, nejdřív nic,pak od 2tis ot/min přijde výkonový skok,který skončí o 1500ot výše a končí představení.To je pro mě důvod proč takovej motor nemůžu vystát.
Nejvyšší krouťák je tam při 2100ot. Turbo zabírá bez kopnutí. Když na trojku předjíždím od 50ky do 90ky, tak akorát využiju otáčky od 2tis. do 3,5tis. Mně vyhovuje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:16, RE: A co takhle Corsa C
Muroň napísal:
Jestli se tu bavíme pořád o doporučování Pola Classic (na což můj příspevek reaguje), tak ho pánovi Fuchsovi doporučit nemůžu, páč chce auta vyráběná po roce 2003.
..ale zase je to VW a tam věk nehraje roli motor vydřží milion kilometrů a táhne vocpodu ... a ten kufr! Tam může ty děti zavírat, když budou zlobit - do C4 by se mu nevešly (teda do kufru).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:18, RE: Proč jetý?
anonym napísal:
Voktáva v tédéíčku začouzený skla na hlínách pět let stará? To se pod půl mega nedostneš!
Jasně, u octavie tdi ,na hlínách, s lavičkou na víku kufru, se začouzenejma sklama cena roste jak u limitovanejch verzí Ferrari
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:20, RE: Vynikající TDi
Muroň napísal:
Já myslim, že se to tam vyřešilo. Koupit nové auto s TDi PD moc dobrej nápad není. Ale u auta kolem roku 2000 a pro toho, komu nevadí zvuk motoru a chce spolehlivý a úsporný motor, je TDi s rotačkou dobrá volba.
Jo Tdi u auto z roku cca 2000 je dobrá volba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:21, RE: Vynikající TDi
Muroň napísal:
Nejvyšší krouťák je tam při 2100ot. Turbo zabírá bez kopnutí. Když na trojku předjíždím od 50ky do 90ky, tak akorát využiju otáčky od 2tis. do 3,5tis. Mně vyhovuje.
Ano rozsah využitelných otáček je VELMI malý.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.08.2008 12:23, RE: A co takhle Corsa C
anonym napísal:
..ale zase je to VW a tam věk nehraje roli motor vydřží milion kilometrů a táhne vocpodu ... a ten kufr! Tam může ty děti zavírat, když budou zlobit - do C4 by se mu nevešly (teda do kufru).
Konečně někdo, kdo se vyzná!!! V C4 si připadám, jako když sedím před monitorem...
reagovať
  1 ... 3 4 5 ... 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.