0
späť
 

diskuze k tématu: Jaký je VW Golf 5 po třech letech provozu?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 16:05, Spolehlivost znacek
Tohle je vecne tema, ktera znacka dela spolehlivejsi auta. Bohuzel a nastesti tuhle vec nepoznate od kusu, ale az pri delsim zkoumani uvedenych modelu na trhu cca 5 a vice let. Statistiky poruchovosti mluvi za vse. Myslim, ze se neda vylozene hanit nejaka znacka, ze dela smejdy, ale spis, ze nejaka modelaova rada se nepovedla uplne podle predstav. Take nemohu soudit jestli je znacka ok, podle toho jestli mi doma jezdi 300 000kma je ok, to je jen blud. To vam najdu i olcita co takhle jezdil a majitel byl max. spokojeny. Proste nekdo vyrobi na 100 aut 10 zmetku nekdo 2 a nekdo 20. Nebo ze 100 aut odejde vsem jedna a ta sama soucastka atd. A proto tu mame statistiky TUV, ktere nam priblizuji vice nez zaujati uzivatele, jak si ktera znacka, potazmo modelova rada stoji. Kdyz se podivam ne zmineny Golf, uz to neni etalon jako driv a motoristickou verejnosti je to znamo. Tak bych se tu nehadal, jestli uzivatel lze nebo ne. Protoze recenze je stejne realna jako od jinych uzivatelu, kteri maji spatne zkusenosti s fiatem, peugeotem, oplem atd. Zase jsou na strane druhe ti, ktere auto nezklamalo a koupi si ho znovu. Berte to proste jako fakt, ze VW se obcas vyda do slepe ulicky a s kvalitou miva obcas problemy je znamo, jako vsichni ostatni ne?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 16:15, RE: Nesouhlasím, asi vadný kus
anonym napísal:
Mohu vás ubezpečit, že mám VW Golf 5 již podruhé. Poprvé 3 roky (koupen nový), nyní koupen čtyřletý z BRD. V obou případech bez problémů a závad. Golf je naopak propracované auto s pečlivým dílenským zpracováním.Lak se neloupe, nic nevrže, vše těsní a lícuje. Spotřeba oleje normální. Nový byl drahý, ale nyní jsem ho koupil s plnou výbavou 1,4 mpi pod 300tis. Tedy cena dobrá. Golf je opravdu sázka na jistotu. Nutno dodat, že jsem měl již 4 jiné VW a nikdy problém, abych musel s autem do servisu (...
Pokud bych ale napsal tu samou recenzi s peugeotem nebo s jiným francouzem, tak byla diskuze plná výblitků o nespolehlivých žabožroutech, že?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 16:22, RE: Boha jeho
anonym napísal:
Tak to nasere, chtít dát 611klacků na auto a koupit koncernový zgarb musí nasrat i přijít líto zároveň! Nicméně pán není ani zdaleka jediný spálený koncernista. Mít stejný výskyt průserů jako WV a Skdoa třeba Fiat, tak to firmu v koncernovejch časopisech roznesou.... . Takový auto je ještě lepší než stříbrná octávka, v TDi, na hlínách a skřídlem, která táhne pěkně vodcpodu a jezdí za 3/100.

Hezký den, pardon, iáááá

Osel,
Mel si za stejnou cenu koupit fungl novou Octavku - TDI. Jo to je tak kdyz jde nekdo do zahranicnich aut, ja bych vsechny ty japonce zakazal.

Mazel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 16:32, RE: Nesouhlasím, asi vadný kus
anonym napísal:
Mohu vás ubezpečit, že mám VW Golf 5 již podruhé. Poprvé 3 roky (koupen nový), nyní koupen čtyřletý z BRD. V obou případech bez problémů a závad. Golf je naopak propracované auto s pečlivým dílenským zpracováním.Lak se neloupe, nic nevrže, vše těsní a lícuje. Spotřeba oleje normální. Nový byl drahý, ale nyní jsem ho koupil s plnou výbavou 1,4 mpi pod 300tis. Tedy cena dobrá. Golf je opravdu sázka na jistotu. Nutno dodat, že jsem měl již 4 jiné VW a nikdy problém, abych musel s autem do servisu (...
Tak to jsi asi jediný, kdo má štěstí.Propracované auto? Golf? Hm, to je mi panáčku novina.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 16:32, Petr
Neříkám že ta recenze nemůže být pravdivá, ale celé mi to přijde takové přitažené za vlasy. Motory které žerou olej bývají svými majiteli obvykle "honěný" nad normální mez. Vrzající palubovku zase způsobuje vymetání každý díry na silnici, či ježdění přes žel. přejezdy jako prase.
A pokud něco reklamuju, trvám na tom aby byla závada odstraněná a nenosím peníze do servisu jen tak.
Není majitel auta tzv. Kořen?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 16:33, RE: Smůla
anonym napísal:
Jiste, stat se to muze ... ale proc v takovem pripade servis neuznava reklamace? Kdyz se vyrobi zmetek a behem provozu se to ukaze, povazuji za normalni zakaznikovi auto vymenit. Tim spis, ze se jedna o srandu za 600 tisic, auta nejsou rohliky, abych zmetka hodil do kose a sel si pro novy.
To by u Wv nedělali nic jiného než reklamace a nic by nevydělali.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 16:44, RE: Spolehlivost
anonym napísal:
To je pravda. Jezdil jsem do znackoveho servisu Ford a citil jsem se jako zlocinec. Kdyz jsem se ohradil nad znacnou cenou zakazky, bylo mi receno, ze kdyz na to nemam tak at nejezdim. Ted jezdim do neznackoveho a jsem spokojen, alespon se mnou jednaji jako s clovekem.
Přesně tak, sice do servisu moc nejezdím, jen na olej a filtry,mám Forda C-Max, max. spokojenost.Kdyby do mě jeden i...t nevrazil, servis bych neznal,ale co v tom autorizovaném servise kouzlili, to jsem fakt nechápal. I já v domacích podmínkách bych to snad zvládnul lépe.Do autorizáče už nikdy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 16:47, RE: edmund
anonym napísal:
A ještě znám další. Ráno při příchodu do práce nezdravím, nebotˇcelé noci trávíml onanií nad vysněným opel vectra 2.2 benzin na který vživotě nenašetřím. Heh
To jsem nepochopil, buď jsem blbej já nebo autor. b) je správně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 16:47, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Protože se to nestalo 1000000 jinejch novejch aut, jenom jednomu co si koupil něco co nemá s golfem nic společnýho proboha!
Jinejm autům se to nestává ,ale golfům se to stává často.S tím číslem bych byl opatrnej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 16:58, RE: šmarjá :)
anonym napísal:
Nevlastním golfa ale pár poznámek bych měl :) hlavně k tomu pánovi co psal recenzi. První chyba je že jezdí do autorizovaného servisu. Druhá chyba je že pán neví že vysoká spotřeba oleje je u nového motoru normální jev a kolem 30.000 km by si to mělo sednout a přestat žrát. jestli nepřestane může to být i tím long-lifem a to je třetí chyba. kdo jezdí na long-life neví o autech vůbec nic. 1 litr oleje na 1000 km je v manuálu napsán vždy, mám to i u Octávie 1 nebo passatu přesto si na 12.000 km v...
A proč je tedy ten olej označen termínem long life?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 17:07, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Tou Toyotou o dve generace napred myslite treba Auris aneb zastaralou nepohodlnou predrazenou plecku s nulovymi jizdnimi vlastnostmi, dosti pofidernimi motory a ergonomii ovladani ohrozujici bezpecnost silnicniho provozu? Ne ze bych miloval Golfa, ale nez jezdit Aurisem tak to je snad lepsi i staricky trojkovy Golf.
Až na to, že s Aurisem nebudeš trávit odpoledne v servisu. Ale můžeš v klidu s rodinkou na výlet, jezdit po návštěvách, .......... a nemusíš se každýmu vymlouvat: ,,Šváro promiň, dneska s Kačenkou nepřijedeme, ehm.... není jí dobře" Taková výmluva, švára má totiž Japonce, tak aby se nesmál........ Takovejch týpků sem zažil už spoustu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 17:14, RE: Boha jeho
anonym napísal:
Tak to nasere, chtít dát 611klacků na auto a koupit koncernový zgarb musí nasrat i přijít líto zároveň! Nicméně pán není ani zdaleka jediný spálený koncernista. Mít stejný výskyt průserů jako WV a Skdoa třeba Fiat, tak to firmu v koncernovejch časopisech roznesou.... . Takový auto je ještě lepší než stříbrná octávka, v TDi, na hlínách a skřídlem, která táhne pěkně vodcpodu a jezdí za 3/100.

Hezký den, pardon, iáááá

Osel,
Ještě tam schází fplný palbě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 17:18, Havárka?
Mám takové obavy, že pán si sice koupil "nové" auto, ale jak napsal někdo přede mnou patrně prodělalo crash test. Tedy - dealer prodal vědomě nebo nevědomky (přičiněním zaměstnance) bourané a špatně opravené auto.

1. loupající se lak - to je věc, která by ve výrobě neskončila u jednoho kusu. Při velkosériové výrobě by se toto vyskytlo na celé sérii a problém by se asi řešil hlasitěji. Takže - obouchané z více stran a nově lakované a vůbec bych se nedivil silným vrstvám tmelu, které vedou k praskání laku.

2. vrzající interiér - to snadno může souviset taky s tou havárkou. Jestli se to zkroutilo, tak ty díly nesedí a pak to vrže. To zkroucení přitom nemusí být na první pohled patrné.

3. špatná geometrie - velmi časté po špatně opravené havárce.

4. spotřeba oleje - jestli se s tím jezdilo před prodejem, tak to taky mohl způsobit ten první řidič. Na to, aby člověk zničil motor, nemusí najezdit ani moc km, prase to zmákne do deseti tisíc, ještě to stihne nabourat a protože dělá u dealera, tak to po opravě prodá jako nové.

Pokud jsoou si vědomi, že prodali zbořeninu, tak se není co divit, že odmítají řešit reklamace, protože by se jich dodavatel ptal, čím to je, že se to tak kazí. A tam by to vysvětlovali moc blbě.

Doporučuji majiteli, aby se zastavil v nějakém větším bazaru, kde mají měřák na měření tloušťky laku (malá škatulka s ultrazvukovým čidlem, měří to bez poškození). Jestli naměří větší odchylky než 10%, byl bych na pochybách, ale po špatně provedené opravě najde spíš odchylky 100% a více.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 17:24, To jsou recenze nanic. Chybí přesný popis čehokoliv.
Nevšiml jsem si, že by autor uvedl jaký rozměr kol a pneu. má na autě. To k těm vrzajícím plastům. Na silnicích ve Francii určitě nic vrzat nebude. Ten motor WV 1,6 už také není nic moc. Dal bych tam Mogul 15/40W. Spotřebu oleje může také dělat něco jiného.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 17:34, RE: Havárka?
Kolodмj napísal:
Mám takové obavy, že pán si sice koupil "nové" auto, ale jak napsal někdo přede mnou patrně prodělalo crash test. Tedy - dealer prodal vědomě nebo nevědomky (přičiněním zaměstnance) bourané a špatně opravené auto.

1. loupající se lak - to je věc, která by ve výrobě neskončila u jednoho kusu. Při velkosériové výrobě by se toto vyskytlo na celé sérii a problém by se asi řešil hlasitěji. Takže - obouchané z více stran a nově lakované a vůbec bych se nedivil silným vrstvám tmelu, které vedou k pras...
Existuje něco jako ETIS, celoevropská informační síť. VW by tam měl být také. Podle VIN vozidla lze zjistit přesné údaje, či konfiguraci vozidla. Dat. výroby, prodeje a podobně.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 17:35, RE: Spolehlivost znacek
Vywern napísal:
Tohle je vecne tema, ktera znacka dela spolehlivejsi auta. Bohuzel a nastesti tuhle vec nepoznate od kusu, ale az pri delsim zkoumani uvedenych modelu na trhu cca 5 a vice let. Statistiky poruchovosti mluvi za vse. Myslim, ze se neda vylozene hanit nejaka znacka, ze dela smejdy, ale spis, ze nejaka modelaova rada se nepovedla uplne podle predstav. Take nemohu soudit jestli je znacka ok, podle toho jestli mi doma jezdi 300 000kma je ok, to je jen blud. To vam najdu i olcita co takhle jezdil a ma...
No a já hloupej Osel jsem si myslel, že statistika TUV udává závady zjištěné při technické kontrole v SRN u jednotlivých typů vozidel. A to ještě ne všechny, ale ty závažné. Já Osel žil v domění, že je validní pro měření péče, kterou německý majitel věnuje autu než jde na technickou. Jeden příklad. Můj táta, starej Osel (pravda v ČR, ale princip je stejný) vždycky se svou Š100 a později Š105 prošel na první pokus. Pravda, týden před technickou měl volno a hrabal se v autě. Takže žít v SRN, jeho Š100 a Š105 (taky tam jezdily) by zapadly do kategorie bezproblémopvejch vozů. Jezdit s nima jenom takoví oslové jako je můj táta, tak jsou to podle statistiky TUV naprosto stoprocentně bezproblémový káry. Š100 a Š105 0% závad, tedy 100% spolehlivé. Sozialismus fahren!
A ona tedy TUV měří spolehlivost? A od kdy a jak? Jak by řekl jeden můj kámoš "nepovídej".

Iáá

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 17:38, RE: bez předmětu
David V napísal:
Může. Anonymních příspěvatelů, kteří mají o kolečko méně, je zde mnoho. A někteří z nich se snaží být vtipní za každou cenu.
Jak třeba nechvalně známý Osel!

Iááá

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 17:48, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Tou Toyotou o dve generace napred myslite treba Auris aneb zastaralou nepohodlnou predrazenou plecku s nulovymi jizdnimi vlastnostmi, dosti pofidernimi motory a ergonomii ovladani ohrozujici bezpecnost silnicniho provozu? Ne ze bych miloval Golfa, ale nez jezdit Aurisem tak to je snad lepsi i staricky trojkovy Golf.
Auris se v té době nevyráběl. Jinak motory koncernu VW jsou proti Toyotě technicky tak za zenitem, že se o tom nedá ani psát ani mluvit. VW chtěl od Toyoty KH na výrobu motorů a měly spolu stavět v Evropě továrnu, ale nějak z toho sešlo. VW požadoval jako protiváhu uvolnit přes 300 (třista) patentů na výrobu motorů. Víte vůbec co je to za číslo. Kdo chce moderní motor, musí jít pro k Toyotě pro patent. Tak to dnes stojí. Jinak přeji vyzkoušet všechny verze Aurise. Zejména 1,6 a porovnat s tím Golfem. To budete koukat!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 18:17, RE: Nesouhlasím, asi vadný kus
anonym napísal:
Pokud bych ale napsal tu samou recenzi s peugeotem nebo s jiným francouzem, tak byla diskuze plná výblitků o nespolehlivých žabožroutech, že?
Bohužel máš pravdu, nicméně majitelé více kusů (jako třeba já) si o takových výronech myslí svoje... Byl jsem se podívat na novou C5, fakt nádhera, zato C- Crosser mě zklamal...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 18:24, RE: Boha jeho
anonym napísal:
Mel si za stejnou cenu koupit fungl novou Octavku - TDI. Jo to je tak kdyz jde nekdo do zahranicnich aut, ja bych vsechny ty japonce zakazal.

Mazel
Jasně, chce to Octavii II, 1,9 TDI Mám na ní najeto 120 tis., spotřeba do 5,5l, spotřeba oleje skoro žádná. S podvozkem problémy nemám (až na vadné přední ložisko). Takže dopohody. Doposud absolutní spokojenost.
reagovať
  1 ... 4 5 6 ... 10




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.