0
späť
 

diskuze k tématu: Jaký je VW Golf 5 po třech letech provozu?

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 18:31, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Auris se v té době nevyráběl. Jinak motory koncernu VW jsou proti Toyotě technicky tak za zenitem, že se o tom nedá ani psát ani mluvit. VW chtěl od Toyoty KH na výrobu motorů a měly spolu stavět v Evropě továrnu, ale nějak z toho sešlo. VW požadoval jako protiváhu uvolnit přes 300 (třista) patentů na výrobu motorů. Víte vůbec co je to za číslo. Kdo chce moderní motor, musí jít pro k Toyotě pro patent. Tak to dnes stojí. Jinak přeji vyzkoušet všechny verze Aurise. Zejména 1,6 a porovnat s tím G...
Ona se 1.4TSI v Golfu urcite bude trast strachy pred tou 1.6 z Toyoty.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 19:53, díly nelícují?
Zaráží mne,že díly nelícují,majitel píše až několikamilimetrové rozdíly.To si přece v dnešní době žádný výrobce aut nedovolí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 20:22, RE: Havárka?
Kolodмj napísal:
Mám takové obavy, že pán si sice koupil "nové" auto, ale jak napsal někdo přede mnou patrně prodělalo crash test. Tedy - dealer prodal vědomě nebo nevědomky (přičiněním zaměstnance) bourané a špatně opravené auto.

1. loupající se lak - to je věc, která by ve výrobě neskončila u jednoho kusu. Při velkosériové výrobě by se toto vyskytlo na celé sérii a problém by se asi řešil hlasitěji. Takže - obouchané z více stran a nově lakované a vůbec bych se nedivil silným vrstvám tmelu, které vedou k pras...
Je to katastrofický scénář, la ebohužel asi ne nereálný. Třerba můj otec si kdysi koupil nového Passata B5 po face liftu. S autem byl spokojený, ale už od začátku výrazně nelícovaly levé zadní dveře. Také to vypadalo, jako by byl vůz bouraný a narychlo opravený. Nijak jsme se po tom ale nepídili, neboť Passat fungoval kupodivu bez nejmenších problémů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 20:25, RE: Smůla
anonym napísal:
Celé long live výměny jsou slátanina. Pro výrobce/prodejce je to další bombónek na který lze nachytat zázakníka. Po pár letech se příjde na to či ono a z long live je rázem max. 15 tkm, neboli klasika, a to můžu být rád, když nezadřu motor. Nakonec se zjistíte, že vůbec nejlepší je měnit kvalitní olet po 10 tkm a raději ani nepřrmýšlýet nad jinými, "úspornějšími" variantami.
Tzv. oleje Long live stojej za h........... Většinou to bejvaj 0W-30, 5W-30 a pod. Což jsou dle viskozity ,,řidší" oleje, respektive lépe čerpatelné v mrazech (W), což je asi jedinej údaj, ktereýho si normální laik všímá. (naopak, čím vyšší letní číslo, tím vyšší teploty v letním provozu snese). Každej si koupí olej podle toho, nebo pak: ,,syntetika je lepší než polo, a lepší než minerální olej" čehož sou plný diskuze, ale.......je to jeden velikej omyl! Syntetický, i polosyntetický oleje, i ty nejkvalitnější, sou vyráběný třeba právě z minerálních olejů! Názvy ,,syntetický, polosynteický" jsou pak jen marketingovým tahem výrobců! Lidi na to zkrátka slyší. Kolikrát se ve skutečnosti nejedná o ,,syntetický olej! Např. klidně minerální olej, může být stejně kvalitní jako syntetický! Ani není podmínkou, že třeba 0W-30 je opravdu ,,plná syntetika"! (tyhle výrazy lidi rádi používají)

Záleží pouze a pouze na údajích, které bývají na zadní straně obalu s olejem: nejčastěji specifikace ACEA (např. A3, B3, A2, B2......... A = benzinovémotory, B = dieselové motory) olej vybírejte dle typu, který je doporučený pro Váš motor.
Dále je pak důležitá hodnota HTHS, kterou se ale kolikrát člověk nedozví. Čím je hodnota HTHS vyšší, tím je silnější olejový film! A nyní už se dostávám k problematice Long live olejů: Normální HTHS viskozita má hodnoty vyšší než 3,5 mPa.s. kterou mívají nejčastější se vyskytující oleje specifikace A3/B3 nebo i A2/B2. ALE!!!! Long live oleje pro koncern VW mívají tuto hodnotu sníženou tak na 2,9 - 3,5 tudíž logicky jejich olejový film je ,,tenčí" nežli u ,,běžných olejů". Když to řeknu hoooodně jednoduše, tak to znamená, že sice motor běží lehce, olej se nasaje dřív, díky aditivům může!vydržet dýl, ale jeho vrstva neni silná tak jako u ,,obyčejnýho oleje". Ten kdo se drží výměnných intervalů 30tis km je blázen! Tohle je maximální hodnota proboha!! Je lepší měnit olej dříve, dle toho, kolik a jakým způsobem toho najezdíte!!! Takže je lepší ho vyměnit klidně i po 10tis. km, než to rvát s Long live až do 30tis. km!
Rozhodně neplatí, že Long live je kvalitnější! Každý olej musí splňovat ony specifikace a tudíž i Mogul (splňující např. A3/B3) je stejně kvalitní jako předraženej Shell, nebo Castrol (splňující tu samou kategorii), protože splňuje ony předpisy!!!!!!

To, že je v novým autě nalitej třeba Castrol 0W-30 neznamená, že se ho pak musim držet! Tím, že ho vyměním za Mogul třeba 5W-40 nic nepodělám, pakliže splňuje specifikaci (A3/B3 nebo jinou) pro ten můj danej motor!
Z toho plyne, na co kupovat litr značkovýho oleje za 500Kč, když stačí 4 litrovej kanistr Mogulu!
Za další, ať už mají někteří konečně jasno: Kdo do vyběhanýho, starýho motoru naleje ,,řidší" (lépe čerpatelný olej) třeba 5W-30, 0W-30, tak je jasný, že mu ho motor bude papat. Takže stačí přejít na ,,obyčejný" olej třeba 10W-40, kterej v našich podmínkách bohatě sačí! A je po problému (většinou, pokud motor není úplně ko
Navíc, s ,,normálním olejem, třeba právě 10W-40, třeba starší motor běží tišeji, nežli s nějakým Long live 0W-30, kterej se sice dostane všude brzo, i po startu, ale jeho film (vrstva) je tenčí.

Pozn. VW má svojí specifikaci: pro benz. motory- 502.00, 503.00, 503.01, nebo pro diesel motory 505.00, 505.01, 506.00, 506.01 Taky bejvá na kanistru s olejem, nebo pak i dalších automobilek,které mají svoje normy.
Kdyby ste měli nějaký dotazy, tak je sem napište. Díky

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 21:00, RE: Spolehlivost znacek
anonym napísal:
No a já hloupej Osel jsem si myslel, že statistika TUV udává závady zjištěné při technické kontrole v SRN u jednotlivých typů vozidel. A to ještě ne všechny, ale ty závažné. Já Osel žil v domění, že je validní pro měření péče, kterou německý majitel věnuje autu než jde na technickou. Jeden příklad. Můj táta, starej Osel (pravda v ČR, ale princip je stejný) vždycky se svou Š100 a později Š105 prošel na první pokus. Pravda, týden před technickou měl volno a hrabal se v autě. Takže žít v SRN, jeho ...
Pan Osel ma naprosto pravdu. Zajimave by bylo vytvorit ke kazdemu autu taky prumerny socialni a psychologicky profil prumerneho majitele. Prece s Audinou nebo MB se jezdi vice nez s Polo nebo Yarisem, a dokonce i ve stejne tride a stejne cenove relace prece treba BMW a Volvo nekupuje stejna klientela, takze urcite to musi mit vliv na opotrebovani, druh zavad atd. Stejne jako pece, blondyna tezko dokaze se o to auto postarat tak, jako starej Osel:)))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 21:21, RE: Havárka?
Kolodмj napísal:
Mám takové obavy, že pán si sice koupil "nové" auto, ale jak napsal někdo přede mnou patrně prodělalo crash test. Tedy - dealer prodal vědomě nebo nevědomky (přičiněním zaměstnance) bourané a špatně opravené auto.

1. loupající se lak - to je věc, která by ve výrobě neskončila u jednoho kusu. Při velkosériové výrobě by se toto vyskytlo na celé sérii a problém by se asi řešil hlasitěji. Takže - obouchané z více stran a nově lakované a vůbec bych se nedivil silným vrstvám tmelu, které vedou k pras...
Konečně někdo napsal jak to opravdu je.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 21:33, Tonda
Mám VW Golf V,1.9Tdi,77kw ,r.v.07 a nemůžu si stěžovat.Mám najeto 25t.km a sežralo mi to 1,5 litru oleje.Pán asi koupil za 600 pěknou slátaninu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 21:50, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Ona se 1.4TSI v Golfu urcite bude trast strachy pred tou 1.6 z Toyoty.
No ona kdyby ta 1.6 byla s Turbem, tak by ses asi hodně divil..... a nechápu jak někdo může srovnávat atmosférický motor s přeplňovaným....,že by idiot???? :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 21:55, RE: Boha jeho
anonym napísal:
I já jsem jeden ze skrytých psychopatú
i já
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 22:00,
A tak je to s kazdym autem. Jen to malokdo prizna...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 22:05, RE: Smůla
anonym napísal:
ja jezdim s devet let starou mazdou a olej vubec nedolevam, neni potreba... Nic jinyho nez japonec uz mi nesmi do baraku...
Taky souhlasím, já sice nejezdím mazdou, ale světe div se mám 9let starou benzinovou Xsaru 1.4 a nedolívám taktéž nic a to nemám ve předu W :) Jinak ji nepovažuji za francouzský sgřap, ale za vcelku povedené auto a na rozdíl od recenzenta jsem za poslední 2 roky co s ní jezdím byl v servisu 3x více méně pro spotřební věci....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 22:15, RE: Boha jeho
anonym napísal:
Jasně, chce to Octavii II, 1,9 TDI Mám na ní najeto 120 tis., spotřeba do 5,5l, spotřeba oleje skoro žádná. S podvozkem problémy nemám (až na vadné přední ložisko). Takže dopohody. Doposud absolutní spokojenost.
běžte stěma chrochtáfkama někam do piče! Zmrdi zasraní! Kdy už pochopíte, že VW stojí za vyližkundu, je předraženej a to je vše. Kokoti zajebaní.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 22:19, Nové auto?
No nechci tady vypadat jako idiot nebo se posmívat onomu "šťastnému" majitele VW Golf V, ale mě to z té recence připadá (bráno s úsměvem), že to někdo ještě jako nové hodil aspoň 5x přes střechu a pak to po spravení vesele poslali dál do světa - vržou plasty, neslícované díly, loupe se lak, špatná geometrie a td.......no nic, nechci být žádný rýpala, ale ty Toyoty jsou opravdu držáky i když né třeba tak hezké jako VW.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 22:42, RE: díly nelícují?
anonym napísal:
Zaráží mne,že díly nelícují,majitel píše až několikamilimetrové rozdíly.To si přece v dnešní době žádný výrobce aut nedovolí.
A přeci Wv jo.Je to přece značka,néééééééééé?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 23:01, RE: Spolehlivost znacek
anonym napísal:
No a já hloupej Osel jsem si myslel, že statistika TUV udává závady zjištěné při technické kontrole v SRN u jednotlivých typů vozidel. A to ještě ne všechny, ale ty závažné. Já Osel žil v domění, že je validní pro měření péče, kterou německý majitel věnuje autu než jde na technickou. Jeden příklad. Můj táta, starej Osel (pravda v ČR, ale princip je stejný) vždycky se svou Š100 a později Š105 prošel na první pokus. Pravda, týden před technickou měl volno a hrabal se v autě. Takže žít v SRN, jeho ...
Pane osle,je smutne ze se jim nazyvate, ale to je vas problem, nekteri lide se umi i do diskuze prihlasit, to se dela po registraci ...jen pro info. Misto haneni se pane osle, prectete si co pisi. z TUV statistiky vychazi spolehlivost, protoze je to opak poruchovosti, nevim proc na to narazite. Napade me jen, ze jste to cele nepochopil a v tom pripade se radsi zeptejte a nepiste hlouposti. Pokud vim, statistika vychazi z toho, ktery model je v kterem roce jak poruchovy (tzn spolehlivy) a tim padem se to tyka modelove rady jak jsem psal. Ano vas priklad je velice zajimavy, ale naprosto bezpredmetny, protoze statistika pocita s prumernym uzivatelem. Tzn kdyz vezmu veskere uzivatele tak nekteri se o auto staraji, nekteri mene, nekteri vubec. Proto je zahrnut do teto databaze jen ten typ auta,ktery byl prohlednut v urcitem velkem mnozstvi. Cim vetsi tohle mnozstvi je, tim je statisticky vypocet presnejsi. Takze vas argument je mimo.
Add dalsi argument vaseho fandy, ano opradu se s audi jezdi jinak nez treba s yarisem. Takove audi casto lita pod dalnicich, kdezto yaris se drkota po mestech, dlazbach, sem rozjezdy, brzdy, okresky. Hmm, proc je teda ten yaris spolehlivejsi? Pro pana osla, mene poruchovy? To je ale otazka,ne?
Panove, ja jsem svuj uvodni nazor psal normalne, bez invektiv narazek apod, mozna kdyby, zvlast pan osel ,vypustil ten hloupy humor mohli jsme si podiskutovat normalne, ale s vama to asi nepujde...mno ale prosim trochu lepsi argumenty, nez tyhle vykriky, ja si rad podiskutuji, uzjsem parkrat zmenil nazor. Ale ne diky hlaskam vaseho typu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 23:14, RE: Nové auto?
anonym napísal:
No nechci tady vypadat jako idiot nebo se posmívat onomu "šťastnému" majitele VW Golf V, ale mě to z té recence připadá (bráno s úsměvem), že to někdo ještě jako nové hodil aspoň 5x přes střechu a pak to po spravení vesele poslali dál do světa - vržou plasty, neslícované díly, loupe se lak, špatná geometrie a td.......no nic, nechci být žádný rýpala, ale ty Toyoty jsou opravdu držáky i když né třeba tak hezké jako VW.
Pan mel proste smulu na auto vyrobene v Blave v pondeli, nebo po dovolene, je to nejspis takova Slovenska pomsta.
Potrzuje se ale, ze u Golfu kvalita skoncila 3 generaci a co vim od znameho, ktery mel rocnik 99 tak taky jezdil do servisu casteji nez na prohlidky.
S kouskem z 3 generace mam taky zkusenost, jezdil jsem s nim ale v slunne Kalifornii, byt taky na lyze do Lake Tahoe, auto smontovane Mexikany v Puebla najelo za rok a ctvrt 42.000 km bez poruchy. Prodal jsem ho, melo 202.000 km (161.000 mil).
Ted 2007 Toyota, za rok a ctvrt 52.000 km hlavne po zapadni Evrope, spokojenost, byt neni tak technicistni jako VW/Skoda.
Panovi preju, aby Golfa mignul co nejdrive a presedlal na 3 roky do ...treba Avensise za tu samou porizovaci cenu, koupit muze treba i ve Weidenu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 23:15, vw golf V
Jezdím v golfu V již 4 roky a naprostá spokojenost, oprava jenom jedna a to táhlo kliky zadních dveří, ani po čtyřech letech tam nic nevrže a auto je jako nové. Teď jsem byl na garančce a přístup servisu je ukázkový, jedou podle norem vw a zákazníka si opravdu hýčkají. Long life co 24000 km, spotřeba oleje 0,4l . Nejsem pracovník servisu ani bezhlavý obdivovatel vw, jen zákazník co si to auto koupil a pravdivě o něm něco napsal, na rozdíl od "údajného majitele v úvodu".
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 23:26, RE: Nové auto?
anonym napísal:
Pan mel proste smulu na auto vyrobene v Blave v pondeli, nebo po dovolene, je to nejspis takova Slovenska pomsta.
Potrzuje se ale, ze u Golfu kvalita skoncila 3 generaci a co vim od znameho, ktery mel rocnik 99 tak taky jezdil do servisu casteji nez na prohlidky.
S kouskem z 3 generace mam taky zkusenost, jezdil jsem s nim ale v slunne Kalifornii, byt taky na lyze do Lake Tahoe, auto smontovane Mexikany v Puebla najelo za rok a ctvrt 42.000 km bez poruchy. Prodal jsem ho, melo 202.000 km (161....
Jeste k cenam, delam toho casu mimo CR a posledni prohlidka (45.000 km) stala 278,-eur s dani (Duisburg/DEU), z toho tusim bezmala 180,-eur olej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 23.06.2008 23:44, RE: Nové auto?
anonym napísal:
Jeste k cenam, delam toho casu mimo CR a posledni prohlidka (45.000 km) stala 278,-eur s dani (Duisburg/DEU), z toho tusim bezmala 180,-eur olej.
Mě stála 5700 Kč
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.06.2008 00:15, RE: Boha jeho
anonym napísal:
i já
Já též
reagovať
  1 ... 5 6 7 ... 10


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.