0
späť
 

diskuze k tématu: Jakou vybrat ojetinu do 100 tis. Kč?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, japonská vozidla, americká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.04.2012 18:55, RE: Japonec
zeneva napísal:
Ja bych osobne sel do Mazdy 323, Hondy Civic nebo Toyoty Corolla. Pokud chcete kombika u Mazdy mate smulu. japonci jsou nejspolehlivejsi, motory pruzny a drzaky s nizkou spotrebou, ale bacha na korozi.
No a co Mazda 323F výroba 1998-2003. Takový polokombík, moc hezké auto a za slušné prachy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.04.2012 19:02, Zetec
Jen drobnost - Zetec 1.8 16V se do Escorta dával ve výkonové verzi 105 koní, 115 koní bylo v Mondeu, a tam to postupně klesalo s přiškrcováním emisí. Ale je to dobrý motor.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.04.2012 20:31, re
Ten problém s vysokou spotřebou oleje u Focusu bohužel není tak vyjimečný,ale objevuje se u hodně aut.Můj Focus z roku 1999 si vezme tak 0,5 l na 2000 km.Dokud sem používal olej 5W30 tak to bylo i víc,ted s 10W40 a nějakým aditivem od mého mechanika je to lepší.Další problém Focusů,který trápí většinu Focusů je koroze,zejména spodku vozu,spodku zadních dveří a 5 dveře.Auta po faceliftu od roku 2002 mají lepší antikorozní ochranu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.04.2012 21:39, RE: Focus
Martin Srb napísal:
Tak chyby co tu byly vypsaný:
1) Zatékání do ŘJ u aut v roce 2000 S 1.6
2)Klíček, za 250 i s poštou a myslím že to byly dvě stovky kde se upravi ldo stené podoby a vyměnil na patici s dálkovým ovládáním. Stačí se podívat na Ebay (je totak dva roky dozadu)
3) Že má řemen ne řetěz, jak často najede 120tis km?? S tímhle nájezdem za 6let a to už dávno toho focuse mít nebude, takže jedna výměna za 2000kč plus práce, u někhoo v garáži do litra??
4)Koroze, autzo po FL od 01 a je to lepší, jasný chytají...
Jenže když porovnám Focuse s Golfem, tak u Golfu prostě tyhle nepříjemnosti nemusím řešit. Každý se nechce stále starat o vůz.
Jízdní vlastnosti Golfu byly velmi dobré. Focus je lepší, bez debaty. Při běžném ježdění se ale rozdíl moc nepozná a o nějaké bezpečnosti jízdního projevu Golfu nemůže být pochyb.
Problém Golfu je vyšší cena (ale dostanu i více muziky) a vyšší míra rizikovosti kradeného vozu nebo pochybné minulosti.
Osobně bych hledal Focuse po FL nebo Golfa. To, že za srovnatelnou cenu by byl o něco starší Golf nevidím jako problém, protože Golf nemá problémy s trvanlivostí. Antikorozní ochrana výborná.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.04.2012 21:42, RE: Focus
rohYpnol napísal:
Jenže když porovnám Focuse s Golfem, tak u Golfu prostě tyhle nepříjemnosti nemusím řešit. Každý se nechce stále starat o vůz.
Jízdní vlastnosti Golfu byly velmi dobré. Focus je lepší, bez debaty. Při běžném ježdění se ale rozdíl moc nepozná a o nějaké bezpečnosti jízdního projevu Golfu nemůže být pochyb.
Problém Golfu je vyšší cena (ale dostanu i více muziky) a vyšší míra rizikovosti kradeného vozu nebo pochybné minulosti.
Osobně bych hledal Focuse po FL nebo Golfa. To, že za srovnatelnou ce...
a abych byl úplný, Golf IV má vzadu tragicky málo místa, podle mě je na tom hůř než Octavia - přisuzuji to jinému interiéru, kde mohou být vzájemné prostorové vztahy trošku odlišné. Zatímco u Octavie jsem se ale za sebe vždycky nějak vlezl, tak u Golfu jsem se téměř nevlezl a pozice na zadních sedadlech byla tak max. na 5 km jízdy...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.04.2012 23:51, RE: re
matesaax333 napísal:
Ten problém s vysokou spotřebou oleje u Focusu bohužel není tak vyjimečný,ale objevuje se u hodně aut.Můj Focus z roku 1999 si vezme tak 0,5 l na 2000 km.Dokud sem používal olej 5W30 tak to bylo i víc,ted s 10W40 a nějakým aditivem od mého mechanika je to lepší.Další problém Focusů,který trápí většinu Focusů je koroze,zejména spodku vozu,spodku zadních dveří a 5 dveře.Auta po faceliftu od roku 2002 mají lepší antikorozní ochranu.
Lepsi urcite ale porad to neni ono, v rodine mame focusa 2004 posledni model pred II focusem a u spodku prednich dveri se zacina koroze jiz projevovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 14.04.2012 14:28, RE: Focus
David V napísal:
Francouzská auta? A která? Renault Megane nebo snad Peugeot 307? Citroen Xsara je snad jediný použitelný, takový jednooký mezi slepými. Fiat Brava dejme tomu, ale někumu může vadit hrkotající interiér (stačí přečíst pár recenzí). Japonská auta, prosím, ale ta jsou vysoko ceněná. Za 100 tisíc budou obvykle staršího data.
Focus je lidovka, ale docela odolná.
Megane II s 1,6 nebo dostatečnou 1,4 v benzínu za těch 100 v pohodě koupí. Navíc megana bych se, jako jeho majitel, nijak nebál - zvláště po faceliftu (2006+) šla kvalita rapidně nahoru. Megane má výhodu několika karosářských variant a motory které jsou, na rozdíl od motorů fordu, schopné dlouhodobě fungovat na LPG (renault nabízel i originální přestavby na LPG, všechny benzínové motorizace mají hlavy válců upravené pro LPG). Jestli projedu zatáčku o 5 km pomaleji mne při dojíždění do zaměstnání zajímá méně než to, zda dojedu do cíle v bezpečí a pohodlí - v obojím megane nad focusem o dost vede. Osobně bych doporučil Megane sedan (je nejlevnější variantou), motor 1,6 benzín, rok 2006+ a okamžitou přestavbu na LPG.
Peugeot 307 je jiná písnička, tam je problémů s elektronikou víc než dost i po faceliftu (2006).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 14.04.2012 21:02, Honda Civic
Můžu vám 100% doporučit Hondu Civic model. řady 2001-2005. S motorem 1.6 Vtec 110k neuděláte chybu. Sám jsem vlastníkem s motorem 1.4 a jen plná spokojenost. Vnitřní prostor nemá konkurenci. Každého koho vezu je překvapen prostorností interiéru. Řadící páka na palubní desce (blízko volantu) je naprosto úžasná a rovná podlaha dovoluje cestovat na zadních sedadlech i třem urostlým mužům. Nejsem zaujatým zastáncem Hond, nebo vůbec japonských aut, ale kromě benzínu a běžné údržby nic víc nepotřebuje. Jinak přeji šťastnou ruku při výběru
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.04.2012 13:49, RE: Focus
rohYpnol napísal:
Jenže když porovnám Focuse s Golfem, tak u Golfu prostě tyhle nepříjemnosti nemusím řešit. Každý se nechce stále starat o vůz.
Jízdní vlastnosti Golfu byly velmi dobré. Focus je lepší, bez debaty. Při běžném ježdění se ale rozdíl moc nepozná a o nějaké bezpečnosti jízdního projevu Golfu nemůže být pochyb.
Problém Golfu je vyšší cena (ale dostanu i více muziky) a vyšší míra rizikovosti kradeného vozu nebo pochybné minulosti.
Osobně bych hledal Focuse po FL nebo Golfa. To, že za srovnatelnou ce...
No jo, to je všechno možné, jenomže v golfu IV se člověk může zabít... já jsem měl služební Golf IV a to bylo nejhoší auto, ve kterém jsem kdy jel... mělo horší jízdní vlastnosti než třeba Favorit!!!! Katastrofa. A ta debilní ergonomie uvnitř... Ale ta jízda!!! Dodnes se tím umím postrašit.... Auto bylo nestabilní, klekalo si při brždění, bylo houbovité..., opouštělo stopu, s tím se dalo jezdit tak kolem 100 km/h max.... akorát ten starý diesel TDi 66 Kw byl vynikající.... točivý a úsporný... krásně zabíral i kolem 3000 otáček... pus rychlá reakce na plyn i ve vyšších rychlostech....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 16.04.2012 20:47, RE: Focus
gablenz napísal:
No jo, to je všechno možné, jenomže v golfu IV se člověk může zabít... já jsem měl služební Golf IV a to bylo nejhoší auto, ve kterém jsem kdy jel... mělo horší jízdní vlastnosti než třeba Favorit!!!! Katastrofa. A ta debilní ergonomie uvnitř... Ale ta jízda!!! Dodnes se tím umím postrašit.... Auto bylo nestabilní, klekalo si při brždění, bylo houbovité..., opouštělo stopu, s tím se dalo jezdit tak kolem 100 km/h max.... akorát ten starý diesel TDi 66 Kw byl vynikající.... točivý a úsporný... k...
No tak tady ses poněkud odepsal. Jízdní vlastnosti byly v době prodeje modelu nadprůměr. Pokud tedy chceš tvrdit, že v G IV se člověk může zabít, tak si odepsal vše kromě snad Focusu, Civicu a Mazdy 3...
Pokud máš takové pocity, tak jsou 3 možné příčiny:
1) zanedbaná údržba
2) jezdíš jako dobytek (pak ale takové pocity musíš zažívat ve všem...)
3) psychotropní látky...
V tvém příměru rovnou můžeš napsat, že jízdní vlastnosti Focusu jsou hraničící s bezpečností a jede jen o trochu líp jak Fazol...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2012 09:48, RE: Focus
rohYpnol napísal:
No tak tady ses poněkud odepsal. Jízdní vlastnosti byly v době prodeje modelu nadprůměr. Pokud tedy chceš tvrdit, že v G IV se člověk může zabít, tak si odepsal vše kromě snad Focusu, Civicu a Mazdy 3...
Pokud máš takové pocity, tak jsou 3 možné příčiny:
1) zanedbaná údržba
2) jezdíš jako dobytek (pak ale takové pocity musíš zažívat ve všem...)
3) psychotropní látky...
V tvém příměru rovnou můžeš napsat, že jízdní vlastnosti Focusu jsou hraničící s bezpečností a jede jen o trochu líp jak Fazol...
Golf IV... sračka. Stačí i pohled pod auto, nebo ne? Co rohypnolku? Nepleteš si to s Golfem III? Ten jezdil dobře, ale ne ta plečka IV. Boubelaté auto na chatrném prajednoduchém podvozku s plechovými pokličkami místo ramen vzadu a vpředu těžký diesel... brzdo na hovno, podvozek na hovno, Golf IV na hovno. Hovní auto pro hovní lidi. A nepleť dohromady hrušky a fazole... Focus byl technickyo dost jinde než ošizená plečka Golf IV.... Tak neplakej, že ti někdo stoupl na kuří oko.... ale taková je realita. A to auto bylo tehdy nové, takže jakápak zanedbaná údržba....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2012 09:52, RE: Focus
gablenz napísal:
Golf IV... sračka. Stačí i pohled pod auto, nebo ne? Co rohypnolku? Nepleteš si to s Golfem III? Ten jezdil dobře, ale ne ta plečka IV. Boubelaté auto na chatrném prajednoduchém podvozku s plechovými pokličkami místo ramen vzadu a vpředu těžký diesel... brzdo na hovno, podvozek na hovno, Golf IV na hovno. Hovní auto pro hovní lidi. A nepleť dohromady hrušky a fazole... Focus byl technickyo dost jinde než ošizená plečka Golf IV.... Tak neplakej, že ti někdo stoupl na kuří oko.... ale taková je re...
Zas nějký zamindrákovaný majitel starobylé ojetiny.... panebože!!!!! Oni mi nadávají na můj vymodlený a dlouho splácený Golf Social Edition na plecháčích z AAA!!! Lidi, skandál!!! Nactiutrhali můj Golf!!! Přijďte mi na pomoc na diskusi!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2012 11:57, RE: Focus
gablenz napísal:
Zas nějký zamindrákovaný majitel starobylé ojetiny.... panebože!!!!! Oni mi nadávají na můj vymodlený a dlouho splácený Golf Social Edition na plecháčích z AAA!!! Lidi, skandál!!! Nactiutrhali můj Golf!!! Přijďte mi na pomoc na diskusi!!!!!
ty jsi neskutečnej debil
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2012 12:12, RE: Focus
tomaskrtek napísal:
ty jsi neskutečnej debil
Taky sis vzal krťasi 36 měsíční úvěr na 70tisícový Golf IV z AAA? A budeš ho tunit? Dostane setsakramnetsky hustey tuning s úpně nejvymazlenějšími koly 19" Peking racing style? A super hadrový filtr sání Green polonia competition? A laděný výfuk Polmostrov turbo? A budeš do něj lít jediný správný olej Bangladesh powa Exxxtrem 15w-40? A nálepky už máš? Supr hustey woheň na boky? A samopelku na zadní okno The Krťas do it quickly?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2012 13:00, RE: Focus
gablenz napísal:
Taky sis vzal krťasi 36 měsíční úvěr na 70tisícový Golf IV z AAA? A budeš ho tunit? Dostane setsakramnetsky hustey tuning s úpně nejvymazlenějšími koly 19" Peking racing style? A super hadrový filtr sání Green polonia competition? A laděný výfuk Polmostrov turbo? A budeš do něj lít jediný správný olej Bangladesh powa Exxxtrem 15w-40? A nálepky už máš? Supr hustey woheň na boky? A samopelku na zadní okno The Krťas do it quickly?
ty už to Techo nečuchej, já vím, je levný, plechovka za pade, ale blbne se po něm. ty jsi toho zářným příkladem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2012 13:35, RE: Focus
tomaskrtek napísal:
ty už to Techo nečuchej, já vím, je levný, plechovka za pade, ale blbne se po něm. ty jsi toho zářným příkladem.
mOcinKy tĚ lAwIskUju krTEčKu....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2012 20:28, RE: Focus
gablenz napísal:
Taky sis vzal krťasi 36 měsíční úvěr na 70tisícový Golf IV z AAA? A budeš ho tunit? Dostane setsakramnetsky hustey tuning s úpně nejvymazlenějšími koly 19" Peking racing style? A super hadrový filtr sání Green polonia competition? A laděný výfuk Polmostrov turbo? A budeš do něj lít jediný správný olej Bangladesh powa Exxxtrem 15w-40? A nálepky už máš? Supr hustey woheň na boky? A samopelku na zadní okno The Krťas do it quickly?
Je skvělé, že někreří se zvládnou odepsat svými příspěvky sami. Ty však nemáš ani špetku soudnosti.
Jen pro tvoji informaci - Golf III měl mnohem horší jízdní vlastnosti a oproti IV zastaralý podvozek.
Golf nevlastním, takže tady ses taky těžce netrefil....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 17.04.2012 21:12, RE: Focus
rohYpnol napísal:
Je skvělé, že někreří se zvládnou odepsat svými příspěvky sami. Ty však nemáš ani špetku soudnosti.
Jen pro tvoji informaci - Golf III měl mnohem horší jízdní vlastnosti a oproti IV zastaralý podvozek.
Golf nevlastním, takže tady ses taky těžce netrefil....
RoHypnole - ty uličníku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 18.04.2012 17:01, RE: Focus
gablenz napísal:
RoHypnole - ty uličníku.
mám takovej dojem, že GIII a GIV měli v podstatě stejný podvozek. Vždyť se říkalo, že GIV je jen takovej pořádnej facelift...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 24.04.2012 00:53, RE: Focus
Pavlik napísal:
Megane II s 1,6 nebo dostatečnou 1,4 v benzínu za těch 100 v pohodě koupí. Navíc megana bych se, jako jeho majitel, nijak nebál - zvláště po faceliftu (2006+) šla kvalita rapidně nahoru. Megane má výhodu několika karosářských variant a motory které jsou, na rozdíl od motorů fordu, schopné dlouhodobě fungovat na LPG (renault nabízel i originální přestavby na LPG, všechny benzínové motorizace mají hlavy válců upravené pro LPG). Jestli projedu zatáčku o 5 km pomaleji mne při dojíždění do zaměstnání...
Ty chceš asi říct, že megane je kvalitnější než focus. Tak to se zeptej majitelů na převodovky. A říct, že Ti stačí jet o 5km/h pomaleji v zatáčkách, zní líp, než jaká je skutečnost. Na to je nejlepší argument zkušenost. Projeď si svou známou trasu megánem, brávem(brávou) a nedej bože O1, nebo xarou a pak fordem. Ještě hůř dopadne, když dáš některý z těchto vozů tomu kdo jezdí jen focusem, mondeem a dokonce i posledním escortem. Nejde ani tak o tu radost z jízdy, ale když zažiješ zatáčku v které tě něco donutí reagovat nečekaně. Stačí i pouhá únava či nepozornost a najednou jste v zatáčce kterou nečekáte. Ten podvozek pak budete líbat. Je to opravdu jen zkušenost. Jde určitě jezdit s jakýmkoliv autem i daewoo TICO, ale kdo nezažije jízdu s radostí nemůže chápat o čem se tu mluví.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.