0
späť
 

diskuze k tématu: Toyota Camry - vzor spolehlivosti?

kategórie zaradenia témy: japonská vozidla
Milouš1
počet príspevkov16
dátum registrácie10.07.2013
Piatok 02.09.2016 12:08, CAMRY
Zdravím, výborná volba.. a nejlépe 6-ti válec benzín, který je skvělý. Jde i lehce předělat na LPG. To samé v bledě modrém je i málo známý Avalon, ale to je o kategorii vyšší auto. Ročník bych sice volil trošku mladší, protože 2 000 rok výroby je poměrně staré. Pokud se koupí v Evropě, bude už dost ojeté a vozit tak starý ročník z USA nebo Canady se vzhledem k převozu nevyplatí, takže bych to udělal jako kdysi takto. Vybral auto na cars.com, nechal si auto převézt a ,,postavit" na TP. Ale bral bych Camry, nebo Avalona a to od r.v. 2008 a výše a zásadně benzín 6-ti hrnec... pak máte po starostech. Sám Toyoty kupuju 26 let a není Toyota, co by byla nespolehlivá. U nás je nepochopitelně protěžovaná německá provience aut, ale kdo měl, nebo má Japonce, ten si už Němce nekoupí...:-) ML
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Piatok 02.09.2016 18:01, RE: CAMRY
Milouš1 napísal:
Zdravím,výborná volba.. a nejlépe 6-ti válec benzín, který je skvělý. Jde i lehce předělat na LPG. To samé v bledě modrém je i málo známý Avalon, ale to je o kategorii vyšší auto. Ročník bych sice volil trošku mladší, protože 2 000 rok výroby je poměrně staré. Pokud se koupí v Evropě, bude už dost ojeté a vozit tak starý ročník z USA nebo Canady se vzhledem k převozu nevyplatí, takže bych to udělal jako kdysi takto. Vybral auto na cars.com, nechal si auto převézt a ,,postavit" na TP. Ale bral bych Camry, nebo Avalona a to od r.v. 2008 a výše a zásadně benzín 6-ti hrnec... pak máte po starostech. Sám Toyoty kupuju 26 let a není Toyota, co by byla nespolehlivá. U nás je nepochopitelně protěžovaná německá provience aut, ale kdo měl, nebo má Japonce, ten si už Němce nekoupí...ML


Kluci já vám ty rejže neberu. Ale probůh oprostěte se od toho, aby každá vaše pochvalná recenze nějakýho z nich končila "kam se hrrrrabe Wittnerrr, to se nedá srrrovnat"
většina amatérských psychologů rozpozná v těch řečech mindrák...
Já jsem kdysi měl Mazdu, poruch měla dost, pak šla do světa... špatné auto to nebylo, to určitě ne.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Piatok 02.09.2016 20:31, RE: CAMRY
Reno napísal:
Milouš1 napísal:
Zdravím,výborná volba.. a nejlépe 6-ti válec benzín, který je skvělý. Jde i lehce předělat na LPG. To samé v bledě modrém je i málo známý Avalon, ale to je o kategorii vyšší auto. Ročník bych sice volil trošku mladší, protože 2 000 rok výroby je poměrně staré. Pokud se koupí v Evropě, bude už dost ojeté a vozit tak starý ročník z USA nebo Canady se vzhledem k převozu nevyplatí, takže bych to udělal jako kdysi takto. Vybral auto na cars.com, nechal si auto převézt a ,,postavit" na TP. Ale bral bych Camry, nebo Avalona a to od r.v. 2008 a výše a zásadně benzín 6-ti hrnec... pak máte po starostech. Sám Toyoty kupuju 26 let a není Toyota, co by byla nespolehlivá. U nás je nepochopitelně protěžovaná německá provience aut, ale kdo měl, nebo má Japonce, ten si už Němce nekoupí...ML
Kluci já vám ty rejže neberu. Ale probůh oprostěte se od toho, aby každá vaše pochvalná recenze nějakýho z nich končila "kam se hrrrrabe Wittnerrr, to se nedá srrrovnat"většina amatérských psychologů rozpozná v těch řečech mindrák...Já jsem kdysi měl Mazdu, poruch měla dost, pak šla do světa... špatné auto to nebylo, to určitě ne.


prosím, mohl bys naznačit, v čem že spočívá ten tvůj mindrák??? Z toho, že někdo dá přednost japnský značce (potažmo např. Lexusu, Infiniti, Acura) a má z toho mindrák??? nějak jsem vedle s úsudkem, člověče.

reagovať
fera2
počet príspevkov5
dátum registrácie29.02.2012
Piatok 02.09.2016 21:47, Made in Japan vozy
Mám již 2. generaci Hondy Accord, nikdy mě nikde nenechaly (za cca 160 000 km) vždy to byly automobily pořízené jako ojeté a vždy benzínové motory. Nikdy jsem se s německou výrobou nesrovnával...nemám to zapotřebí. Vyhovuje mi nádherný/ošklivý dizajn japonských aut, jsem maximálně spokojený s jejich spolehlivostí, vyhovuje mi jistá míra výjimečnosti ve vozech, která nejsou tak častá, jako průjmy v Egyptě a v neposlední řadě mám velmi rád výkonné atmosférické motory s velkou ochotou k vytáčení...a to vše v jednom autě mi bohužel/bohudík žádné jiné, než japonské auto nenabídne....
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Sobota 03.09.2016 05:24, Ne můj, ale tvůj:)
Ne můj, ale tvůj (váš) mindrák. To je jako kdybych pokaždé, když pochválím svoji partnerku, nezapomněl přidat - ne jako ta tvoje obluda
To je jako kdybych každý příspěvek o BMW končil plivnutím na Subaru... To nedělám, nemám z něho komplexy, v určitých modelech se mi docela "pozdáva".
reagovať
Reno
počet príspevkov1352
dátum registrácie30.03.2010
Sobota 03.09.2016 05:30, Jgrt vfc ttt. Ftttz
Nikdo ti tvoje preference nebere, nicméně zrovna ten Accord tady má jednu velmi nelichotivou recenzi od prvního majitele. A samozřejmě, ojetých BMW, Audi, MB a dalších s velkým a výkonným motorem, dokonce daleko výkonnějším motorem je spousta, jen je bohužel zákazníci kupovali:) takže jich je opravdu relativně hodně. A jak vidno, to pro někoho může být na škodu.
reagovať
rainman
počet príspevkov1
dátum registrácie04.09.2016
Nedela 04.09.2016 10:26, Camry SXV20 Zkušenosti
S tímto autem mám bohaté zkušenosti. Rok výroby konec 1996, 2.2 96kw manuál, najeto 510000km, auto vlastním 4roky cca od 460000km. Jednoznačně je to dobré auto, pohodlné především na delší trasy. Obrovský kufr, do kterého se vejdou 2 složená jízdní kola. Motor je původní, údajně byly při 200000 km měněné pístní kroužky. Momentálně motor potřebuje tak 0.5 - 1 litr oleje mezi výměnami interval cca 12000km. Samozřejmě je to auto již poměrně staré a tak se mu nevyhýbají závady. Přibližný výčet mnou řešených problémů: Netěsné potrubí serva - zavařeno. Spálené vinutí alternátoru - výměna alternátoru (oboje někdy mezi 460 a 470 tkm). Oprava koroze blatníku. Výměna kondenzátoru klimatizace a části potrubí z důvodu úniku chladiva. Výměna hrdla nádrže z důvodu koroze. Loni výměna chladiče před cestou na dovolenou z důvodu praskliny a malého úniku. Letos výměna nosníku zadní nápravy (shnil - náhrada z vrakoviště). Opravovalo se také výfukové potrubí (zavařeno) a jednou se přetěsňoval brzdový valeček. Co se týče spotřebních věcí 1x rozvody a 1x kotouče a destičky. S pohonným ustrojím problémy nejsou. Doporučil bych právě motor 2.2 síly má dostatek, spotřeba 8-9L. Celkově se jedná o spolehlivý pohon. Motor má neintervenční konstrukci. Jelikož je motor poměrně kompaktní a motorový prostor velký je vše pěkně dostupné a servisovatelné. Na experimenty s LPG bych se vykašlal podle mě se to nevyplatí ale to je věc názoru. Z předmostí mě ještě napadá odolnost podvozku na kterém jsme kromě zmíněného nosníku nic neřešil. Menší nájezd by mohl znamenat větší spolehlivost.
reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov574
dátum registrácie16.11.2012
Pondelok 05.09.2016 11:58, RE: Made in Japan vozy
fera2 napísal:
Mám již 2. generaci Hondy Accord, nikdy mě nikde nenechaly (za cca 160 000 km) vždy to byly automobily pořízené jako ojeté a vždy benzínové motory. Nikdy jsem se s německou výrobou nesrovnával...nemám to zapotřebí. Vyhovuje mi nádherný/ošklivý dizajn japonských aut, jsem maximálně spokojený s jejich spolehlivostí, vyhovuje mi jistá míra výjimečnosti ve vozech, která nejsou tak častá, jako průjmy v Egyptě a v neposlední řadě mám velmi rád výkonné atmosférické motory s velkou ochotou k vytáčení...a to vše v jednom autě mi bohužel/bohudík žádné jiné, než japonské auto nenabídne....


Dobrý den, napište prosím o své Hondě Accord recenzi na TipCars: http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Přinesete tak cenné zkušenosti našim čtenářům. Děkujeme, hezký den.
reagovať
danet - redakce TipCars
počet príspevkov574
dátum registrácie16.11.2012
Pondelok 05.09.2016 12:07, RE: Camry SXV20 Zkušenosti
rainman napísal:
S tímto autem mám bohaté zkušenosti. Rok výroby konec 1996, 2.2 96kw manuál, najeto 510000km, auto vlastním 4roky cca od 460000km. Jednoznačně je to dobré auto, pohodlné především na delší trasy. Obrovský kufr, do kterého se vejdou 2 složená jízdní kola. Motor je původní, údajně byly při 200000 km měněné pístní kroužky. Momentálně motor potřebuje tak 0.5 - 1 litr oleje mezi výměnami interval cca 12000km. Samozřejmě je to auto již poměrně staré a tak se mu nevyhýbají závady. Přibližný výčet mnou řešených problémů: Netěsné potrubí serva - zavařeno. Spálené vinutí alternátoru - výměna alternátoru (oboje někdy mezi 460 a 470 tkm). Oprava koroze blatníku. Výměna kondenzátoru klimatizace a části potrubí z důvodu úniku chladiva. Výměna hrdla nádrže z důvodu koroze. Loni výměna chladiče před cestou na dovolenou z důvodu praskliny a malého úniku. Letos výměna nosníku zadní nápravy (shnil - náhrada z vrakoviště). Opravovalo se také výfukové potrubí (zavařeno) a jednou se přetěsňoval brzdový valeček. Co se týče spotřebních věcí 1x rozvody a 1x kotouče a destičky. S pohonným ustrojím problémy nejsou. Doporučil bych právě motor 2.2 síly má dostatek, spotřeba 8-9L. Celkově se jedná o spolehlivý pohon. Motor má neintervenční konstrukci. Jelikož je motor poměrně kompaktní a motorový prostor velký je vše pěkně dostupné a servisovatelné. Na experimenty s LPG bych se vykašlal podle mě se to nevyplatí ale to je věc názoru. Z předmostí mě ještě napadá odolnost podvozku na kterém jsme kromě zmíněného nosníku nic neřešil. Menší nájezd by mohl znamenat větší spolehlivost.


Dobrý den, vložte prosím Vaše zkušenosti do vlastní recenze a pomozte tak při výběru vozu našim čtenářům...http://www.tipcars.com/#vlozit-zkusenost Děkujeme
reagovať
Milan32
počet príspevkov9
dátum registrácie05.09.2015
Piatok 09.09.2016 13:58, doporučuji Nissan Maxima
Sežente si Nissan Maxima 3.0 V6 manuál, vynikající jizdní vlastnosti, špičkový šestiválec.
Dle mého názoru nejvíce nedoceněné auto za posledních 20 let.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Piatok 09.09.2016 15:08, RE: doporučuji Nissan Maxima
Milan32 napísal:
Sežente si Nissan Maxima 3.0 V6 manuál, vynikající jizdní vlastnosti, špičkový šestiválec.Dle mého názoru nejvíce nedoceněné auto za posledních 20 let.


Maxima má vynikající jízdní vlastnosti snad jen v porovnání s Multikárou. Chová se jako obyčejné auto s předním náhonem kterému naložili do kufru půl tuny cementu a má díky tomu hodně odlehčenou přední nápravu. Za mě hodnotím jízdní projev jedním slovem - děs.
reagovať
Milan32
počet príspevkov9
dátum registrácie05.09.2015
Piatok 09.09.2016 15:26, nissan maxima
Takže i Maxima má své mouchy např. chybějící ESP (platí pro 90léta), horší odhlučnění podvozku (typické minus japonských aut - včetně nové mazdy6), ovšem kromě výměny cívek (150-200tis km) zcela jinak bez závad. To jsou moje zkušenosti po cca 600tis km a třech V6.
Jo a zapoměl jsem, horší IMAGE auta, když jsem vlastnil nové BMW 5 530i, tak se všichni okolo mohli pos**t, ale já jsem nebyl (opravdu) spokojený.(zku***** zadokolka, řazení - kdy se plete jednička, couvání...) A co se týká jizdních vlastností budu citovat srovnávací test
Campry a Maximy na konkurenční webu (google Vám to najde...) V hodnocení jízdních vlastností zase vyhrává Nissan. A to i přes fakt, že jeho podvozek je jednodušší. Opěvované zavěšení zadních kol nazývané Multi-link je totiž tuhou nápravou zavěšenou na vlečených ramenech příčně ustavenou panhardskou tyčí. Tohle označení berte, prosím, s rezervou, protože v podání Nissanu má o dva klouby a jedno táhlo více. V praxi to však funguje znamenitě. Při ostrém průjezdu zatáčkou či při vyhýbacím manévru sice podvozek dovolí jistý náklon, ale ihned vám dá najevo, že dál už nepůjde, a že v něm máte dobrou oporu pro bezpečné zvládnutí situace. Je-li to doplněno účinnými brzdami s téměř sportovně naladěným systémem ABS, pak nelze mít proti vlastnostem Nissanu Maxima QX výhrady
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Piatok 09.09.2016 21:43, RE: nissan maxima
Milan32 napísal:
Takže i Maxima má své mouchy např. chybějící ESP (platí pro 90léta), horší odhlučnění podvozku (typické minus japonských aut - včetně nové mazdy6), ovšem kromě výměny cívek (150-200tis km) zcela jinak bez závad. To jsou moje zkušenosti po cca 600tis km a třech V6. Jo a zapoměl jsem, horší IMAGE auta, když jsem vlastnil nové BMW 5 530i, tak se všichni okolo mohli pos**t, ale já jsem nebyl (opravdu) spokojený.(zku***** zadokolka, řazení - kdy se plete jednička, couvání...) A co se týká jizdních vlastností budu citovat srovnávací testCampry a Maximy na konkurenční webu (google Vám to najde...) V hodnocení jízdních vlastností zase vyhrává Nissan. A to i přes fakt, že jeho podvozek je jednodušší. Opěvované zavěšení zadních kol nazývané Multi-link je totiž tuhou nápravou zavěšenou na vlečených ramenech příčně ustavenou panhardskou tyčí. Tohle označení berte, prosím, s rezervou, protože v podání Nissanu má o dva klouby a jedno táhlo více. V praxi to však funguje znamenitě. Při ostrém průjezdu zatáčkou či při vyhýbacím manévru sice podvozek dovolí jistý náklon, ale ihned vám dá najevo, že dál už nepůjde, a že v něm máte dobrou oporu pro bezpečné zvládnutí situace. Je-li to doplněno účinnými brzdami s téměř sportovně naladěným systémem ABS, pak nelze mít proti vlastnostem Nissanu Maxima QX výhrady


To víte, BMW je (tedy spíš byla) značka aut pro lidi, kteří rádi řídí. Možná proto jste nebyl spokojený.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Sobota 10.09.2016 14:42, RE: nissan maxima
Pavlik napísal:
Milan32 napísal:
Takže i Maxima má své mouchy např. chybějící ESP (platí pro 90léta), horší odhlučnění podvozku (typické minus japonských aut - včetně nové mazdy6), ovšem kromě výměny cívek (150-200tis km) zcela jinak bez závad. To jsou moje zkušenosti po cca 600tis km a třech V6. Jo a zapoměl jsem, horší IMAGE auta, když jsem vlastnil nové BMW 5 530i, tak se všichni okolo mohli pos**t, ale já jsem nebyl (opravdu) spokojený.(zku***** zadokolka, řazení - kdy se plete jednička, couvání...) A co se týká jizdních vlastností budu citovat srovnávací testCampry a Maximy na konkurenční webu (google Vám to najde...) V hodnocení jízdních vlastností zase vyhrává Nissan. A to i přes fakt, že jeho podvozek je jednodušší. Opěvované zavěšení zadních kol nazývané Multi-link je totiž tuhou nápravou zavěšenou na vlečených ramenech příčně ustavenou panhardskou tyčí. Tohle označení berte, prosím, s rezervou, protože v podání Nissanu má o dva klouby a jedno táhlo více. V praxi to však funguje znamenitě. Při ostrém průjezdu zatáčkou či při vyhýbacím manévru sice podvozek dovolí jistý náklon, ale ihned vám dá najevo, že dál už nepůjde, a že v něm máte dobrou oporu pro bezpečné zvládnutí situace. Je-li to doplněno účinnými brzdami s téměř sportovně naladěným systémem ABS, pak nelze mít proti vlastnostem Nissanu Maxima QX výhrady
To víte, BMW je (tedy spíš byla) značka aut pro lidi, kteří rádi řídí. Možná proto jste nebyl spokojený.


BMW jsem nikdy nevlastni. Ale s mnohými jsem měl možnost jezdit a nebo se aspoň projet. Kupříkladu šlo o BMW530D (má ho můj kolega, takže s ním jezdím dost často). Dále M3 e46, 645i, 530i e61, 330i a asi i další. je zajímavé, že ani z jednoho jsem si nesednul na pr*el. Mnozí slintají nad M3 -a ler proč? Je to normální rychlý sedan s neochotou jít do zatáčky. 645i byla asi největší tragedier. Když pominu fakt, že jsem čekla brutální zátah osmiválce sotva ho protočí stratér, opak byl pravdou. Líný a užraný. Podvozek tupej a nejlepší v uvozovkách byl ten systém regulace příčného náklonu. Když zareagoval poprpvé, jsem se tak vyděsil, že jsem si málem cvrknul. Jako kdyby mně někdo vrazil jednu pod zuby zespod. Tohle bych fakt chtěl! 330i e46 byla slušná, nebyt tý gumovosti a totální neochoty zatáčet. 530i ve verzi 200kW aspoň jela, ovšem dokázala to jen rovně. nevím, kdo furt vymýšlí ty slogany "řidičský auto". Asi jo, na dálnici dobrý. A nyní k 530d, s níž mám "pár" km odjeto jednak co by řidič, a jednak co by spolujezdec. Předem sdělím, že auot je na 18´´ kolech. Takže jízdní pohoda je ta tam. Podotýkám, že jde o auto nově koupené v Mnichově u dýlera a dostává absolutní servis. Vzdau hluk od kol snad větší, než v naší firemní OIII s 1,6, která hlukem "vyniká". Řízení totálně odtažitý, prostě sedím a jedu. Neříká, že motoricky to je špatný. rozhodně ne. Dýzl prostě táhne vocpod, což mnozí vidí jako hlavní výhodu. Ale že bych při jídzě nějak vlhnul, jako například zdejší majitelé již minimálně 6. kusu BMW? Tak to ani omylem. BMW jsou slušná auta (nebo bych řekl, že byla, protože současný standrad rozhodně nemůže být řečí na téma extra kvality, zejména můj obrázek se doplnil po exkurzi do výrobní linky v Mnichově), ale nejsou ničím lepší, než například Audi či MB, hovoříme li o němcké trojici. Paradoxně, jízda s Mondeem s 2l EB a 176kW )nebo tak nějak) ve mně zanechala tedy rozhodně lepší řidičský dojem a navíc za podstatně menší cenu. 5ízení, benzínový turbo motor, podvozek...

Toť můj názor. BMW je přechválená zidealizovaná značka-ale jen u nás, v POlsku a na Ukrajiě, ještě možná v Bělorusku (tam je to fakt modla).

reagovať
6M/T
počet príspevkov47
dátum registrácie10.09.2016
Sobota 10.09.2016 21:17, RE: doporučuji Nissan Maxima
Pavlik napísal:
Milan32 napísal:
Sežente si Nissan Maxima 3.0 V6 manuál, vynikající jizdní vlastnosti, špičkový šestiválec.Dle mého názoru nejvíce nedoceněné auto za posledních 20 let.
Maxima má vynikající jízdní vlastnosti snad jen v porovnání s Multikárou. Chová se jako obyčejné auto s předním náhonem kterému naložili do kufru půl tuny cementu a má díky tomu hodně odlehčenou přední nápravu. Za mě hodnotím jízdní projev jedním slovem - děs.


Ano, nezkušený řidič může mít ten pocit, to bude zřejmě i Váš případ. Nissan Maxima má totiž jako asi jediný FWD vůz té doby samosvorný diferenciál (pokud víte co to je) a téměř 200 HP u třílitrové verze bez elektronických berliček s ním dokáže pěkně ´´cvičit´´. Pokud jste navíc měl smůlu na zanedbaný kus s vadnými tlumiči, je Vaše reakce na chování vozu po necitlivém stlačení pedálu akcelerátoru pochopitelná. Osobně mám s oběma vozy ve více verzích/generacích najeto mnoho kilometrů Jsou to pohodlné a výjimečně spolehlivé vozy, s jistými a přívětivými jízdními vlastnostmi. Třeba na Novém Zélandu či v Austrálii jsou mezi cestovateli nesmírně populární Camry wagon/Cefiro (Maxima) wagon, obrovská kombi s neuvěřitelnou životností. Výše zmíněná Camry byla na US trhu prvním sedanem který-tuším že to bylo v roce 97-porazil etalon své třídy Ford Taurus. Nemá ovšem smysl se v ČR o Camry/Maxima bavit. Je jich tu několik jednotek kusů, pěkný se do nabídky ani nedostane a když už je nějaký v inzerci tak se jedná o zanedbané vozy na konci jejich životnosti. Většina vozů z EU trhu byla již dávno vyvezena do blízkovýchodních či afrických zemí, na Ukrajinu, RF či do pobaltských států. Jejich prodeje zde nebyly překvapivě nijak závratné na rozdíl od zbytku světa, tedy ani v servisech nemají dostatečné zkušenosti, ne vrakovištích jich také mnoho nebude. Ostatně Maxima se od roku 2004 v Evropě nenabízí, Camry je na tom podobně. Samozřejmě, pokud se naskytne příležitost ke koupi servisovaného vozu v pěkném stavu, je takřka povinností jí využít.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Sobota 10.09.2016 23:02, RE: doporučuji Nissan Maxima
6M/T napísal:
Pavlik napísal:
Milan32 napísal:
Sežente si Nissan Maxima 3.0 V6 manuál, vynikající jizdní vlastnosti, špičkový šestiválec.Dle mého názoru nejvíce nedoceněné auto za posledních 20 let.
Maxima má vynikající jízdní vlastnosti snad jen v porovnání s Multikárou. Chová se jako obyčejné auto s předním náhonem kterému naložili do kufru půl tuny cementu a má díky tomu hodně odlehčenou přední nápravu. Za mě hodnotím jízdní projev jedním slovem - děs.
Ano, nezkušený řidič může mít ten pocit, to bude zřejmě i Váš případ. Nissan Maxima má totiž jako asi jediný FWD vůz té doby samosvorný diferenciál (pokud víte co to je) a téměř 200 HP u třílitrové verze bez elektronických berliček s ním dokáže pěkně ´´cvičit´´. Pokud jste navíc měl smůlu na zanedbaný kus s vadnými tlumiči, je Vaše reakce na chování vozu po necitlivém stlačení pedálu akcelerátoru pochopitelná. Osobně mám s oběma vozy ve více verzích/generacích najeto mnoho kilometrů Jsou to pohodlné a výjimečně spolehlivé vozy, s jistými a přívětivými jízdními vlastnostmi. Třeba na Novém Zélandu či v Austrálii jsou mezi cestovateli nesmírně populární Camry wagon/Cefiro (Maxima) wagon, obrovská kombi s neuvěřitelnou životností. Výše zmíněná Camry byla na US trhu prvním sedanem který-tuším že to bylo v roce 97-porazil etalon své třídy Ford Taurus. Nemá ovšem smysl se v ČR o Camry/Maxima bavit. Je jich tu několik jednotek kusů, pěkný se do nabídky ani nedostane a když už je nějaký v inzerci tak se jedná o zanedbané vozy na konci jejich životnosti. Většina vozů z EU trhu byla již dávno vyvezena do blízkovýchodních či afrických zemí, na Ukrajinu, RF či do pobaltských států. Jejich prodeje zde nebyly překvapivě nijak závratné na rozdíl od zbytku světa, tedy ani v servisech nemají dostatečné zkušenosti, ne vrakovištích jich také mnoho nebude. Ostatně Maxima se od roku 2004 v Evropě nenabízí, Camry je na tom podobně. Samozřejmě, pokud se naskytne příležitost ke koupi servisovaného vozu v pěkném stavu, je takřka povinností jí využít.


Mám "bohužel" docela velké řidičské zkušenosti a znovu opakuji, pokud se s něčím dá jízdně Maxima porovnávat, tak jedině s Multikárou. Kterékoli jiné auto vyšší střední třídy té doby strčí Maximu s přehledem "do kapsy". Jel jsem několikrát s modelovým rokem 1999 v roce 2000, koupeno nové, najeto cca 30 tisíc - tedy nic zhuntovaného a bylo to jedno z nejhorších aut co jsem kdy řídil. Nepopírám, že Maxima je velmi spolehlivé a trvanlivé auto, to bezesporu je, ale jízdním projevem je hrozná. Ono je trochu jiná věc provozovat auto v Austrálii nebo USA se zatáčkou po 100km jízdy a něco zcela jiného je brázdit klikatou českou (potažmo celkově Evropskou) krajinu.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Sobota 10.09.2016 23:12, No vidíš Zdeny
No vidíš Zdeny a já si třeba před novou M4 dovolím jen smeknout. Vynikající auto po všech stránkách. I současná X5 je výborná. Spíš mě zaráží, že tak zkušený řidič jako ty hledá sportovní jízdní vlastnosti u BMW řady 6.... vždyť to je luxusní GT a ne sporťák.
Jestli je BMW předražená modla nebo ne je věc názoru. Zákazníci BMW si to zjevně nemyslí, sám mezi ně nepatřím, tak to nedokážu posoudit. Ale třebas u zmíněné X5 současné generace jsem po delší cestě pochopil, proč stojí takové peníze = zatím s žádným autem jsem neodjel několik set km na jeden zátah v takové pohodě, klidu, tichu a s takovým nadhledem. Holt něco to stojí a je na každém, zda je ochoten ty peníze dát.
reagovať
Zdeny60
počet príspevkov1249
dátum registrácie08.09.2009
Nedela 11.09.2016 06:44, RE: No vidíš Zdeny
Pavlik napísal:
No vidíš Zdeny a já si třeba před novou M4 dovolím jen smeknout. Vynikající auto po všech stránkách. I současná X5 je výborná. Spíš mě zaráží, že tak zkušený řidič jako ty hledá sportovní jízdní vlastnosti u BMW řady 6.... vždyť to je luxusní GT a ne sporťák.Jestli je BMW předražená modla nebo ne je věc názoru. Zákazníci BMW si to zjevně nemyslí, sám mezi ně nepatřím, tak to nedokážu posoudit. Ale třebas u zmíněné X5 současné generace jsem po delší cestě pochopil, proč stojí takové peníze = zatím s žádným autem jsem neodjel několik set km na jeden zátah v takové pohodě, klidu, tichu a s takovým nadhledem. Holt něco to stojí a je na každém, zda je ochoten ty peníze dát.


proč sem taháš M4 za cenu 2m+? Tady to je vlákno o autě za bratru do 150tCZK. Bylo by fakticky smutné, kdyby BMW pslední řady a vrcholnému modelu "musela" konkurovat plečka starší více než 20 let. trochu úlet, ne? Ale to bych chtěl asi moc...

Ad sportovní vlastnosti - ty jsem nehlůedal, ty jsem na základě výlevů našeho českého stáda očekával. Jen se mi potvrdil mj úsudek.
reagovať
Pavlik
počet príspevkov1328
dátum registrácie09.10.2008
Nedela 11.09.2016 07:00, Zdeny, Zdeny
Já ti nevím Zdeny, ale psát o M-kových BMW jsi tu začal ty. Já jen (na základě osobní zkušenosti z nedávné doby) konstatoval, že jako obvykle, je tvůj pohled mírně řečeno zkreslený.
Když se vrátíme k tématu - poraď, vzít 20 let starou luxusní Toyotu Camry nebo ne? Osobně bych to risknul jen v případě, že mám známého servisáka, který mi auto:
1) před koupí velmi ale velmi důkladně prohlédne (protože přes pověstnou spolehlivost najít kus před smrtí bude těžké) ;
2) bude mi jej schopen levně servisovat (tohle auto není zrovna "tuctové", tedy na vrakovištích nic moc nebude a náhradní díly v druhovýrobě také nemusí být nejdostupnější - ale to jen hádám)
reagovať
Citroenak
počet príspevkov727
dátum registrácie13.04.2012
Nedela 11.09.2016 08:39, Tuctové auto. aaaaa bbbbb ccccc
To že sa to auto nepredávalo na naftovom kontinente neznamena, že nie je tuctové. Sme v eu, tu nám unia viac-menej určuje,co si máme kúpiť. V usa je ale dielov na toto auto veľa. A za také ceny,ze by ste sa prestali smiať. Viem o čom hovorim, kamarát má americku toyotu tercel z 95 roku.V porovnaní so xsarou to bolo skoro ako servírovať feliciu. Len si to treba vedieť nájsť. Jediný problém je dodávka doba.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.