0
späť
 

diskuze k tématu: Stáčím tachometry, no a co?

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 16:20, RE: Problem s ojetinami
anonym napísal:
Nebud smesnej. Milion kilometru (petkrat 200.000km) najede bez problemu stare piano 200D, ale rozhodne ne moderni turbodiesel, ktery po dveste tisich ma treti turbo, ctvrtou vahu vzduchu, druhou sadu vstriku, druhou prevodovku, ztraci vodu a nema tlaky proste proto, ze vsude ma vule jak vagina zaslouzile ku*vy.
Nektere elitni motory jako treba dieselovy trilitr Isuzu (dodavany do Renaultu, Saabu a Opelu) dokazou zemrit uz lehce pres sto tisic kilometru a v servise to nikoho ani neprekvapi jen na...
Jasně, u Octavie 2 bude hotovej podvozek, když většina dílů je samostatně vyměnitelná a třeba přední poloosa stojí cca 1500 korun, komplet přední náprava cca 10 tisíc.

A teď tu o Karkulce.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 16:24, Nedávno jsem se bavil s jedním prodejcem co mimo nová prodával i ojetá auta.
Říkal mi, že někdo chce prodat auto řekněme se 40000km na tachometru, oni zjistí že to auto bylo v Německu na poslední kontrole se 160000km. Z toho jsem usoudil, že existují databáze, ze kterých lze tyto údaje zjistit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 16:28, RE: klasický český uvažování
anonym napísal:
když to dělají všichni kolem mě, proč bych to nedělal já, že jo?! to je příznačný pro českou povahu.. všechno vojebat, s každym vyjebat.. hlavně že mam čistý svědomí, dyť to dělaj všichni, tak co se divíte!! před pár lety takhle uvažovali všichni taxikáři, takže je jen na čase, než dojde i na bazaristy...
Jak maji lidi poznat, kolik má auto najeto, když nemají možnost porovnat vůz který má najeto 130 tkm a 350 tkm. V našich bazarech i annoncích mají všechna auta starší 5ti let najeto maximálně 150 tkm.

Za svůj krátký život jsem měl 18 aut (některým kusům hodně lichotím, ozančení auto se na ně moc nehodí). Naletěl jsem cca 2X a tachometr jsem upravoval 1x, kupodivu směrem nahoru. Byl to favorit, kde se předchozí majitel při stahování hodně nadřel. Takže když jsem nakonec desetileté auto prodával, musel jsem tachometr přetočit z 28 tkm na 70 tkm, abych nevypadal jako podvodník já.

Kdyby nepoctivci nestáčeli tachometry, tak by lidé rychle pochopili, že auto najede 300, 500 i víc tisíc kilometrů a nikomu by to nepřišlo divné. Pak by klidně kupovali poctivá auta s poctivými 265.000 km na tachometru.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 16:30, RE: Problem s ojetinami
anonym napísal:
Doba kdy VW dokázalo najet bez problémů 500tkm skončila současně s ukončením výroby Golfa II řady. Většina aut a to i renomovaných značek vyrobených v druhé polovině devadesátých let osazená sqělou technikou a CANbusovou síťí má po 250tkm problém dojet po vlastní ose do servisu a bude hůř neboť dneska je na prvním místě cena a ne životnost
Co tady blbnete s počtem km?V kažé smlouvě autobazaru není napsáno NAJETO XXXkm ale STAV TACHOMETRU!!to znamená že najeto je úplně jiný pojem a tachometr je neocejchované a jenom orientační měřidlo ujeté vzdálenosti z bodu A do bodu B.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 16:35, RE: se nemá smysl ani rozčilovat
mufik.martin napísal:
Jeste k te zivotnostni mam otazku, podle me, dnesni nova auta nebo Commonraily nejsou moc stavene na najezd pul milionu km. Treba kdyz kouknete mobile.de tak najdete hromadu passatu se zatracovanym PD a najeto od 300 do 700 tis, kdyz kouknete na vetsinu commonrailu tak moc casto neuvidite najezd vice jak 300 tis km. Drive auta byli delany na vetsi najezd, ale dneska at je to benzin nebo nafta tak po 200 tis km ma motor dost a zada si velmi drahe opravy. Zvlaste naftaci. Zlata doba TDI kdy najeli...
jak říkáš koncernové motory jsou stavěné na 150tis.vyjímkou je naše ochcávka kombi,kde když to spočítám umřel v průměru každých 113tis. jeden motor TDI 81kw.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 16:43, RE: Problem s ojetinami
anonym napísal:
Co tady blbnete s počtem km?V kažé smlouvě autobazaru není napsáno NAJETO XXXkm ale STAV TACHOMETRU!!to znamená že najeto je úplně jiný pojem a tachometr je neocejchované a jenom orientační měřidlo ujeté vzdálenosti z bodu A do bodu B.
Pro anonyma co napsal: Co tady blbnete ..........


Ty budeš asi taky jeden z nich CO ?

Však nikdo netvrdí, že potřebuje znát ujetý km přesně, ale stačí orientačně v desítkách tisíc km. Stačilo by i ve stovkách tisíc, ale i to je bazarníkům málo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 16:56, RE: ...
anonym napísal:
Proč by auto 6 let staré nemohlo mít jen 60 tisíc? Tchán má auto 5 let a najeto 26 tisíc.
Mám Passata TDI 81 kw r.v. 99 kupován nový najeto 42tisíc.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 17:39, RE: se nemá smysl ani rozčilovat
anonym napísal:
jak říkáš koncernové motory jsou stavěné na 150tis.vyjímkou je naše ochcávka kombi,kde když to spočítám umřel v průměru každých 113tis. jeden motor TDI 81kw.
Jestli vam stary dobry 81kw TDI umre kazdych 113 tis km tak to nevim co delate, jestli vam odejde jen vaha vzduchu tak to je hracka, to uz u VW je neco jako spotrebni material :) ale napriklad na www.auto.cz je tam nekolik lidi co koupili auto jako nove a octavia TDI a jezdili 400 tis bez problemu. Doporucuji precist. Jedno byla sluzebni octavia, najela 420 tis a pak sla do kytek a to jenom protoze, ze zapomeli vymenit rozvody a praskly a motor skoncil, jinak by pry jezdila stale dal a dal. A to se na ni stridalo nekolik ridicu. Ja si myslim, ze dnesni moderni auta od roku vyroby 2005 a vys uz budou mit problem najet tech 300 tis bez bez vetsich problemu a 500 tis km uz asi zadny dnesni motor nenajede se obavam. Ojetiny auto, ale nova auta uz to asi nezvladnou, uz se moc setri na materialech
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 17:46, koukat na tachometr nema smysl
kdyz kupuju ojete auto koukam na skutecny stav auta a ne na to kolik ma najeto. ono je rozdil kdyz s autem jezdil slusne receno zavodnik, nebo nejakej klidas. atak ikdyz ma auto na tachometru pravdivych 100 000 tak muze byt v horsim stavu nez auto s 200 000. zalezi na tom jakou peci melo a poznat se to da. stacenim kilometru se da vydelat pouze na hlupacich
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 17:49, Kriminalni cinnost
Takze tento clanek je o podvodnicich, kteri logicky maji jiz sedet v "chladku" za svoji kriminalni cinnost. Nebo podvod je v republice legalni? A autor tohoto clanku by mel byt trestne stihan pro napomahani podvodu a neohlaseni trestne cinnosti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 17:52, životnost motorů
Životnost motoru v dnešní době 200000 km???!!! To si děláte srandu. Sám mám služební Mazdu 6 v naftě 100 kW a najeto 350000 km. Původní turbo, původní vstřiky, jenom co se dělalo tak byly tlumiče při 300000 km (díky českým cestám). Jinak kolega má opět japonce, ale Toyotu Avensis 2,0 D-4D a najeto 250000 km a bezproblémů. Takže jestli má commonrail nízkou životnost případně motor, tak je to pěkná blbost.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 18:07, a teď raďte
Koupil jsem manželce Opela z Německa, serviska, v ní pečlivě zaznamenané kontroly, najeto 110 tis., stáří 8 let. Podle tohoto článku nemožné.
A vyvrcholení: manželka na něm najela za 2 roky celkem 8 tis. km. Jezdí jenom do práce a to ještě ne každý den. Bude mně to někdo při prodeji věřit?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 18:46, RE: Nekupovat jeté auto v ČR !
anonym napísal:
To prave neni. Ukazatel najetych kilometru ma pouze informacni povahu nejde o zadne cejchovane garantovane meridlo a tudiz obrana, ze jsem si to stocil, protoze to vyssi cislo se mi proste nelibilo a nasledne jsem ho tomu panovi sice prodal, ale nikdy jsem netvrdil, ze jsou to skutecne kilometry (ve smlouve nebude bud nic nebo "stav tachometru" ci-li opet nic) je zcela neprustrelne.
Zajimavejsi situace by byla pokud bych toto dokladal zfalsovanou servisni knizkou, tam uz by mohl mit servis co ji zaridil problemy.
Jestli Vám to prokážou, tak žádné slovíčkaření nepomůže, sednete si natvrdo, o tom nepochybujte. Že to není běžné je dané jedině tím, že soudy a policie mají spoustu důležitější práce, než hlídat bazaristy jestli něco nepřetočili ...
Ale nebylo by to od věci, protože ve starém autě se můžete i zabít, opotřebení se nevyhýbá ani brzdám a airbagům. Kdo je moc chamtivý, tak se mu to občas vrátí, že se nestačí divit jak. Svět je velký a nikdo nerozumí všemu, každého můžou podvést ...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 18:47, Trvanlivost dobrých vozů je mnohem větší.
Od r. 1976 jezdím pouze Mercedesem, byl to na začátku 220/8, pak 200D, pak 240D, pak 250D, 250D kombi a dnes masařka 270 CDI T.
Při prodeji měly všechny vozy kolem 350-390 tkm, ale pravých, byly v 100% stavu a šly vesměs na Balkán. Jenom ten 220/8 šel do Bejrútu.
Masařka je zrovna optimálně zajetá, koupená s 140 tkm, má 185 tkm bez jakýchkoliv oprav, pouze žárovky nebo brzdové destičky.
Za nějakých 5 roků vůz zase prodám asi tak s 290 tkm a koupím novější model. Zajímavé jsou inseráty mnichovských taxikářů, kteří nabízí masařku s 860 tkm ve výborném stavu. On ten vůz má opravdu problémy pouze s karoserií, která lehko chytá rez a proto se musí stále hlídat, při prvním flíčku hned zareagovat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 19:06, programovaná životnost
anonym napísal:
Životnost motoru v dnešní době 200000 km???!!! To si děláte srandu. Sám mám služební Mazdu 6 v naftě 100 kW a najeto 350000 km. Původní turbo, původní vstřiky, jenom co se dělalo tak byly tlumiče při 300000 km (díky českým cestám). Jinak kolega má opět japonce, ale Toyotu Avensis 2,0 D-4D a najeto 250000 km a bezproblémů. Takže jestli má commonrail nízkou životnost případně motor, tak je to pěkná blbost.
Hodně záleží jaký máte typ auta. Levnější modely najedou určitý počet km a pak se to rozsype. A že ve fabrikách dnes umějí s pomocí počítačových simulací napočítat věci, to bychom se divili.
Nikdo nemá zájem dělat auta, co by vydržely věčně. Reklama je - tolik a tolik kW, určitá spotřeba, zrychlení, rychlost, bezpečnost, snad i spolehlivost. Ale ještě jsem neviděl výrobce, který by se chlubil životností.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 19:06, RE: a teď raďte
anonym napísal:
Koupil jsem manželce Opela z Německa, serviska, v ní pečlivě zaznamenané kontroly, najeto 110 tis., stáří 8 let. Podle tohoto článku nemožné.
A vyvrcholení: manželka na něm najela za 2 roky celkem 8 tis. km. Jezdí jenom do práce a to ještě ne každý den. Bude mně to někdo při prodeji věřit?
Serviska není vše. Máte také protokoly z TUV nebo Dekra? Tam jsou každé dva roky uvedené kilometry na tachometru. Protože jsou údaje na nejméně 6 roků v paměti, můžete se ke známé SPZ z Německa dotázat u TK, překvapení není vyloučené!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 19:49, 580 000 na Felicii
Názor, že životnoist aut je 200 000 km je legrační. Jde o to, jakou třídu a motor myslíte. TDI motory ujedou víc než dvojnásobek. Jde o řidiče, údržbu a podmínky. V Česku jsou 2/3 ojetin stočené, některé víckrát. Čím větší auto, tím víc km dolů... Známý jezdí s Felicií s 580 000 km. Podle jeho slov ji stočí při prodeji o 300 000 km... Nebuďte naivní. Podívejte se, s kolika km se prodávají auta v CZ a v Německu. Průměrně dvakrát starší auta u nás mají jen polovinu najetých km. Navíc jsou většinou z dovozu z D! A pak v ulicích zabíjejí chodce jedovatými dýmy...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 20:16, RE: 580 000 na Felicii
anonym napísal:
Názor, že životnoist aut je 200 000 km je legrační. Jde o to, jakou třídu a motor myslíte. TDI motory ujedou víc než dvojnásobek. Jde o řidiče, údržbu a podmínky. V Česku jsou 2/3 ojetin stočené, některé víckrát. Čím větší auto, tím víc km dolů... Známý jezdí s Felicií s 580 000 km. Podle jeho slov ji stočí při prodeji o 300 000 km... Nebuďte naivní. Podívejte se, s kolika km se prodávají auta v CZ a v Německu. Průměrně dvakrát starší auta u nás mají jen polovinu najetých km. Navíc jsou většinou...
tak nějak. Navíc souhlasím s těmi dýmy ... často vidím zánovního Passata nebo jiný oblíbený vůz a kouří se z něj jako z Tatry 148 co má plnou korbu .... :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 20:19, VVV.VYBERAUTO.CZ
VE VELKÉM AUTOBAZARU V MOSTĚ,KTERÝ SE ZAMĚŘUJE NA PRODEJ DOVEZENÝCH AUT Z NĚMECKA--MÁJÍ TÉMĚŘ VŠECHNY STOČENÉ TACHOMETRY,VLASTNÍ ZKUŠENOST!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 20:40, RE: VVV.VYBERAUTO.CZ
anonym napísal:
VE VELKÉM AUTOBAZARU V MOSTĚ,KTERÝ SE ZAMĚŘUJE NA PRODEJ DOVEZENÝCH AUT Z NĚMECKA--MÁJÍ TÉMĚŘ VŠECHNY STOČENÉ TACHOMETRY,VLASTNÍ ZKUŠENOST!!!!
Mate tedy primo osobni zkusenost s mosteckym VYBERAUTO? Protoze me se podle internetove nabidky a stavu na obrazu vcelku ty auta zamlouvali a dovazi hlavne VW takze tam je velky vyber. vozi prave vse z nemecka a to jak se serviskou tak bez ni. Je to opravdu i s touto firmou spatne? Mate pravdu, ze passat TDI 2001 tezko bude mit cca 140 tis, protoze malo kdo najede s timto autem 20 tis rocne, ale kdyby melo 250 tak je to v CR neprodejne. Mate nekdo poneti, kolik ujete 96KW TDI bez vetsich oprav? Udajne turbo pri dobrem zachazeni 300 - 400 tis, vaha jak kdy cca 50 tis - 100 tis, ale pry vstrikovace PD odchazi pri 200 tis km, kolik sotji jejich vymena? Je to pravda, ze pri 200 jsou ty vsstrikovace PD do kytek stejne jako vetsina commonrailu?
reagovať
  1 ... 3 4 5 ... 8


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.