0
späť
 

diskuze k tématu: Stáčím tachometry, no a co?

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 11:51, RE: Nekupovat jeté auto v ČR !
anonym napísal:
No ono je to trestným činem i u nás! Trestní zákoník zná něco jako podvod.
Pokud nechám stočit tachec a prodám auto tak jde jednoznačně o podvod, což je trestný čin, pokud škoda jde přes 5000 a to jde vždy. Proto se to dělá... . Ten kdo stáčí se podle tresního zákoníku dopouští napomáhání k podvodu, což je opět trestné. Je ale fakt, že jen tehdy, pokud věděl, že zákazník chce stočit tachec proto, aby mohl auto lépe prodat. Proč by ale jinak jej chtěl majitel stáčet, že?
Jinou věcí je, že kde n...
Já myslím že taky záleží jaké auto kupujete-jestli to bude TDI od VW nebo třeba 2.0L benzín nissan-je jasné že s tdi nebude ochodní cestující z firmy jezdit jenom na nákupy do tesca.Ale třeba u toho benzínového dvoulitru bych věřil bez problému že má po 8 letech najeto nějakých 150tis.=8x20tis. pokud byl soukromým autem a je v pěkném stavu.My jsme třeba prodali Tigru koupenou novou v r.95 a najeto poctivých 129tis.Ale ti co si koupí passata r.v.98. naj.120km¨jsou naivky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 11:59, RE: Nekupovat jeté auto v ČR !
anonym napísal:
V Německu je stáčení km trestný čin. Proč ne u nás ?
Pro auto si dojet nejlépe sám nebo alespoň nechat dovézt osvědčeným profíkem.
Kdo to neumí, netroufne si, kupuje v bazarech ČR stočená a opravovaná auta.
Další podobný argument prodejců "koupeno v ČR" je u auta jen další mínus.
Auto bude daleko víc opotřebované a zrezlé než zvenku. Jezdilo kratší
vzdálenosti na horších a prosolených silnicích.
Ale omyl - jedná se o podvod - kdo ke škodě cizího majetku sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou... Tohle fakt miluju - na každou ptákovinu speciální trestný čin - podle toho to tak v českém právním řádu vypadá...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 11:59, RE: Nekupovat jeté auto v ČR !
anonym napísal:
V Německu je stáčení km trestný čin. Proč ne u nás ?
Pro auto si dojet nejlépe sám nebo alespoň nechat dovézt osvědčeným profíkem.
Kdo to neumí, netroufne si, kupuje v bazarech ČR stočená a opravovaná auta.
Další podobný argument prodejců "koupeno v ČR" je u auta jen další mínus.
Auto bude daleko víc opotřebované a zrezlé než zvenku. Jezdilo kratší
vzdálenosti na horších a prosolených silnicích.
Ale omyl - jedná se o podvod - kdo ke škodě cizího majetku sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou... Tohle fakt miluju - na každou ptákovinu speciální trestný čin - podle toho to tak v českém právním řádu vypadá...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 12:13, K těm opotřebovaným volantům apod:
Máme dvě téměř shodná auta. První má najeto 180tis, druhé asi 480tis. Zatímco u toho prvního již volant nestojí za nic, u toho druhého (a je zaručeně původní) vypadá jako nový.......
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 12:16, klasický český uvažování
když to dělají všichni kolem mě, proč bych to nedělal já, že jo?! to je příznačný pro českou povahu.. všechno vojebat, s každym vyjebat.. hlavně že mam čistý svědomí, dyť to dělaj všichni, tak co se divíte!! před pár lety takhle uvažovali všichni taxikáři, takže je jen na čase, než dojde i na bazaristy...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 12:21, RE: Problem s ojetinami
anonym napísal:
tak ty jseš uplně mimo mísu, a přesně kvůli takovým lidem jako jseš ty se tohle dělá. Jestli si myslíš, že dnešní auta jsou konstruována na 200.000km, tak jseš opravdu maximálně mimo mísu, a vůbec sem nepřispívej. Kdybys napsal hodnotu tak 5krát vyšší, tak by to odpovídalo skutečnosti. Sám jsem dělal ve značkovém servisu 5let příjmacího technika (Volkswagen+Audi), a ty motory jsou dimenzovány na mnohem víc než 500.000km. Když si čtu takovej příspěvek jako si napsal ty, tak se už ani nedivim že l...
Nebud smesnej. Milion kilometru (petkrat 200.000km) najede bez problemu stare piano 200D, ale rozhodne ne moderni turbodiesel, ktery po dveste tisich ma treti turbo, ctvrtou vahu vzduchu, druhou sadu vstriku, druhou prevodovku, ztraci vodu a nema tlaky proste proto, ze vsude ma vule jak vagina zaslouzile ku*vy.
Nektere elitni motory jako treba dieselovy trilitr Isuzu (dodavany do Renaultu, Saabu a Opelu) dokazou zemrit uz lehce pres sto tisic kilometru a v servise to nikoho ani neprekvapi jen nabidnou vyhodnou vymenu za 170.000Kc.
Dnesni auta jsou rychloobratkove zbozi urcene k rychle spotrebe, servisni naklady u vozu se statisici na tachu stoupaji na takovou uroven, ze se z toho novym majitelum protoci panenky do kolecka dokola.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 12:27, RE: Nekupovat jeté auto v ČR !
anonym napísal:
Ale omyl - jedná se o podvod - kdo ke škodě cizího majetku sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou... Tohle fakt miluju - na každou ptákovinu speciální trestný čin - podle toho to tak v českém právním řádu vypadá...
To prave neni. Ukazatel najetych kilometru ma pouze informacni povahu nejde o zadne cejchovane garantovane meridlo a tudiz obrana, ze jsem si to stocil, protoze to vyssi cislo se mi proste nelibilo a nasledne jsem ho tomu panovi sice prodal, ale nikdy jsem netvrdil, ze jsou to skutecne kilometry (ve smlouve nebude bud nic nebo "stav tachometru" ci-li opet nic) je zcela neprustrelne.
Zajimavejsi situace by byla pokud bych toto dokladal zfalsovanou servisni knizkou, tam uz by mohl mit servis co ji zaridil problemy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 12:45, RE: ...
anonym napísal:
Proč by auto 6 let staré nemohlo mít jen 60 tisíc? Tchán má auto 5 let a najeto 26 tisíc.
hej, ale na fabii junior... tazko to ude biznis passat v nafte, striebornej metle a hlinikoch... :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 12:48, Speciální trestný čin ?
anonym napísal:
Ale omyl - jedná se o podvod - kdo ke škodě cizího majetku sebe nebo jiného obohatí tím, že uvede někoho v omyl, využije něčího omylu nebo zamlčí podstatné skutečnosti, a způsobí tak na cizím majetku škodu nikoli nepatrnou... Tohle fakt miluju - na každou ptákovinu speciální trestný čin - podle toho to tak v českém právním řádu vypadá...
Já si zase myslím, že bysme měli převzít z venku to co tam dobře funguje. Ne vymýšlet vlastní. Ale o to jde. Naši zákonodárci potřebují určitý právní chlíveček sami pro sebe a pro ty co je lobují? = uplácejí!. A podle toho to "v českém právním řádu vypadá..."
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 12:48, Souvislosti
Napadá také tyto chytráky, že stočením prodlužují nutné výměny, například výměnu rozvodů, a že podvedený kupující se pak může dočkat výletu motoru z podkapoty?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 13:20, RE: ...
anonym napísal:
souhlasím - koupili jsme před rokem od tety Forda escorta, rok 1998, najeto 37000 km. Garážované, používané akorát na cesty na chatu a na nákup, nikdy snad ani neškrábnuté, se servisní knížkou... servisní knížku taháme na každou prohlídku do servisu, kde se na nás jenom pousmáli, že to přece nemůže být pravá. To si pak připadám jako blbec...
Ford má pouze pětimístný tacho,tedy escort,siera,fiesta atd
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 13:33, Tipcars
No zrovna koukám na titulní straně Tipcars: W Passat 2,5 TDi 4x4, plná nálož, 2001, 106 tis Km, serviska - pravidelný servis u W, .... Tak to bude asi to 1 auto z 1000! Dobrej kup! Karel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 13:39, RE: Souvislosti
anonym napísal:
Napadá také tyto chytráky, že stočením prodlužují nutné výměny, například výměnu rozvodů, a že podvedený kupující se pak může dočkat výletu motoru z podkapoty?
Pokud nekdo u ojetiny spoleha na tacho pri urcovani potreby vymeny rozvodu, tak se nemuze divit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 14:01, RE: se nemá smysl ani rozčilovat
Ráďa napísal:
Názor č.3, resp jeho obsah je teda pěkně vyčůraný !!! Toto jsem po zatím neslyšel, ale logiku to má a vůbec bych se nedivil. Ohledně těch služebáků pro soukromé účely, to kupodivu taky celkem kvete. Až jsem se tomu ve vlastních řadách divil a dal pro jistotu ruce pryč. ...Základní problém opravdu je, že fakt normálně kupodivu mnoho lidí si auto s historií nad 250 tkm nekoupí, ale bez historie a se 130 tkm jo. Nevím proč, ale fakt je to tak. Ke všemu to dost lidí nepozná. Víc jak 3/4 tuzemskýc...
Ona vlastně je to chyba i výrobců. Protože by elektronika v dnešních autech měla zaručovat nesmazatelný údaj nejen o ujetých km, ale i o provozních hodinách motoru. Kolega koupil Peugeot 406 nafťák necelé 3 roky starý. Stav tachometru 65tkm. V bazaru se dušovali a dávali za to krk. Protože měl v servisu Peugeot známého, který napojil auto na jakýsi přístroj, ten ukázal ujeto 242tkm. Chytrákům auto vrátil. Navalili zpět všechny prachy a ani necekli.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 14:10, RE: se nemá smysl ani rozčilovat
anonym napísal:
Ona vlastně je to chyba i výrobců. Protože by elektronika v dnešních autech měla zaručovat nesmazatelný údaj nejen o ujetých km, ale i o provozních hodinách motoru. Kolega koupil Peugeot 406 nafťák necelé 3 roky starý. Stav tachometru 65tkm. V bazaru se dušovali a dávali za to krk. Protože měl v servisu Peugeot známého, který napojil auto na jakýsi přístroj, ten ukázal ujeto 242tkm. Chytrákům auto vrátil. Navalili zpět všechny prachy a ani necekli.
Souhlasim s tim, ze by melo existovat neco, jako nesmazatelny udajn o postu km. Neco jineoh je, pokud ma auto nvoy motor, protoze auto muze mit najeto 500 tis a motor treba jen 100 tis. Ale vetsinou je vse najeto na jednom motoru a je opravdu smesne, jak je to dnes jednoduche smazat udaj o km a neni moznost jak to ziskat zpet jinak, nez, ze odbornik auto prohledne opravdu dukladne, ale to musi byt odbornik primo na danou znacku auta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 15:10, RE: se nemá smysl ani rozčilovat
mufik.martin napísal:
Souhlasim s tim, ze by melo existovat neco, jako nesmazatelny udajn o postu km. Neco jineoh je, pokud ma auto nvoy motor, protoze auto muze mit najeto 500 tis a motor treba jen 100 tis. Ale vetsinou je vse najeto na jednom motoru a je opravdu smesne, jak je to dnes jednoduche smazat udaj o km a neni moznost jak to ziskat zpet jinak, nez, ze odbornik auto prohledne opravdu dukladne, ale to musi byt odbornik primo na danou znacku auta.
Rikam, ze 200.000.- na autě nic neni. Máme ve firmě Feldii kombi 1.3 50kW, má nájezd 185.000km, rok 2000 a je uplne v pohode. Mám tu samou soukromou na ktere jsem najel necelých 40.000.-. Stejny servis. Jediny rpzdil citim v kluzcim volantu v te jetejsi a malinko vycochtanejsi klouby razeni. JInak uplne stejne........tady je videt, ze dobry servis (nemusi byt dobry, pravidelny olej a filtry, pak spotrebka) dela hodne. Tlumice 185t. - puvodni, maly rozdil oproti mojí....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 15:14, RE: se nemá smysl ani rozčilovat
anonym napísal:
Rikam, ze 200.000.- na autě nic neni. Máme ve firmě Feldii kombi 1.3 50kW, má nájezd 185.000km, rok 2000 a je uplne v pohode. Mám tu samou soukromou na ktere jsem najel necelých 40.000.-. Stejny servis. Jediny rpzdil citim v kluzcim volantu v te jetejsi a malinko vycochtanejsi klouby razeni. JInak uplne stejne........tady je videt, ze dobry servis (nemusi byt dobry, pravidelny olej a filtry, pak spotrebka) dela hodne. Tlumice 185t. - puvodni, maly rozdil oproti mojí....
Jeste k te zivotnostni mam otazku, podle me, dnesni nova auta nebo Commonraily nejsou moc stavene na najezd pul milionu km. Treba kdyz kouknete mobile.de tak najdete hromadu passatu se zatracovanym PD a najeto od 300 do 700 tis, kdyz kouknete na vetsinu commonrailu tak moc casto neuvidite najezd vice jak 300 tis km. Drive auta byli delany na vetsi najezd, ale dneska at je to benzin nebo nafta tak po 200 tis km ma motor dost a zada si velmi drahe opravy. Zvlaste naftaci. Zlata doba TDI kdy najeli opravdu hodne bez vetsiho servisu. Udelali jsem rozvody, menili olej a jezdili jak clovek a motor vydrzel.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 15:22, RE: Problem s ojetinami
anonym napísal:
tak ty jseš uplně mimo mísu, a přesně kvůli takovým lidem jako jseš ty se tohle dělá. Jestli si myslíš, že dnešní auta jsou konstruována na 200.000km, tak jseš opravdu maximálně mimo mísu, a vůbec sem nepřispívej. Kdybys napsal hodnotu tak 5krát vyšší, tak by to odpovídalo skutečnosti. Sám jsem dělal ve značkovém servisu 5let příjmacího technika (Volkswagen+Audi), a ty motory jsou dimenzovány na mnohem víc než 500.000km. Když si čtu takovej příspěvek jako si napsal ty, tak se už ani nedivim že l...
Jo chlapče, 300 tisíc je pro většinu motorů s vysokotlakým vstřikováním konečná, nebyl by problém udělat lepší držáky, ale proč by to automobilky dělaly, vždyť by byly proti sobě.
Jinak druhou srandou je, co na našich silnicích vydrží podvozek, taková Oktávečka s dvoulitrem FSI po dvou letech a 150 tisích km na českých cestách je už hotová (její koupě byl při pohledu zpět velký omyl, v porovnání s předchůdkyní Mitsubishi Carisma 1,8 přímý vysokotlak v benzínu po všech stránkách horší auto). Mimochodem ta Carisma vydržela u mě 3 roky a 235 tisíc, motor ještě slušný, ale podvozek konečná.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 15:40, RE: Souvislosti
anonym napísal:
Napadá také tyto chytráky, že stočením prodlužují nutné výměny, například výměnu rozvodů, a že podvedený kupující se pak může dočkat výletu motoru z podkapoty?
Pise se zpod kapoty, degene. Zadna "zpodkapota" neexistuje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 16:00, RE: Problem s ojetinami
anonym napísal:
tak ty jseš uplně mimo mísu, a přesně kvůli takovým lidem jako jseš ty se tohle dělá. Jestli si myslíš, že dnešní auta jsou konstruována na 200.000km, tak jseš opravdu maximálně mimo mísu, a vůbec sem nepřispívej. Kdybys napsal hodnotu tak 5krát vyšší, tak by to odpovídalo skutečnosti. Sám jsem dělal ve značkovém servisu 5let příjmacího technika (Volkswagen+Audi), a ty motory jsou dimenzovány na mnohem víc než 500.000km. Když si čtu takovej příspěvek jako si napsal ty, tak se už ani nedivim že l...
Doba kdy VW dokázalo najet bez problémů 500tkm skončila současně s ukončením výroby Golfa II řady. Většina aut a to i renomovaných značek vyrobených v druhé polovině devadesátých let osazená sqělou technikou a CANbusovou síťí má po 250tkm problém dojet po vlastní ose do servisu a bude hůř neboť dneska je na prvním místě cena a ne životnost
reagovať
  1 2 3 4 ... 8


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.