anonym napísal:
tak ty jseš uplně mimo mísu, a přesně kvůli takovým lidem jako jseš ty se tohle dělá. Jestli si myslíš, že dnešní auta jsou konstruována na 200.000km, tak jseš opravdu maximálně mimo mísu, a vůbec sem nepřispívej. Kdybys napsal hodnotu tak 5krát vyšší, tak by to odpovídalo skutečnosti. Sám jsem dělal ve značkovém servisu 5let příjmacího technika (Volkswagen+Audi), a ty motory jsou dimenzovány na mnohem víc než 500.000km. Když si čtu takovej příspěvek jako si napsal ty, tak se už ani nedivim že l...
Nebud smesnej. Milion kilometru (petkrat 200.000km) najede bez problemu stare piano 200D, ale rozhodne ne moderni turbodiesel, ktery po dveste tisich ma treti turbo, ctvrtou vahu vzduchu, druhou sadu vstriku, druhou prevodovku, ztraci vodu a nema tlaky proste proto, ze vsude ma vule jak vagina zaslouzile ku*vy.
Nektere elitni motory jako treba dieselovy trilitr Isuzu (dodavany do Renaultu, Saabu a Opelu) dokazou zemrit uz lehce pres sto tisic kilometru a v servise to nikoho ani neprekvapi jen nabidnou vyhodnou vymenu za 170.000Kc.
Dnesni auta jsou rychloobratkove zbozi urcene k rychle spotrebe, servisni naklady u vozu se statisici na tachu stoupaji na takovou uroven, ze se z toho novym majitelum protoci panenky do kolecka dokola.