Štvrtok 04.10.2012 18:33,
rada
Také jsem majitelem tohoto motoru v Octavii 2005,16V verze,kód BKD-bez filtru pevných částic,koupil jsem ji od svého zaměstnavatele,najeto v současnosti 250000km,z toho já 12000km ,mám i kompletní servisní historii vše v servisu Škoda-do posledního šroubku rozepsané díly,dlouhodobou spotřebu mám teď 5.2l,jízda po dálnici do 120Km/h vychází na 4.5l,město je přes 6l. Spotřeba velmi záleží na stylu jízdy,mám ještě octavii 66Kw a ta mi bere dle tankování stále stejně 5.2l léto zima.Na motoru bylo měněné pouze turbo v 180000km,jinak je vše původní,olej měním po 10000km-(dělám to u všech svých aut),spotřeba oleje je od výměny do výměny-horní ryska-dolní ryska.Hlučnost mi připadá menší než u 66kw,spíš to dělá 6.stupeň,výrazně tišší než 77kw.Slabé místo je převodovka,odchází uložení ložiska na 5 stupni,vyřešil jsem to výměnou a při té příležitosti i spojku i s dvouhmotou ikdyž ještě by chvíli vydržela.
S autem a motorem jsem spokojený,možná jsem vyjímka,při dodržování základních pravidel-nehonit studený a po dojetí nechat doběhnou na volnoběh podle mě vydrží,kupoval bych pouze auto s prověřenou servisní historií,výdrž motoru stejně jako výkon se ale podle mě nedá srovnat s 66kw/2003,kterou mám již 5let,najeto s ní 70000km a jediná závada bylo ložisko v předním kole a spotřební materiál.
reagovať