0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Superb II. - dvojka vylepšuje pověst

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.10.2012 07:34, rada
Nissan dává mimo jiné do své 2.2 di/dci řetězové rozvody od roku 2000. Vlastnil jsem tři auta s tímto motorem a rozvody vždy bez problémů (i při véce jak 230000 km stále nic nehlučí).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.10.2012 12:27, rada
Je třeba rozlišovat 2,0 TDI 8V a 16V. 8V je převrtaná 1,9 a obvykle funguje dobře. Občas se řeší vstřiky. Problém je, že PD si nerozumí s DPF. 16V je jiná konstrukce, která hlavně v počítcích měla velké problémy. Ale common raily co se používají v posledních letech by už měly být vychytané (včetně sladění s DPF) a měly by se řešit ´´jen´´ obvyklé dieselové problémy. To, že 2,0 nemají rozvody řešené řetězem, je vzhledem k problémům s řetězovými rozvody nových motorů napříč značkami spíš jejich výhoda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.10.2012 17:31, rada
Sám vlastním zde odsuzovaný motor 2.0 tdi 16v,rok 2007,240000 km. Nevím kde berete,že tenhle motor je k ničemu. Nechal jsem odstranit filtr pevných částic,jezdím se spotřebou od 6-9 litrů,ale pořád s klimou. Jediné,co jsem na autě musel upravit byly klapky na egr ventilu-oprava i s prací 7000. Servisní intervaly jsem zkrátil na 15 000 km a nemohu si stěžovat. Žádná oprava turba,praskání hlav. Olej si vezme,ale nedolévám. Je to slabina pd motorů. Klidně ho můžu doporučit každému,kdo ví jak se chovat k autu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 03.10.2012 18:59, rada
A jedná se o Audi A6
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 04.10.2012 18:33, rada
Také jsem majitelem tohoto motoru v Octavii 2005,16V verze,kód BKD-bez filtru pevných částic,koupil jsem ji od svého zaměstnavatele,najeto v současnosti 250000km,z toho já 12000km ,mám i kompletní servisní historii vše v servisu Škoda-do posledního šroubku rozepsané díly,dlouhodobou spotřebu mám teď 5.2l,jízda po dálnici do 120Km/h vychází na 4.5l,město je přes 6l. Spotřeba velmi záleží na stylu jízdy,mám ještě octavii 66Kw a ta mi bere dle tankování stále stejně 5.2l léto zima.Na motoru bylo měněné pouze turbo v 180000km,jinak je vše původní,olej měním po 10000km-(dělám to u všech svých aut),spotřeba oleje je od výměny do výměny-horní ryska-dolní ryska.Hlučnost mi připadá menší než u 66kw,spíš to dělá 6.stupeň,výrazně tišší než 77kw.Slabé místo je převodovka,odchází uložení ložiska na 5 stupni,vyřešil jsem to výměnou a při té příležitosti i spojku i s dvouhmotou ikdyž ještě by chvíli vydržela. S autem a motorem jsem spokojený,možná jsem vyjímka,při dodržování základních pravidel-nehonit studený a po dojetí nechat doběhnou na volnoběh podle mě vydrží,kupoval bych pouze auto s prověřenou servisní historií,výdrž motoru stejně jako výkon se ale podle mě nedá srovnat s 66kw/2003,kterou mám již 5let,najeto s ní 70000km a jediná závada bylo ložisko v předním kole a spotřební materiál.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2012 08:25, Souhlas
Při několika delších pracovních cestách mě ze zadního sedadla šestihrnku s všehrabem zaujaly věci zmíněné P. Šiklem - ač je před koleny místa královsky, sedáky jsou poměrně krátké. Šestiválec má příjemný zvuk i tah, ale jeho rozežranost v kombinaci s malou nádrží dělá z dálničního expresu zastávkový dostavník po pumpách, což nám s panským kočím nevadilo, protože jsme oba kuřáci a v autě nás kouřit nenechali.
Superb kombi je podle mého jeden z nejhezčích kombiků vůbec a kdyby nám domů - nedej bože - přibyl třetí malý vetřelec, dokonce bych o něm uvažoval.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2012 15:17, RE: Souhlas
Muroň napísal:
Při několika delších pracovních cestách mě ze zadního sedadla šestihrnku s všehrabem zaujaly věci zmíněné P. Šiklem - ač je před koleny místa královsky, sedáky jsou poměrně krátké. Šestiválec má příjemný zvuk i tah, ale jeho rozežranost v kombinaci s malou nádrží dělá z dálničního expresu zastávkový dostavník po pumpách, což nám s panským kočím nevadilo, protože jsme oba kuřáci a v autě nás kouřit nenechali.
Superb kombi je podle mého jeden z nejhezčích kombiků vůbec a kdyby nám domů - nedej b...
Je fakt, že jsem taky pomýšlel na Superba s V6, jako na nástupce momentálního Mondea, avšak po přečtení recenze jsem vyléčen. Se spotřebou bych se ještě byl ochoten smířit, ale malá nádrž je fakt otravná. Už teď mám tak hraniční kombinaci 650-700 km/nádrž. Přímý vstřik a popisovaný pokles výkonu jsou další body dolů. Prostě se budu muset po šestiválcích poohlédnout jinde.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2012 15:37, RE: Souhlas
Muroň napísal:
Při několika delších pracovních cestách mě ze zadního sedadla šestihrnku s všehrabem zaujaly věci zmíněné P. Šiklem - ač je před koleny místa královsky, sedáky jsou poměrně krátké. Šestiválec má příjemný zvuk i tah, ale jeho rozežranost v kombinaci s malou nádrží dělá z dálničního expresu zastávkový dostavník po pumpách, což nám s panským kočím nevadilo, protože jsme oba kuřáci a v autě nás kouřit nenechali.
Superb kombi je podle mého jeden z nejhezčích kombiků vůbec a kdyby nám domů - nedej b...
Pěkný článek plný zajímavých informací, děkuji autorovi. Superb combi je taky mým favoritem, pořádně velký, ale elegantní kombajn, zvlášť v černé perleti na 18 kolech. Jen mi chybí kombinace 2,0 TSI + 4x4 + manuál. Jinak mu dávám velké plus za zachování normální ruční brzdy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2012 16:46, RE: Souhlas
David V napísal:
Je fakt, že jsem taky pomýšlel na Superba s V6, jako na nástupce momentálního Mondea, avšak po přečtení recenze jsem vyléčen. Se spotřebou bych se ještě byl ochoten smířit, ale malá nádrž je fakt otravná. Už teď mám tak hraniční kombinaci 650-700 km/nádrž. Přímý vstřik a popisovaný pokles výkonu jsou další body dolů. Prostě se budu muset po šestiválcích poohlédnout jinde.
Proto máš pořád v hledáčku 2.8T V6 od Holdenu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2012 19:54, RE: Souhlas
zigi napísal:
Proto máš pořád v hledáčku 2.8T V6 od Holdenu
Tento motor jsem zatím nepoustil. A stačil by mi ve Vectře z posledních let výroby. V Insignii není s manuálem, jenže má zase 4x4. Bude to těžká volba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.10.2012 22:49, RE: Souhlas
David V napísal:
Tento motor jsem zatím nepoustil. A stačil by mi ve Vectře z posledních let výroby. V Insignii není s manuálem, jenže má zase 4x4. Bude to těžká volba.
4x4 pokud ho nepotřebuješ, tak bude zbytečný. Ve Vectře z posledních let výroby by mohl být velice rozumný...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.10.2012 16:06, RE: Souhlas
zigi napísal:
4x4 pokud ho nepotřebuješ, tak bude zbytečný. Ve Vectře z posledních let výroby by mohl být velice rozumný...
To bude záležet na dost věcech. V prvé řadě na nabídce ojetin, v druhé řadě, kdy se rozhodnu auto vyměnit, aby už Vectra na mě nebyla stará, ve třetí řadě kam spadnou ceny Insignií. Momentálně jsem více nakloněn Vectře právě kvůli manuálu a dobrému poměru cena/výkon, ale pokud by Vectra vyběhla věkem, čili byla starší než 8 let, tak budu lovit jinde. Ještě je možnost Mondeo IV 2,5T, ale to je jen 5-ti válec
A v poslední řadě na tom, kolik platů budu potřebovat...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.10.2012 19:10, RE: Souhlas
David V napísal:
To bude záležet na dost věcech. V prvé řadě na nabídce ojetin, v druhé řadě, kdy se rozhodnu auto vyměnit, aby už Vectra na mě nebyla stará, ve třetí řadě kam spadnou ceny Insignií. Momentálně jsem více nakloněn Vectře právě kvůli manuálu a dobrému poměru cena/výkon, ale pokud by Vectra vyběhla věkem, čili byla starší než 8 let, tak budu lovit jinde. Ještě je možnost Mondeo IV 2,5T, ale to je jen 5-ti válec
A v poslední řadě na tom, kolik platů budu potřebovat...
Ať už to bude 2.8T V6 nebo 2.5T od volva, tak ani jedním bys neměl šlápnout vedle. Když teď jít do něčeho, tak Vectru GTS s 2.8T V6, pokud se budeš rozhlížet za 5 let, tak už Vectra bude stará, to spíš to Mondeo či Insignii. I ten "pětiválec " nebude vůbec špatnej, jen bude problém, že atmosféru už téměř neseženeš...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.10.2012 19:20, RE: Souhlas
zigi napísal:
Ať už to bude 2.8T V6 nebo 2.5T od volva, tak ani jedním bys neměl šlápnout vedle. Když teď jít do něčeho, tak Vectru GTS s 2.8T V6, pokud se budeš rozhlížet za 5 let, tak už Vectra bude stará, to spíš to Mondeo či Insignii. I ten "pětiválec " nebude vůbec špatnej, jen bude problém, že atmosféru už téměř neseženeš...
Ještě 5 let bych si Mondeo nechal při obzvláště špatné situaci na trhu za 3-4 roky. S turbem jsem víceméně smířen, ale chci ho v něčem, kde to není "hlavní" zdroj síly, tedy v nějakém rozumném objemu. Původně jsem měl políčeno právě na V6 Superb, ale pan Šikl mě od něj recenzí odradil. Malá nádrž je peklo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.10.2012 09:45, RE: Souhlas
David V napísal:
Ještě 5 let bych si Mondeo nechal při obzvláště špatné situaci na trhu za 3-4 roky. S turbem jsem víceméně smířen, ale chci ho v něčem, kde to není "hlavní" zdroj síly, tedy v nějakém rozumném objemu. Původně jsem měl políčeno právě na V6 Superb, ale pan Šikl mě od něj recenzí odradil. Malá nádrž je peklo.
Za 5 let bude už situace buhví jaká, ale Vectra už nebude moc atraktivní. Rozhodně větším obsahem s turbem se nemá co pokazit než u prskoletů typu 1.2TSi...apod kubatury. O té V6 v superbu už jsem slyšel a je velmi zvláštní, že v Passatech toto není slyšet... A nádrž 60l je u velkoobjemového benzínu v autě typu Superb je blbost...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.10.2012 23:14, RE: Souhlas
David V napísal:
Ještě 5 let bych si Mondeo nechal při obzvláště špatné situaci na trhu za 3-4 roky. S turbem jsem víceméně smířen, ale chci ho v něčem, kde to není "hlavní" zdroj síly, tedy v nějakém rozumném objemu. Původně jsem měl políčeno právě na V6 Superb, ale pan Šikl mě od něj recenzí odradil. Malá nádrž je peklo.
No při Tvém nájezdu 10tkm zase tak často tankovat nebudeš...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.10.2012 01:51, RE: Souhlas
Alda napísal:
No při Tvém nájezdu 10tkm zase tak často tankovat nebudeš...
No však teď už to nepovažuji za optimum s velikostí nádrže 58,5 l a průměrnou spotřebou 8,9 l. A další zhoršení by mi fakt vadilo. Možná je to pro někoho psychlogická záležitost, že nevezme benzín více jak za 2000 Kč. Takhle mě bavil jeden můj kolega. Říkal, že mu zdražení benzínu nevadí, že bere dycky za 400. A pak to korunoval tím, že mu asi začlo auto nějak žrat, že toho za ty 4 stovky moc nenajede. No, byl to šprýmař. To já bych byl za 80l nádrž naopak vděčný. Ten dojezd je asi jediná věc, kterou chrochtům trochu závidím.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.10.2012 08:33, RE: Souhlas
David V napísal:
No však teď už to nepovažuji za optimum s velikostí nádrže 58,5 l a průměrnou spotřebou 8,9 l. A další zhoršení by mi fakt vadilo. Možná je to pro někoho psychlogická záležitost, že nevezme benzín více jak za 2000 Kč. Takhle mě bavil jeden můj kolega. Říkal, že mu zdražení benzínu nevadí, že bere dycky za 400. A pak to korunoval tím, že mu asi začlo auto nějak žrat, že toho za ty 4 stovky moc nenajede. No, byl to šprýmař. To já bych byl za 80l nádrž naopak vděčný. Ten dojezd je asi jediná věc, k...
Zase při tvém nájezdu a tak malé nádrži bych to bral jako pozitivum - nestihne se ti skazit Eko bordel v palivu, tedy u benzínu do sebe nenatáhne sspoustu vody. U dieselu bych z "vysrážené řepky" měl vážnou obavu, mě "leží" palivo v nádrži max 14 dnů, ale skladovat jej v nádrži dve měsíce dnes není zrovna vhodná strategie.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.10.2012 08:26, Spotřeba a nádrž ??? Nějak mi to nesedí.
Jel jsem Superbem II 3.6 FSI jednu štreku. Dejme tomu, že třeba po Německu.
Nebylo-li to nutné, nešel jsem s rychlostí pod 160, spíš jsem jel rychleji.
A světe div se - průměrná spotřeba za celou cestu byla 11 l/100km !!!
Výhoda toho auta totiž je, ze poslední stupeň DSG převodovky točí při 200 km/h jen 4.000 otáček. Při 160 km/h tedy jen 3.200 ot. Takže jsem jel celou cestu v podstatě v optimálních otáčkách.

Pokud redaktor píše, že je u 60 litrový nádrže potřeba tankovat každých 300km, pak počítá se spotřebou 20 l/100km... Umím si představit, že tuto spotřebu dosáhnu při poskakování po Praze, když to budu rvát od semaforu k semaforu furt na plnej. A po Praze mi zase tak nutnost tankování po 300km nevadí.
Normálně jezdícímu člověkovi to auto bude žrát 10 litrů v průměru. Tankovat tedy bude 1x za 500-600km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 09.10.2012 18:23, RE: Spotřeba a nádrž ??? Nějak mi to nesedí.
Jan Korecký napísal:
Jel jsem Superbem II 3.6 FSI jednu štreku. Dejme tomu, že třeba po Německu.
Nebylo-li to nutné, nešel jsem s rychlostí pod 160, spíš jsem jel rychleji.
A světe div se - průměrná spotřeba za celou cestu byla 11 l/100km !!!
Výhoda toho auta totiž je, ze poslední stupeň DSG převodovky točí při 200 km/h jen 4.000 otáček. Při 160 km/h tedy jen 3.200 ot. Takže jsem jel celou cestu v podstatě v optimálních otáčkách.

Pokud redaktor píše, že je u 60 litrový nádrže potřeba tankovat každých 300km, pa...
Jestli bylo těch 11l podle dotankování, tak by ta spotřeba nebyla vůbec špatná.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.