0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia II 1,9 TDI - závady během 180 tis. km

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 12:34, Dalo se to čekat..
No to je fakt super. Ve firmě máme taky Octávii II kombi Tdi a i když máme dobrý pocit z jízdy, nekonečné problémy, které není schopen nikdo v servisu vyřešit jsou unavující.
A ze všeho nejlepší jsou keci lidí,kteří si kupují Octávii kvůli "levným" náhradním dílům. Mám ještě Toyotu a díly jsou levnější!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 12:36, že by páteční kus
Bohužel asi jste na něj narazil a tyhle kousky se nevyhnou žádné automobilce. Hodně štěstí při výběru dalšího vozu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 12:45, Obvyklá zkušenost
Pěkná recenze, ale pouze co se týče spolehlivosti/nespolehlivosti, víc jsem se nedozvěděl - ale neberte to jako kritiku. Z mojí zkušenosti napříč značkami musím říct, že si asi moc nepomůžete se spolehlivostí přestupem k jiné značce . Při nájezdu nad 150 tis. km jsou závady jako turbo, alternátor celekem běžné a ani kompresor klimatizace nevydrží věčně. Možná jen to řízení by mělo vydržet délé, ale to záleží kde a jak jste jezdil a u těžkých dieselů ani tyto závady nejsou vyjímkou. Nejlepší je auta prodat před najetím 100 tis. km - z důvodu velké poptávky po takových vozech, nebo později kolem 120 - 130 tis. km a to pro růst servisních nákladů, navíc nový majitel si ještě může užít relativně slušný počet km bez investic. Po 150 tis. km obvykle přijde dražší oprava/údržba. Je potřeba si uvědomit, že octavie není primárně stavěná na roční nájezd 90 000km, při takovém nájezdu bych se ohlížel alspoň o třídu výš - Honda Accord, BMW3, Ford Mondeo, Lexus IS atd...ty jsou stavěny na větší nájezd i výdrž a závady/opotřebení se u nich ve vetší míře projevuje po 200 - 250 tis. km.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 13:03, RE: Obvyklá zkušenost
Petersonn napísal:
Pěkná recenze, ale pouze co se týče spolehlivosti/nespolehlivosti, víc jsem se nedozvěděl - ale neberte to jako kritiku. Z mojí zkušenosti napříč značkami musím říct, že si asi moc nepomůžete se spolehlivostí přestupem k jiné značce . Při nájezdu nad 150 tis. km jsou závady jako turbo, alternátor celekem běžné a ani kompresor klimatizace nevydrží věčně. Možná jen to řízení by mělo vydržet délé, ale to záleží kde a jak jste jezdil a u těžkých dieselů ani tyto závady nejsou vyjímkou. Nejlepší je a...
No já nevím,z Multivanu do Oktávky?!Co tě k tomu vedlo?Závady jsou to na koncern naprosto běžné.Multivana jsem měl,taky má své mouchy,ale zrovna do Oktávky,bych nepřesedlal.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 15:04, Ne že bych byl nějak zvědavej,
ale docela by mě zajímalo, čím se autor živí/co dělá, že najede ročně 90 tkm? To už je docela extrémní nájezd, řekl bych. Navíc z článku nevyplývá, že by auto bylo firemní.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 15:45, RE: Obvyklá zkušenost
Petersonn napísal:
Pěkná recenze, ale pouze co se týče spolehlivosti/nespolehlivosti, víc jsem se nedozvěděl - ale neberte to jako kritiku. Z mojí zkušenosti napříč značkami musím říct, že si asi moc nepomůžete se spolehlivostí přestupem k jiné značce . Při nájezdu nad 150 tis. km jsou závady jako turbo, alternátor celekem běžné a ani kompresor klimatizace nevydrží věčně. Možná jen to řízení by mělo vydržet délé, ale to záleží kde a jak jste jezdil a u těžkých dieselů ani tyto závady nejsou vyjímkou. Nejlepší je a...
Ale to snad ne. Naopak. Pokud pan dal vozu vse potrebne, hlidal turbo, tak NAOPAK by se pri najezdu 180 k km za cca 2 roky melo projevit mnohem MENE zavad, nezli kdyz se stejna porce najede za 10 roku (mene startu, zrejme delsi trasy, malo provozu za studena, ... ). Jde treba NEDBAT na chimery o levnych Skoda ND a servisu a koupit PORADNE, auto - staci Toyota Corolla, Avensis, Mazda 3, 6, ... .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 16:04, Špatná volba
Nevím ale viděl bych to jako špatnou volbu při koupi.
1) Při nájezdu tolika km bych se opravdu obracel o třídu výš směrem do Japonska nebo k prestižní německé svaté trojci...
2) Když Škodu, tak s benzínem. Což při takovém nájezdu Škodu vyřazuje automaticky z kola ven. Snad nové C-R TDi na tom budou lépe.
3) Do důsledku také nevidím nic až tak závažného, co se rozsypalo, ale určitě to spokojenosti s vozem nepřidá. Každopádně si myslím, že bohužel tyto poruchy mohou potkat každého, je jedno, u které značky. Snad příště více štěstí na kus a rozumnější výběr vozu. Ale po bitvě je každý generál ;)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 16:11, RE: že by páteční kus
Andretti napísal:
Bohužel asi jste na něj narazil a tyhle kousky se nevyhnou žádné automobilce. Hodně štěstí při výběru dalšího vozu
Tyden ma 5 dni takze 20% aut jsou patecni kusy. Chmurna to predstava
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 16:53, nejen smůla
při tak velkém ročním nájezdu mi to nepřijde jen jako smůla na kus.
Je fakt,že servo a altík měl vydržet déle,ale vzhledem k tomu nadprůměrnému nájezdu právě tyhle komponenty trpí "nejvíc".
Pokud se turbo měnilo už v 165tkm tak je to celkem adekvátní opět vzhledem k tomu,že auto dostávalo asi dost zabrat (cca90tkm ročně).
Osobně bych bral jinou značku,spíše japonce,kdybych musel jen Octavii zvolil bych benzín,hůře 1,6, lépe TSI a dal LPG při takovém nájezdu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 17:15, Spolutvůrci svého štěstí
Pane recenzente, štěstí na kus jste asi neměl, hlavně jste měl problém se servisem, kde dělali nějací neumětelové, co vás akorát škubali. Když vám někdo za turbo účtuje pádlo, tak máte jít hned pryč. Neuvedl jste, jaký máte motor (1,9 Tdi má 10verzí), ale turbodmychadlo komplet origo seženete nové v klidu za 20k. Altik včetně výměny pořídíte max. za 10k. Můžete nadávat na kvalitu rohlíků z nějaké pekárny, ale to, že je kupujete za 10Kč/ks, je jen a pouze vaše hloupost.
Řízení vydávalo zvuky a proto bylo považováno za odešlé? Vůle a cvakání bývají po 100tkm časté, ale neznamená to, že je nutná komplet výměna.
A jak tu mnozí napsali, na takový roční nájezd si máte pořídit jiné auto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 17:21, To je v tip?
Nevím kde jste jako nechal servisovat váš vůz, ale pěkně vás odrbali na cenách - možná i na dílech! Jinak si to nedokážu představit že se vám to tak kazilo! U nás v práci taky byly koupeny funglovky O II. 1.9 TDi PD - a Absolutně bez problému už mají najeto c.c 179 000Tis a jenom měněny spotřební věci!!!! U jedné jenom byl repasován Altík+ čistěno TURBO jinak no… PROBLÉM!!! A kde jste vzal panebože ceny těch dílů??? Altík 21 000??? Nový BOSCH stojí 11 000,- A kompresor 18 000 ?? To si děláte srandu? Nová stojí okolo 9 000Tis...Nechci chválit Oktávku...Ale rozhodně nepatří, mezi ty auta které musí jezdit každou chvilku do servisu, a měnit půlku motoru! Jinak ŠKODA FOREVER! P.S: Jestli si někdo myslí že nějaká Mazda či Toyota je spolehlivá tak je na omylu! Strýc měl Toyotu Corolu - A Úplně se mu ta značka zhnusila, takźe do Toyoty už nepůjde. čest a zdar.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 17:29, vážený pane
Nechápu kde jste vzal ceny náhradních dílu o kterých píšete,bud nás tu pěkně krmíte a nebo vás v servise někdo parádně natáhl.alternátor bosch na váše auto nestojí 21 ale 12i s prací,kompresor stojí necelých 9 vy jestli jste dal 18 tak klobouk dolu,o turbu raději ani psát nebudu.Ceny které jsem uvedl já si mužete ověřit např. u auto kelly,ale při troše hledání se dostanete ještě o pár tisícovek níž.Nezlobte se ale vaše recenze nemuže být brána jako objektivní.Naschledanou
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 17:36, RE: nejen smůla
Tomi napísal:
při tak velkém ročním nájezdu mi to nepřijde jen jako smůla na kus.
Je fakt,že servo a altík měl vydržet déle,ale vzhledem k tomu nadprůměrnému nájezdu právě tyhle komponenty trpí "nejvíc".
Pokud se turbo měnilo už v 165tkm tak je to celkem adekvátní opět vzhledem k tomu,že auto dostávalo asi dost zabrat (cca90tkm ročně).
Osobně bych bral jinou značku,spíše japonce,kdybych musel jen Octavii zvolil bych benzín,hůře 1,6, lépe TSI a dal LPG při takovém nájezdu.
Taky bych rekl, ze tahle octavie neni zrovna svym najezdem prumerna octavie na ceskych/slovenskych silnicich. Prumerny cesky motorista najezdi do 30 tisic rocne. S benzinovym motorem jeste mene. Takze kdyby si clovek rozpocital jeho poruchy na 30 tisicovy kilometrovy prubeh rocne, tak si myslim, ze by byly roky, kdy by do auta nad ramec beznych veci neinvestoval nic. Po sesti letech zivota by asi do znackoveho servisu nesel a oprava by byla cenou urcit enekde jinde. takze auto hodnotim jako prumer - zadna slava ale zadna hruza.
Jedina vyhoda autorizovanych servisu po ubehnuti zaruky je rychlost, vetsinou maji hned volno, neni tam narvano a pro pana, ktery potrebuje jezdit, je to jasna volba, takze je ochoten zaplatit i vyssi cenu za opravu.

Jako alternativu auto na LPG urcite bych nevolil. Pri tomhle najezdu je urcite vyhodnejsi nafta. uz jen proto, ze pan najezdi v prumeru 250 km denne, to by byl kazdy druhy den,ne-li casteji na cerpaci stanici, navic LPG, kazdych deset tisic revize a udrzba, to by byl v serivsu kazdy mesic... Pro tenhle najezd urcite naftu.

Spise by me zajimala zkusenost pana s jeho predchozim autem Multivanem, pokud s nim take delal 90 tisic rocne. Hlavne ze stranky spolehlivosti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 17:40, RE: nejen smůla
Alkantpan napísal:
Taky bych rekl, ze tahle octavie neni zrovna svym najezdem prumerna octavie na ceskych/slovenskych silnicich. Prumerny cesky motorista najezdi do 30 tisic rocne. S benzinovym motorem jeste mene. Takze kdyby si clovek rozpocital jeho poruchy na 30 tisicovy kilometrovy prubeh rocne, tak si myslim, ze by byly roky, kdy by do auta nad ramec beznych veci neinvestoval nic. Po sesti letech zivota by asi do znackoveho servisu nesel a oprava by byla cenou urcit enekde jinde. takze auto hodnotim jako prum...
Zapomnel jsem dodat, ze pan mel spis smulu na kvalitu a sluzby servisu, coz si myslim, ze zanechalo vetsi negativum na znacce, nez auto samotne. A o cenach dilu nemluve, ceny mi prijdou velmi nadsazene.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 17:41, RE: Spolutvůrci svého štěstí
Muroň napísal:
Pane recenzente, štěstí na kus jste asi neměl, hlavně jste měl problém se servisem, kde dělali nějací neumětelové, co vás akorát škubali. Když vám někdo za turbo účtuje pádlo, tak máte jít hned pryč. Neuvedl jste, jaký máte motor (1,9 Tdi má 10verzí), ale turbodmychadlo komplet origo seženete nové v klidu za 20k. Altik včetně výměny pořídíte max. za 10k. Můžete nadávat na kvalitu rohlíků z nějaké pekárny, ale to, že je kupujete za 10Kč/ks, je jen a pouze vaše hloupost.
Řízení vydávalo zvuky a p...
1.9 TDi je v octavii II jen jeden.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 17:41, RE: To je v tip?
bladecek napísal:
Nevím kde jste jako nechal servisovat váš vůz, ale pěkně vás odrbali na cenách - možná i na dílech! Jinak si to nedokážu představit že se vám to tak kazilo! U nás v práci taky byly koupeny funglovky O II. 1.9 TDi PD - a Absolutně bez problému už mají najeto c.c 179 000Tis a jenom měněny spotřební věci!!!! U jedné jenom byl repasován Altík+ čistěno TURBO jinak no… PROBLÉM!!! A kde jste vzal panebože ceny těch dílů??? Altík 21 000??? Nový BOSCH stojí 11 000,- A kompresor 18 000 ?? To si děláte sra...
Taky koukam na ty ceny dilu,v autorizaku mozna ale normalne rozhodne ne
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 17:47, RE: vážený pane
bangladezo napísal:
Nechápu kde jste vzal ceny náhradních dílu o kterých píšete,bud nás tu pěkně krmíte a nebo vás v servise někdo parádně natáhl.alternátor bosch na váše auto nestojí 21 ale 12i s prací,kompresor stojí necelých 9 vy jestli jste dal 18 tak klobouk dolu,o turbu raději ani psát nebudu.Ceny které jsem uvedl já si mužete ověřit např. u auto kelly,ale při troše hledání se dostanete ještě o pár tisícovek níž.Nezlobte se ale vaše recenze nemuže být brána jako objektivní.Naschledanou
Přesně tak. Myslím že spíš, je odpůrce Škodovky a chce jí co nejvíce shodit - jinak jak jsem psal výše. Ty ceny a ta poruchovost to není možný. Jedině by bylo možné že kápl na pořádně vadný kus - ale ty ceny? To je naprostá hloupost! Tak drahé nejsou ani na BMW
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 17:49, RE: Ne že bych byl nějak zvědavej,
A4 napísal:
ale docela by mě zajímalo, čím se autor živí/co dělá, že najede ročně 90 tkm? To už je docela extrémní nájezd, řekl bych. Navíc z článku nevyplývá, že by auto bylo firemní.
Třeba je to fotbalista (podle jména ale asi ne, páč neznam). Nechtěl se stěhovat za novým angažmá, zůstal bydlet s rodinou v místě původního (např. právě Plzeň), denně jezdí na Střížkov na trénink, 1x za měsíc na východní Slovensko za rodičema, v létě do Chorvatska, v zimě 2x do Alp a blížíme se udávanému nájezdu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 17:50, RE: To je v tip?
ToJa napísal:
Taky koukam na ty ceny dilu,v autorizaku mozna ale normalne rozhodne ne
ANI V AUTORIZOVANEM SERVISU ŠKODA. Urči tě takovou pálku ti nadají...teda aspoň v našem ŠKODA SERVISU.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 13.01.2009 17:52, RE: Spolutvůrci svého štěstí
Alkantpan napísal:
1.9 TDi je v octavii II jen jeden.
Máš pravdu, 77 kw. Další výkonové verze se týkají 2,0 Tdi.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.