petr napísal:
No v Anglii možná,ale francie a itálie nic moc jich tam nejzdí,v německu o trochu vic,já jinak magůrku nijak nemachruju,ale vysvětluji,že za cenu ojeté škůdky se dají koupit lepší auta!!toď vše.Jinak soukromě VW Sharan tdi-jinak taky žádnej zázrak,myslím si že Peugeot 806,či to stejné od Citroénu či Lancie jsou lepší auta.
hele, já si myslim, že ty to nemáš v hlavě v pořádku, dycky když ti někdo něco vyvrátí, použiješ ještě blbější argument. Píšeš, že venku moc octavek nejezdí. Já ti na to napíšu, že v Anglii je to nejprodávanější a nejoblíbenější auto (mimochodem už několik let). V Německu není nejprodávanější, ale oblíbenost hodně hodně vysoká, což je vidět na cenách, který se už pár let držej skoro stejně, oproti ostatním značkám.
A ty mi na to napíšeš, že ve Francii a Itálii nic moc, že jich tam moc nejezdí? To je úchylný viď? Jen pro tvou ilustraci, třeba za poslední dva měsíce jsem těch octavek z Francie přivezl asi šest. A víš co si kupoval každej ten člověk? Taky Octavku, akorát novou. Takže asi nebyli nespokojený. Jinak dneska jsem četl, že za lonskej rok se ze všech značek prodalo nejvíc škodovek (z toho nejvíc octavek), a to 41% ze všech prodaných aut. Druhej byl Renault, jehož podíl na trhu je závratných 6%. Takže skoro polovina lidí, kteří si jdou koupit nový auto jsou hlupáci, protože si kupují tu špatnou značku Škoda. Výborně, víc nepotřebuju vědět. Všechny ostatní evropský automobilky jsou dlouhodobě v recesi, jen škodovce roste zisk každý rok o cca 5%. Čim to asi bude. Octavky facelifty (rok 00-nahoru) nestíhali vyrábět, poptávka převyšovala nabídku,museli zavádět mimořádný směny. To taky asi nebude tim, že by to bylo špatný auto za hodně peněz. Nebo jsou všichni kromě tebe opravdu blbý?Nevim