0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,9 TDI

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.01.2007 23:20, RE: No tak
anonym napísal:
hele, já si myslim, že ty to nemáš v hlavě v pořádku, dycky když ti někdo něco vyvrátí, použiješ ještě blbější argument. Píšeš, že venku moc octavek nejezdí. Já ti na to napíšu, že v Anglii je to nejprodávanější a nejoblíbenější auto (mimochodem už několik let). V Německu není nejprodávanější, ale oblíbenost hodně hodně vysoká, což je vidět na cenách, který se už pár let držej skoro stejně, oproti ostatním značkám.
A ty mi na to napíšeš, že ve Francii a Itálii nic moc, že jich tam moc nejezdí? ...
A vidíš aj nové Renaulty sa dobre predávajú a su to shity! Aj Peugeotom sa v europe darí a tiež ich kvalita je na hovno. A predávaju sa osto šesť. To že má auto najväčšie predajnosti neznamená že je najlepšie v triede, spametaj sa. To presne dokazuju predaje francúzkych aut, ktoré su fakt vecsinou nepodarky a aj tak sa ich predá dosť.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 03:23, RE: Dave-Japonské vozy, tak,tak
Martin napísal:
Souhlas, hlavne potom, kdyz se auta mohla dovazet tak neblize bylo stejne nemecko a proto hlavne nemecka auta se vozila
Přesně tak,je to z nadsázkou,jako hodnotit vozovej park na Kubě,to by asi ameriky byly sakra držáky Jinak na dálnym východě bude dvacetiletejch Toyot jezdit asi desetkrát tolik,co mercedesů (nic proti nim) a asi tisíckrát víc,než třeba Opelů. BTW i u nás má většina např. Lancruiserů 80 nejmíň půl miliónu za sebou..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 08:47, RE: No tak
anonym napísal:
hele, já si myslim, že ty to nemáš v hlavě v pořádku, dycky když ti někdo něco vyvrátí, použiješ ještě blbější argument. Píšeš, že venku moc octavek nejezdí. Já ti na to napíšu, že v Anglii je to nejprodávanější a nejoblíbenější auto (mimochodem už několik let). V Německu není nejprodávanější, ale oblíbenost hodně hodně vysoká, což je vidět na cenách, který se už pár let držej skoro stejně, oproti ostatním značkám.
A ty mi na to napíšeš, že ve Francii a Itálii nic moc, že jich tam moc nejezdí? ...
Aha,tak ty vozíš ochcávky z Francie!!ty musí vypadat?Jinak auta vozím od roku 1991 a můžu říct,že nejhorší popelnice jsou právě od tam.Ve škodovkách tam jezdí tak max. černý huby,protože bílej francouz si to nikdy nekoupí.Ale blbý jsi asi ty_já se snaží celou dobu vysvětlit,že škodovka není až tak špatný auto,ale je jenom jako ojetý strašně předražený!!!beru poměr cena a hodnota!!!dovedeš to pochopit???Jinak ceny škodovek na západě jsou nastaveny tak,aby to kupovali důchodci ev. firmy.V německu jsou drahý ojetý,protože to tam skupují takový jako ty,aby tady 100.tis odmázly a něco na tom ještě vydělali!!!Z francie možná i 200.tis.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 10:34, RE: No tak
petr napísal:
Aha,tak ty vozíš ochcávky z Francie!!ty musí vypadat?Jinak auta vozím od roku 1991 a můžu říct,že nejhorší popelnice jsou právě od tam.Ve škodovkách tam jezdí tak max. černý huby,protože bílej francouz si to nikdy nekoupí.Ale blbý jsi asi ty_já se snaží celou dobu vysvětlit,že škodovka není až tak špatný auto,ale je jenom jako ojetý strašně předražený!!!beru poměr cena a hodnota!!!dovedeš to pochopit???Jinak ceny škodovek na západě jsou nastaveny tak,aby to kupovali důchodci ev. firmy.V německu ...
zas další debilní argument. Nevim, proč by v octavkách měli kdekoliv na světě jezdit jen černoši (slovo černý huby nepoužívám). Celej tenhle příspěvek jen dokazuje míru tvojí inteligence. Nebudu s tebou debatovat, pro mě jseš imbecil, a tímhle si to jen znovu dokázal. Jseš hloupej: "ceny škodovek jsou na západě nastaveny tak, aby to kupovali důchodci, event. firmy" to si snad děláš legraci nejen z nás ale i sám ze sebe.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 10:39, RE: No tak
anonym napísal:
zas další debilní argument. Nevim, proč by v octavkách měli kdekoliv na světě jezdit jen černoši (slovo černý huby nepoužívám). Celej tenhle příspěvek jen dokazuje míru tvojí inteligence. Nebudu s tebou debatovat, pro mě jseš imbecil, a tímhle si to jen znovu dokázal. Jseš hloupej: "ceny škodovek jsou na západě nastaveny tak, aby to kupovali důchodci, event. firmy" to si snad děláš legraci nejen z nás ale i sám ze sebe.
proč hned urážíš?Tebe asi platí z Mladé Boleslavy či co?Nebo jsi možná nebyl dál než za cedulí své vesnice někde v prdelákově??Já jezdím od nás na západ poměrně často a vím o čem mluvil.Dokonce jsem kupoval i bouranou octávii přímo u dealera v německu,tak jsem si s ním chvíli povídal,což by u tebe asi nehrozilo,že?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 10:47, RE: Skoda Octavia
petr napísal:
Vůbec nevidím problém v tom,že si opravu pán prováděl sám.Octávie je zepředu skládačka,jako všechny auta koncernu VW.Ale pokud jsou čelní airbagy vytřeleny,většinou se jedná o větší ránu na nosnou část,či na kolo,což bych svěřil odborné dílně se stolicí.Jinak najet ročně 50.000km se škodovkou je fakt síla.Škodovkáři si pochválí i vlastní hovno.Však víte proč se škodovkáři na silnici nezdraví?protože se ráno viděli v servise!Vím o čem mluvím,mám Ochcávku služebí,to je pořád něco-sice pravda,že ne...
Měl jsem uz spoustu aut, ale kdyz jsem potreboval jezdit rocne 50tis km, koupil jsem si taky oktavku. Proste je na denni dalkovky nejlepsi, verte mi, zvazoval jsem spoustu aut. Koupil jse uplne stejnou jako autor recenze, 81kW combi, climatr atd, od soukromnika v deutschlandu, netknutou se serviskou, 3r stara, najeto 106 tis. Mel jsem ji rok a najezdl tech 50 a jediny co jsem delal bylo lozisko predniho kola (od nevyvazeny gumy), vaha vzduchu a zadni brzdy. Jezdilo to super za 5 l, naciply na 103kW, predjelo to skoro vsechnu konfekci kdyz bylo potreba. Ale nejezdil jsem s tim jako prase, nejdriv zlehka ohrat turbo a taky nechat vychladnout pred vypnutim. Taky servis byl pravidelne ve Skodovackym servisu. Podvozek teda opravdu jen prumer, na losi testy to nebylo, v tahlych zatackach na mokry dalnici jsem mel trosku stazino a chtelo to jemnou pilotaz. Ale robustni a diry to prezilo, a i celkem pohodlny perovani. Ted jsem se prestehoval a jezdim malo, tak jsem koupil Focuse v kombiku 1,8 benzin sport. vybava, ESP. Co se jizdy tyce, podvozek fakt super, kam se oktavka hrabe. Vubec celkove pocit z jizdy lepsi, je to tichy i na dalnici, volant prijemnejsi (v kuzi), rizeni i razeni o tridu vys. Ale naopak o tridu vyssi byl v oktavce celkovy dojem kvality, materialy, ruzny detaily, vybava je proti fofo nesrovnatelne lepsi (nemecka Ambiente x svycarsky Carving - podobny urovne vybavy) -4x okna, dojezdy obou prednich, pal PC s teplomerem - v zime super vec, vyhr sedacek, ruzny lampicky, schranky, nastaveni sedacek, operky ruky atd. Naopak repraky v oktavce bida, fofo hraje mnohem lip, i kdyz ma jen 4x repro proti 8 v oktavce. Co se motoru tyce, TDI proste super, jede jako z praku a nezere. To Fofo zere dost, tak okolo 8,5, a na dalnici na petku ma chut zrychlovat az tak okolo 140km/h, jinak se musi podradit. To TDi tahlo stejne pri 100 i 160 kmh/h.
Muj nazor - kdo chce hodne jezdit a potrebuje drice, oktavka je vyborna volba, kdo na ni nadavaji budou nejspis lidi, ktery se tesi na vikend, ze si zajezdi autem po tydennim jezdeni sockou, a ocekavaji mimoradny zazitek
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 11:33, RE: Nechte ho
kanec, starého kance syn napísal:
jj, me se to cetlo dobre. jinak ND kdyz je potreba taky beru z vrakace a jak jsem zjistil tak opravdu je lepsi si udelat praci sam. Platit tezkej balik na nejakeho lempla v autor. servisu je fak vyhazovani penez z okna. To je radsi projezdim nebo prozeru
...klasika!!! Toto je reakce tupounů v ČR! Cena dílů na vrakovišti je o 50% levnější než u značkových. Kolik je asi v ČR Octávíí na rozebrání,které mají nevystřelené airb.,dobré chladičové stěny,kapoty,chladiče, dveře? Tito lidé podporují akorád zloděje co se serou do našich aut co nám stojí na ulici. Hlavně Praha,Ostrava a okolí. Octavia jako auto je super a že se někomu stratí nějaké to auto,za to si můžeme jenom díky takovým pitomcům co vychvalují na internetu opravy bouraček za pár šupů z vrakoviště a neschopné POLICII ČR!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 11:33, RE: Octavia
Dusan napísal:
Na Mondeo je z druhovyroby dilu samozrejme mnohem vice nez na Octavii, proste proto ze se jich vyrobilo radove vice nez Octavii a tudiz to jsou pro druhovyrobce mnohem lukrativnejsi vozy.
Mondeo ma vyhodu, ze ac je to dost male auto a neni prilis pohodlne (Ford se proste nikdy nenauci delat sedacky), tak preci jenom je o tridu vyse a oproti Octavii tudiz na jezdeni o neco rozumnejsi. Krome toho u nej probehly jizdni vlastnosti, takze dokaze ject rovne pri rozumne dalnicni rychlosti i jindy nez z...
Tak tuhle tvoji větu "Mondeo ma vyhodu, ze ac je to dost male auto a neni prilis pohodlne (Ford se proste nikdy nenauci delat sedacky), " jsem nepochopil. Mondeo je snad malé auto? Najezdím ročně cca 30-35is., mám mondeo 2001 2,0 TDDI, sedačky jsou určitě pohodlnější než v první oktávce, jízdní vlastnosti super a dlouhodobá spotřeba 7,5 l s těžkou nohou a odvezu s tím kdykoliv i toho slona, kterého vozím docela často (jezdíme na kola, lyže, dovolenou v zimě v létě, prostě aktivní způsob života). Předtím jsem měl dvě oktávky : první liftback 1997, TDI 66kw, spotř.5,5 l, ta byla v pohodě odešla pouze váha vzduchu, jinak za tři roky kromě běžné údržby žádný problém. druhá byla kombík 2001 TDI 66 kw , spotř. 5,8 l a na ní se kromě té váhy sralo ještě dalších dvacet věcí a při naložení fakt jízdní vlastnosti v háji, takže šla po roce a půl do světa. Teď mám zmíněné mondeo a je to fakt o třídu vejš, spotř. o 2l vyšší neřeším (vždycky je něco za něco).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 11:49, RE: Octavia
pavka napísal:
Tak tuhle tvoji větu "Mondeo ma vyhodu, ze ac je to dost male auto a neni prilis pohodlne (Ford se proste nikdy nenauci delat sedacky), " jsem nepochopil. Mondeo je snad malé auto? Najezdím ročně cca 30-35is., mám mondeo 2001 2,0 TDDI, sedačky jsou určitě pohodlnější než v první oktávce, jízdní vlastnosti super a dlouhodobá spotřeba 7,5 l s těžkou nohou a odvezu s tím kdykoliv i toho slona, kterého vozím docela často (jezdíme na kola, lyže, dovolenou v zimě v létě, prostě aktivní způsob života)....
Pro Pavku.Máš naprostou pravdu.V létě budu kupovat Mazdu 6 combi diesel 100kw.rv2004.Za 11000Eur naprosto v pohodě.A za Octávii kombi rv 2004 bych s motorem 81 nebo 96 kw dal 300.000kč.Nebavím se o motorizaci 66kw,ta bude pochopitelně levnější,z naprosto jasných důvodů.Takže mám vlastně rozhodnuto.Připlatím sice 30.000kč,ale auta jsou to naprosto NESROVNATELNÁ.Za téměř stejné peníze.O výbavě se ani nebavím.I když uznávám,že Octávie v tomto roce a silnější motorizaci už na výbavě taky tolik nešetřily.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 12:00, RE: mondeo
Martin napísal:
Ale musim uznat, ze kdyby za 250 ( stejna cena octavie 1,8T) se dalo sehnat pekne mondeo, kratke 5ti dverove s 2,0 benzin tak asi nevaham a jdu do mondea, ale cena 250 je pro mne limitujici s tim ze si musim nechat nejake money na servis jak udrzba, tak clovek nidky nevi :) Jeste posledni dotaz. Mondea TDCI od roku 2003 se daji sehant levneji jak benziny, jejich pretlak, zajimalo by me, jestli se tedy vypalti mondeo v nafte pri najezdu 10 tis km rocne kdyz v nafte vyjde levneji jak v benzinu? A ...
jestli najezdíš 10tis. za rok tak vůbec neváhej a kup benzín. Krátké jízdy, hlavně v zimě, to není nic pro nafťáka. A navíc dneska při stejné ceně nafty a benzínu ....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 12:24, RE: No tak
Iv napísal:
jen tak pro zajímavost, bych rád věděl jaký je rozdíl mezi Octavií a Golfem. Stejná platforma - tj. podvozek, stejný motory, hromada stejných dílů v interiéru. Pravda odladění podvozku a převodovky si každá automobilka dělá sama, tak už zbývá jen ten vzhled. A tam se každýmu líbí něco jiného. Myslím že Octavia je stejně kvalitní auto jako například Golf.
Měl jsem Audi A3 r.v.2001 1.6 75kW a tu samou motorizaci Octavii služební a můžu vám říct "je to rozdíl třídy". Není to jenom o tom,že po otevření kapoty je to ve 100% stejné,ale je to v komfortu jízdy. U A3 ve 160km/h máte pocit,že máte sluchátka na uších,sedadla jsou lepší a v zadu je i více místa. Srovnání že Octavia,Golf,Audi jsou stejné a jenom platíte značku jsou naprosto zcestné.
Ale i A3 se celkem solidně kazila. Najel jsem 48000km za tři roky a měnil jsem termostat,panel přístrojů,víko popelníku v interiéru,brzdové kotouče,ložisko kola. Možná je to tím,že A3 je u Audi vnímáno jako malé auto,ale servis se vždy choval jako kdyby přijel frajer v A8.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 12:36, RE: Octavia
Martin2 napísal:
Pro Pavku.Máš naprostou pravdu.V létě budu kupovat Mazdu 6 combi diesel 100kw.rv2004.Za 11000Eur naprosto v pohodě.A za Octávii kombi rv 2004 bych s motorem 81 nebo 96 kw dal 300.000kč.Nebavím se o motorizaci 66kw,ta bude pochopitelně levnější,z naprosto jasných důvodů.Takže mám vlastně rozhodnuto.Připlatím sice 30.000kč,ale auta jsou to naprosto NESROVNATELNÁ.Za téměř stejné peníze.O výbavě se ani nebavím.I když uznávám,že Octávie v tomto roce a silnější motorizaci už na výbavě taky tolik nešetřily.
pro Martina 2. Zažij rozum!!!! Mám firemní Mazdu 6 Combi v dieselu a je to po 100tis km totální vrak. V interiéru všechno pochoduje jako ve 30let starým Žigulu a v servisu v Olomouci jenom pozdrav stojí 3000,-Kč. Netvrdím,že máš koupit Škodu,ale doporučuji tuto koupi zvážit !!!Já mám auto od Okm a jezdím s ním pouze já a v životě bych si ho po čtyřech letech od firmy nekoupil domů!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 14:21, RE: Octavia
Petr napísal:
pro Martina 2. Zažij rozum!!!! Mám firemní Mazdu 6 Combi v dieselu a je to po 100tis km totální vrak. V interiéru všechno pochoduje jako ve 30let starým Žigulu a v servisu v Olomouci jenom pozdrav stojí 3000,-Kč. Netvrdím,že máš koupit Škodu,ale doporučuji tuto koupi zvážit !!!Já mám auto od Okm a jezdím s ním pouze já a v životě bych si ho po čtyřech letech od firmy nekoupil domů!!!
Neprijde mi, ze mazda 6 by se po 100tis km nejak srala a chrastila, nebo se pltu? mate nekdo jine zkusenosti?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 15:23, RE: No tak
anonym napísal:
zas další debilní argument. Nevim, proč by v octavkách měli kdekoliv na světě jezdit jen černoši (slovo černý huby nepoužívám). Celej tenhle příspěvek jen dokazuje míru tvojí inteligence. Nebudu s tebou debatovat, pro mě jseš imbecil, a tímhle si to jen znovu dokázal. Jseš hloupej: "ceny škodovek jsou na západě nastaveny tak, aby to kupovali důchodci, event. firmy" to si snad děláš legraci nejen z nás ale i sám ze sebe.
opravdu nevím, proč by měli oktávky kupovat jen černosši. na západ jezdím docela dost a v německu s nima jen černoši nebo socky nejezděj. Kolega tam má v rodině následující auta AUDI A6, ŠKODA Fabia a teď si koupil Roomstra. Místo A6 nyní zvažuje Superba. Jde o to co od auta chceš. Sám jsem s Octávkou 1,9TDI jezdil služebně s nájezdem cca 250.000 km. Mohu ji porovnávat s autama v kterejch jsem jezdil (alespoň pár tisíc km). Toyota corola r.v. 1996, Ford Escort r.v. 1998, Mercedes C220 r.v.1999. Až na Corolu všechno TDčka. A pro moje ježdění který obsahuje i minimálně 1x za 14 dnů cestu do Essenu byla Octavia opravdu nejlepší. Uznávám, hluk při maximálních rychlostech je dost vysoky, ostaně v Mercedesu taky. Nebude to ale vlastnost dieslového motoru jako takového? Ale kdo potřebuje hnát 1.000 km 180 či 200? Při standartní cestovní rychlosti v německu po dálnici pokud tam není omezení na 120, většina aut jede 140 - 160 km/h je to bez problémů. Požadavek velkýho kufru splnila 100%, závady který by jí zastavili neměla do doby kdy šla z firmy pryč (385.000km). co se týká výbavy, byla na tom obdobně jako MB C220. Tj. klima, vše v elektrice, ABS, vyhřívaný sedačky, tempomat, palubní počítač, airbagy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 15:33, RE: No tak
anonym napísal:
Měl jsem Audi A3 r.v.2001 1.6 75kW a tu samou motorizaci Octavii služební a můžu vám říct "je to rozdíl třídy". Není to jenom o tom,že po otevření kapoty je to ve 100% stejné,ale je to v komfortu jízdy. U A3 ve 160km/h máte pocit,že máte sluchátka na uších,sedadla jsou lepší a v zadu je i více místa. Srovnání že Octavia,Golf,Audi jsou stejné a jenom platíte značku jsou naprosto zcestné.
Ale i A3 se celkem solidně kazila. Najel jsem 48000km za tři roky a měnil jsem termostat,panel přístrojů,víko ...
Netrdím, že jsou naprosto stejné, jen to že využívají stejnou techniku. Každé z nich je ovšem namířeno na jiného zákazníka, AUDI je rozhodně sportovnější) To tedy znamená, že to má něco navíc, druhé zas míň. Nevím hluk v A3 a octavii nemohu porovnávat, A3 jsem nejel, ostaně ani Octavií 1,6. Ale pokud srovnám vnitřní hluk v Octavii I 1,9 TDI při 160 a MB C220 CDI (je to 2,2TD), nevidím tam žádný výrazný rozdíl, který by Octavii deklasoval o třídu níž.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 15:41, RE: A4 má pravdu
Luboš napísal:
A4 má pravdu. Všichni držkujete a kdo ví s jakejma sráčema doma jezdíte.
Mame lepsi Srace nez je AUDI A4
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 15:50, RE: Mazda combi
Petr napísal:
pro Martina 2. Zažij rozum!!!! Mám firemní Mazdu 6 Combi v dieselu a je to po 100tis km totální vrak. V interiéru všechno pochoduje jako ve 30let starým Žigulu a v servisu v Olomouci jenom pozdrav stojí 3000,-Kč. Netvrdím,že máš koupit Škodu,ale doporučuji tuto koupi zvážit !!!Já mám auto od Okm a jezdím s ním pouze já a v životě bych si ho po čtyřech letech od firmy nekoupil domů!!!
Mazdy jsem měl 3. od 323 po současnou 6ku, ale nevím jestli oba mluvíme o stejném autě. Ve firmě ji má kolega v benzínua a až na spotřebu (8,6) je z ní nadšený. Má na ní 180 000km!Mám z tebe chlape pocit, že tady jenom blbě kecáš, protože tohle jsem nikdy u žádné Mazdy nezažil, ani neslyšel. Je jasné, že na každém autě se něco občas může podělat, ale to co píšeš Ty o Mazdě 6, tak tomu osobně nevěřím. To bych si netroufl napsat ani já o Octávce, protože ji neuznávám, ale žádný šmejd to teda není. Ať mi prosím ještě někdo napíše, jestli měl taky takové strašné zkušenosti s 6kou, jako ty. Já totiž vím, že sem píšou občas znuděný blbečci totální nesmysly, jenom aby mohli prudit a píšou nesmysly.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 15:53, RE: Octavia
Martin napísal:
Neprijde mi, ze mazda 6 by se po 100tis km nejak srala a chrastila, nebo se pltu? mate nekdo jine zkusenosti?
Petr má pravdu. Kamarád má Mazdu 6 a je naprosto zoufalý. M6 má šedý,plastový interiér,který drnčí,vrže téměř jako ten Žigul a to má kolem 60.000km. Největší bolestí jsou sedadla. To jsou neforemné police pro malé japonské řidiče. pro normálního čecha je to utrpení.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 16:00, RE: Octavia
Petr napísal:
pro Martina 2. Zažij rozum!!!! Mám firemní Mazdu 6 Combi v dieselu a je to po 100tis km totální vrak. V interiéru všechno pochoduje jako ve 30let starým Žigulu a v servisu v Olomouci jenom pozdrav stojí 3000,-Kč. Netvrdím,že máš koupit Škodu,ale doporučuji tuto koupi zvážit !!!Já mám auto od Okm a jezdím s ním pouze já a v životě bych si ho po čtyřech letech od firmy nekoupil domů!!!
Konečně má někdo s dieselovou Mazdou 6 stejné zkušenosti. Máme ji ve firmě 2,5 roku a kupovali jsme ji novou. Nyní má 220 000 km. Servisní náklady na ní již překročili 200000 Kč, mimo pravidelnou údržbu a záruční opravy. Podotýkám jezdí s ní slušný řidič a auto jezdí jen do autorizovaných servisů. 8x měněna ložiska v kole, při 102 000 km rozsypané rozvody, 3x měněna spojka ankonec i se setrvačníkem, 140 000 km výmena hlavního čerpadla, 180 000 výměna vstřikovačů. Kdo chce zažít dobrodružství, pořidťe si ji.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.01.2007 16:01, RE: Mazda combi
Šakal napísal:
Mazdy jsem měl 3. od 323 po současnou 6ku, ale nevím jestli oba mluvíme o stejném autě. Ve firmě ji má kolega v benzínua a až na spotřebu (8,6) je z ní nadšený. Má na ní 180 000km!Mám z tebe chlape pocit, že tady jenom blbě kecáš, protože tohle jsem nikdy u žádné Mazdy nezažil, ani neslyšel. Je jasné, že na každém autě se něco občas může podělat, ale to co píšeš Ty o Mazdě 6, tak tomu osobně nevěřím. To bych si netroufl napsat ani já o Octávce, protože ji neuznávám, ale žádný šmejd to teda není....
Vážený, jsem trochu znechucen po tom, co jsem se od Vás dozvěděl o Mazdě 6. Nabízím Vám, abyste přijel do mého značkového servisu v Praze. Vozidlo Vám zdarma prohlédneme a pokud máte takové nedostatky v interiéru, pak Vám je zdarma opravíme. Vše nafotíme a zdokumentujeme, pokud jste férový, tak i zveřejníte své jméno a poskytnete bližší info o vozidle. Dejte mi prosím na sebe nějaký kontakt a domluvíme se. Toto všechno vám nabízím, jenom proto, že vím, že si vymýšlíte. Těmito vozy se zabývám již 4 roky a zatím jsem slyšel pár výtek, ale nikdy k interiéru a k jeho kvalitě. Myslím, že si vymýšlíte a že Mazdu 6 ani nevlastníte. M. Jakoubek, Praha
reagovať
  1 ... 5 6 7 8


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.