petr napísal:
Vůbec nevidím problém v tom,že si opravu pán prováděl sám.Octávie je zepředu skládačka,jako všechny auta koncernu VW.Ale pokud jsou čelní airbagy vytřeleny,většinou se jedná o větší ránu na nosnou část,či na kolo,což bych svěřil odborné dílně se stolicí.Jinak najet ročně 50.000km se škodovkou je fakt síla.Škodovkáři si pochválí i vlastní hovno.Však víte proč se škodovkáři na silnici nezdraví?protože se ráno viděli v servise!Vím o čem mluvím,mám Ochcávku služebí,to je pořád něco-sice pravda,že ne...
Měl jsem uz spoustu aut, ale kdyz jsem potreboval jezdit rocne 50tis km, koupil jsem si taky oktavku. Proste je na denni dalkovky nejlepsi, verte mi, zvazoval jsem spoustu aut. Koupil jse uplne stejnou jako autor recenze, 81kW combi, climatr atd, od soukromnika v deutschlandu, netknutou se serviskou, 3r stara, najeto 106 tis. Mel jsem ji rok a najezdl tech 50 a jediny co jsem delal bylo lozisko predniho kola (od nevyvazeny gumy), vaha vzduchu a zadni brzdy. Jezdilo to super za 5 l, naciply na 103kW, predjelo to skoro vsechnu konfekci kdyz bylo potreba. Ale nejezdil jsem s tim jako prase, nejdriv zlehka ohrat turbo a taky nechat vychladnout pred vypnutim. Taky servis byl pravidelne ve Skodovackym servisu. Podvozek teda opravdu jen prumer, na losi testy to nebylo, v tahlych zatackach na mokry dalnici jsem mel trosku stazino a chtelo to jemnou pilotaz. Ale robustni a diry to prezilo, a i celkem pohodlny perovani. Ted jsem se prestehoval a jezdim malo, tak jsem koupil Focuse v kombiku 1,8 benzin sport. vybava, ESP. Co se jizdy tyce, podvozek fakt super, kam se oktavka hrabe. Vubec celkove pocit z jizdy lepsi, je to tichy i na dalnici, volant prijemnejsi (v kuzi), rizeni i razeni o tridu vys. Ale naopak o tridu vyssi byl v oktavce celkovy dojem kvality, materialy, ruzny detaily, vybava je proti fofo nesrovnatelne lepsi (nemecka Ambiente x svycarsky Carving - podobny urovne vybavy) -4x okna, dojezdy obou prednich, pal PC s teplomerem - v zime super vec, vyhr sedacek, ruzny lampicky, schranky, nastaveni sedacek, operky ruky atd. Naopak repraky v oktavce bida, fofo hraje mnohem lip, i kdyz ma jen 4x repro proti 8 v oktavce. Co se motoru tyce, TDI proste super, jede jako z praku a nezere. To Fofo zere dost, tak okolo 8,5, a na dalnici na petku ma chut zrychlovat az tak okolo 140km/h, jinak se musi podradit. To TDi tahlo stejne pri 100 i 160 kmh/h.
Muj nazor - kdo chce hodne jezdit a potrebuje drice, oktavka je vyborna volba, kdo na ni nadavaji budou nejspis lidi, ktery se tesi na vikend, ze si zajezdi autem po tydennim jezdeni sockou, a ocekavaji mimoradny zazitek