0
späť

diskuze k tématu: Škoda Octavia 1,9 TDI

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.01.2007 11:50, RE: Celkem zajimavy
Martin napísal:
K te vaze vzduchu, zalezi jaka tam byla, original je Bosch, pokud se posere ( stava se to casto) da se koupi jina nez Bosch, napriklad Pierburg, psal o ni i Martin Vaculit, a tato vaha vpry uz vydrzi navzdy. Osobne mam v Seatu toledo Pierburga original z vyroby, zacal nejak zlobit, na diagnostice to ukazalo vaha vzduchu, zajel jsem za svym mechanikem, vyndal ji , procistil a jezdim dal. Ale i tak to vypada ze uz bud emuset jit nova, al emam najeto 160 tis, a to nevim kolik je skutecnych, tipuju tak o 100 tis vic
Já bych uvítal, kdyby sem recenzent hodil fotky před opravou a po.
Jinak tu klapete zobákama o ničem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.01.2007 11:54, RE: skodovka je dobry vuz
Fanda napísal:
Ja jsem dostal od taty novou Octavii za maturitu - 2.0 FSI combi a jsem fakt spokojenej. Zatim mam najeto jen 12 tis, ale fakt super kara. Takze pro me je to auto spolehlivy.kupujete pochybny pretoceny plecky nejasneho puvodu a dokonce bourane. Pak se divte ze se vam to sere!!
Ty Fando na tohle se proste neda reagovat... Je videt ze si peknej debilek jeste. No predstav si velke procento lidi tu uz ma maturitu... Fotr by mi taky koupil auto novy ale ja bych radeji si ho koupil sam i ojety! Jen proto aby mi nekdy v budoucnu neco nevycital. Uz to tu bylo receno vydelej si na nej sam ty maturante! Penize bys mel akorat tak na starou ladu.. Jeste poucovat a mudrovat budes ostatnim co maji kupovat. Videt jaky uz mas rozhled v zivote

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 05.01.2007 11:59, RE: skodovka je dobry vuz
pipinka napísal:
Já jsem Fandova holka.