Warning: strpos(): Empty needle in /home/ebm/www/tipcars6/moduly/interlink/interlink.php on line 78
Diskuze - Majitel Octavie: Chytil jsem horší kousek, nebo je to normální?
0
späť
 

diskuze k tématu: Majitel Octavie: Chytil jsem horší kousek, nebo je to normální?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 21:59, srovnání s "veteránem"
Pořídil jsem si škodu 110R (hlavně kvůli vzhledu) a při koupi měla najeto cca 95000 km (podle údaje na tachometru - takže to mohlo být i 2* tolik) a jsem 100% spokojený motor šlape jako hodinky, všechny ovladače v kabině (včetně rádia ze 70. let) fungují bez problémů, jediný problém byl s vysmeknutým spouštečem pravého okna. Jediné dražší závady se týkaly karoserie (shnilé přední blatníky a netěsnící těsnění ve dveřích).
Kvasiny jsou prostě kvasiny.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 22:55, RE: Horolezec-29 - mám 1.8 20V - a jsem tuze spokojený (!)
anonym napísal:
jen, drobnost, nevím co jste zač, ale takové auto dnes již MŮŽE mít každý, bohužel málokdo je takový maoloměšťáček jako Vy a bere auto jako nějaký symbol povýšenosti a osobního úspěchu. Normální jen prostě jezdí a dělí se o poruchy či spokojenost (většině to ani za to nestojí...) . Nechci Vám brát iluze, ale dá se parádně žít i bez takové "zbytečnosti" jako je auto. V berlíně ho nevlastní 60% obyvatel a také žijí a závist....co dál dodat. Auto vlastním, jistě ale nikomu nezávidím, v dnešní dob...
Zlatá slova..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 23:12, Octavie je šmejd
Drobné závady za hodně peněz: zadřený stěrač, 2x měňen konektor airbagu, elektrické ovládaní oken postupně odešly všechny teťkom levé zadní podruhé, tlumič výfuku 2x měnen, řazení ťežké. Motoricky výborná. Autorizovaný servis předražen. Octavii už nikdy, pochybuji, že tolik závad je náhoda..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 12.06.2008 23:14, RE: muflon
anonym napísal:
dodatek: a nakonec sem zjistil, že sem ty rozvody na M6 (diesel - benziny mají řetěz) mohl mít i za míň
No ty rozvody na diesla jsou levné, pokud uděláš jenom řemen, ale měl by si měnit i hydraulický napínák a ten zas tak levný není. Mě stály rozvody - řemen + hydraulický napínák 12 tis. což je docela v pohodě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 00:08, RE: Horolezec-29 - mám 1.8 20V - a jsem tuze spokojený (!)
anonym napísal:
Myslím že jeden z mála objektivních článků na Lidovkách o Octavii vůbec. Jde o to, že spousta lidí Škodu a zejména Octavii haní, ale mám za to, že je to jen typicky česká závist, že nemohou mít tak pěkné a spolehlivé auto sami. Ale to bychom odvedli řeč jinam..

K autorovým dotazům: měl jste vážně buď štěstí na špatný kus (to se mi však nezdá), pravděpodobnější se jeví spíše onen pochybný "prověřený původ" ? Co to je??
Kamarád Vám to jen tvrdil, že je to tzv. zabavený leasing, nebo jste měl k di...
Tak Škodovku určitě nikomu nezávidím. Určitě není výkřikem poslední techniky, design ve stylu krabice od bot, maska jako hrábě. Když ráno ty TDI sousedi startují tak si připadám jak na Strojní a traktorové stanici, když to přišlápnou tak to čudí jak Trabant. Spolehlivostí se taky neumísťuje na předních místech.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 00:16, RE: Horolezec-29 - mám 1.8 20V - a jsem tuze spokojený (!)
anonym napísal:
A jako které značky? Dacia? GAZ? Lada? Škodovka byla vždycky výprodejem VW, a dodnes do škodovek dává motory, které se k tomu ne úplně hodí. Proč třeba Fabia I neměla nikdy 1.6 benzín, ale za jste tam mohl 2.0 ( k čemu???). Do nového Superbu II se zase nedodává nějaký šestiválcový diesel, který by si většina z těch, co chtějí nějakou lepší verzi asi vybrala. Ale zase tam máme 3.6 FSI, které bude žrát i trávu kolem cesty.
Fabia I kombi s motorem 2.0 benzín bylo ideální spojení. I když se to naložilo tak to jelo. Nechápu jak někdo může jezdit s kombíkem s motorem od sekačky HTP.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 09:11, RE: Horolezec-29 - mám 1.8 20V - a jsem tuze spokojený (!)
anonym napísal:
Fabia I kombi s motorem 2.0 benzín bylo ideální spojení. I když se to naložilo tak to jelo. Nechápu jak někdo může jezdit s kombíkem s motorem od sekačky HTP.
1.2 proč ne? osobně sem volil pro manželku silnější 1.4/74kW, která s fóbií jede celkem slušně. Chápu ale lidi, kteří to maj třeba jako druhý auto do rodiny na velkej nákup apod. ženský to na to ježdění po městě bohatě stačí....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 09:11, RE: Horolezec-29 - mám 1.8 20V - a jsem tuze spokojený (!)
anonym napísal:
Fabia I kombi s motorem 2.0 benzín bylo ideální spojení. I když se to naložilo tak to jelo. Nechápu jak někdo může jezdit s kombíkem s motorem od sekačky HTP.
1.2 proč ne? osobně sem volil pro manželku silnější 1.4/74kW, která s fóbií jede celkem slušně. Chápu ale lidi, kteří to maj třeba jako druhý auto do rodiny na velkej nákup apod. ženský to na to ježdění po městě bohatě stačí....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 09:11, RE: Horolezec-29 - mám 1.8 20V - a jsem tuze spokojený (!)
anonym napísal:
Fabia I kombi s motorem 2.0 benzín bylo ideální spojení. I když se to naložilo tak to jelo. Nechápu jak někdo může jezdit s kombíkem s motorem od sekačky HTP.
1.2 proč ne? osobně sem volil pro manželku silnější 1.4/74kW, která s fóbií jede celkem slušně. Chápu ale lidi, kteří to maj třeba jako druhý auto do rodiny na velkej nákup apod. ženský to na to ježdění po městě bohatě stačí....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 09:33, 1.8 T 20 V - Super
Ahojte, dle meho nazoru je oktavka s touhle motorizaci vyborne auto (a nejlepsi oktavka, co se v 01 delala - neni to kombi, neni f metle a f tdi a nezere 2 l) - jsou lepsi, jsou horsi auta. Ja mam za 4 roky najeto 102 tisic a krome pravidelnych vymen spotreby jsem resil pouze vahu vzduchu v cca 80 tis km - vycisteni cca asi 1000 kc, korektor laku a 4x vymenu zaslepky u ridice. Enormni zajem zlodeju je asi nejvetsi nevyhoda tohoto vozu.
Spotreba vyssi zhruba o 0,5 litru oproti 1.6ce 75 kw je vyvazena prijemnym zrychlenim, kroutakem a zvukem - jezdim za 8l. Za me max spokojenost a urcite bych ji doporucil. Moje dalsi auto bude s 1.8 T (uz ale TFSI nebo TSI) znovu - bud v oktavce nebo v A4. Preju hodne stastnych km vam i sobe....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 09:42, RE: 1.8 T 20 V - Super
anonym napísal:
Ahojte, dle meho nazoru je oktavka s touhle motorizaci vyborne auto (a nejlepsi oktavka, co se v 01 delala - neni to kombi, neni f metle a f tdi a nezere 2 l) - jsou lepsi, jsou horsi auta. Ja mam za 4 roky najeto 102 tisic a krome pravidelnych vymen spotreby jsem resil pouze vahu vzduchu v cca 80 tis km - vycisteni cca asi 1000 kc, korektor laku a 4x vymenu zaslepky u ridice. Enormni zajem zlodeju je asi nejvetsi nevyhoda tohoto vozu.
Spotreba vyssi zhruba o 0,5 litru oproti 1.6ce 75 kw je vyv...
to toho kroutaku, zrychleni asi moc nevyuzivate, kdyz jezdite za 8. 1,8T jsme neco najezdili a kdyz se vyuzival potencial motoru, kteremu nestacil potencial vozu bohuzel, tak to litalo spis kolem 12l :)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 09:51, RE: Spolehlivost, trvanlivost
anonym napísal:
Ano treba o tom, ze la luxus se plati a to je vse. Nepoprete ze A4 bude celkove vyvazenejsi a kvalitnejsi co se tyce materialu, ergonomie a v neposledni rade image znacky. Nekde si to automobilka zaplatit necha. Ale pokud A4 menim jen napravu - opotrebovani, tak to neni porucha a je na zvazeni kazdeho z nas, jestli + toho auta mu za to stoji. Pokud by ale v A4 po 80tkm odesla elektrika, zaseklo se okynko apod, tak to je spatna kvalita...snazil jsem se vysvetlit ten rozdil...Kdyz nissan vydrzi je...
image značky? to jako že jí zloděj ukradne za dvě minuty? děkuju, audinu nechci. abych platil dvojnásobnou hodinovku v servisu? abych tam byl dvakrát častěji? to je luxus? dest let starý nissan mě nenechal nikdy ve štychu, tak proč jít do audiny? kůži jsem měl, digiklimu taky, sedačky vyhřívané, v elektrice...za co bych u audi dostal A4 bez výbavy jsem měl o třídu vyššího nissana v plné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 11:24, RE: to už tady bylo
anonym napísal:
Auto z roku 1999, autor ji pouzival 4 roky a predtim jezdila 2,5 roku, takze recenze bude stara cca 2-3 roky.

A tradicni reakce k tematu - pokud si nekdo mysli, ze si clovek koupi nove auto na jezdeni 10 tisic nebo dokonce mene km rocne a po nekolika malo letech ho proda do bazaru (nebo si ho necha zabavit) a zaroven to auto je bez zavad a udaje na tachomtru odpovidaji skutecnosti, pak je takovyto kupujici znacne naivni. A kdyz od toho auta ceka bezporuchovost, tak je naivni dvojnasob.
Ano stále stejné, ale hlavně v tom, že si lidi myslí, že každý najíždí 50-70.000km ročně, ale upřímně já moc takových neznám. jezdím celkem dost a najíždím kolem 30 000km. Tím chci jen říct, že 2,5 roku staré auto může mít kolem 70 000km a to si myslím, že by mělo sloužit ještě sakra dobře a bez závad. Osobně jsem škodovku nikdy neměl a nebudu tady lhát o její kvalitě, ale od kolegů slýchám podobné informace, jako od pisatele. Nejsmutnější tady je, že ať má kdokoliv nějakou negativní informaci o škodovce, tak ho hned začne napadat spousta choromyslných jedinců, že to není možné, protože oni ji mají taky a nikdy se jim to nestalo. Já mám Toyotu a jsem spokojený, ale taky znám lidi, co jim například odešel motor, nebo převodovka, ale nebudu říkat, že to není možný. Asi nejsem hold takový zaslepenec, jako škodovkáři, nebo aspoň někteří
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 11:35, RE: Horolezec-29 - mám 1.8 20V - a jsem tuze spokojený (!)
anonym napísal:
Vy jste mi nerozumněl, bohužel: mluvil jsme o tom, jak se tu často haní zn. Škoda, která v posledních 15 let předběhla i ty vyhlášené jiné evropské značky.. A o tom to je.
Netahejte do toho ekologii. To je na jiné články.
S pozdravem Horolezec-29
Ano, pan Horolezec je fakt asi maloměšťák, nebo ještě nejel s moderním autem, co má moderní motor. 1,820V je podle něj dobrý motor a dobře táhne do kopce i když ostatní ztrácejí tak to mně vážně dostalo. Kdysi jsem měl Mitsubishi Carismu 1,8 GDI (přímý vstřik) 92KW a takovéhle škodovky jsem si dával v kopci vždycky, samozřejmě i TDI Teď po hezkých pár letech začala VW group produkovat FSI, ale japonci ho měli již dávno. To pan horolezec asi ani netuší, ten je zahleděný sám do sebe a do své Oktávie, což je asi pupek jeho světa.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 12:16, RE: to už tady bylo
anonym napísal:
Auto z roku 1999, autor ji pouzival 4 roky a predtim jezdila 2,5 roku, takze recenze bude stara cca 2-3 roky.

A tradicni reakce k tematu - pokud si nekdo mysli, ze si clovek koupi nove auto na jezdeni 10 tisic nebo dokonce mene km rocne a po nekolika malo letech ho proda do bazaru (nebo si ho necha zabavit) a zaroven to auto je bez zavad a udaje na tachomtru odpovidaji skutecnosti, pak je takovyto kupujici znacne naivni. A kdyz od toho auta ceka bezporuchovost, tak je naivni dvojnasob.
Přesně tak,zabavený leasing bych obešel velkým obloukem,mam známeho,ktrerý se živí jako vymahač pro takové spočnosti a to co říká o lidech,jaké dělají naschvály ,když musí auto vrátit,to byste nevěřili,nedají klíče,nebo zalomí v zámku,nebo to vraceji po nehodě v jaksi nedodělaném stavu,nebo nekompletní,...Například jednou ohledal auto,jako funkční vůz,pak jak kontaktoval uživatele se vozidlo náhle ztratilo a po pár dnech našlo jako nefunkční vrak (jiná kola-sjetá,hlučná převodovka už od pohledu z hodně jetého auta.motor tlačil olej,že když chvíli stál,tak byla pod nim kaluž,atd.)a tyhle auta pak dávájí do smluvních bazaru na prodej.(procházejí sice kontrolou,ale ta je samozřejmě zaujatá ve prospěch zadavatele jako v jistém největším bazaru)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 12:17, RE: to už tady bylo
anonym napísal:
Přesně tak,zabavený leasing bych obešel velkým obloukem,mam známeho,ktrerý se živí jako vymahač pro takové spočnosti a to co říká o lidech,jaké dělají naschvály ,když musí auto vrátit,to byste nevěřili,nedají klíče,nebo zalomí v zámku,nebo to vraceji po nehodě v jaksi nedodělaném stavu,nebo nekompletní,...Například jednou ohledal auto,jako funkční vůz,pak jak kontaktoval uživatele se vozidlo náhle ztratilo a po pár dnech našlo jako nefunkční vrak (jiná kola-sjetá,hlučná převodovka už od pohledu ...
mělo mít najeto 50tkm...,což vypadalo jako špatný vtip.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 12:36, RE: bez předmětu
anonym napísal:
musim dat za pravdu, stare mercedesy, saaby, volva a dalsi byli opravdu drzaky,predimenzovane motory, proste poctiva kovarska prace a ne zadny na rychlo odflinknuty slepeny smejd jak je to dnes u 80% novych vozidel. Mel jsem kdysi piano a doted lituju, ze jsem ho prodal, sice technika to byla zastarala ale kvalita a spolehlivost na takove urovni, ze dnesni auta pianu nesahaji ani po paty.
Staré mercedesy se nespotili?V zimě se jim moc nechtělo,žraly,hnily,měl jsem několik z velvyslanectví,najeto kolem 300-400(poctivé kilometry),taky jsem si myslel,že to jsou držáky,ale byly všechny více méně před smrti,ledaže někomu nevadí koroze,vůle úplně na všem,nedalo se to řídit,nebrzdilo(přibrzdovalo),hluk od kardánu,no hrůza,staré krámy prostě nebrat.Lidi co to koupí musí byt hodně nenároční a lehkomyslní.Tyhle motory jak se nastartují sice běží,ale nesmí být zima,nebo potkat kopec.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 12:46, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Staré mercedesy se nespotili?V zimě se jim moc nechtělo,žraly,hnily,měl jsem několik z velvyslanectví,najeto kolem 300-400(poctivé kilometry),taky jsem si myslel,že to jsou držáky,ale byly všechny více méně před smrti,ledaže někomu nevadí koroze,vůle úplně na všem,nedalo se to řídit,nebrzdilo(přibrzdovalo),hluk od kardánu,no hrůza,staré krámy prostě nebrat.Lidi co to koupí musí byt hodně nenároční a lehkomyslní.Tyhle motory jak se nastartují sice běží,ale nesmí být zima,nebo potkat kopec.
V letech 96-00 kupovaly octavky hlavně firmy,nebo živnostníci,kteří s tím nalítali ročně běžně 50tkm,po čtyřech letech prodali ,nějaké lépe postavené rodině,která to po třech letech taky prodá,pak to koupí nějaký mladoch na sezonu...a má to stejně pořád 120tkm(real tak 350tkm)lidi pak nadávají,že málo jeté a tolik závad.Kupuji auta v itálii,tam majískoro všechny diesely 350tkm z roku 99,a benzíny 280tkm, a vypadají díky prostředí ve kterém jezdí jak by u nás měli 70tkm.(horší tam jsou akorát auta v kůži).Ale japonce z roku 99 koupíte pod 1000euro,nikdo je nechce a tam žádna škodománie není...ani skopčáckámánie
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 13:13, RE: Spolehlivost, trvanlivost
anonym napísal:
image značky? to jako že jí zloděj ukradne za dvě minuty? děkuju, audinu nechci. abych platil dvojnásobnou hodinovku v servisu? abych tam byl dvakrát častěji? to je luxus? dest let starý nissan mě nenechal nikdy ve štychu, tak proč jít do audiny? kůži jsem měl, digiklimu taky, sedačky vyhřívané, v elektrice...za co bych u audi dostal A4 bez výbavy jsem měl o třídu vyššího nissana v plné.
Někdo si holt koupí ošklivého nissana a pak se utěšuje tím, že je relativně spolehlivý a někomu se zase naopak líbí propracovanost detailů a elegance karoserie u audiny.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 13.06.2008 13:21, RE: Spolehlivost, trvanlivost
anonym napísal:
Ano treba o tom, ze la luxus se plati a to je vse. Nepoprete ze A4 bude celkove vyvazenejsi a kvalitnejsi co se tyce materialu, ergonomie a v neposledni rade image znacky. Nekde si to automobilka zaplatit necha. Ale pokud A4 menim jen napravu - opotrebovani, tak to neni porucha a je na zvazeni kazdeho z nas, jestli + toho auta mu za to stoji. Pokud by ale v A4 po 80tkm odesla elektrika, zaseklo se okynko apod, tak to je spatna kvalita...snazil jsem se vysvetlit ten rozdil...Kdyz nissan vydrzi je...
Takový kecy jsou nejlepší. Image značky se musím smát. Značkový hadry, značková elektronika, značkový žrádlo. A jdou z vás pak značkový ho.na? Kde to žijem? Když něco se zdánlivým puncem kvality neodvádí svoji práci, tak je to normální šmejd a naprosto lhostejné, jestli je na kapotě 3-cípá hvězda, roztočená vrtule nebo 4 kruhy. A o to horší je, když si za to někdo dovolí říct dvojnásobek než je kvalitativně stejná konkuence.
reagovať
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.