Štvrtok 12.06.2008 11:41,
Spolehlivost, trvanlivost
Mam dojem, ze tu uzivatele pletou 2 veci dohromady. Je pravda, ze se dnes delaji auta na 150 000km, ale jen co se tyce opotrebovani dulezitych dilu. Tzn po teto dobe by mel kazdy majitel ocekavat vymenu rozvodu, drobne ale i vetsi opravy, ale provadene na zaklade opotrebovani a ne spatne vyroby nebo poruchy. Motor by mel vydrzet samozrejme vic, zalezi jak je pod nebo naddimenzovan do vozu, tzn ma s autem praci a je namahan. Neznamena to ale ze po 150k se vam auto rozpadne, jen se ocekava vymena urcitych casti vozu, ktere doslouzi. To je idealni stav. co vydrzi nad ma +, co vydrzi pod ma -. Podotykam, toto je teoreticka hladina, ze ktere se ale vychazi.
Co se tyce slepe vychvalujicich skodovkaru. Uvedomte si, ze mluvite nesmysly, zvlaste o ochcavce I generace. Toto auto nebylo a nikdy nebude spolehlive, je prumerne. Ve firme jsme zazil oct1 a ted zazivam oct II, rozdil je obrovsky. Nebyt te nehorazne nadsazene cene, oct druhe generace mohu jen doporucit. Ta jezdi a jezdi a poruchy jsou zadne, popr minimalni. Tohle plati ale az u oct II, oct I byla o nekolik trid horsi.
Absolutni nesmysl mi prijde srovnavat vozy typu mondeo se zastaralym nepovedenym dieslem a oct1. popr 2. Kazda znacka ma podareny a nepodareny motor. Proto se taky do mondea minule generace doporucuji bud benziny nebo az nove diesly tusim od roku 2003. ze ma mondeo komlikovane napravy a jejich vymena je nakladna se vi. Proc ale myslite, ze auto tak dobre sedi a ma jedno z nej jizdnich vlastnosti. Mazda 6tka taky nema zrovna jednoduchou napravu. Na jednu stranu lidi chteji co nejlepsi vlastnosti chovani vozu a na druhou stranu si neuvedomi, ze pevnou napravou toho asi tezko dosahnete!
Takze prestoze mame doma toyoty, hondy a fordy, kupodivu rikam, ze skodovka uz ma 1. dobre auto a to je octavia II. Oct 1 ani fabie to nejsou. Superb, jsem zvedavy na novou generaci jak si povede, neduhy te stare jsou znamy. ;)
reagovať