anonym napísal:
Přesně tak, ty podělaný litry zavazadlovýho prostoru jsou u Oktávky jen marketing a reklama. Kufr je možná hluboký, ale ne moc praktický. Kombíky Mondeo a O se vůbec nedají srovnat, po sklopení sedaček se v M vyspí pohodlně dva lidi, je tam místa 2 metry na délku, v O je to vyloučeno, šířka je také nesrovnatelná... Vozím vzadu v Mondeu 2 velké dětské sedačky Chicco a ještě se vleze tchýně, a i když vrazím sedačku dozadu, nikdo nemá problém s koleny, holt rozvor je základ (je to znát i na jízdníc...
Ještě poznámka ke svému příspěvku - když jsem uvažoval o autu, tak jsem měl potenciální kandidáty Avensis, Primeru a Mondeo. Zejména taky proto, že se míň kradou než škody nebo vw. Nakonec rozhodla jednoduchost motoru a vynikající podvozek - zvítězil Němec (někdo řekne sračka nebo socka), ale důvodem je to, že přesně vím, jak jezdí a jaké náklady na servis mají firemní focusy 1.6 (zkušenost od roku 2000) a jak se mi osvědčila obě zmiňovaná Mondea 1.8 a teď 1.816V. To první jsem kupoval za víc a novější v roce 2003, to druhý loni a vůbec mi nevadil nájezd 120 000 a stáří 5 let, protože to byly zaručený a servisovaný kilometry a autu vůbec nic nebylo a není kromě spotřebovaných dílů a (zcela v duchu fordu) zlobících zámků dveří a kufru. Ale na to kálí pes...