0
späť
 

diskuze k tématu: Auto do 50 tisíc pro studenta sportovce

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, česká vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.09.2008 10:24, RE: Úvaha
anonym napísal:
no 20tis neni moc.
ano, 20tis neni moc,ale mam ji pouze 3-ti mesic. Je v provozu skoro kazdy den a verim, ze jeste hodne dlouho bude.... Motor je stara koncepce, ktery potesi ovsem kultivovanosti a take spotrebou a posleze uz jen se vraci Vasi pece o nej a chovani k nemu. To je muj nazor, ale z vlastni zkusenosti take vim, ze felicie po 200tis km nebudou vypadat ani trochu jako ta Omega. Mam i zname, kteri vlastni take tento vuz a spis jim slouzi jako pracant na stavbe a nebo pri praci v dilne, ale vzdy je dovezla kam mela a to si myslim, ze za tu cenu je super...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.09.2008 10:29, RE: Úvaha
anonym napísal:
Ale co to povinný ručení.... a starý Opely nejsou taky žádnej zázrak, máš asi dobrej kus...
povinne ruceni stoji bez bonusu 1700 na ctvrt roku. a ke stari... jedine co by mohlo na prvnich rocnicich u Omegy zazlobit by mohl byt imobilizer, jinak si myslim, ze je jedno, jeslti je to 94 nebo 99. Elektrika se tam sice menila, ale tusim, ze v roce 96 nebo 97 pribyla vaha vzduchu a to je dalsi vec, ktera by se mohla porouchat. I kdyz jsem o tom jeste u Omegy neslysel, na rozdil od Octavek a vubec celeho konernu...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.09.2008 12:32, Nissan Primera
A co takhle Nissan Primera v 1,6? Kamos poridil sedana a narve do nej basu, sebe (meri 190cm) a dozadu dva dalsi lidi + jejich skripky a vezou se pres republiku na koncert.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.09.2008 17:23, Jirka007
No, feldu určitě ne. Ze všech tady zmíněných vozech zůstává jediná rozumná varianta -405. Opel bude žrát olej, budě hnít. A to vše ve velkém. Korea s této doby v žádným případě. 405 je naprosto supr kára, jen už trošku staře vypadá. Ale pořád je to kočár jako prase, kde jaká malá vochcáfka by jí mohla komfort cestovní závidět. Naprosto spolehlivý a nenáročný auto. Chce to jen vybrat dobrý kousek, a není problém.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.09.2008 18:25, RE: predni pohon do hor idealni ?
anonym napísal:
co třeba BMW a OPEL? hmm?
Který BMW a Opel má motor vzadu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.09.2008 19:15, RE: Úvaha
anonym napísal:
jak slysim nekoho radit felicii, tak si jen vzpomenu kdy jsem naposledy videl zdravou felicii. Nemluve o vybave a takovych vecech. Dynamice vozu, spotrebe apod... Mam nejake zkusenosti napr s Omegou 2.5TDs. Koupil jsem ji za 30tis, sice prvni rocnik, dal do ni cca 10tis za udrzbu, komplet naplne a filtry + diferak, kteremu hucelo lozisko. Ale od te doby jsem s ni najel 20tis km a nic se s ni nestalo. Jezdi na dalky pod 6l. Ve meste se dostanes treba na 8,5, ale luxus do 50tis napr. v podobe aut....
omega je super, akorát se s ní v zimě v horách posereš, na léto super, ale na zimu ee
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 06.09.2008 21:14, RE: Jirka007
anonym napísal:
No, feldu určitě ne. Ze všech tady zmíněných vozech zůstává jediná rozumná varianta -405. Opel bude žrát olej, budě hnít. A to vše ve velkém. Korea s této doby v žádným případě. 405 je naprosto supr kára, jen už trošku staře vypadá. Ale pořád je to kočár jako prase, kde jaká malá vochcáfka by jí mohla komfort cestovní závidět. Naprosto spolehlivý a nenáročný auto. Chce to jen vybrat dobrý kousek, a není problém.
405 byla supr kára, ale bohužel tak před 15 lety, dneska je to šrot. za ty prachy raději tu feldu, je to sice už taky krám, ale apoň opravy za pár korun, zdar
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.09.2008 07:48, RE: Jirka007
anonym napísal:
405 byla supr kára, ale bohužel tak před 15 lety, dneska je to šrot. za ty prachy raději tu feldu, je to sice už taky krám, ale apoň opravy za pár korun, zdar
Já si to nemyslím. Jednu takovou 405 z roku 94 vlastním. Vlastním i feldu 99. Na 405 máme najeto 316 tkm. Kupována v ČR, já jsem druhý majitel. Feldu jsme kupovali jako novou. Nyní ma najeto asi 60 tkm. Oba vozy jsou naprosto nesrovnatelné! Všichni mnohem raději jezdíme Peugeotem. Je to tichoučké, pohodlné, velmi komfortní svezení. Investice krom spotřebky do obou aut - 0,- kč. Jezdíme 2x-3x za sezonu někam k moři, letos např. bulharsko, na zpáteční cestě přes chorvatsko. 405 naprosto bez sebemnších problémů takové cesty zvládá, není problém 10 hodin frčet kolem 160-180 (tacho), se spotřebou kolem 9l (máme 1,8 ben.), při běžných cestovních rychlostech spotgřeba padá někam k 7l. Nemám absolutně pocit, že by toto auto bylo už nějak nebezpečné. 405 je beze stopy rzi, což se o feldě říci rozhodně nedá. Já s čistým svědomím 405 můžu jen a jen doporučit. Je to naprosto suprové auto, a nikdy na ně nedám dopustit. Myslím, že takové vozy už se nějaký pátek nedělají.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.09.2008 11:37, RE: Roman
anonym napísal:
Tak hele, ted prodavam Mondeo 1998, ktery je lepsi nez filcka (zkus se posadit) a budu rad kdyz za to dostanu 50 tisic.
Takze se bezte bodnout s Feliciema.
Ale fakt verim ze lidi proste radeji jezdi ve Felici protoze si namlouvaji jak ji pak levne opravi.. (zvlast ty zadni shnili dvere jsou zahubicku - zasveceni vi o cem mluvim)
Jestli to nebude tím, že i felicie ze stejného roku stojí teď už pod 40. Teda v bazaru jsou dražší, ale ne každej kupuje v bazaru. Ber to tak, že když najedeš cca 10 tis ročně tak je to kolem 20 tis za palivo. Kdo nemá na dražší auto tak toho zas tak moc nenajezdí páč by neměl za co. A výhody feldy: kolik tě stojí druhá sada kol? Na feldu je originál disk za 650 novej. Rozvody (řetěz - co mi chrastí po 170 tis) možná vyměním za 350 + práce. Vodní pumpa co mi teče stojí asi 600 + práce. Zadní dveře - když jsem to před více jak 2 roky kupoval tak jim nic moc nebylo. Teď trochu kvetou, ale já je měnit nebudu. Každé staré auto chce občas nějaký díl a kolik stojí na mondeo a kolik na feldu? Konfort je jiná, ale jak říkám, člověk toho tolik nenajede. A pokud ano nekoupí si 10 let starou plečku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.09.2008 13:02, RE: Ložná délka
anonym napísal:
Z jednoho páru lyží psí délky 180 bych nedělal žádné drama. Pokud pojede sám, vejdou se do všeho (snad kromě Smartu a Velorexu). S mírným prostrčením patek mezi přední sedadla i dozadu do všech aut nižší střední a spousty malých, když se sklopí aspoň jedna zadní sedačka.
Něco jiného je lyží více, tam už může být třeba mít vzadu dostatečnou ložnou délku.
V krátké Felicii jsem při obsazení jen řidičem a s vyndanými zadními sedadly také dokázal vézt 13 párů lyží, nejdelší 210. A v Octě kombi ve dvo...
Ano,jeden pár lyží se jistě vejde ledaskam. V dotazu to přímo zmíněno není a můžem o tom jen spekulovat,ale kdo by jezdil na hory sám? Dyť to by ani nebavilo.
A když tam jste-kolik vidíte lidí,že by přijížděli sami v autě? Mnohem častěji jsou vidět skupinky dvou až čtyř lidí.
Pravidelně lyžujícího studenta si představuju,že tam jezdí s partou kamarádů,takže pak bych opravdu hledal auto kam se rovně vejdou čtvery lyže dané délky a zůstanou čtyři místa na sezení. ( samozřejmě se můžu v tom počtu plést). Další možnost je dát lyže na střechu( pak to může být jakékoliv auto), což má ovšem své zřejmé nevýhody.
Věřím,že se do auta dá nacpat ledasco,ale jde taky o zachování jistého pohodlí a bezpečnosti ( 35 párů ( plus boty ?) v kombíku muselo být po střechu - co by se asi dělo kdyby se na silnici něco semlelo?)
Abych upřesnil o čem mluvím - třeba i taková nová C5 kombi ( považovaná za prostornou), má kvůli zvednutým zadním sedákům ložnou délku "jen" 164 cm.
Proto jsem napsal,že je lepší hledat auto kde se jen opěradla položí na sedáky ( a vznikne rovná podlaha - to měli kdysi starý passat,nevím jak je to u novějších ) a lze využít délku až k předním sedadlům a nebo lze zadní sedačky zcela a lehce vyjmout uplně ( nejlépe jednotlivě) a využít tak taky plnou délku až k předním sedadlům.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.09.2008 13:28, RE: Ložná délka
anonym napísal:
Ano,jeden pár lyží se jistě vejde ledaskam. V dotazu to přímo zmíněno není a můžem o tom jen spekulovat,ale kdo by jezdil na hory sám? Dyť to by ani nebavilo.
A když tam jste-kolik vidíte lidí,že by přijížděli sami v autě? Mnohem častěji jsou vidět skupinky dvou až čtyř lidí.
Pravidelně lyžujícího studenta si představuju,že tam jezdí s partou kamarádů,takže pak bych opravdu hledal auto kam se rovně vejdou čtvery lyže dané délky a zůstanou čtyři místa na sezení. ( samozřejmě se můžu v tom počtu p...
Jen ještě doplním ( rozdíly jsou dány právě odlišným způsobem sklápění zadních sedadel ) :
Ford Mondeo - 177 cm
Opel Vectra - 201 cm
Volvo V70 - 190 cm
VW Passat - 173 cm
Jedná se o maximální ložnou délku u verzí kombi posledních modelů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.09.2008 17:23, RE: Scooter
anonym napísal:
Zdravím,
chtěl bych taky přispět svou trochou znalostí automobilového trhu do mlýna. Osobně bych se při uvedených kritériích zaměřil na Ford Escort. 5dveřový hatchback, s motorem 1.6 16V. Velikostně jednak pro Tvou postavu naprosto v pohodě (já mám 190 a nebyl problém), velikostně pro náklad naprosto vynikající, kufr je v základní konfiguraci dosti objemný, navíc je možnost sklopení sedadel. Přístup do něj je díky koncepci hatchbach naprosto bezproblémový. Motor 1.6 je ideální. Nabízí lehce nadp...
souhlas, mam taky escorta v kombajnu, sice starsi rocnik, ale po vyvareni, takze kastle ok a podle me to byla dobra volba, spokojenost ve vsech smerech. jinak kolega sehnal 96 v plny palbe a krasnyho zachovalyho za 50kkc, takze mit podobny stistko a podle me neprohloupis
ladis
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 07.09.2008 18:42, RE: Ložná délka
anonym napísal:
Ano,jeden pár lyží se jistě vejde ledaskam. V dotazu to přímo zmíněno není a můžem o tom jen spekulovat,ale kdo by jezdil na hory sám? Dyť to by ani nebavilo.
A když tam jste-kolik vidíte lidí,že by přijížděli sami v autě? Mnohem častěji jsou vidět skupinky dvou až čtyř lidí.
Pravidelně lyžujícího studenta si představuju,že tam jezdí s partou kamarádů,takže pak bych opravdu hledal auto kam se rovně vejdou čtvery lyže dané délky a zůstanou čtyři místa na sezení. ( samozřejmě se můžu v tom počtu p...
Ano, v zásadě souhlasím. Počet osob a tím pádem i lyží včetně délky bude důležitý. A doststečně dlouhá ložná oplocha je vždycky výhodou. Jak vyplývá z mého příspěvku popisujícího extrémy o tom vím dost.
Těch 35 párů samozřejmě byl nepříjemný exces a celých asi 1300 kilometrů jsem z té hromady za hlavou (plus "věci", což neznamenalo jen boty, nýbrž opravdu vybavení včetně třeba velkého servisního kufru, ale taky notebooku, navíc se vezly nejaké hole) neměl dobrý pocit. Opakovat už bych to nechtěl.
Při vyndaných sedácích a sklopených opěrácích se disponibilní plocha prodlužuje. Mondeo 1. gen., Passaty B4 i B5 Variant pojmou rovně 190 cm, při sedačce spolujezdce nadoraz dopředu i víc (kolik přesně, z hlavy už nevím). Což třeba u toho Pašíka se sedákem jen sklopeným asi těch 15 cm rozdílu akorát udělá.
Fakt je, že kvůli občasným jízdám pár lidí s lyžemi je výhodnější obstarat (lze i půjčit) skibox na střechu, než tomu podřizovat délku a typ auta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 08:50, RE: Nissan Primera
anonym napísal:
A co takhle Nissan Primera v 1,6? Kamos poridil sedana a narve do nej basu, sebe (meri 190cm) a dozadu dva dalsi lidi + jejich skripky a vezou se pres republiku na koncert.
No, mam ted cerstve Primeru W10 1.6 (66 kW - nejslabsi motorizace) - kombi jak kr*va, jede slusne, v zatackach se nenaklani a jede pekne. Na dalnici tahne i po 130, i kdyz to zadny zavodnik neni a pak uz se to projevuje na spotrebe. Koupil jsem ji i s dopravou a pojistkou za 40K - je to rocnik 97 - ale vybava holobyt. Lepsi by byl asi 2.0 (ta uz ma vse v el. i klimu), ale ja hledal pracanta. Jedine co opravdu postradam je ta klima, pripadne ABS. Ale to mam asi opravdu to nej nej nejholou verzi - vsechny ostatni, co jsem videl to maji. No - bacha na predni napravu - krupou mi kinetaky a prahy take nejsou nejnovejsi.. jeste neco? Jo, sviti mi otevrene dvere - nejake vadne cidlo na levych zadnich dverich a asi tri zarovky na vymenu. Na 270k to neni tak zle. Jinak jen chvalim a chvalim. Uveze, odveze a neremca Jinak bych do hor doporucil klidne i nejakou 4x4 - Mitsu Lancer (uz by se dal sehnat snad do 50K) ci Subaru (Justy, Impreza, Legacy) - vyber bude mensi, ale vyjede vsude. Akorat kufr u Justy ... to je tak pro 2 lidi max, lyze na strechu, stejne tak u Imprezy (tam se sveze vic lidi) - nejuzitecnejsi asi bude Lego. Ale zase bude problem se sehnanim zachovaleho kousku.. :(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 12:12, RE: Úvaha
anonym napísal:
ano, 20tis neni moc,ale mam ji pouze 3-ti mesic. Je v provozu skoro kazdy den a verim, ze jeste hodne dlouho bude.... Motor je stara koncepce, ktery potesi ovsem kultivovanosti a take spotrebou a posleze uz jen se vraci Vasi pece o nej a chovani k nemu. To je muj nazor, ale z vlastni zkusenosti take vim, ze felicie po 200tis km nebudou vypadat ani trochu jako ta Omega. Mam i zname, kteri vlastni take tento vuz a spis jim slouzi jako pracant na stavbe a nebo pri praci v dilne, ale vzdy je dovezla...
Tak klobouk dolů před tebou. Koupit si takovouhle káru za 30tis., když máš takovej nájezd, to se hned tak nevidí. Vychazí to v průměru na zhruba 220km denně a za rok 80tis ! Hmm. To máš jako služební?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 15:31, RE: Za 50 NAPROSTO V POHODE.
anonym napísal:
Zrovna minuly tyden jsem dostal sluzebni auto a s udesem jsem zjistil kolik mi daji v bazaru za moje mondeo.
Nerikam ze nemuzes narazit na plecku, ale ja to svoje napriklad ted nemuzu prodat za 50 tisic (asi budu muset slevnit :( - a to jsem prvni majitel, ma to funkni klimu, loni rozvody, mam faktury atd.
No jo, ale kdyz lidi se koukaji na to jakej mas lak, to je pak tezky. Kdyz budes vybirat podle dokumentace k vozidlu (faktury od servisu) tak podle mne najdes kousek bez dalsich investic a d...
Ano, ano, mám to stejné s Vectrou A, za kterou bych ani pade nedostal a je v dobrém stavu. Jenže na druhou stranu si myslím, že takových aut, kde se majitel opravdu stará, je málo a když už, tak se jich nezbavuje, jako třeba já. Pak ovšem jsou na prodej ta ostatní auta, která těm dobrým sráží cenu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 17:17, RE: Roman
Muroň napísal:
To je docela extrémní případ, ale ten známej si naběhl sám. Jedna známá si loni také kupovala ojetinu - požadavky: do 10 let stáří, kombi a made in CZ. Kdo zůstal ve výběrovém řízení?
No, byla to 1,6 GLX, vypadala dobře, asi za 70k., na doporučení známého. Během prvních pár měsíců měnila ramena (těžký motor) a GO motoru (nedělaly se nikdy rozvody, ohnuly se ventily). S těmito opravami jí to vylítlo na cenu, za kterou by mohla mít naprosto vyvoněnýho Escorta Ghia Tournier s rodokmenem, krásného ...
Tak to by mně zajmalo od kdy se do feliny montoval dobrý naftový motor, protože vždycky když sem o naftové felině slyšel já, tak to byly pěkné horory (vysoká spotřeba, malý výkon, hlučný, spousta poruch, drahé díly + to auto opravdu tak těžký motor neunese).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 08.09.2008 19:53, RE: Na to sa zabijes !
anonym napísal:
50tis ? Rakva !!!
reagovať
  1 ... 5 6 7


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.