0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1,4 MPI - jaký je stav po sto tisících km.?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 08:36, RE: recenze
anonym napísal:
VYJADROVANI? NEBO LASKA K BENZINU? JA SI NEVSIML ZE JSEM TADY NA NEJAKE BUZERANTSKE DISKUSI, KDE SE KAZDY PREDHANI V PRAVOPISE, ALE NA STRANKACH O AUTECH. OPAKUJI JEN BRZDETE MOTOREM A NAFTOU 1,4, ASPON BUDE CO SPRAVOVAT TY VYJADROVANI, UZ TE VIDIM JAK ZACNES VYJADROVAT U PLACENI OPRAVY DD KOKOKOOKKKOOOLIIK? TTTAAAKKK MMMMOC? PICO
No, tak myslím že teď už o Vaši inteligenci definitivně nikdo pochybovat nebude, gratuluji k hodnotnému příspěvku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 10:04, RE: recenze
anonym napísal:
U manželčiny služební 1.2 HTP také někdy podřazování trochu hapruje. Má najeto asi 30.000, ze čtyřky na trojku a trojky na dvojku to jde občas až na druhý pokus. Není to sice zase tak moc často, ale i tak bych to s tímto nájezdem u zázraku se zelenou zastřelenou slepicí na kapotě nečekal. Minimálně to nedělá ani jedničková oktávka TDI s 240.000 km... Jinak spotřeba v létě pod 6 litrů, začíná ale už vrzat přední náprava... Jinak O.K., samozřejmě s přihlédnutím k "vlastnostem" motoru.
znak Škoda=zastřelená zelená slepice!!To mně nenapadlo že je to pravda....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 10:18, podřazování
Může mi někdo popsat běžnou jízdní situaci,kdy můžu potřebovat podřadit u motoru 1,4TDI z trojky při 2500 ot na dvojku ?
A kdo to auto znáte nebo máte - jaký to odpovídá rychlosti a na kolik otáček to při tý dvojce potom vyskočí?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 11:19, RE: Nesedí otáčky
Kolodмj napísal:
Nevěřím, že při 130 km/h je na takto slabém motoru jen 3500 otáček. To by ten motor tu dálnici neutáhl. 100koňová 1.6 v O1 má při 130 km/h 4000 otáček, moje dvoulitrové Mondeo 3700 otáček. Co z toho odvozuju? Pěkně kecá tachometr, při 130 km/h tacho to jede skutečných 110 km/h a při té vaší úsporné jízdě 115 km/h jedete tak 100 čistých. Proto taky vychází taková optimistická spotřeba, protože při skutečných 130 km/h by vám to žralo tak 8-9 litrů. Doporučuju si domluvit někoho s GPS a ověřit skut...
Jo souhlas, mám Volvo S 40 1,8 i a taky to při 130 km/h (reálných podle GPS) točí cca 3.500 otáček.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 12:15, RE: Ondra
anonym napísal:
no dobře. Už jsem to jednou udělal, a udělal jsem chybu, protože se do mě obul kde jaký blb, ať táhnu do jiné diskuze.

takže: Volvo XC90 D5
Tak to je teda hodně dobrý auto, který uznávám. To se nedivím že Ti Fabie připadne tvrdá .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 13:55, RE: Ondra
anonym napísal:
Tak to je teda hodně dobrý auto, který uznávám. To se nedivím že Ti Fabie připadne tvrdá .
Nechtěl sem machřit, je to jézéďáckej služebák. Osobně bych si ho asi nekoupil. Ale takové S60 s tímto motorem D5, dotoho bych asi šel. Kdybych měl krupicu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 14:18, RE: podřazování
anonym napísal:
Může mi někdo popsat běžnou jízdní situaci,kdy můžu potřebovat podřadit u motoru 1,4TDI z trojky při 2500 ot na dvojku ?
A kdo to auto znáte nebo máte - jaký to odpovídá rychlosti a na kolik otáček to při tý dvojce potom vyskočí?
přijíždíte ke křižovatce na 3 rchlostní stupeň, brzdíte motorem, otáčky 2.500, zpomalujete, protože hodláte odbočit, vymáčknete spojku, otáčky motoru okamžitě sletí na 1000, mezitím brzdíte brzdami, odbočujete, zařadíte 2 a pomalu pouštíte spojku, otáčky jsou v tu chvíli něco kolem 2.000! Zřejmě jsem vše špatně popsal, neboť mi toto přijde jako naprosto standardní věc kterou uděláte při jízdě po městě nesčetněkrát.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 15:35, RE: recenze
anonym napísal:
CIM MENSI OBSAH, TIM BY SE MELO MENE NEBO SPISE VUBEC NEMELO BRZDIT MOTOREM. NEBO BRZD. DESTICKY JSOU TAK DRAHE? TO ZASE LOPATY VIDELI OD AUTOBUSAKU A POTOM OSLNUJI TY SVOJE KRAVY S JEZDECKYM UMENIM.
Za prve, vypni si CAPS LOCK, aby nebylo uz z formy prispevku poznat kdo je tady lopata.
Za druhe, kdyz jedu v kolone aut, tak by jen idiot porad vyrazoval jen proto ze auto prede mnou zpomali a zase zrychli, zvlast kdyz nevim jestli jeste bude zpomalovat dal nebo ne - lopata v tom pripade misto sundani nohy z plynu okamzite vyradi a dupne na brzdu aby opet po 1sekunde opet zaradil zpatky. Kvuli takovym pitomcum pak "pumpuje" cela dalnice misto aby jela kolona plynule.
Za treti, az pojedes z nejakeho poradneho kopce s prevysenim (nejlepe Alpy), s poradnym klesanim, plne nalozeny, tak dole pod kopcem pozdravuj vlastni brzdy, budou to mit uz mozna za sebou.
Za ctvrte, existuji zeme, kde se s vyrazenym kvaltem jezdit jezdit nesmi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 15:44, RE: Nesedí otáčky
anonym napísal:
Všem diskutrujícím sděluji že s Fabií 1,2 HTP ročně 30 tisíc deně do práce 40km,ale i dálnice -dovolená u náís ,ale i Rakousku,Německu.Jezdím docela sportovně,tzn.po dálnici 140,150km/hod a spotřeba dle počítače je 5,4 litru ,samozřejmě ,že v létě maximálně využívám klimatizaci!Kdo nevěří,je to jeho problém!!!
Ověřit nejprve přesnost tachometru, dále přesnost palubního počítače a pak teprve někam psát tyto bludy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 17:23, RE: recenze
anonym napísal:
VYJADROVANI? NEBO LASKA K BENZINU? JA SI NEVSIML ZE JSEM TADY NA NEJAKE BUZERANTSKE DISKUSI, KDE SE KAZDY PREDHANI V PRAVOPISE, ALE NA STRANKACH O AUTECH. OPAKUJI JEN BRZDETE MOTOREM A NAFTOU 1,4, ASPON BUDE CO SPRAVOVAT TY VYJADROVANI, UZ TE VIDIM JAK ZACNES VYJADROVAT U PLACENI OPRAVY DD KOKOKOOKKKOOOLIIK? TTTAAAKKK MMMMOC? PICO
jj...rodice byli sourozenci, ze?:))))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 18:49, RE: Nesedí otáčky
anonym napísal:
Všem diskutrujícím sděluji že s Fabií 1,2 HTP ročně 30 tisíc deně do práce 40km,ale i dálnice -dovolená u náís ,ale i Rakousku,Německu.Jezdím docela sportovně,tzn.po dálnici 140,150km/hod a spotřeba dle počítače je 5,4 litru ,samozřejmě ,že v létě maximálně využívám klimatizaci!Kdo nevěří,je to jeho problém!!!
Nazívat sportovní jízdou 140 až 150 km/h na tachometru ve fábii( skutečnost tak 125 až 135 km/h) je směšné. Mluvim z vlastní zkušenosti, měl jsem Fábii 1,9 SDI, teď mám 1,9TDI PD a obě proměřovali stejně(v obou jsem měl GPSku). Já jezdim po dálnicích tachometrových 170 a na GPS je zhruba 155 a čim člověk jede rychleji, tim se rozdíl zvětšuje. Maximum jsem měl 220 tacho a na GPS 199.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 18:53, RE: podřazování
figo napísal:
přijíždíte ke křižovatce na 3 rchlostní stupeň, brzdíte motorem, otáčky 2.500, zpomalujete, protože hodláte odbočit, vymáčknete spojku, otáčky motoru okamžitě sletí na 1000, mezitím brzdíte brzdami, odbočujete, zařadíte 2 a pomalu pouštíte spojku, otáčky jsou v tu chvíli něco kolem 2.000! Zřejmě jsem vše špatně popsal, neboť mi toto přijde jako naprosto standardní věc kterou uděláte při jízdě po městě nesčetněkrát.
figo si očividně odporuje, jednou řiká že tim podřazováním brzdí motorem, pak zase že vyšlápne spojku a brzdí brzdama, tak se v tom pak vyznejte...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 12.09.2008 23:30, RE: Ondra
anonym napísal:
Nechtěl sem machřit, je to jézéďáckej služebák. Osobně bych si ho asi nekoupil. Ale takové S60 s tímto motorem D5, dotoho bych asi šel. Kdybych měl krupicu.
S 60 D5, vynikající vůz.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.09.2008 07:39, asi klikař
Zdravím. Mám firemní F 1.4, ale 50kW z r. 2001 a má nalítáno 200t. km. A jestli během roku neměnili technologii sedaček (o čem dosti pochybuji), tak nechápu, jak můžete ty hrozný nepohodlný dřevěný lavice, co teď do škodovek cpou, uvádět v kladech. ZLATEJ FAVORIT !! Kamkoli dojedu, lezu ven jak zmlácenej a musím se 5 minut rovnat, než jsem schopen pohybu. Motor přestal tahat v 30t. a ani přehrání firmware nepomohlo, průměrná spotřeba 8-9 litrů. Měl jsem Fáčko 8 let a moje pozadí jen vzpomíná na jeho sedačky. Jestli za ty šílený prachy neudělaj víc muziky, tak už nikdy škodovku.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 13.09.2008 14:44, RE: recenze
anonym napísal:
CIM MENSI OBSAH, TIM BY SE MELO MENE NEBO SPISE VUBEC NEMELO BRZDIT MOTOREM. NEBO BRZD. DESTICKY JSOU TAK DRAHE? TO ZASE LOPATY VIDELI OD AUTOBUSAKU A POTOM OSLNUJI TY SVOJE KRAVY S JEZDECKYM UMENIM.
Přestaň tady psát kraviny! Objem motoru jej nepředurčuje k tomu, jestli se s ním brzdit může či nikoliv. Motoru to neškodí, a čím větší kompresní poměr má, tím líp i "brzdí" To, že toho využívaj autobusáci je dáno nutností, protože se konstrukčne se do cesty spalin ve výfuku staví překážka (výfukové hradítko) a tím se účinnost brždění motorem ještě zvyšuje (motor pracuje jako kompresor) .
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 14.09.2008 13:43, RE: podřazování
anonym napísal:
figo si očividně odporuje, jednou řiká že tim podřazováním brzdí motorem, pak zase že vyšlápne spojku a brzdí brzdama, tak se v tom pak vyznejte...
Uz jen ten nick prozrazuje vse o majiteli. Proste hlupacek ve 120-ce s kridlem za ktere by se nemusel stydet ani concord.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 15.09.2008 10:04, Sedáky u koncernu wv
jsou vždy katastrofální a taky nechápu jak je někdo vychvaluje,možná jsou češi většinou masochisti.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 15.09.2008 10:18, RE: recenze a brzdy
anonym napísal:
CIM MENSI OBSAH, TIM BY SE MELO MENE NEBO SPISE VUBEC NEMELO BRZDIT MOTOREM. NEBO BRZD. DESTICKY JSOU TAK DRAHE? TO ZASE LOPATY VIDELI OD AUTOBUSAKU A POTOM OSLNUJI TY SVOJE KRAVY S JEZDECKYM UMENIM.
No ty jsi ale sjezdař. Nevím jestlim jsi z polabské nížiny,kde se nebrzdí motorem,ale stát na brzdě při sjezdu, třeba Boží Dar - Jáchymov 5x v týdnu,tak si akorád uvaříš kapalinu a nezastavíš ani na rovině.A to nepočítám kotouče a desky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 15.09.2008 10:23, RE: recenze
anonym napísal:
Pokud si nepamatuju s přesností na 500 otáček, kdy řadím, tak raději o tom ani nebudu psát a nebudu se ztrapňovat! A jinak, vážený pane, podřazování, o kterém tady píšete, mi pasuje spíš k soutěžnímu vozu, než k běžnému ježdění po cestě, notabene ještě u nafty! Já osobně ŘADÍM z trojky na dvojku, ale nepodřazuji! Tím opravdu dáváte takovému motoru pěkný záhul. Pokud je to problém, jak píšete, u pěti vozů z osmi, tak to vidím tak, že 5 řidičů u Vás jsou motorističtí ichtyli! Jerryvsc
Když řadíš z trojky na dvojky tak "nepodřazuješ",ale řadíš o nižší stupeň dolů a tomu se řílá podřazení ichtyle.Tady se opravdu sejde partička znalců a odborníků.Taky si nepamatuji při jakých otáčkách řadím a je mi to fuk,jedu podle sluchu jako Smetana a podle pocitu jako Lauda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 15.09.2008 11:35, RE: Ondra
anonym napísal:
no dobře. Už jsem to jednou udělal, a udělal jsem chybu, protože se do mě obul kde jaký blb, ať táhnu do jiné diskuze.

takže: Volvo XC90 D5
Táhni do jiné diskuse. Blb
reagovať
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.