0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.4 16V 55 kW - co ukázalo 170 tis. km?

kategórie zaradenia témy: česká vozidla
SupermanXXX
počet príspevkov12
dátum registrácie10.12.2008
Streda 14.05.2014 10:39, fobie
měl jsem kdysi stejnou fábii jako služebáka a najezdil jsem s ní dost km. dokonce i po německých dálnicích. k motoru jako takovému výtku snad ani nemám, tuhost karoserie mi přišla taky v pořádku, dokonce jsem viděl několik nehod ze kterých vylezla fabie bez porušení jakoby snad ani neměla deformační zóny co je ale největší průšvih jsou právě jízní vlastnosti na suché silnici dejme tomu ale jakmile prší nedejbože padá sníh, jel bych raději na kole. vím že bych to neměl srouvnávat s vyšší třídou a posledních pár let jezdím s quattrem ale přijdou mi jízdní vlastnosti fábie na mokru vyloženě nebezpečné. vím že důchodce nepotřebuje jet zatáčku bokem ale nechtěl bych aby moje žena s dítětem seděla v takové mrtvičce až bude na dálnici za mokra dělat uhybný manévru před důchodcem který v šedesáti bez blinkru vjel do levého pruhu. nežli novou fobii to si raději koupím ojeté opravdové auto.,,
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Streda 14.05.2014 10:51, RE: reakce
Zvirak napísal:
lunaris napísal:
Pánové, píšete sice hezky, ale snaha marná. Fabia v té době celkově jasně převyšovala konkurenci jako byla fiesta, corsa, punto, 206, clio atd. Ta auta možná měla vždycky jednu silnou stránku, např. fiesta měla výborné jízdní vlastnosti, francouzi nerezli, ale celkově je fabia jasně lepší a dotaženější auto. Není nic, v čem by byla podprůměrná, pokud tedy odhlédneme od populární kritiky poddimenzovanosti přední nápravy. Taky by mě zajímalo, které malé auto mělo tehdy lepší dílenské zpracování. Japonci určitě ne, corsa ani fiesta taky ne a už vůbec ne francouzi nebo punto. Že si fabii kupovali hlavně typičtí češi, kteří se bojí najet prudčeji do mírné zatáčky, za to auto nemůže. Já bych si škodovku nebo vw taky nekoupil, protože jsou předražené, ale nic to nemění na kvalitách první fabie. Velký rozdíl je pak oproti druhé generaci, která je výrazně ošizená a ani jízdně to není žádný zázrak.
Všechny tyhle malý, tebou zmíněný auta jsou ROZPOČTOVKY. V čem je drtivě a hravě Fabia převálcovovala je CENA a nejchudší výbava. V ničem jiném tak výrazně nevyniká. Fabia je takový hrdina průměrnosti. Nemyslím to nijak negativně, ale je to tak.


se slzou (od smíchu) v oku vzpomínám jak jsem poprvé v NH Caru viděl zářivě bílou Fabii Junior 1.0 na překrásných 14tipalcových plechových kolech bez poklic se šíří pneu 155 (ano, Škoda 100), s motorem 1.0 a odmontovanými dvířky schránky před spolujezdcem, s nelakovanými nárazníky, zrcátky a klikami...evokovalo to outdoorové provedení dnešních scoutů za neodolatelných 199.900,-. tehdy jsem pochopil co to znamená výraz ´´bez výbavy´´ silně pochybuji že nějaká jiná automobilka v Evropě po roce 2000 něco podobného někdy vypustila. no, asi i mimo Evropu, a asi i dříve...
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Streda 14.05.2014 11:07, Junior
Junior byl na 13palcových kolech, máte tam chybu. Vtipné to možná bylo, ale ono se jich taky prodalo pět a půl. A v pravdě to pořád bylo auto, které jezdilo. V té době jste nic levnějšího nového nepořídil.

Ad výše, fobie se tedy ze zatáčky bokem rozhodně nehrne. A to ani na mokru. Asi jste s tím jezdil na gumách značky Jang ce ťang. A nehrne se nikam ani v kombíku. Vím to, jezdím s tím. A někdy dost ostře. A věřte, že byste mi v žádném z jejích konkurentů neujel, a to i přesto, že v ní mám supertěžký 1,9 TDi motor.
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Streda 14.05.2014 11:18, RE: Junior
brin napísal:
Junior byl na 13palcových kolech, máte tam chybu. Vtipné to možná bylo, ale ono se jich taky prodalo pět a půl. A v pravdě to pořád bylo auto, které jezdilo. V té době jste nic levnějšího nového nepořídil.Ad výše, fobie se tedy ze zatáčky bokem rozhodně nehrne. A to ani na mokru. Asi jste s tím jezdil na gumách značky Jang ce ťang. A nehrne se nikam ani v kombíku. Vím to, jezdím s tím. A někdy dost ostře. A věřte, že byste mi v žádném z jejích konkurentů neujel, a to i přesto, že v ní mám supertěžký 1,9 TDi motor.


Tak týhle hozený rukavici neodolám. Punto se v r.93 - 99 !! prodávalo s motorem 1,3GT 96kW (benzin s turbem), který by vás nechal v prachu za sebou!!! (cenově stejné/levnější jako 1.9 TDi).
Navíc bych řekl, že i slabším benzínům byste v puntu moc neujel 1.2 16V 63kW / 1.6 66kW.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Streda 14.05.2014 11:29, RE: Junior
brin napísal:
Junior byl na 13palcových kolech, máte tam chybu. Vtipné to možná bylo, ale ono se jich taky prodalo pět a půl. A v pravdě to pořád bylo auto, které jezdilo. V té době jste nic levnějšího nového nepořídil.Ad výše, fobie se tedy ze zatáčky bokem rozhodně nehrne. A to ani na mokru. Asi jste s tím jezdil na gumách značky Jang ce ťang. A nehrne se nikam ani v kombíku. Vím to, jezdím s tím. A někdy dost ostře. A věřte, že byste mi v žádném z jejích konkurentů neujel, a to i přesto, že v ní mám supertěžký 1,9 TDi motor.

pravda, byl, 14ky byly zdarma pokud se našel někdo kdo dal 12.5k za posilovač . a budu se hádat, dalo se pořídit. co takový Logan, Thalia...? daleko raději to v základu než Fabii junior. a s tím jestli vás něco předjede bych se hádal, ono tedy najít něco podobného ve srovnatelném autě moc nejde, ale když už vrcholné motorizace tak 2.0 16V ve 206ce vás dá s přehledem.

reagovať
lunaris
počet príspevkov21
dátum registrácie21.10.2013
Streda 14.05.2014 11:48, RE: reakce
Zvirak napísal:
Všechny tyhle malý, tebou zmíněný auta jsou ROZPOČTOVKY. V čem je drtivě a hravě Fabia převálcovovala je CENA a nejchudší výbava. V ničem jiném tak výrazně nevyniká. Fabia je takový hrdina průměrnosti. Nemyslím to nijak negativně, ale je to tak.
Ve své třídě byla ve své době jasně nadprůměrná. Zkrátka s vámi nesouhlasím. Musíme porovnávat s malými auty. Výbavu mohla mít obrovskou, stačí se podívat na verze rs. Podobné prvky výbavy nenabízí ani současná fabia. Navíc měla i odolné motory, obě 1.4 benzíny a obě 1.9 chrochty odolné motory. Samozřejmě pod chrochtou přední náprava trpěla ještě víc, ale to bývá u všech aut, potýkal se s tím i passat (v té době ještě dobré auto).

reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Streda 14.05.2014 12:03, RE: reakce
lunaris napísal:
Musíme porovnávat s malými auty. Výbavu mohla mít obrovskou, stačí se podívat na verze rs. Podobné prvky výbavy nenabízí ani současná fabia. Navíc měla i odolné motory, obě 1.4 benzíny a obě 1.9 chrochty odolné motory.


O spolehlivosti nikde řeč nebyla, tam se s vámi nepřu.
Výbavu mohla mít obrovskou, ale za tu cenu byste koupil 3 podobná auta !! nebo auto minimálně o třídu výš.
Vždyť u fabie byl za příplatek volant, kola, přihrádky a další věci, které se u ostatních aut ani nepočítají do výbavy, protože jsou samozřejmostí, o samotné výbavě potom nemluvě

Když jste tedy vzal základní model fabie, přidal k ní alespoň nějakou minimální výbavu, aby se mohla porovnat s konkurencí, byla cena přemrštěná. To je prostě neoddiskutovatelný fakt. O tom je tady celou dobu řeč.
reagovať
rojack
počet príspevkov145
dátum registrácie06.01.2009
Streda 14.05.2014 12:45, RE: Junior
brin napísal:
Junior byl na 13palcových kolech, máte tam chybu. Vtipné to možná bylo, ale ono se jich taky prodalo pět a půl. A v pravdě to pořád bylo auto, které jezdilo. V té době jste nic levnějšího nového nepořídil.Ad výše, fobie se tedy ze zatáčky bokem rozhodně nehrne. A to ani na mokru. Asi jste s tím jezdil na gumách značky Jang ce ťang. A nehrne se nikam ani v kombíku. Vím to, jezdím s tím. A někdy dost ostře. A věřte, že byste mi v žádném z jejích konkurentů neujel, a to i přesto, že v ní mám supertěžký 1,9 TDi motor.


Ti, co píšou "mně byste neujel" bývají většinou řidiči, kteří pod zadkem neměli nikdy nic jiného, než svoji rachotinu, kterou mají bezmezně, až nekriticky, rádi.
reagovať
SupermanXXX
počet príspevkov12
dátum registrácie10.12.2008
Streda 14.05.2014 12:47, RE: proc LPG
Frankiee napísal:
Nejak mi uchazi smysluplnost LPG do motoru 1,4. Sam bych LPG nedal do niceho mensiho nez je dvoulitr, ale stejne mi spis LPG dava smysl tak od trilitru vyse


to je takové ošemetné, mám firmu s přestavbou na a sám jezdím s 1.8čkou se 150 kilowaty a teď jsme předělávali 6ti válec se 155kw a ta 1.8 jede podstatně lépe. takže o objemu to tak úplně není
reagovať
SupermanXXX
počet príspevkov12
dátum registrácie10.12.2008
Streda 14.05.2014 12:59, RE: Junior
brin napísal:
Junior byl na 13palcových kolech, máte tam chybu. Vtipné to možná bylo, ale ono se jich taky prodalo pět a půl. A v pravdě to pořád bylo auto, které jezdilo. V té době jste nic levnějšího nového nepořídil.Ad výše, fobie se tedy ze zatáčky bokem rozhodně nehrne. A to ani na mokru. Asi jste s tím jezdil na gumách značky Jang ce ťang. A nehrne se nikam ani v kombíku. Vím to, jezdím s tím. A někdy dost ostře. A věřte, že byste mi v žádném z jejích konkurentů neujel, a to i přesto, že v ní mám supertěžký 1,9 TDi motor.


Je pravda že 1.9 s tím cvičila slušně na podvozku to bohužel nic nemění opravdu nejsem schopen to srovnat s konkurencí ve stejné kategorii ale řeknu vám jedno. svezte se s něčím co má v předu "person" v zadu nezávislou nápravu a do fábky už nesednete. Vaše tvrzení opravdu nasvědčuje tomu že jste v ničem jiném neseděl nebo nejezdíte svižným tempem. Obojí je pro běžný život v pořádku na napsání recenze se to bohužel moc nehodí. co se pneu týče, měl jsem z výroby pokud si dobře pamatuji Barum a nemyslím si že by na světě existovala pneu která by razantně zlepšila podvozek fábie...
reagovať
BMW528i
počet príspevkov372
dátum registrácie07.01.2013
Streda 14.05.2014 13:11, RE: Junior
Zvirak napísal:
brin napísal:
Junior byl na 13palcových kolech, máte tam chybu. Vtipné to možná bylo, ale ono se jich taky prodalo pět a půl. A v pravdě to pořád bylo auto, které jezdilo. V té době jste nic levnějšího nového nepořídil.Ad výše, fobie se tedy ze zatáčky bokem rozhodně nehrne. A to ani na mokru. Asi jste s tím jezdil na gumách značky Jang ce ťang. A nehrne se nikam ani v kombíku. Vím to, jezdím s tím. A někdy dost ostře. A věřte, že byste mi v žádném z jejích konkurentů neujel, a to i přesto, že v ní mám supertěžký 1,9 TDi motor.

Tak týhle hozený rukavici neodolám. Punto se v r.93 - 99 !! prodávalo s motorem 1,3GT 96kW (benzin s turbem), který by vás nechal v prachu za sebou!!! (cenově stejné/levnější jako 1.9 TDi).Navíc bych řekl, že i slabším benzínům byste v puntu moc neujel 1.2 16V 63kW / 1.6 66kW.


Plně souhlasím jezdil jsem chvíli puntem 1,4GT auto ještě bylo čipnuté a mělo cca 120kw, bylo to neuvěřitelné, co auto dělalo, z běžných aut, nebylo nic co by mu stačilo. dokonce ani moje e39 528i které mělo 142kw, ale bylo o půlku těžší. punto hrabalo při prudkém přidání ještě na 3. rychlostní stupenň cca ve 100km/h, jízdní vlastnosti nebyly vůbec špatné na tak malé auto. výbava super - 4xairbag, klima, el okna, centrál na DO, servo, výškově nastavitelné sportovní sedačky, el zrcátka atd. Ještě mě napadá punto 2 1,9jtd, které díky kroutáku aprůběhu motoru jtd a nízké váze jede jak splašené.
Jinak bylo živější i než fabia II rs s 1,4tsi
Fabia vyniká ve třídě punt fiest atd. hlavně prostorem, a ono bodeť by ne, když je velká skoro jako focus nebo stilo. je mezi těmito třídami. potom mezi menšími a levnějšími auty je plně konkurence schopná, možná v něčem i vyniká, ale je nejdražší a nejmín vybavená. kvalita a zpracování je diskutabilní.
Maslím, že Fabia je celkem solidní auto na courání po městě a okolí, za přemrštěné ceny.
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Streda 14.05.2014 13:35, RE: Junior
BMW528i napísal:
Zvirak napísal:
brin napísal:
Junior byl na 13palcových kolech, máte tam chybu. Vtipné to možná bylo, ale ono se jich taky prodalo pět a půl. A v pravdě to pořád bylo auto, které jezdilo. V té době jste nic levnějšího nového nepořídil.Ad výše, fobie se tedy ze zatáčky bokem rozhodně nehrne. A to ani na mokru. Asi jste s tím jezdil na gumách značky Jang ce ťang. A nehrne se nikam ani v kombíku. Vím to, jezdím s tím. A někdy dost ostře. A věřte, že byste mi v žádném z jejích konkurentů neujel, a to i přesto, že v ní mám supertěžký 1,9 TDi motor.
Tak týhle hozený rukavici neodolám. Punto se v r.93 - 99 !! prodávalo s motorem 1,3GT 96kW (benzin s turbem), který by vás nechal v prachu za sebou!!! (cenově stejné/levnější jako 1.9 TDi).Navíc bych řekl, že i slabším benzínům byste v puntu moc neujel 1.2 16V 63kW / 1.6 66kW.
Plně souhlasím jezdil jsem chvíli puntem 1,4GT auto ještě bylo čipnuté a mělo cca 120kw, bylo to neuvěřitelné, co auto dělalo, z běžných aut, nebylo nic co by mu stačilo. dokonce ani moje e39 528i které mělo 142kw, ale bylo o půlku těžší. punto hrabalo při prudkém přidání ještě na 3. rychlostní stupenň cca ve 100km/h, jízdní vlastnosti nebyly vůbec špatné na tak malé auto. výbava super - 4xairbag, klima, el okna, centrál na DO, servo, výškově nastavitelné sportovní sedačky, el zrcátka atd. Ještě mě napadá punto 2 1,9jtd, které díky kroutáku aprůběhu motoru jtd a nízké váze jede jak splašené. Jinak bylo živější i než fabia II rs s 1,4tsi Fabia vyniká ve třídě punt fiest atd. hlavně prostorem, a ono bodeť by ne, když je velká skoro jako focus nebo stilo. je mezi těmito třídami. potom mezi menšími a levnějšími auty je plně konkurence schopná, možná v něčem i vyniká, ale je nejdražší a nejmín vybavená. kvalita a zpracování je diskutabilní. Maslím, že Fabia je celkem solidní auto na courání po městě a okolí, za přemrštěné ceny.

kdysi jsem měl Uno Logo Turbo. to bylo neskutečný auto. a měl jsem možnost řídit Innocenti Turbo DeTomasso, taky takovej prcek do 700kg na dvanáctkách s motorem Daihatsu 1.0, vytáhnul i 200. docela se divím že jsme tu dobu přežili
reagovať
SupermanXXX
počet príspevkov12
dátum registrácie10.12.2008
Streda 14.05.2014 13:52, RE: Junior
tomaskrtek napísal:
BMW528i napísal:
Zvirak napísal:
brin napísal:
Junior byl na 13palcových kolech, máte tam chybu. Vtipné to možná bylo, ale ono se jich taky prodalo pět a půl. A v pravdě to pořád bylo auto, které jezdilo. V té době jste nic levnějšího nového nepořídil.Ad výše, fobie se tedy ze zatáčky bokem rozhodně nehrne. A to ani na mokru. Asi jste s tím jezdil na gumách značky Jang ce ťang. A nehrne se nikam ani v kombíku. Vím to, jezdím s tím. A někdy dost ostře. A věřte, že byste mi v žádném z jejích konkurentů neujel, a to i přesto, že v ní mám supertěžký 1,9 TDi motor.
Tak týhle hozený rukavici neodolám. Punto se v r.93 - 99 !! prodávalo s motorem 1,3GT 96kW (benzin s turbem), který by vás nechal v prachu za sebou!!! (cenově stejné/levnější jako 1.9 TDi).Navíc bych řekl, že i slabším benzínům byste v puntu moc neujel 1.2 16V 63kW / 1.6 66kW.
Plně souhlasím jezdil jsem chvíli puntem 1,4GT auto ještě bylo čipnuté a mělo cca 120kw, bylo to neuvěřitelné, co auto dělalo, z běžných aut, nebylo nic co by mu stačilo. dokonce ani moje e39 528i které mělo 142kw, ale bylo o půlku těžší. punto hrabalo při prudkém přidání ještě na 3. rychlostní stupenň cca ve 100km/h, jízdní vlastnosti nebyly vůbec špatné na tak malé auto. výbava super - 4xairbag, klima, el okna, centrál na DO, servo, výškově nastavitelné sportovní sedačky, el zrcátka atd. Ještě mě napadá punto 2 1,9jtd, které díky kroutáku aprůběhu motoru jtd a nízké váze jede jak splašené. Jinak bylo živější i než fabia II rs s 1,4tsi Fabia vyniká ve třídě punt fiest atd. hlavně prostorem, a ono bodeť by ne, když je velká skoro jako focus nebo stilo. je mezi těmito třídami. potom mezi menšími a levnějšími auty je plně konkurence schopná, možná v něčem i vyniká, ale je nejdražší a nejmín vybavená. kvalita a zpracování je diskutabilní. Maslím, že Fabia je celkem solidní auto na courání po městě a okolí, za přemrštěné ceny.
kdysi jsem měl Uno Logo Turbo. to bylo neskutečný auto. a měl jsem možnost řídit Innocenti Turbo DeTomasso, taky takovej prcek do 700kg na dvanáctkách s motorem Daihatsu 1.0, vytáhnul i 200. docela se divím že jsme tu dobu přežili


jj je to jako s prvním audi quattrem který mělo na tehdejší dobu tak velký výkon že se prodalo několinásobně víc předních nárazníkl něž aut, jak to mladí furt bourali
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Streda 14.05.2014 15:33, RE: Junior
rojack napísal:
brin napísal:
Junior byl na 13palcových kolech, máte tam chybu. Vtipné to možná bylo, ale ono se jich taky prodalo pět a půl. A v pravdě to pořád bylo auto, které jezdilo. V té době jste nic levnějšího nového nepořídil.Ad výše, fobie se tedy ze zatáčky bokem rozhodně nehrne. A to ani na mokru. Asi jste s tím jezdil na gumách značky Jang ce ťang. A nehrne se nikam ani v kombíku. Vím to, jezdím s tím. A někdy dost ostře. A věřte, že byste mi v žádném z jejích konkurentů neujel, a to i přesto, že v ní mám supertěžký 1,9 TDi motor.
Ti, co píšou "mně byste neujel" bývají většinou řidiči, kteří pod zadkem neměli nikdy nic jiného, než svoji rachotinu, kterou mají bezmezně, až nekriticky, rádi.


Jezdím si ještě s Audi A2 1,6 FSi. A Fobie je čiplá přes 100 kW. Neujel byste. Silnice a hlavně vlastnosti vozu, konkrétně toho Punta, by vám to nedovolily. Zastavil by vás strom na krajnici. Ale nejsem magor a s nikým se na silnici obvykle nehoním. Ono to ani bez rizika moc nejde,.,.

Jinak by mě zajímala cenovka toho Punta 1,4GT. Ta musela bejt trochu jinde než v případě fábie v comfortu s 1,9 TDi...

edit.: zjistil jsem, že punto GT rozhodně nebylo konkurentem fobie, jeho výroba byla ukončena v roce 1999. Nová generace už motor z emisních důvodů neměla. Tam byla 1.8 HGT s 92 kW.
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Streda 14.05.2014 15:52, RE: Junior
brin napísal:
Jezdím si ještě s Audi A2 1,6 FSi. A Fobie je čiplá přes 100 kW. Neujel byste. Silnice a hlavně vlastnosti vozu, konkrétně toho Punta, by vám to nedovolily. Zastavil by vás strom na krajnici. Ale nejsem magor a s nikým se na silnici obvykle nehoním. Ono to ani bez rizika moc nejde,.,.Jinak by mě zajímala cenovka toho Punta 1,4GT. Ta musela bejt trochu jinde než v případě fábie v comfortu s 1,9 TDi...edit.: zjistil jsem, že punto GT rozhodně nebylo konkurentem fobie, jeho výroba byla ukončena v roce 1999. Nová generace už motor z emisních důvodů neměla. Tam byla 1.8 HGT s 92 kW.


Cenovka Punta, 3-dveře, 1,4GT, ca 420 tis., Kolik stála fabie 1,9TDi ve srovnatelný výbavě?
btw. 1,4 GT se dělala pouze do 1997, to fabie ještě nebyly..
reagovať
tomaskrtek
počet príspevkov982
dátum registrácie18.03.2008
Streda 14.05.2014 16:24, RE: Junior
brin napísal:
rojack napísal:
brin napísal:
Junior byl na 13palcových kolech, máte tam chybu. Vtipné to možná bylo, ale ono se jich taky prodalo pět a půl. A v pravdě to pořád bylo auto, které jezdilo. V té době jste nic levnějšího nového nepořídil.Ad výše, fobie se tedy ze zatáčky bokem rozhodně nehrne. A to ani na mokru. Asi jste s tím jezdil na gumách značky Jang ce ťang. A nehrne se nikam ani v kombíku. Vím to, jezdím s tím. A někdy dost ostře. A věřte, že byste mi v žádném z jejích konkurentů neujel, a to i přesto, že v ní mám supertěžký 1,9 TDi motor.
Ti, co píšou "mně byste neujel" bývají většinou řidiči, kteří pod zadkem neměli nikdy nic jiného, než svoji rachotinu, kterou mají bezmezně, až nekriticky, rádi.
Jezdím si ještě s Audi A2 1,6 FSi. A Fobie je čiplá přes 100 kW. Neujel byste. Silnice a hlavně vlastnosti vozu, konkrétně toho Punta, by vám to nedovolily. Zastavil by vás strom na krajnici. Ale nejsem magor a s nikým se na silnici obvykle nehoním. Ono to ani bez rizika moc nejde,.,.Jinak by mě zajímala cenovka toho Punta 1,4GT. Ta musela bejt trochu jinde než v případě fábie v comfortu s 1,9 TDi...edit.: zjistil jsem, že punto GT rozhodně nebylo konkurentem fobie, jeho výroba byla ukončena v roce 1999. Nová generace už motor z emisních důvodů neměla. Tam byla 1.8 HGT s 92 kW.


samozřejmě že ujel, v každé zatáčce by získal náskok. zapomínáte na dost podstatný rozdíl ve váze. a upřímně-Fábka v naftě čiplá přes 100kw musí bejt dobrej humus, zpětná zrcátka asi nepotřebujete, že? přes ten černej mrak stejně není nic vidět... no, hlavně že to jede... některý lidi jsou holt dobytek
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Streda 14.05.2014 17:13, Vážně
Fabka čiplá přes 100 kW a představte si, vůbec nekouří! To je co! Já zas nechápu lidi, co uráží ostatní bez nějakých důkazů. Považuji je za ignoranty a omezence.

A ano, asi by ujel v zatáčkách, možná. Jestli by ho nezastavil dřív podvozek. Protože to auto bylo na ten podvozek hodně přemotorovaný. A jak jsem psal dříve, motor se 1,4 GT se vyráběl do 1999. Najděte si to na Wiki.
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Streda 14.05.2014 17:51, čip
Když jedu za někym, kdo má načipováno, přepínám na vnitřní cirkulaci.. Ty lidi jsou prasata..
Pořád nechápu, jak si někdo může myslet, že s těžkopádným 1,9TDi pokoří lehký benzin s turbinou..
Když už pak nic, tak ohledně fabie argumentovat podvozkem...
To už není jen o naivitě.
reagovať
brin
počet príspevkov727
dátum registrácie28.03.2011
Streda 14.05.2014 18:21, blb
Jen si kopni, když ti to dělá dobře. Aspoň vím, s kým se v budoucnu nebavit.
reagovať
Zvirak
počet príspevkov459
dátum registrácie09.09.2012
Streda 14.05.2014 18:46, RE: blb
brin napísal:
Jen si kopni, když ti to dělá dobře. Aspoň vím, s kým se v budoucnu nebavit.


kopat nechci, takhle jsem to nemyslel. Ale nedělejte z chrochty ve fábce něco co neni.. o tom je už cca 40 příspěvků v tomhle vlákně
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.