0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.2 HTP nebo Honda Jazz 1,4?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, česká vozidla, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 09:35, RE: Vyléčený
anonym napísal:
on se mění olej v převodovce u fábie snad po 10ti tisících nebo mi něco uteklo?nebo kam míříte s tím že když se mu na 14ti zníčila převodovka jestli měnil olej?a výměna stanilizátorů že je běžná věc?mám 16 let starý auto najeto cca 280tkm a stabilizátory mám původní..dokonce i ten olej v převodovce..ale tak to je trošku moje prasárna to uznávám nicméně se to nijak neprojevuje
No pokud tam nějaké stabilizátory máte, raději se podívejte. Zeptejte se mechaniků, kteří vám potvrdí, že se stabilizátory mění dost často u aut všech značek.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 10:10, RE: Felicii
anonym napísal:
Solidní felda kombík z konce výroby by byla ospravedlnitelná max za 40 tisíc , na internetu je jich hodně i v cenách přes 100 tisíc ... to může koupit jen někdo žijící v temnotě a bludu ... u Fabií je to totéž, z roku 2000 jsou i přes 200 tisíc
Fabie z roku 2000 pres 200 tisic? I to je mozne, ale neproda se to.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 10:13, RE: Vyléčený
zigi napísal:
Sice vyjímečně, ale musím reagovat!
S tím pohodlným podvozkem jste se asi pěkně zmýlil, ten u fabie není, je tvrdý, kor na našich dálnicích je to kostitřas.
No a říct "s TDI je radost jet po dálnici ", no nevím, já s firemní fabii combi 1.9TDI 74kw toho po dálnicích něco najezdil, ale z žádného auta mě nebolí hlava jak z tohoto traktorového motoru, hluk od motoru je hrozný, podvozek tvrdý ( jistě motor TDI taky má na tom svůj díl ), nepohodlné sedačky a slabé světlomety.
Jediné co mě na tom autě...
Oproti tem vychvalovacum musim naopak dodat, ze Fabia plati za jedno z nejhur sviticich aut. Na vine nejsou svetlomety vylozene slabe, ale Fabia misto na silnici sviti vsude jinde -- proto to oslnovani. Obzvlast na horizontech je to velice neprijemne.

A kdyz uz jsme u svetel Fabie -- vyrobce u nich pouzil zarovky typu H7, ktere sice velmi jasne sviti, ale na druhou stranu taky mnohem casteji praskaji. Podobne zkusenosti maji take majitele nekterych francouzskych aut s H7.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 10:15, RE: Vyléčený
zigi napísal:
Sice vyjímečně, ale musím reagovat!
S tím pohodlným podvozkem jste se asi pěkně zmýlil, ten u fabie není, je tvrdý, kor na našich dálnicích je to kostitřas.
No a říct "s TDI je radost jet po dálnici ", no nevím, já s firemní fabii combi 1.9TDI 74kw toho po dálnicích něco najezdil, ale z žádného auta mě nebolí hlava jak z tohoto traktorového motoru, hluk od motoru je hrozný, podvozek tvrdý ( jistě motor TDI taky má na tom svůj díl ), nepohodlné sedačky a slabé světlomety.
Jediné co mě na tom autě...
Zapomnel jsi jeden zakladni aspekt - a to rozlisit TDI a TDI PD, protoze zvukovy rozdil mezi temito motory je dost vyrazny. Ja stridal TDI 81kw a TDI PD 74kw a je to opravdu znat. Je pravda, ze ve fabce je ten hluk uz pomerne vyrazny, v O1 i O2 je lepsi odhlucneni + je vetsi auto. A slabe svetla u fabky, to je dost renonc. Z vlastni zkusenosti vim ze pritelkynina fabka sviti lip nez moje oktavka. A jsou to auta stejneho stari a obe maji stejne zarovky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 10:19, Jazz
Fabka v kombiku se silnejsim HTP je na tyhle cesty OK. Ale Jazz da za stejne penize vetsi zabavu. Pusobi sice na prvni pohle mene masivne, presto bych sel prave do nej. Motor je tichouckej, super variabilita a nebal bych se ani 1.2 motoru. Na tyhle vzdalenosti, kor po okreskach, to bude v pohode stacit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 10:24, RE: Vyléčený
anonym napísal:
on se mění olej v převodovce u fábie snad po 10ti tisících nebo mi něco uteklo?nebo kam míříte s tím že když se mu na 14ti zníčila převodovka jestli měnil olej?a výměna stanilizátorů že je běžná věc?mám 16 let starý auto najeto cca 280tkm a stabilizátory mám původní..dokonce i ten olej v převodovce..ale tak to je trošku moje prasárna to uznávám nicméně se to nijak neprojevuje
Specialne u fabky je to kus od kusu. Jsou lidi, co je meni a 20tkm a nekdo je ma spokojene 100tkm. Taky hodne zalezi na tom kde a jak ten majitel jezdi. A k vasemu pripadu - 280tkm s puvodnimy stabilizatory, takovou zivotnost nemela ani MB W124 a to je z meho pohledu auto s nejvetsi zivotnosti z kategorie aut 90 let a novejsich. Mozna vam to drzi, ale zkuste je vymenit a verte, budete mile prekvapen jizdnimi vlastnostmi sveho auta
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 10:53, RE: Vyléčený
anonym napísal:
Co to píšeš za hovadiny??? Fabie ma jedny z nejúčinnějších světel, dokonce se říka, že pokud se koupí na Fabku xenony, není to velký rozdíl. S těma sedačkama je to taky blbost, mě naprosto vyhovují, lepší jak v první generaci octavie.. a francouzských autech. podvozek drží i ve 140 a jde s ním lítat z pruhu do pruhu.....motor Tdi neznam, jezdil jsem pouze s HTP 47kW, 1.4 74kW a 2.0 MPI
suhlas, ak je na fobii niecodobre, tak je to podvozok a svetla!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 11:04, Vyber
Ja nevim, 200 tis za Fabku me prijde zbytecne moc. Radsi bych se poohledl po Puntu II. generace pred nebo po faceliftu ci Corse C. A mozna za 200 by se dal sehnat z dovozu i Grande Punto s Nejnovejsi Corsou. Tady sice v CR stoji mnhoem vice, ale pokud si spravne pamatuji tak corsa v zakladu je za 249 jako nova. Punto myslim taky cca 250 tis a mate nove auto se zarukou. A nebo kupte rok az dva stare z dovozu a dostanete se pod 200 tis s mnohme novejsim autem. A nebo jestli mate rad dobre svezeni tak Saab 93 a 2.0turbo LPT :) Za 200 byste sehnal pekny kousek a svezeni by bylo urcite prijemne
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 11:32, RE: Vyléčený
anonym napísal:
Fabia měla ve své době nejlepší světlomety, které byly odborníky srovnávány s BMW 3, takže si nevymýšlím. Už několikrát jsem četl test, kde srovnávali 7 let starou Fabii I s auty současnosti, podvozek má čitelné jízdní vlastnosti a i po těch letech se může rovnat s dnešní špičkou. Podvozek je trošku tvrdší, ale zato neplave a jen tak něco ho nerozhodí.
Fabii mám, není to moc dobré auto, ale jediné co bych pochválil, je to, jak svítí. Ten, kdo kritizuje světla na Fabii buď jezdí s bixenony, nebo by si měl dojít k očnímu. Jel jsem už s velkým množstvím aut a musím popravdě říci, že světla na Fabii svítí nadprůměrně dobře (narozdíl třeba od Octavie I).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 11:39, RE: Vyléčený
Womaida napísal:
Specialne u fabky je to kus od kusu. Jsou lidi, co je meni a 20tkm a nekdo je ma spokojene 100tkm. Taky hodne zalezi na tom kde a jak ten majitel jezdi. A k vasemu pripadu - 280tkm s puvodnimy stabilizatory, takovou zivotnost nemela ani MB W124 a to je z meho pohledu auto s nejvetsi zivotnosti z kategorie aut 90 let a novejsich. Mozna vam to drzi, ale zkuste je vymenit a verte, budete mile prekvapen jizdnimi vlastnostmi sveho auta
Já jsem u své Fabie musel měnit stabilizátory také ještě v záruce na cca 10 tis. najetých km. Nebyla to moje rozcapenost, ale to auto začalo na každé nerovnosti dosti nepříjemně bouchat. Servis zjistil vadné stabilizátory a v rámci záruky je vyměnil. Ale moc normální mi nepřipadá, že odešly tak rychle - v servisu mě ujistili, že je to u Fabie normální.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 11:48, RE: Vyber
mufik.martin napísal:
Ja nevim, 200 tis za Fabku me prijde zbytecne moc. Radsi bych se poohledl po Puntu II. generace pred nebo po faceliftu ci Corse C. A mozna za 200 by se dal sehnat z dovozu i Grande Punto s Nejnovejsi Corsou. Tady sice v CR stoji mnhoem vice, ale pokud si spravne pamatuji tak corsa v zakladu je za 249 jako nova. Punto myslim taky cca 250 tis a mate nove auto se zarukou. A nebo kupte rok az dva stare z dovozu a dostanete se pod 200 tis s mnohme novejsim autem. A nebo jestli mate rad dobre svezeni ...
koukám že máme podobný vkus, toho SAAB bych bral taky, i když dotazovatel je to asi trošku mimo mísu.
Za 200 tis by možná ještě sehnal i nějakou novou Fabii 1 z nějakých zapomenutých skladových zásob...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 12:03, RE: Vyber
anonym napísal:
koukám že máme podobný vkus, toho SAAB bych bral taky, i když dotazovatel je to asi trošku mimo mísu.
Za 200 tis by možná ještě sehnal i nějakou novou Fabii 1 z nějakých zapomenutých skladových zásob...
Ja nevim, ja bych nebral tu Fabii za 200 ani jako novou. Neni to spante auto, kdyby stalo 100 tis v dobrem stavu je to vyrobna koupe. Ale za 200 bych opravdu radsi Grande Punto nebo tu Nejnovejsi Corsu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 12:51, RE: Vyléčený
anonym napísal:
Fabii mám, není to moc dobré auto, ale jediné co bych pochválil, je to, jak svítí. Ten, kdo kritizuje světla na Fabii buď jezdí s bixenony, nebo by si měl dojít k očnímu. Jel jsem už s velkým množstvím aut a musím popravdě říci, že světla na Fabii svítí nadprůměrně dobře (narozdíl třeba od Octavie I).
No k těm světlům asi takhle: Naše fabka má nalítáno cca 200t km, je fakt že přední světlomety už jsou takový celý vysvícený, tak možná už světelnej účinek je slabý. Nevím no, ve funglovce jsem nikdy nejel.
Jo a ještě často praskaj žárovky, ale to je známá věc u fabky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 12:55, RE: Vyléčený
Womaida napísal:
Zapomnel jsi jeden zakladni aspekt - a to rozlisit TDI a TDI PD, protoze zvukovy rozdil mezi temito motory je dost vyrazny. Ja stridal TDI 81kw a TDI PD 74kw a je to opravdu znat. Je pravda, ze ve fabce je ten hluk uz pomerne vyrazny, v O1 i O2 je lepsi odhlucneni + je vetsi auto. A slabe svetla u fabky, to je dost renonc. Z vlastni zkusenosti vim ze pritelkynina fabka sviti lip nez moje oktavka. A jsou to auta stejneho stari a obe maji stejne zarovky.
Jasně že je to PD, ale nemyslím si že byl důvod to napsat, když se ani jiný systém vstřikování do Fabky I nedával, ať 1.9TDI nebo 1.4TDI jsou PD, takže proto!
Ale jak píšeš, na druhou stranu fabka svítí líp jak O1.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 13:42, RE: Diesel?
anonym napísal:
Zdravim, ikdyz nejsem priznivcem dieselu, neuvazoval jste o nejakem trba Golfu IV? Nebo Polu? Ceny jsou podobne a motory TDI od VW nejsou nejhorsi. Ja mam sice 2.8 V6 benzin, ale jezdim dlouhe cesty po republice, tak to chce trosku pohodli, ale pokud bych jezdil jen takove trasy, tak bych mozna sahnul po nejakem tom dieselu. Kolega ho ma, ma najeto cca 300tkm,zatim bez poruchy a spotreba 5,5l nafty... Tak zkuste pouvazovat i o teto vyriante... Hodne stesti s vyberem
jsi p*ča nebo co? to mu vychází že ročně najede 15-16 tkm a ty mu cpeš diesel )) ještě ke všemu budeš kefrat že motory od vw nejsou nejhorší. takže si vem hezky zpátky svůj golf (auto přiteplených šamponů) a odjeď
Z těch Fabia/Jazz/Fiesta/Yaris v kategorii 200tkč bych vzal Fiestu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 14:20, RE: Vyléčený
anonym napísal:
Tak to jste pane asi smolař, nebo neumíte jezdit? Neměl jste měněné taky blatníky, kapotu a světla? Mám zkušenosti se třemi Fábiemi (benzín i diesel) a nemůžu na Fábii říct křivého slova! I podle zkušeností širokého okolí se jedná o solidní a celkem bezporuchové auta. Pro jízdu má Fábia pohodlný podvozek a s TDI je radost jet po dálnici. V motoru se pouze mění olej, filtry. Do 80 tis. km se diesel (dneska už i benzín) pouze zajíždí. Výměna stabilizátorů je běžná ve všech autech, které je mají. M...
Na koho si to ty pako hraješ? Proč bych měl měnit kapotu a světla? Jezdím úplně normálně a dírám na silnici se snažím vyhýbat.
A co to meleš o oleji. Uvést auto do provozu je snad povinností prodejce. Asi jsi nikdy nekupoval nové auto, že? Určitě by převodovka vydržela 36 000 bez oleje, to určitě.
Prostě po této zkušenosti Fábii už ne. A se stabilizátory má problémy i mnoho dalších. To není závada, to je vlastnost!

Vyléčený
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 14:31, RE: Diesel?
anonym napísal:
Zdravim, ikdyz nejsem priznivcem dieselu, neuvazoval jste o nejakem trba Golfu IV? Nebo Polu? Ceny jsou podobne a motory TDI od VW nejsou nejhorsi. Ja mam sice 2.8 V6 benzin, ale jezdim dlouhe cesty po republice, tak to chce trosku pohodli, ale pokud bych jezdil jen takove trasy, tak bych mozna sahnul po nejakem tom dieselu. Kolega ho ma, ma najeto cca 300tkm,zatim bez poruchy a spotreba 5,5l nafty... Tak zkuste pouvazovat i o teto vyriante... Hodne stesti s vyberem
Golfa IV? Moc povedeny auto, ale kupovat ho jako ojetej? Neni snad horsi auto ke koupi. Vetsinou sou to corky, auto sestaveny z deseti ruznejch bouracek a jeste ti ho pred barakem druhej den nejakej debil ukradne. To uz bych teda panovi doporucil ten benzinovej Jazz. Fabka je nuda.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 14:38, RE: Vyléčený
anonym napísal:
Tak to jste pane asi smolař, nebo neumíte jezdit? Neměl jste měněné taky blatníky, kapotu a světla? Mám zkušenosti se třemi Fábiemi (benzín i diesel) a nemůžu na Fábii říct křivého slova! I podle zkušeností širokého okolí se jedná o solidní a celkem bezporuchové auta. Pro jízdu má Fábia pohodlný podvozek a s TDI je radost jet po dálnici. V motoru se pouze mění olej, filtry. Do 80 tis. km se diesel (dneska už i benzín) pouze zajíždí. Výměna stabilizátorů je běžná ve všech autech, které je mají. M...
Výměna stabilizátoru není běžná ve všech autech, to si plete s jeho uložení, případně s tyčkama, které u fabie odchází poměrně rychle, a to ostatně i na některých jiných autech. Fabia však měla se stabilizátorem problém vzniklý nedbalostí konstrukce. Jeho tyč se skládala ze třech částí a jednoduše praskala. Výrobce ji časem modifikoval a tím zmíněný problém ustal. Pakliže tedy někomu byl měněn třikrát, znamená to, že mu pořád dávaly ten původní, špatně navržený, neboť ten modifikovaný ještě nebyl v té době k dispozici. S pozdravem Tomáš Dusil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 15:29, RE: Vyber
mufik.martin napísal:
Ja nevim, ja bych nebral tu Fabii za 200 ani jako novou. Neni to spante auto, kdyby stalo 100 tis v dobrem stavu je to vyrobna koupe. Ale za 200 bych opravdu radsi Grande Punto nebo tu Nejnovejsi Corsu.
mně to vysvětlovat nemusíš, taky jsem si za cenu holé Fabie Kombi koupil Megana Sedan sice v základu, přesto lépe vybaven, s 4 válcovým motorem a slouží bez problémů. Ale taky chápu lidi, pro který je zbytečné mít větší vůz (pro mě čistě z pragmatických důvodů taky, ale mně se prostě velké káry líbí) a proto jim stačí třeba Fabie, no a k tomu bydlí třeba v nějaké menším městě kde je jediný dostupný servis ten od Škodovky. Pro ně je to pak jasná volba.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 15:29, RE: Vyber
mufik.martin napísal:
Ja nevim, ja bych nebral tu Fabii za 200 ani jako novou. Neni to spante auto, kdyby stalo 100 tis v dobrem stavu je to vyrobna koupe. Ale za 200 bych opravdu radsi Grande Punto nebo tu Nejnovejsi Corsu.
mně to vysvětlovat nemusíš, taky jsem si za cenu holé Fabie Kombi koupil Megana Sedan sice v základu, přesto lépe vybaven, s 4 válcovým motorem a slouží bez problémů. Ale taky chápu lidi, pro který je zbytečné mít větší vůz (pro mě čistě z pragmatických důvodů taky, ale mně se prostě velké káry líbí) a proto jim stačí třeba Fabie, no a k tomu bydlí třeba v nějaké menším městě kde je jediný dostupný servis ten od Škodovky. Pro ně je to pak jasná volba.
reagovať
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.