0
späť
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia 1.2 HTP nebo Honda Jazz 1,4?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, česká vozidla, japonská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 00:34,
Ani jedno.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 00:50, Diesel?
Zdravim, ikdyz nejsem priznivcem dieselu, neuvazoval jste o nejakem trba Golfu IV? Nebo Polu? Ceny jsou podobne a motory TDI od VW nejsou nejhorsi. Ja mam sice 2.8 V6 benzin, ale jezdim dlouhe cesty po republice, tak to chce trosku pohodli, ale pokud bych jezdil jen takove trasy, tak bych mozna sahnul po nejakem tom dieselu. Kolega ho ma, ma najeto cca 300tkm,zatim bez poruchy a spotreba 5,5l nafty... Tak zkuste pouvazovat i o teto vyriante... Hodne stesti s vyberem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 06:01, Vyléčený
No už Fábku asi ne. Auto koupeno nové, protože záruka je záruka a nové je nové, že... .Po 6 letech najeto 42 000 km a závady: 3x stabilizátor (poprvé po roce a ještě na záruku), 2x čidlo teploty, přední tlumič 1X (36 000km) a jednou oprava převodovky (14 000Kč - neuatorizovaný servis, v autorizovaném návrh na výměnu... .). Mimo to ty "hodnotné" plasty vržou. Konkrétně palubka kdesi na pravé straně. Ale to se dá vydžet a rádio to zamaskuje. Na holátko za 270 000 s 1,4MPI celkem dost problémů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 07:04, ?
takže co třeba jizdní řád ČSAD?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 07:38, RE: Vyléčený
anonym napísal:
No už Fábku asi ne. Auto koupeno nové, protože záruka je záruka a nové je nové, že... .Po 6 letech najeto 42 000 km a závady: 3x stabilizátor (poprvé po roce a ještě na záruku), 2x čidlo teploty, přední tlumič 1X (36 000km) a jednou oprava převodovky (14 000Kč - neuatorizovaný servis, v autorizovaném návrh na výměnu... .). Mimo to ty "hodnotné" plasty vržou. Konkrétně palubka kdesi na pravé straně. Ale to se dá vydžet a rádio to zamaskuje. Na holátko za 270 000 s 1,4MPI celkem dost problémů.
Tak to jste pane asi smolař, nebo neumíte jezdit? Neměl jste měněné taky blatníky, kapotu a světla? Mám zkušenosti se třemi Fábiemi (benzín i diesel) a nemůžu na Fábii říct křivého slova! I podle zkušeností širokého okolí se jedná o solidní a celkem bezporuchové auta. Pro jízdu má Fábia pohodlný podvozek a s TDI je radost jet po dálnici. V motoru se pouze mění olej, filtry. Do 80 tis. km se diesel (dneska už i benzín) pouze zajíždí. Výměna stabilizátorů je běžná ve všech autech, které je mají. Měl jste v převodovce olej? 42 tis. km najedu skoro za rok a nemám tolik problémů co vy...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 07:45, To TipCars
Když kliknu na odkaz na Yaris nebo Fiesta proč pak nejdou spustit diskuse?
Leda kdybych si ten článek extra vyhledal tak pak jo.
Udělejte už něco s těma stránkama, prosím Vás.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 07:48, Felicii
a co Felicii z roku 2000 za 110-120tisic?? Vybava nula, jizdni vlastnosti hruza, ale hlavně je to Škoda... Chci tím naznačit že za slušnou Fabii přeplatíš oproti srovnatelné konkurenci desetitísíce. Vykašli se na Škodovku, nestojí za to.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 07:57, Točivý moment HTP
Točivý moment HTP 47KW není 120Nm, ale 112.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 08:00, RE: Vyléčený
anonym napísal:
Tak to jste pane asi smolař, nebo neumíte jezdit? Neměl jste měněné taky blatníky, kapotu a světla? Mám zkušenosti se třemi Fábiemi (benzín i diesel) a nemůžu na Fábii říct křivého slova! I podle zkušeností širokého okolí se jedná o solidní a celkem bezporuchové auta. Pro jízdu má Fábia pohodlný podvozek a s TDI je radost jet po dálnici. V motoru se pouze mění olej, filtry. Do 80 tis. km se diesel (dneska už i benzín) pouze zajíždí. Výměna stabilizátorů je běžná ve všech autech, které je mají. M...
Sice vyjímečně, ale musím reagovat!
S tím pohodlným podvozkem jste se asi pěkně zmýlil, ten u fabie není, je tvrdý, kor na našich dálnicích je to kostitřas.
No a říct "s TDI je radost jet po dálnici ", no nevím, já s firemní fabii combi 1.9TDI 74kw toho po dálnicích něco najezdil, ale z žádného auta mě nebolí hlava jak z tohoto traktorového motoru, hluk od motoru je hrozný, podvozek tvrdý ( jistě motor TDI taky má na tom svůj díl ), nepohodlné sedačky a slabé světlomety.
Jediné co mě na tom autě bavilo je řadit, protože převodovka je opravdu přesná a má příjemně krátké dráhy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 08:13, RE: Felicii
anonym napísal:
a co Felicii z roku 2000 za 110-120tisic?? Vybava nula, jizdni vlastnosti hruza, ale hlavně je to Škoda... Chci tím naznačit že za slušnou Fabii přeplatíš oproti srovnatelné konkurenci desetitísíce. Vykašli se na Škodovku, nestojí za to.
Soliní Felda Kombík je za 50-60t. Ale chápu co jste tím chtěl říct za ojetou fábii se dnes hodí dát 120-150t ale pán se chce zbavit mermoumocí 200t tak v bazáru se určitě nějaká speciální po důchodci pro něj najde. To už je lepší trošku připlatit a koupit nové se zárukou (netvrdím že to musí být Škodovka)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 08:22, RE: Vyléčený
zigi napísal:
Sice vyjímečně, ale musím reagovat!
S tím pohodlným podvozkem jste se asi pěkně zmýlil, ten u fabie není, je tvrdý, kor na našich dálnicích je to kostitřas.
No a říct "s TDI je radost jet po dálnici ", no nevím, já s firemní fabii combi 1.9TDI 74kw toho po dálnicích něco najezdil, ale z žádného auta mě nebolí hlava jak z tohoto traktorového motoru, hluk od motoru je hrozný, podvozek tvrdý ( jistě motor TDI taky má na tom svůj díl ), nepohodlné sedačky a slabé světlomety.
Jediné co mě na tom autě...
Slabé světlomety? Nevím nikdy jsem ve fabii v noci nejel, ale když jedu večer se svým autem a nějaké auto mě oslňuje, už předem tipuji, že je fabie. V 90% tomu tak skutečně je.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 08:26, RE: Felicii
anonym napísal:
Soliní Felda Kombík je za 50-60t. Ale chápu co jste tím chtěl říct za ojetou fábii se dnes hodí dát 120-150t ale pán se chce zbavit mermoumocí 200t tak v bazáru se určitě nějaká speciální po důchodci pro něj najde. To už je lepší trošku připlatit a koupit nové se zárukou (netvrdím že to musí být Škodovka)
Solidní felda kombík z konce výroby by byla ospravedlnitelná max za 40 tisíc , na internetu je jich hodně i v cenách přes 100 tisíc ... to může koupit jen někdo žijící v temnotě a bludu ... u Fabií je to totéž, z roku 2000 jsou i přes 200 tisíc
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 08:27, RE: Vyléčený
anonym napísal:
Slabé světlomety? Nevím nikdy jsem ve fabii v noci nejel, ale když jedu večer se svým autem a nějaké auto mě oslňuje, už předem tipuji, že je fabie. V 90% tomu tak skutečně je.
oslňování nebývá znamení výkonných světlometů ... mě včera oslňoval i cyklista s LED světlem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 08:31, RE: Točivý moment HTP
anonym napísal:
Točivý moment HTP 47KW není 120Nm, ale 112.
Máte pravdu, díky.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 08:33, RE: Vyléčený
zigi napísal:
Sice vyjímečně, ale musím reagovat!
S tím pohodlným podvozkem jste se asi pěkně zmýlil, ten u fabie není, je tvrdý, kor na našich dálnicích je to kostitřas.
No a říct "s TDI je radost jet po dálnici ", no nevím, já s firemní fabii combi 1.9TDI 74kw toho po dálnicích něco najezdil, ale z žádného auta mě nebolí hlava jak z tohoto traktorového motoru, hluk od motoru je hrozný, podvozek tvrdý ( jistě motor TDI taky má na tom svůj díl ), nepohodlné sedačky a slabé světlomety.
Jediné co mě na tom autě...
Co to píšeš za hovadiny??? Fabie ma jedny z nejúčinnějších světel, dokonce se říka, že pokud se koupí na Fabku xenony, není to velký rozdíl. S těma sedačkama je to taky blbost, mě naprosto vyhovují, lepší jak v první generaci octavie.. a francouzských autech. podvozek drží i ve 140 a jde s ním lítat z pruhu do pruhu.....motor Tdi neznam, jezdil jsem pouze s HTP 47kW, 1.4 74kW a 2.0 MPI
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 08:54, Detleff
anonym napísal:
Zdravim, ikdyz nejsem priznivcem dieselu, neuvazoval jste o nejakem trba Golfu IV? Nebo Polu? Ceny jsou podobne a motory TDI od VW nejsou nejhorsi. Ja mam sice 2.8 V6 benzin, ale jezdim dlouhe cesty po republice, tak to chce trosku pohodli, ale pokud bych jezdil jen takove trasy, tak bych mozna sahnul po nejakem tom dieselu. Kolega ho ma, ma najeto cca 300tkm,zatim bez poruchy a spotreba 5,5l nafty... Tak zkuste pouvazovat i o teto vyriante... Hodne stesti s vyberem
na takto stupidní příspěvek jsem neměl psát ani toto.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 08:55, RE: Točivý moment HTP
Petr - TipCars.com napísal:
Máte pravdu, díky.
Jel jsem nedávno s Jazzem a musím říct, že proti fábii je to povozeníčko! Motor má oproti fábce suprový zvuk a celkově i prostor a interiér se mi líbil víc. Jednoznačně Hondu!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 08:57, Detleff
anonym napísal:
Co to píšeš za hovadiny??? Fabie ma jedny z nejúčinnějších světel, dokonce se říka, že pokud se koupí na Fabku xenony, není to velký rozdíl. S těma sedačkama je to taky blbost, mě naprosto vyhovují, lepší jak v první generaci octavie.. a francouzských autech. podvozek drží i ve 140 a jde s ním lítat z pruhu do pruhu.....motor Tdi neznam, jezdil jsem pouze s HTP 47kW, 1.4 74kW a 2.0 MPI
Nenechte se mýlit, při Vašem nájezdu km je fábie i jazz vhodnou volbou. Držte se rad, které jste si přečetl a tuto diskuzi raději vynechejte. Určitě bych rád zdůraznil radu, která je výše v článku, že doporučený motor je z variant 1,2 ten silnější.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 09:17, RE: Vyléčený
anonym napísal:
Tak to jste pane asi smolař, nebo neumíte jezdit? Neměl jste měněné taky blatníky, kapotu a světla? Mám zkušenosti se třemi Fábiemi (benzín i diesel) a nemůžu na Fábii říct křivého slova! I podle zkušeností širokého okolí se jedná o solidní a celkem bezporuchové auta. Pro jízdu má Fábia pohodlný podvozek a s TDI je radost jet po dálnici. V motoru se pouze mění olej, filtry. Do 80 tis. km se diesel (dneska už i benzín) pouze zajíždí. Výměna stabilizátorů je běžná ve všech autech, které je mají. M...
on se mění olej v převodovce u fábie snad po 10ti tisících nebo mi něco uteklo?nebo kam míříte s tím že když se mu na 14ti zníčila převodovka jestli měnil olej?a výměna stanilizátorů že je běžná věc?mám 16 let starý auto najeto cca 280tkm a stabilizátory mám původní..dokonce i ten olej v převodovce..ale tak to je trošku moje prasárna to uznávám nicméně se to nijak neprojevuje
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.02.2008 09:31, RE: Vyléčený
zigi napísal:
Sice vyjímečně, ale musím reagovat!
S tím pohodlným podvozkem jste se asi pěkně zmýlil, ten u fabie není, je tvrdý, kor na našich dálnicích je to kostitřas.
No a říct "s TDI je radost jet po dálnici ", no nevím, já s firemní fabii combi 1.9TDI 74kw toho po dálnicích něco najezdil, ale z žádného auta mě nebolí hlava jak z tohoto traktorového motoru, hluk od motoru je hrozný, podvozek tvrdý ( jistě motor TDI taky má na tom svůj díl ), nepohodlné sedačky a slabé světlomety.
Jediné co mě na tom autě...
Fabia měla ve své době nejlepší světlomety, které byly odborníky srovnávány s BMW 3, takže si nevymýšlím. Už několikrát jsem četl test, kde srovnávali 7 let starou Fabii I s auty současnosti, podvozek má čitelné jízdní vlastnosti a i po těch letech se může rovnat s dnešní špičkou. Podvozek je trošku tvrdší, ale zato neplave a jen tak něco ho nerozhodí.
reagovať
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.