0
späť
 

diskuze k tématu: Seat Alhambra 1,9 TDI - jak přijít za 7 let o 1 000 000 Kč.

kategórie zaradenia témy: německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.06.2007 10:53, RE: starší
edmund napísal:
I poklud bych přistoupil na odobnou jakobymatematiku, pak jsem z mého hlediska v plusu. Nachci a nemohu si dovolit zařizovat nějaké servisy apod. Ale hlavně si myslím, že podobné propočty neplatí. Spíš počítejme procentuelně na 1 rok užívání. A auta ode mne odchází po 4 letech a to tak, abych dostal polovinu hodnoty nového.
Nechápu, jak můžeš být v plusu, asi máš nějak divně definovanou NULU. Je fajn mít prachy na nový auto, ale dobrej business to rozhodně není, ale když je to investice, jako když kupuješ rohlíky, proč ne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.06.2007 11:11, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
mufik.martin napísal:
Misto Punta jsem taky uvazoval o W124 nebo pekne BMW5 ci Audi 100, jsou to rpesne typy aut, ktera se me libi, ale za ty ceny dobrych kousku me to prislo prilis stare. Preci jen okolo 100 tis se da koupit auto stare 5 let a ne 15. I kdyz nevim jestli jsem udelal dobre. Koupil jsem 6 let stare Punto a ted lituju, zacalo se priserne sypat. Uz cekam ty narazky na to, co jsem od Fiata cekal, ale v okoli ho ma vice lidi a jsem jediny kdo ma takove problemy, takze na Fiata jsem rozhodne nezanevrel, al...
Hele, chtělo by to tedy recenzi a pokud už existuje, tak do diskuze dopsat, co se Ti s tím děje a jak to řešíš, já to tak u vé recenze dělám, mám ji tady akorát rok a dopisuju tam, co jsem měnil, proč a kolik to stálo. Ono tvrzení začíná se sypat nic neříká, když jsi třeba musel vyměnit kotouč a výfuk nebo baterku, což podle mě poruchy nejsou.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 19.06.2007 12:57, RE: starší
David V napísal:
Nechápu, jak můžeš být v plusu, asi máš nějak divně definovanou NULU. Je fajn mít prachy na nový auto, ale dobrej business to rozhodně není, ale když je to investice, jako když kupuješ rohlíky, proč ne.
Tak o tom, že auto (osobní a ne taxi) není investice, ale spíš hobby, žádná. A kde se berou ojetá auta? Pokud vím tak se ještě nevyrábějí (byť to tak někdy vypadá ), z čehož plyne jediné - neodrazuj jiného od koupě funglovky, spíš ho pochval a nabádej k tomu, ať se o to stará... Viz výše. Ono je to relativní - zaměstnancům bych nové auto nekoupil, mám se rád (moje srce by nemuselo unést pohled na ten bordel po 2 týdnech), pro manželku a děti bych ale nepořídil nějakou ojetou lundru. Prostě: tady máš nové, k tomu asistenčku a jezdi kam potřebuješ, nahlaš až bude třeba dotankovat, 1x ročně na servis a jinak se o to nechci starat. Telefony typu: něco z toho teče, něco upadlo, někde chrastí - to bych v pracovní době nevydejchal... No a pro sebe mám kompromis - předváděčku....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 21.06.2007 17:11, Palubka
Jenom se mi zdá divný, že když přestala svítit palubka, tak že se musela celá vyměnit. Dyť ty žárovky se daj vyměnit, ať sou kdekoli. Pán se nechal trochu napálit. Ale tak to je, každej neni automechanik, takže se to nedá moc vyčítat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 22.06.2007 23:17, RE: Palubka
anonym napísal:
Jenom se mi zdá divný, že když přestala svítit palubka, tak že se musela celá vyměnit. Dyť ty žárovky se daj vyměnit, ať sou kdekoli. Pán se nechal trochu napálit. Ale tak to je, každej neni automechanik, takže se to nedá moc vyčítat.
Taky nejsem automechanik, ale pomalu se jim stávám. Už mě to prostě přestalo bavit plati stále takové palby v servisech a tak jsem si postupem času začal opravovat až na diagnostiku motoru skoro všechno. Výměna tlumičů, kotoučů,čepů,stabilizátorů,destiček, ložisek, výfuků,olejů, pal.olej. a int. filtrů a td. už mi nejsou cizí. Pár tisíc do nářadí, bejt do toho trochu zapálenej a jde to
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 06.07.2007 18:30, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
Ráďa napísal:
To je jak předtím ten týpek co koupil ojetého P405 Break. Kuwa to nejsou poruchové auta, to je snad nejdokonaleji zákeřně promyšlená past!!! Je to sice z jiná kategorie, ale Moskvič z 1989 co byl od novoty najel 200tkm v pohodě a neměnilo se na něm ani desetina těchto věcí. (samo nepočítám ty novější komponenty co tehdá ještě nebyly) Teď nedávno jsem přikoupil a dovezl si 16 let starého méďu té nejvyšší kategorie a opět chodí jako švýcarské hodinky. Prostě 100%. Pojem něco lehce občas zazlob...
Dovolil bych si oponovat - fiat vydrží docela dost. ( taky proto se z něj vyvinul žigulík). měl jsem Cromu 2,5d -perfektní svezení,poruchovost nulová , běžné ND - desky,vyfuk, se daji sehnat za par kaček a vymění je kdejaky trouba stejně dobře ba líp,ež značkový servis. Jen tak na okraj mam dobre zkušenosti s učňovskými autoservisy.Kamarad ma Tempru a nebyt toho , že už mu asi potřetí někdo zezadu vletěl do kufru,tak to měl doteď bez opravy.
co vím , tak si na opravach likvidovanych rozpočtem a i po amortizaci docela vydělal a zedek ma stale novej.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 08.07.2007 17:17, RE: Palubka
anonym napísal:
Taky nejsem automechanik, ale pomalu se jim stávám. Už mě to prostě přestalo bavit plati stále takové palby v servisech a tak jsem si postupem času začal opravovat až na diagnostiku motoru skoro všechno. Výměna tlumičů, kotoučů,čepů,stabilizátorů,destiček, ložisek, výfuků,olejů, pal.olej. a int. filtrů a td. už mi nejsou cizí. Pár tisíc do nářadí, bejt do toho trochu zapálenej a jde to
Tak ja som tuto karu kupil od pana, ale pred tym som sa na nej previezol.........a nic nie tak horuce ako sa navari.........volu vacky vymedzime, tesnenie vymenime, polovy kruh vycistime, plochy tlačený kabel nahradime iny z buračky........diagnostika vykazala pohodu motor je OK, jedine hučí ložisko vpredu vpravo........ale to je od SNR za 1500 nove takže sa to da zniesť, cena za karu bola super..........a moji montery maju raketu za par šupov.......bude to naš perfektny service mobil, lebo ako som tu cital ani moje srdce by nemuselo vydržať pohlad na bordel v novom aute od našich mechanikov a monterov........(nove im už nikdy nekupim, česť tvojej pamiatke BERLINGO)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 11.07.2007 22:29, RE: gratulace VW grupě k jejich výrobku :-)))
anonym napísal:
...Kolega má třeba naftovou W124 natočeno 460tkm a pořád tam je původní turbo. ..

Tam velmi pravděpodobně žádné turbo není.

Jinak zdravíme psychopaty, co se chtí hádat o plechovakách na kolech a soudit poruchovost auta/značky podle jednoho kusu.

Jo a píše se standard a nikoliv standart.)

Ty toho o MB asi moc nevis,vid? Moje reakce je na tvoji poznamku o turbu. CAU!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 30.08.2007 18:19, VW Sharan
majk napísal:
Ty toho o MB asi moc nevis,vid? Moje reakce je na tvoji poznamku o turbu. CAU!
Mam Sharan 99, 1,9 tdi, 81 kW, stare dobre TDI. Zadny vetsi problem nebyl, jen provozni udrzba. (najeto cca 250.000 km) Opravdu asi slo jen o natrefeni na spatny kus.
A k tem statistikam TUV. Trochu premyslejte a jen slepe neprejimejte...
Srovnavaji hrusky s jabkama. Je tam nekde zminka o prumerne najezdu kilometru? Jak pak chtcete srovna "sezonni" kabriolet a pracovnimy auty? (pripadne s temi, co najedou uz ze sve podstaty - vysoke porizovacky a nebo urceni i 10x vice kilometru za rok??? To me pripomina jednoho znameho, ktery rikal ze se mu auto nekazi vubec, on totiz najezdil 2.000 km rocne... )))
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 10.04.2008 19:35, RE: Smůla na kousek
zigi napísal:
Kolego, nemyslím si že je to smůla na kousek, jelikož když se mrknete na jakkékoliv statistiky, tak VW Sharan ve spolehlivosti vždy okupuje spodní patra výsledkové listiny.
Jeden u nás v práci má Sharan 1.9 TDI, 81kw z roku myslím 1998 nebo 1999 a už mu jednou upadl výfuk a nedávno mu z ničeho nic urval motor, nechápu jak se to může stát, ale tohle jsem ještě neviděl ani u 120ky, natož u VW, osobně jsem to neviděl, i když bych aj chtěl, každopádně mi to říkal můj nadřízený, což je jeho kámoš.

J...
Technika těchto trojčat je založena na Passatu, bohužel včetně podvozku. Od toho se odráží nízká úspešnost v dosti přeceňovaných statistikách, která je způsobená poddimenzovanou a tudíž odcházející přední nápravou (z pohledu odolnosti vůči optřebení na našich děsivých vozovkách). Jinak je na tom s celkovou spolehlivostí podobně jako zbytek koncernu a záleží hlavně na pravidelném servisu. Tento konkrétní případ zní ovšem poměrně výjimečně a mrzutě
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.