To je jak předtím ten týpek co koupil ojetého P405 Break. Kuwa to nejsou poruchové auta, to je snad nejdokonaleji zákeřně promyšlená past!!! Je to sice z jiná kategorie, ale Moskvič z 1989 co byl od novoty najel 200tkm v pohodě a neměnilo se na něm ani desetina těchto věcí. (samo nepočítám ty novější komponenty co tehdá ještě nebyly) Teď nedávno jsem přikoupil a dovezl si 16 let starého méďu té nejvyšší kategorie a opět chodí jako švýcarské hodinky. Prostě 100%. Pojem něco lehce občas zazlobí neznám, protože jinak by to auto šlo z domu. Si opravdu nedovedu ani v černém snu představit měnit některé ty věci co jsi popisoval. Známý co měl Toledo 1gen, tak taky moc štěstí s tím nepořídil. Pak koupil Legacy Outback a je to 10x lepší. Nevím kdybys to teď popisoval jako koupenou ojetinu, tak bych se ti z vysoka vysmál. Jo ex taxi, 600tkm a auto bylo tzv na pokusy u turků. Ale když to máš od novoty?! Fakt nevím, i kdyby byla pravda jen 1/3 těch věcí co jsi tu popsal, a ty byl k autu totální Jeňas, tak i tak by to bylo moc. Až se mi to nechce věřit, nebo mám na auta dokonalé štěstí
)) Kolega má třeba naftovou W124 natočeno 460tkm a pořád tam je původní turbo. Toto beru jako standart!!! Že ze sebe výrobci a prodejci tvého auta necháš dělat hlupáka, tak to pak těžko. Zkouší kam až můžou zajít a ty se nebráníš.
Takže to své vozidlo, dej někam za flašku na součástky, a kup si něco poctivého M-B W126, M-B 140, BMW e39, Volvo S80, Saab do r.v. než byla fůze, Corollu, Land-Cruiser 90+100 a pár dalších. Protože 90% těch NOVÝCH aut co po silnici jezdí je vyrobeno akorát proto, aby mohli mastit kapsu na náhradních dílech.... Jinak teď si zaryju, ale stojím si za tím, francouze+taliány+vw grupu nebrat ani zadara.