0
späť
 

diskuze k tématu: Renault Mégane 1,6 16V RXE

kategórie zaradenia témy: francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 00:06, Na věčné časy
Jo jo, na věčné časy, to je jasný. Za dvacet let namotáš nějakých 120 000km a to se dá. :o)))
Recenze po 6000 km? Proč tak pozdě?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 00:33, RE: Na věčné časy
Twice napísal:
Jo jo, na věčné časy, to je jasný. Za dvacet let namotáš nějakých 120 000km a to se dá. :o)))
Recenze po 6000 km? Proč tak pozdě?
6000km bez závady je při běžném servisu normální i u starýho Favorita.
Takhle brzy se auto hodnotit nedá a pro případného zájemce o tento vůz má tato recenze vypovídající hodnotu nula.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 00:50, Moc brzo
Po 6 tisících je brzo hodnotit, to nemá žádnou váhu.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 07:13, RE: Na věčné časy
Peet napísal:
6000km bez závady je při běžném servisu normální i u starýho Favorita.
Takhle brzy se auto hodnotit nedá a pro případného zájemce o tento vůz má tato recenze vypovídající hodnotu nula.
Hele ja lidi co najedou kolem 5 tis km znam celkem dost. Ono ne kazdy je podnikavec, ktery nalita 50-60 tis. Ja jsem najel loni asi 18 a to jsem si pripadal ze jezdim hodne casto... Takze pro nekoho ta recenze vyznam urcite ma. Jinak jedna z tech lepsich...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 07:18, RE: Moc brzo
anonym napísal:
Po 6 tisících je brzo hodnotit, to nemá žádnou váhu.
Osobně si myslím, že je důležité vzít v úvahu i ten časový aspekt. Rok není zase až tak málo, jsou lidi, co jim tak dlouho auto nevydrží. Dále jsou auta, co se kazí, i když stojí. Takže v součtu 5 tisíc kilometrů (což navíc nevypovídá nic o tom, kolik času v tom autě proseděl, protože v hustém městském provozu v kolonách může najet 30 km a zabít tím celý den) a 12 měsíců užívání může něco říct. Ale mégane bych nechtěl.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 08:03, najeto
najdou se i vyjimky, kdy nestoceny tachometr muze mit pod 100tis km. Mam Scencia z roku 2002 a ma najeot 65tis km. Vse jsem si byl overit primo u Renaulta.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 08:10, S tou spolehlivostí nevím nevím
Loni jsem o jeho koupi uvažoval, byť mne soused - majitel autoservisu - před Renaulty varoval. Na pověst značky totiž moc nedám (to bych nemohl jezdit s Fiatem Stilo, tohle mi ale vyrazilo dech.Šéf firmy, s níž spolupracuji, mi namísto obšírné odpovědi na můj dotaz, jak se mu s Méganem jezdí, vytáhl tlustý šanon s nápisem "Služební auta - opravy" a začal listovat fakturami... Pře 14 dny se mu vysypala převodovka (podruhé!). Když Mégane jede, tak je to prý paráda, jenže on dost často taky nejede...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 08:21, RE: S tou spolehlivostí nevím nevím
Willy napísal:
Loni jsem o jeho koupi uvažoval, byť mne soused - majitel autoservisu - před Renaulty varoval. Na pověst značky totiž moc nedám (to bych nemohl jezdit s Fiatem Stilo, tohle mi ale vyrazilo dech.Šéf firmy, s níž spolupracuji, mi namísto obšírné odpovědi na můj dotaz, jak se mu s Méganem jezdí, vytáhl tlustý šanon s nápisem "Služební auta - opravy" a začal listovat fakturami... Pře 14 dny se mu vysypala převodovka (podruhé!). Když Mégane jede, tak je to prý paráda, jenže on dost často taky nejede...
Souhlasím, že spolehlivostí patří Reanault na poslední příčky všech statistik a i vedení Renaultu přiznává obrovské kvalitativní výsledky svých produktů. A argumentovat spolehlivostí auta tím, že najedu 6.000 kkm je fakt dost směšné. Až najede Mégane 105.000 km bez jakékoliv závady, jako moje Astra G (která mimochodem také neplatí za symbol spolehlivosti), tak se dá na něco usuzovat. Bohužel ani zde neplatí, že pokuď je bezproblémové jedno auto bude bezproblémové i další.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 08:35, RE: S tou spolehlivostí nevím nevím
Willy napísal:
Loni jsem o jeho koupi uvažoval, byť mne soused - majitel autoservisu - před Renaulty varoval. Na pověst značky totiž moc nedám (to bych nemohl jezdit s Fiatem Stilo, tohle mi ale vyrazilo dech.Šéf firmy, s níž spolupracuji, mi namísto obšírné odpovědi na můj dotaz, jak se mu s Méganem jezdí, vytáhl tlustý šanon s nápisem "Služební auta - opravy" a začal listovat fakturami... Pře 14 dny se mu vysypala převodovka (podruhé!). Když Mégane jede, tak je to prý paráda, jenže on dost často taky nejede...
Kamarad pracuje jako spravce vozoveho parku u firmy, ktera pouziva Fordy a u nekolika Focusu uz menili prevodovku a ten sanon s opravami je taky pekne tlusty ..... tzn. muzeme take varovat pred Fordem ??
Kolega z prace mel oktavku a 2 x menil turbo ... a to je to takovy drzak )
Ja myslim, ze to je o stesti a zadna automobilka si nedrzi konstantni uroven kvality po cele roky.
Recenze pekna, hlavne ze se mu auto libi, ne ??
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 09:18, RE: S tou spolehlivostí nevím nevím
Mart napísal:
Kamarad pracuje jako spravce vozoveho parku u firmy, ktera pouziva Fordy a u nekolika Focusu uz menili prevodovku a ten sanon s opravami je taky pekne tlusty ..... tzn. muzeme take varovat pred Fordem ??
Kolega z prace mel oktavku a 2 x menil turbo ... a to je to takovy drzak )
Ja myslim, ze to je o stesti a zadna automobilka si nedrzi konstantni uroven kvality po cele roky.
Recenze pekna, hlavne ze se mu auto libi, ne ??
Jo, souhlasím....taky se mi na D1 u Focusu 1.6 ve 160 vysypala prevodovka, kolegovi s dvoulitrem se potkal motor (kvuli kladce s plastovym povrchem). Obe auta mela nalitano asi 60 tisi. a byla tři roky stará a dobře servisovaná. A taky znám chlápka, kterýmu za rok a pů na novým Mondeu zrezavěly všechny dveře (a pak se s Charouzem ještě rok handrkoval o slevu). Takže Fordy nebrat....! PS: Teď závad na Focusu jsem měl víc (trošku mi to připomínalo starou stodvácu).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 09:24, RE: S tou spolehlivostí nevím nevím
Mart napísal:
Kamarad pracuje jako spravce vozoveho parku u firmy, ktera pouziva Fordy a u nekolika Focusu uz menili prevodovku a ten sanon s opravami je taky pekne tlusty ..... tzn. muzeme take varovat pred Fordem ??
Kolega z prace mel oktavku a 2 x menil turbo ... a to je to takovy drzak )
Ja myslim, ze to je o stesti a zadna automobilka si nedrzi konstantni uroven kvality po cele roky.
Recenze pekna, hlavne ze se mu auto libi, ne ??
Souhlasím,že zaleží na kusu,jakékoliv automobilky.Megáne mám 2 roky,je horší než mé předchozí,R19,ale kdo by se hrkal v /kvalitním/
golfu?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 09:31, RE: S tou spolehlivostí nevím nevím
Tom napísal:
Souhlasím, že spolehlivostí patří Reanault na poslední příčky všech statistik a i vedení Renaultu přiznává obrovské kvalitativní výsledky svých produktů. A argumentovat spolehlivostí auta tím, že najedu 6.000 kkm je fakt dost směšné. Až najede Mégane 105.000 km bez jakékoliv závady, jako moje Astra G (která mimochodem také neplatí za symbol spolehlivosti), tak se dá na něco usuzovat. Bohužel ani zde neplatí, že pokuď je bezproblémové jedno auto bude bezproblémové i další.
Zigi?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 09:32, RE: S tou spolehlivostí nevím nevím
Mart napísal:
Kamarad pracuje jako spravce vozoveho parku u firmy, ktera pouziva Fordy a u nekolika Focusu uz menili prevodovku a ten sanon s opravami je taky pekne tlusty ..... tzn. muzeme take varovat pred Fordem ??
Kolega z prace mel oktavku a 2 x menil turbo ... a to je to takovy drzak )
Ja myslim, ze to je o stesti a zadna automobilka si nedrzi konstantni uroven kvality po cele roky.
Recenze pekna, hlavne ze se mu auto libi, ne ??
Ale drzi - napr. Toyota.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 09:33, Auto se skutecne lisi kus od kusu
V roce 2000 jsem koupil novy megane combi 1.9TDI, do soucasne doby jsem investoval jednom (vedle vymeny rozvodaku a oleje) do praskle zarovky na ovladaci teploty plus vymena 1 loziska na kole. Najeto mam 180.000. Soused ma Lagunu a v servisu je nekolikrat do roka.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 09:39, RE: S tou spolehlivostí nevím nevím
Antivulva napísal:
Zigi?
Ne, ja uz tady nepisu.Uz si sem chodim jen cist diskuzi
Jinak taky jsem cumel, ze tady nekdo ma Astru G)
A jen cekal, kdo si bude myslet ze jsem to ja!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 09:40, RE: S tou spolehlivostí nevím nevím
Antivulva napísal:
Zigi?
Taky me to prijde jako zigi, nerikam, ze kazde auto musi mit zavadu, ale je jedno jestli Astra G nebo cokoliv jineho, ale neznam auto, ani japonce, aby najel 105 tisic km bez zavady. Mozna bych tak tomu veril u japonce kdyz byl slsuzebni, protoze to najede behem dvou elt, ale u evropana, tuplme u astry bych tomu neveril. Jinak najet treba 105 tis za 2 roky je pro auto lepsi nez trab za 5 let, protoze ty dily se nejen opotrebovavaji, ale taky starnou. Takze najet na firemnim 100 tis z a2 roky muze mozna byt bez poruchy u nejakeho dobrehu kusu a nejspis z japonska
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 09:58, RE: S tou spolehlivostí nevím nevím
mufik.martin napísal:
Taky me to prijde jako zigi, nerikam, ze kazde auto musi mit zavadu, ale je jedno jestli Astra G nebo cokoliv jineho, ale neznam auto, ani japonce, aby najel 105 tisic km bez zavady. Mozna bych tak tomu veril u japonce kdyz byl slsuzebni, protoze to najede behem dvou elt, ale u evropana, tuplme u astry bych tomu neveril. Jinak najet treba 105 tis za 2 roky je pro auto lepsi nez trab za 5 let, protoze ty dily se nejen opotrebovavaji, ale taky starnou. Takze najet na firemnim 100 tis z a2 roky muz...
U ojetin spolehlivost není ani tak o značce auta,ale hlavně o chování osob,kteří s ní jezdili přede mnou a najetejch kilometrů (pokud nejsou stočený).Teď mám už druhou AR 156.Ta první se srala pořád a do té stávající liju jen benzín a jezdím.Člověk musí mít při výběru i trochu štěstí,ale nejhorší je,že to platí i o nových autech.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 10:12, PŘÍSTUP ŘIDIČE
chci reagovat na příspěvek o poruchách Focusů a Octávek ... výměna turba ... turbo je extrémně citlivé na zacházení ... pokud se jezdí "běžným stylem" (čili ne jak závodník), nechává se po zátěži chvíli vychladnout tím že motor běží na volnoběh, nevytáčí se za studena apodobně .... vydrží turbo statisíce km . V případě služebních aut kde je řidiči jedno jestli turbo vydrží nebo firma zaplatí výměnu, nestará se o něj výše popsaným způsobem ... dopadne to tak že turbo brzy odejde. A nevypovídá to nic o kvalitě ... takhle to platí u všech turbodieselů.
Jak tady někdo napsal ... spolehlivost auta je do největší míry daná PŘÍSTUPEM ŘIDIČE.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 10:13, RE: S tou spolehlivostí nevím nevím
mufik.martin napísal:
Taky me to prijde jako zigi, nerikam, ze kazde auto musi mit zavadu, ale je jedno jestli Astra G nebo cokoliv jineho, ale neznam auto, ani japonce, aby najel 105 tisic km bez zavady. Mozna bych tak tomu veril u japonce kdyz byl slsuzebni, protoze to najede behem dvou elt, ale u evropana, tuplme u astry bych tomu neveril. Jinak najet treba 105 tis za 2 roky je pro auto lepsi nez trab za 5 let, protoze ty dily se nejen opotrebovavaji, ale taky starnou. Takze najet na firemnim 100 tis z a2 roky muz...
To mufik.martin: Ja uz tady nepisu, tak uz me prosim nikdo neberte do "ust" a neporovnavejte auta s Astrou G, dekuji!
Ja Astru nikdy nevychvaloval, samozrejme se sere jako kazdy jiny auto!
Viz TUV statistika
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 08.02.2007 10:22, RE: Auto se skutecne lisi kus od kusu
hugo boyz napísal:
V roce 2000 jsem koupil novy megane combi 1.9TDI, do soucasne doby jsem investoval jednom (vedle vymeny rozvodaku a oleje) do praskle zarovky na ovladaci teploty plus vymena 1 loziska na kole. Najeto mam 180.000. Soused ma Lagunu a v servisu je nekolikrat do roka.
Ano, souhlasím... je to kus od kusu... V roce 2003 jsem si od firmy odkoupil Safrana V6 3.0 (3,5 roku starého). Ve firmě jsem ho měl jako služební a tím pádem jsem znal celou jeho historii.. Leč ejhle bloude... i když do té doby jezdil jen na prohlídky.. tak se mu u mne nelíbilo a začala anabáze po autorizovaných servisech Renault... Dopadlo to tak, že pokud jsem nebyl 1x za 3 měsíce v servisu tak jsem byl nervozní.... No zkrátím to... myslím si, že je to kus od kusu, ale nevím proč... Renaulta už ne....
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.