0
späť
 

diskuze k tématu: Koupit zánovní Renault Megane? Poradíme

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 12:49, RE: Grandtour
mikes napísal:
Ze se mluvi o Grandtouru mi skutecne trochu uniklo, jeho design se mi na rozdil od hatchbacku libi, co vsak tyka rozmeru dle namerenych hodnot na jinem nejmenovanem serveru je na tom v podelnem smeru naprosto stejne jako hatchback (je zvlastni, ze jsem mel pocit, ze u Grandtour melo byt snad jeste mene mista). Nenechte se zmast rozvorem, ale divejte se na hodnoty prostoru pro nohy na prednich a zadnich sedadlech, tam Megane za O2 opravdu dost pokulhava. Naopak na sirku je na tom Megane asi o 3cm lepe.
Tak jsem trochu zabrousil na netu a o2 je fakt o trochu vnitřkem větší.To dělá pohled z venčí má o 10cm ( Grantour )větší rozvor a působí vyváženějším dojmem oproti o2-dlouhý převisy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 13:23, RE: Grandtour
mikes napísal:
Ze se mluvi o Grandtouru mi skutecne trochu uniklo, jeho design se mi na rozdil od hatchbacku libi, co vsak tyka rozmeru dle namerenych hodnot na jinem nejmenovanem serveru je na tom v podelnem smeru naprosto stejne jako hatchback (je zvlastni, ze jsem mel pocit, ze u Grandtour melo byt snad jeste mene mista). Nenechte se zmast rozvorem, ale divejte se na hodnoty prostoru pro nohy na prednich a zadnich sedadlech, tam Megane za O2 opravdu dost pokulhava. Naopak na sirku je na tom Megane asi o 3cm lepe.
já mám Megana Sedan (stejný prodloužený podvozek jako Grandtour) a jestli chcete tvrdit, že je v něm více místa jako v O2, tak to pak silně pochybuju že jste v něm seděl...
S O2 jsem jel, v něčem je lepší, v něčem horší, ale prostorově na Megane 2 Grandtour/Sedan trochu strácí, i když ne moc

Jinak mám ho ročník 05, najeto 45 tis, poruchy - alternátor, vyměněn v záruce, a teď při 40 tis indukční cívka - Made in Germany...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 13:52, RE: A proč jetý auto?
David Hrdlička napísal:
O nespolehlivosti mektám zejména proto, že o tomto voze něco vím a jeden kousek mám už více než 2 roky doma....
Podívejte se pořádně na ten vstřikovací systém Common rail. Opravdu má Mégane II Denso? Já myslím, že původní 1,5 dCi měli Delphi, poslední evoluce má piezo Siemens. 1,9 dCi mají Bosch a to samé 2,0 dCi. Tuším, že CP3 to je. Tomáš Dusil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 14:25, RE: Kritika na motory dci
mikes napísal:
Ze je diesel Renaultu kultivovanejsi a tissi nez v O2 je jasne, pokud ale za jizdy slysis nejaky traktor, nech si vysetrit usi nebo rovnou hlavu, jedno z toho nebude v poradku.
S tou spotrebou, to je taky pripad pro doktora, pri 130kmh 4,5 litru :o))) V testu na jinem serveru psali o nejakych 7 litrech pri 130kmh, pri 150kmh o 8. Pri jizde do 100kmh spotreba do 6litru. Rozdil byl asi v tom, ze oni tu spotrebu merili a nesnili o ni, na rozdil od tebe.
To ze mas pocit, ze ujizdis TDi mozna vyplyva...
Proc si nekdo vzdycky vybere jako konkurenta pro svuj naftak jedine TDI a hned se vytahuje, ze to ma 6 ti kvalt a tissi chod? TDI neni jediny naftak na trhu. Co treba Mazda, HDI, JTD atd, to uz jsou primi konkurenti. A hlavne az Renaultovo DCI najede tolik km co TDI na zivotnost tak pak muzeme porovnavat. Zatim i to zastarale TDI PD najede astronomicke porce kilometru pokud dostava dobry olej, naftu a jezdi se s tim jako s vlastnim a ne sluzebnim
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 14:27, RE: Grandtour
anonym napísal:
já mám Megana Sedan (stejný prodloužený podvozek jako Grandtour) a jestli chcete tvrdit, že je v něm více místa jako v O2, tak to pak silně pochybuju že jste v něm seděl...
S O2 jsem jel, v něčem je lepší, v něčem horší, ale prostorově na Megane 2 Grandtour/Sedan trochu strácí, i když ne moc

Jinak mám ho ročník 05, najeto 45 tis, poruchy - alternátor, vyměněn v záruce, a teď při 40 tis indukční cívka - Made in Germany...
Ale to já přeci netvrdím,stačí jen pořádně číst.je to jen můj subjektivní pocit a nemusím nikomu nic dokazovat.Je fakt,že sedadlo řidiče je v předu a vzadu jsem jěště neseděl,nejsem Big Ben.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 14:29, RE: Megane Grandtour
anonym napísal:
Mám Megane Grandtour (kombík) a jsem s ním spokojený - spotřeba na dálkových trasách 4,6 l/100km. Pohodlné auto - po 130 km vystupuju z vozu neunavený.
130km? Co to je za vzdálenost? Co takhle po 800km?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 15:17, RE: Grandtour
anonym napísal:
já mám Megana Sedan (stejný prodloužený podvozek jako Grandtour) a jestli chcete tvrdit, že je v něm více místa jako v O2, tak to pak silně pochybuju že jste v něm seděl...
S O2 jsem jel, v něčem je lepší, v něčem horší, ale prostorově na Megane 2 Grandtour/Sedan trochu strácí, i když ne moc

Jinak mám ho ročník 05, najeto 45 tis, poruchy - alternátor, vyměněn v záruce, a teď při 40 tis indukční cívka - Made in Germany...
Tak ted jsem z toho prispevku zmateny, v prvnim souveti se pise v Meganu neni vice mista nez v O2, ve druhem souveti ze to je presne naopak a O2 na Megane ztraci?!?!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 15:18, RE: A proč jetý auto?
anonym napísal:
Podívejte se pořádně na ten vstřikovací systém Common rail. Opravdu má Mégane II Denso? Já myslím, že původní 1,5 dCi měli Delphi, poslední evoluce má piezo Siemens. 1,9 dCi mají Bosch a to samé 2,0 dCi. Tuším, že CP3 to je. Tomáš Dusil.
Jejda, to jsem se upsal, děkuji za upozornění....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 15:32, RE: Kritika na motory dci
mufik.martin napísal:
Proc si nekdo vzdycky vybere jako konkurenta pro svuj naftak jedine TDI a hned se vytahuje, ze to ma 6 ti kvalt a tissi chod? TDI neni jediny naftak na trhu. Co treba Mazda, HDI, JTD atd, to uz jsou primi konkurenti. A hlavne az Renaultovo DCI najede tolik km co TDI na zivotnost tak pak muzeme porovnavat. Zatim i to zastarale TDI PD najede astronomicke porce kilometru pokud dostava dobry olej, naftu a jezdi se s tim jako s vlastnim a ne sluzebnim
Každý motor má svoje chyby,dnes bych se nebál tvrdit,že renault má v dané třídě nejlepší naftu.Turbo je chlazený vodou.Hdi má větší spotřebu,jtd ujde až na některé motorizace.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 15:39, RE: Grandtour
mikes napísal:
Tak ted jsem z toho prispevku zmateny, v prvnim souveti se pise v Meganu neni vice mista nez v O2, ve druhem souveti ze to je presne naopak a O2 na Megane ztraci?!?!
Taky mě pisatel dostal,po vašem upozornění o vnitřních rozměrech jsem si to jen ověřil a teď se mě snaží přesvědčit o opaku O2 je skutečně o trochu větší,ale to mi nevadí jsem max.spokojen.Do světlometů jsem dal žárovky philips za 500 a účinek je vynikající.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 15:45, RE: Megane Grandtour
anonym napísal:
130km? Co to je za vzdálenost? Co takhle po 800km?
Po 800km Meganu si ještě zatančím skočnou a jdu na pivo.Za to po 800km v O2 se vysunu a jdu na rahabilitaci.To F1 byla v pohodě oproti O2.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 15:47, RE: Kritika na motory dci
mikes napísal:
Ze je diesel Renaultu kultivovanejsi a tissi nez v O2 je jasne, pokud ale za jizdy slysis nejaky traktor, nech si vysetrit usi nebo rovnou hlavu, jedno z toho nebude v poradku.
S tou spotrebou, to je taky pripad pro doktora, pri 130kmh 4,5 litru :o))) V testu na jinem serveru psali o nejakych 7 litrech pri 130kmh, pri 150kmh o 8. Pri jizde do 100kmh spotreba do 6litru. Rozdil byl asi v tom, ze oni tu spotrebu merili a nesnili o ni, na rozdil od tebe.
To ze mas pocit, ze ujizdis TDi mozna vyplyva...
Motor pomůže vždy a všude a kol má 2 páry + plná rezerva.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 16:10, RE: Megane Grandtour 1.6 benzin
anonym napísal:
Mam ho 2 roky a jediny co odeslo byly po roce a pul zarovky v potkavackach jinak do toho jen leju benzin...svezeni je v tom lepsi nez v O2 o O1 ani nemluve,brzdy jsou spice,jen je treba si zvyknout na neosobni preposilovane rizeni.Nevim jak diesel ten ja nemusim ale benzinu bych se urcite nebal...
Moje zkušenost je taková, že megane je nejhorsi auto nizsi stredni tridy s podvozkem, ktery mezi kuzelama kličkuje asi tak blbe jako nalozena felicia kombi.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 17:03, RE: Kritika na motory dci
mikes napísal:
Ze je diesel Renaultu kultivovanejsi a tissi nez v O2 je jasne, pokud ale za jizdy slysis nejaky traktor, nech si vysetrit usi nebo rovnou hlavu, jedno z toho nebude v poradku.
S tou spotrebou, to je taky pripad pro doktora, pri 130kmh 4,5 litru :o))) V testu na jinem serveru psali o nejakych 7 litrech pri 130kmh, pri 150kmh o 8. Pri jizde do 100kmh spotreba do 6litru. Rozdil byl asi v tom, ze oni tu spotrebu merili a nesnili o ni, na rozdil od tebe.
To ze mas pocit, ze ujizdis TDi mozna vyplyva...
tu nízkou spotřebu i na dálnici ve 130 km potvrzuju - skutečně 4,6 l/100km. Při 90 km je spotřeba po rovině (dlouhá trasa polabím) 3,6 l/100km. Taková je spotřeba mého Megane II Grandtour.
To auto je na 130 km/hod optimalizované. Navíc z něj vystupuji příjemně odpočatý díky měkkému pérování. Díky drobným fintám se s ním jezdí výborně v noci (neoslňující barva světel přístrojové desky atd.).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 17:18, RE: Grandtour
anonym napísal:
Taky mě pisatel dostal,po vašem upozornění o vnitřních rozměrech jsem si to jen ověřil a teď se mě snaží přesvědčit o opaku O2 je skutečně o trochu větší,ale to mi nevadí jsem max.spokojen.Do světlometů jsem dal žárovky philips za 500 a účinek je vynikající.
Já mám 188cm, a v Grandtouru se mi na místě řidiče sedí / vystupuje / nastupuje výborně, líp než v mnoha jiných vozech. Vnitřní šířka taky výborná, pohodlná.
Jediné nevýhody: "umělé" řízení, dlouhý rozvor znamená horší ovladatelnost v extrémně ostrých zatáčkách typu "středověké město" (na běžných okreskách ale sedí výborně, jen trochu nezvykle), drobné nespolehlivosti elektroniky (mrkající displej), které ale na funkčnost vozu nemají kupodivu žádný vliv.
Překvapivě výborně sedí na sněhu!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 18:07, RE: Kritika na motory dci
anonym napísal:
tu nízkou spotřebu i na dálnici ve 130 km potvrzuju - skutečně 4,6 l/100km. Při 90 km je spotřeba po rovině (dlouhá trasa polabím) 3,6 l/100km. Taková je spotřeba mého Megane II Grandtour.
To auto je na 130 km/hod optimalizované. Navíc z něj vystupuji příjemně odpočatý díky měkkému pérování. Díky drobným fintám se s ním jezdí výborně v noci (neoslňující barva světel přístrojové desky atd.).
Jen abychom si rozumeli, je myslena spotreba PRI 130kmh nebo NA trase, na ktere je mj. i dalnice a na ni se snazite drzet 130kmh (tzn. prumer tak 100-110kmh kdyz neni provoz)? Pri 130kmh zadne auto nebere 4,6, min. o litr a pul vice. (dalsi veci jsou chyba mereni tachometru a zpusob mereni spotreby - PP vs. dotankovani, ktere taky udelaji nekdy pekny rozdil).
U te trasy polabim, muze byt - rychlost 90kmh je ale max., takze prumer kolem 60-70 tipuju (jeste ze to s tou spotrebou nenapsal nekdo s oktavkou, uz by na nej litaly hromy blesky).
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 19:41, RE: Megane Grandtour 1.6 benzin
anonym napísal:
Moje zkušenost je taková, že megane je nejhorsi auto nizsi stredni tridy s podvozkem, ktery mezi kuzelama kličkuje asi tak blbe jako nalozena felicia kombi.
No je pravda,ze baworak to zrovna neni,mam ho taky,ale srovnavat megana s felinou,to jsi chlapce trochu mimo...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 22:51, RE: Kritika na motory dci
anonym napísal:
tu nízkou spotřebu i na dálnici ve 130 km potvrzuju - skutečně 4,6 l/100km. Při 90 km je spotřeba po rovině (dlouhá trasa polabím) 3,6 l/100km. Taková je spotřeba mého Megane II Grandtour.
To auto je na 130 km/hod optimalizované. Navíc z něj vystupuji příjemně odpočatý díky měkkému pérování. Díky drobným fintám se s ním jezdí výborně v noci (neoslňující barva světel přístrojové desky atd.).
tech 3.6 pri 90 bych jeste veril, ale 4.6 pri 130 ani nahodou, to by se pri 180 melo vejit do 7. spotreba roste kvadraticky s rychlosti, takze by teoreticky pri 130 mela byt dvojnasobna, tj 7.2 l, pri uvazeni spotreby naprazdno 1l / hodinu - zjednodusene 6.2 - to povazuju jeste za realny cislo pri 130
pokud jde o podvozek, mam hatchbak a ze by mel mekky perovani, to ani nahodou, ma prijemny stred, ale poskakovani na hrbolech je dost neprijemny, hlavne pri brzdeni, kdy to i diky abs prestava brzdit.
tvrdit, ze jsi z auta odpocaty, nevim co to je za blbost. jezdim 50 tis rocne, muzu rict ze jsem treba po 50km odreagovany, po 100km sem vpohode, ale po 500 km si uz rad udelam aspon kratkou prestavku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 23:44,
Kámo rencka nekupuj, ty auta už to mají ve znaku - auta na p...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 07:39, RE: soupeř do ringu
Fénix56 napísal:
...jen tak mimochodem, co Méganu II hodit do ringu soupeře? Focus II ? Za 360 papírů už bude hezký kousek V optimálním případě, pokud by se Vám chtělo. Tak teď je Euro za hubičku, v SRNčí bude za tu cenu určitě krááásný, zcela zánovní kousek. Megan má velmi příjemnou přístrojovku a zepředu je hezký, celkově však žádný zázrak a v praxi to 1.5cdi není moc ono. Byť na papíře ten motor vypadá lákavě. PS: Clio i Fabia už je moc "Kindr"
Zánovní Renault za 360000 kč,nebo zánovní Focus s max 40 TKM za 260000kč ze SRN,toť otázka.Byl mě teď nabízen grandtour s9000km zánovní v benzínu,a vyšel by také na 260000kč.Takže já se rozhodl pro Focus 1,8 Tdci.Nehledal jsem žádné rozdíly,oba vozy jsou na podobné ůrovni,to znamená "žádný zázrak",zajímala mě pouze prodejnost.Jinak nový VW Golf V v benzinu teď stojí 360000kč,takže lehce jetý Grandtour,za tyto kačky je podle mě nesmysl.Zdar
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.