0
späť
 

diskuze k tématu: Koupit zánovní Renault Megane? Poradíme

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 02:14, soupeř do ringu
...jen tak mimochodem, co Méganu II hodit do ringu soupeře? Focus II ? Za 360 papírů už bude hezký kousek V optimálním případě, pokud by se Vám chtělo. Tak teď je Euro za hubičku, v SRNčí bude za tu cenu určitě krááásný, zcela zánovní kousek. Megan má velmi příjemnou přístrojovku a zepředu je hezký, celkově však žádný zázrak a v praxi to 1.5cdi není moc ono. Byť na papíře ten motor vypadá lákavě. PS: Clio i Fabia už je moc "Kindr"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 07:31, A proč jetý auto?
Proč si nepořídit za 280 000 papouchů fungl novou Drákulovu pomstu z Rumunska alias Dacia Sandero? Bude sice zatím jenom s benzínem (dehty budou až příští rok), kufr bude mít o 10l méně, místa uvnitř bude stejně ale bude na něj 5 let záruka a hlavně, nemá se tam co pokazit. Jenom to mezi volantem a motorem.
Když frantíka nebo francouzsku, tak fungláč a když grupáč, tak s francouzskama! Fuj, co to melu. Megan přece patří k těm spolehlivějším autům s kosočtvercem na kapotě (tedy s benzínovým motorem), tak proč autor mektá o nespolehlivosti? Kvůli dehtu? Já vím, německý součástky se serou. Ale jenom v neněmeckejch autech... .
Pravda, ideální by byla stříbrná Octávka TDi atd. ale za 360 papagájů by byla tak z roku 1998, se 120 000 km a s AAA certifikátem kvality, který zcela nahradí servisní knížku. A to by se mohlo prodražit... .

Hýky, hýk

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 07:45, RE: A proč jetý auto?
anonym napísal:
Proč si nepořídit za 280 000 papouchů fungl novou Drákulovu pomstu z Rumunska alias Dacia Sandero? Bude sice zatím jenom s benzínem (dehty budou až příští rok), kufr bude mít o 10l méně, místa uvnitř bude stejně ale bude na něj 5 let záruka a hlavně, nemá se tam co pokazit. Jenom to mezi volantem a motorem.
Když frantíka nebo francouzsku, tak fungláč a když grupáč, tak s francouzskama! Fuj, co to melu. Megan přece patří k těm spolehlivějším autům s kosočtvercem na kapotě (tedy s benzínovým moto...
O nespolehlivosti mektám zejména proto, že o tomto voze něco vím a jeden kousek mám už více než 2 roky doma....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 07:52, RE: A proč jetý auto?
David Hrdlička napísal:
O nespolehlivosti mektám zejména proto, že o tomto voze něco vím a jeden kousek mám už více než 2 roky doma....
Benzín nebo dehet? Dva moji spolužáci mají jetý Megery (a tím nemyslím jejich manželky, no i když v jednom případě... .) a jsou celkem spokojení. Pravda, jde o 1,6 benzín ročníky nevím, tak 04, 05. Co se Vám na Megánku kazí? To co je popsáno v článku? I na fóru aut s kosočtvercem na kapotě je přece s Meganem celkem (jasný, až na pár případů) spokojenost, což rozhodně neplatí o Laguně.

Iáá

Osel
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 08:07, RE: A proč jetý auto?
anonym napísal:
Benzín nebo dehet? Dva moji spolužáci mají jetý Megery (a tím nemyslím jejich manželky, no i když v jednom případě... .) a jsou celkem spokojení. Pravda, jde o 1,6 benzín ročníky nevím, tak 04, 05. Co se Vám na Megánku kazí? To co je popsáno v článku? I na fóru aut s kosočtvercem na kapotě je přece s Meganem celkem (jasný, až na pár případů) spokojenost, což rozhodně neplatí o Laguně.

Iáá

Osel
Moje zkušenosti s megánkem najdete v sekci "zkušenosti uživatele", myslím, že to je někdy ze druhé poloviny loňského roku. Je jasné, že v článku, ke kterému se váže tahle diskuze, nemůžu vlastní zkušenosti vydávat za objektivní hodnocení. V mém případě se jedná o tyto závady - 2x zatuhlý mechanismus stěračů - rozebráno, rozhýbáno, rozbitá stahovačka okna spolujezdce - právě se v servisu mění, tekoucí vodní pumpa - měněno v záruce, pravý přední blinkr - kontakty jsou uloženy v plastu, prárkrát to jde "přihnout", pak jsem to musel vyměnit celé, 1x žhavicí svíčka, pískající brzdy a turbodmychadlo už začíná trošku propouštět olej - najeto při koupi 117 tis, v tuto chvíli asi 151. Možná to není všechno, pokud si ještě na něco vzpomenu, doplním....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 08:09, RE: A proč jetý auto?
David Hrdlička napísal:
Moje zkušenosti s megánkem najdete v sekci "zkušenosti uživatele", myslím, že to je někdy ze druhé poloviny loňského roku. Je jasné, že v článku, ke kterému se váže tahle diskuze, nemůžu vlastní zkušenosti vydávat za objektivní hodnocení. V mém případě se jedná o tyto závady - 2x zatuhlý mechanismus stěračů - rozebráno, rozhýbáno, rozbitá stahovačka okna spolujezdce - právě se v servisu mění, tekoucí vodní pumpa - měněno v záruce, pravý přední blinkr - kontakty jsou uloženy v plastu, prárkrát to...
Ještě doplním - turbodmychadlo a EGR ventil jsou již měněné - prvním majitelem v rámci záruky asi při 55 tis. km
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 08:24, megan ||
mam tohle auto necely 2.5 roku ve verzi hatchback, 1.6 16V, najeto 120 tis km. kufr docela velky, ale neprakticky. auto po nerovnestech opravdu dost poskakuje, ale je docela tvrdci. neodhadnu ale okamzik kdy to zacne klouzat, takze jizdu na mokru ale hlavne na snehu si nejsem schopny vychutnat. motor zezacatku tahnul jen od 4 tis nahoru, do 4 tis jen tak vlazne, ted je prubeh linearnejsi, a posledni dobou mi prijde, za auto jede nejak lip (cca pred 5tis km jsem tam omylem nalil shwell-v-power, tak nevim???). spotreba 6-7, jede to i 200, ale od 130 docela ramus (4tis otacek). servisuju u znamyho v garazi - zadny znackovy servis. vpodstate jen meni kazdych 20tis olej (predepsano 30tis), 4x menena inducka (po 1700), praskaj zarovky, jednou porucha sbernice elektroniky - dostala se tam voda, porad neco sviti a blika - je potreba si na to zvyknout. jsem celkem spokojeny. potrebuju ted kombika pro zenu, tak vaham mezi meganem, oktafkou, roomsterem nebo fusionem
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 08:39,
Doporučil bych Ford Focus 1.8 TDCi, mám ho dva roky a jsem s ním obsolutně spokojený. Megana nebrat pokud nechce mít věčné problémy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 09:16, Grandtour
Mám ho 1 rok benzin 1,6l rok 2007 a pokud můžu porovnat s o2 rok 06 1,6l,kterou jsem vyměnil za megana tak max.spokojenost .Megan je prostornější,lepší umístění ovladačů,tišší motor,hlavně nemá debilně široký střed. panel a přední sedáky jsou podstatně pohodlnější.Z o2 jsem chorvatsku vylezl po čtyrech.Nechápu proč jsou zůžený.Jediný co mi na Meganu vadí jsou skřípající brzdy,ale jinak nemají chybu,o2 je má podstatně slabší.Ceny náhradních dílů neřeším,nemám důvod,ale asi jsou si podobné.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 09:46, RE: megan ||
anonym napísal:
mam tohle auto necely 2.5 roku ve verzi hatchback, 1.6 16V, najeto 120 tis km. kufr docela velky, ale neprakticky. auto po nerovnestech opravdu dost poskakuje, ale je docela tvrdci. neodhadnu ale okamzik kdy to zacne klouzat, takze jizdu na mokru ale hlavne na snehu si nejsem schopny vychutnat. motor zezacatku tahnul jen od 4 tis nahoru, do 4 tis jen tak vlazne, ted je prubeh linearnejsi, a posledni dobou mi prijde, za auto jede nejak lip (cca pred 5tis km jsem tam omylem nalil shwell-v-power, t...
Megan je hezkej z venci. Jestli ale netrva na znacce z Fusiona bude nadsena. Ma to vyssi posez. U nas to v praci mame jako sluzebni a zensky co jezdi se o to perou.
(Jo neni holt nad pocit bezpecci vyvolany vyssim posezem - quasi SUV - at zije Ona a Zivot, Elle a podobny s.r.@.c.k.y)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 10:05, doporučení pro tazatele
Určitě si toho Rendu kupte (platí i pro oslíka a mnoho dalších), aspoň na nás ostatní zbydou pořádný auta :)
P.S. pořádným autem nemyslím octu v tdi na hlínách..
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 10:07, RE: Grandtour
anonym napísal:
Mám ho 1 rok benzin 1,6l rok 2007 a pokud můžu porovnat s o2 rok 06 1,6l,kterou jsem vyměnil za megana tak max.spokojenost .Megan je prostornější,lepší umístění ovladačů,tišší motor,hlavně nemá debilně široký střed. panel a přední sedáky jsou podstatně pohodlnější.Z o2 jsem chorvatsku vylezl po čtyrech.Nechápu proč jsou zůžený.Jediný co mi na Meganu vadí jsou skřípající brzdy,ale jinak nemají chybu,o2 je má podstatně slabší.Ceny náhradních dílů neřeším,nemám důvod,ale asi jsou si podobné.
na brzdy v MG2 jsem si hodně dlouho zvykal....
V každém jiném voze jsou s daleko mírnějším nástupem. Osobně mě vyhovuje více brzda s mírným nástupem, s proměnlivým účinkem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 10:33, RE: Grandtour
anonym napísal:
Mám ho 1 rok benzin 1,6l rok 2007 a pokud můžu porovnat s o2 rok 06 1,6l,kterou jsem vyměnil za megana tak max.spokojenost .Megan je prostornější,lepší umístění ovladačů,tišší motor,hlavně nemá debilně široký střed. panel a přední sedáky jsou podstatně pohodlnější.Z o2 jsem chorvatsku vylezl po čtyrech.Nechápu proč jsou zůžený.Jediný co mi na Meganu vadí jsou skřípající brzdy,ale jinak nemají chybu,o2 je má podstatně slabší.Ceny náhradních dílů neřeším,nemám důvod,ale asi jsou si podobné.
No jestli ti vyhovuje prostor pro nohy vzadu jako u O1 (resp. mensi nez u O1), tak je asi Megan spravna volba, hlavne ta prostornost :o)
PS. Uznavam ze to je muj subjektivni pocit, ale ten zadek auta, ktery vypada jako by o nej zabrzdil kamion a naraznikem posunul zadni okno o 20 cm dovnitr jsem nikdy neskousnul...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 11:25, Megane Grandtour
Mám Megane Grandtour (kombík) a jsem s ním spokojený - spotřeba na dálkových trasách 4,6 l/100km. Pohodlné auto - po 130 km vystupuju z vozu neunavený.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 11:33, Kritika na motory dci
To běž kámo do.... Takové kydy na Renault, který má stabilně nej diesely široko daleko. Ať výkonem, tak kultivovaností chodu. Přeju každému ať se zkusí svézt s 1,9 dci 88 kW (2002) a 1,9 TDI 77 kW od WV (2007). O je jako porovnávat moderní motor s traktrorem Mám jednoho z prvních Meganů II (2002) 3 dveř v plné palbě 1,9 dci. Najeto je 180 tis. km. Auto zatím servisuje značkový servis na Braníku (Vrbova). Motor kromě rozvodů ve 120 tis. původní (+ ještě odešly postupně 2 žhavící svíčky). Servis 1 x za 30 tis. km. Netřeba žádné zkracování intervalů, stačí dodržet požadavky výrobce na kvalitní olej. Jinak původní turbo, čerpadlo, mmj spojka, nulová kouřivost. Teda kromě TDíček, protože těm dává Megane kouř lehce Navíc 6ti kvalt, takže po dálnici lze stabilně tiše a pohodlně hrkat 160 - 180 při do 3000 ot/min a spotřeba např. Praha - Mnichov při průměrné cestovní rychlosti 140 (v praxi vlastně převážně 160 - 180) byla 6,2 l nafty... Při českém maximu 130 spotřeba pod 4,5 l (2000 ot/min. na 6 stupeň), ale v praxi se jede přece jenom rychleji. JInak na kvalitní naftu jsou už z povahy věci citlivé všechny moderní diesely. Jinak podvozek je opravdu trochu nervozní při příčných nerovnostech a zadek skutečně odskakuje. Nicméně v plné palbě to budete mít mi. na 205/55 R16 a síla motoru vás i se skočným zadkem vytáhne ze zatáčky spolehlivě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 11:48, RE: Grandtour
mikes napísal:
No jestli ti vyhovuje prostor pro nohy vzadu jako u O1 (resp. mensi nez u O1), tak je asi Megan spravna volba, hlavne ta prostornost :o)
PS. Uznavam ze to je muj subjektivni pocit, ale ten zadek auta, ktery vypada jako by o nej zabrzdil kamion a naraznikem posunul zadni okno o 20 cm dovnitr jsem nikdy neskousnul...
Asi Vám uniklo,že píši o grandtouru a ten je rozvorem ůplně jinde než zmiňovaná o2.Grandtour je označení kombi a je tedy vnitřek opravdu delší a širší.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 11:50, RE: doporučení pro tazatele
anonym napísal:
Určitě si toho Rendu kupte (platí i pro oslíka a mnoho dalších), aspoň na nás ostatní zbydou pořádný auta :)
P.S. pořádným autem nemyslím octu v tdi na hlínách..
Ha ha ha to je vtip dne,pokud máte namysli vw,ladu,kiu,hyundai a psa.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 12:09, RE: Grandtour
anonym napísal:
Asi Vám uniklo,že píši o grandtouru a ten je rozvorem ůplně jinde než zmiňovaná o2.Grandtour je označení kombi a je tedy vnitřek opravdu delší a širší.
Ze se mluvi o Grandtouru mi skutecne trochu uniklo, jeho design se mi na rozdil od hatchbacku libi, co vsak tyka rozmeru dle namerenych hodnot na jinem nejmenovanem serveru je na tom v podelnem smeru naprosto stejne jako hatchback (je zvlastni, ze jsem mel pocit, ze u Grandtour melo byt snad jeste mene mista). Nenechte se zmast rozvorem, ale divejte se na hodnoty prostoru pro nohy na prednich a zadnich sedadlech, tam Megane za O2 opravdu dost pokulhava. Naopak na sirku je na tom Megane asi o 3cm lepe.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 12:17, Megane Grandtour 1.6 benzin
Mam ho 2 roky a jediny co odeslo byly po roce a pul zarovky v potkavackach jinak do toho jen leju benzin...svezeni je v tom lepsi nez v O2 o O1 ani nemluve,brzdy jsou spice,jen je treba si zvyknout na neosobni preposilovane rizeni.Nevim jak diesel ten ja nemusim ale benzinu bych se urcite nebal...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 22.07.2008 12:24, RE: Kritika na motory dci
anonym napísal:
To běž kámo do.... Takové kydy na Renault, který má stabilně nej diesely široko daleko. Ať výkonem, tak kultivovaností chodu. Přeju každému ať se zkusí svézt s 1,9 dci 88 kW (2002) a 1,9 TDI 77 kW od WV (2007). O je jako porovnávat moderní motor s traktrorem Mám jednoho z prvních Meganů II (2002) 3 dveř v plné palbě 1,9 dci. Najeto je 180 tis. km. Auto zatím servisuje značkový servis na Braníku (Vrbova). Motor kromě rozvodů ve 120 tis. původní (+ ještě odešly postupně 2 žhavící svíčky). Serv...
Ze je diesel Renaultu kultivovanejsi a tissi nez v O2 je jasne, pokud ale za jizdy slysis nejaky traktor, nech si vysetrit usi nebo rovnou hlavu, jedno z toho nebude v poradku.
S tou spotrebou, to je taky pripad pro doktora, pri 130kmh 4,5 litru :o))) V testu na jinem serveru psali o nejakych 7 litrech pri 130kmh, pri 150kmh o 8. Pri jizde do 100kmh spotreba do 6litru. Rozdil byl asi v tom, ze oni tu spotrebu merili a nesnili o ni, na rozdil od tebe.
To ze mas pocit, ze ujizdis TDi mozna vyplyva z toho, ze jim je nejaky borec s coudicim meganem ukradeny :o)
K posledni vete, vykon motoru ti v zatacce nepomuze, auto jezdi na podvozku, ne na motoru.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.