0
späť
 

diskuze k tématu: Koupit zánovní Renault Megane? Poradíme

kategórie zaradenia témy: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, francouzská vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 09:09, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Kámo rencka nekupuj, ty auta už to mají ve znaku - auta na p...
tohle už je hodně trapná poznámka, trubko. aha, máme prázdniny, co?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 09:20, RE: Grandtour
mikes napísal:
Tak ted jsem z toho prispevku zmateny, v prvnim souveti se pise v Meganu neni vice mista nez v O2, ve druhem souveti ze to je presne naopak a O2 na Megane ztraci?!?!
ano, ano, pardon, špantně jsem to napsal, platí že Megane Sedan/Grandtour je větší než O2 (to víte, hodně práce, píšu a myslím už na něco úplně jiného, sorry)
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 09:29, RE: Megane Grandtour 1.6 benzin
anonym napísal:
No je pravda,ze baworak to zrovna neni,mam ho taky,ale srovnavat megana s felinou,to jsi chlapce trochu mimo...
pravda baworak to neni,ale musim se meganka zastat,mame ho v rodine(manzelka ma gandtour 1.5 dci 63kw koupen jako ojety s rocni zarukou-ta se mimochodem vyplatila,protoze po pul roce provozu vymenili chladic klimy,napln a dalsi drobnosti-nekde to teklo,oprava v autorizaku za 18000,- v zaruce,mimochodem kdyby se to stalo bez zaruky,verim,ze by se to dalo do cajku tak za tisic u nejakeho servisaka s mozkem,ale holt autorizak nespravuje,autorizak meni)inak absolutne nic,najeto 23000 km od koupi,stav pri koupi 77000.doufam,ze bude slapat dal jako hodinky.co se tyce podvozku je to v pohode,zavodnicka to neni,ale neni problem jet velice svizne pokud neni auto plne,to uz jde trochu do kolen,rad se v nem svezu na kratsi trasy,na tech delsich uz neni tak pohodlne,to radsi jedu svym petkovym bawem v kombiku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 09:32, RE: A proč jetý auto?
David Hrdlička napísal:
Moje zkušenosti s megánkem najdete v sekci "zkušenosti uživatele", myslím, že to je někdy ze druhé poloviny loňského roku. Je jasné, že v článku, ke kterému se váže tahle diskuze, nemůžu vlastní zkušenosti vydávat za objektivní hodnocení. V mém případě se jedná o tyto závady - 2x zatuhlý mechanismus stěračů - rozebráno, rozhýbáno, rozbitá stahovačka okna spolujezdce - právě se v servisu mění, tekoucí vodní pumpa - měněno v záruce, pravý přední blinkr - kontakty jsou uloženy v plastu, prárkrát to...
Tak jsem si precetl tu vasi starsi recenzi a musim rict, ze je napsana vyborne.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:28, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Kámo rencka nekupuj, ty auta už to mají ve znaku - auta na p...
Cože to maj ve znaku? Aha, diamant...ale že by začínal na p?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 10:31, RE: Kritika na motory dci
anonym napísal:
tech 3.6 pri 90 bych jeste veril, ale 4.6 pri 130 ani nahodou, to by se pri 180 melo vejit do 7. spotreba roste kvadraticky s rychlosti, takze by teoreticky pri 130 mela byt dvojnasobna, tj 7.2 l, pri uvazeni spotreby naprazdno 1l / hodinu - zjednodusene 6.2 - to povazuju jeste za realny cislo pri 130
pokud jde o podvozek, mam hatchbak a ze by mel mekky perovani, to ani nahodou, ma prijemny stred, ale poskakovani na hrbolech je dost neprijemny, hlavne pri brzdeni, kdy to i diky abs prestava brzd...
spotreba roste kvadraticky za hodinu, jenomze ve dvojnasobne rychlosti za tu hodinu ujedete dvojnasobek kilometru, takze spotreba na 1OO kilometru neroste zas az tak. konkretni priklad, pocitano podle tankovani, Praha-Mnichov, Volvo S70. 2,5 benzin, tam tachometrovych 160-180 spotreba 11,2 l, spatky, tachometrovych 100 (uz nebyl duvod pospychat) - 8.2l
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 14:02, RE: Kritika na motory dci
mikes napísal:
Ze je diesel Renaultu kultivovanejsi a tissi nez v O2 je jasne, pokud ale za jizdy slysis nejaky traktor, nech si vysetrit usi nebo rovnou hlavu, jedno z toho nebude v poradku.
S tou spotrebou, to je taky pripad pro doktora, pri 130kmh 4,5 litru :o))) V testu na jinem serveru psali o nejakych 7 litrech pri 130kmh, pri 150kmh o 8. Pri jizde do 100kmh spotreba do 6litru. Rozdil byl asi v tom, ze oni tu spotrebu merili a nesnili o ni, na rozdil od tebe.
To ze mas pocit, ze ujizdis TDi mozna vyplyva...
No spotřebu u svého meganu můžu naštěstí snadno a s odchylkou do 0,2 l měřit na palubním počítači (ověřeno dlouhodobě (180 tis. km) porovnáním záznamů s CCS karty s najetými km). K tvé poslední větě o nepotřebnosti výkonu resp. točivého momentu u předkolky v zatáčce bych jen dodal něco o zřejmé malé informovanosti
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 14:18, RE: Grandtour
anonym napísal:
na brzdy v MG2 jsem si hodně dlouho zvykal....
V každém jiném voze jsou s daleko mírnějším nástupem. Osobně mě vyhovuje více brzda s mírným nástupem, s proměnlivým účinkem.
Fakterm je, že kdo to nezná, tak při prvním brzdění "dává sklo". Brzdy jsou opravdu ostré a s velkou výdrží. Zvládají Megana agresivně krotit i v rychlostech k 200 km/h (tachometrových) cca 3600 ot/min na 6 kvalt.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 15:46, RE: bez předmětu
Pepe napísal:
Cože to maj ve znaku? Aha, diamant...ale že by začínal na p?
Pepa se ozval,jdi si napucovat fabii idiote a neotravuj.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 15:48, RE: bez předmětu
Pepe napísal:
Cože to maj ve znaku? Aha, diamant...ale že by začínal na p?
Typický český řepák,buran,křupan Pepe má jasno.Kup si stodvacítečku a večer to u piva proberem.Já přijdu,jen si očistím holínky od hnoje.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 17:42, Megane II
Toto vozidlo vlastním už celé 3 roky. Bylo kupováno jako nové. Do teď jsem s autem neměl jedinný problém. Kromě 2 prohlídek vždy po ujetí 30 000 km. Do auta liju jen naftu-Shell. Auto šlape jako hodinky. Co se týče intervalu 30 000 km, tak je to reálné. Pokud tam skutečně nalijete správný olej, který tam má být, tak se vůbec nemusíte ničeho obávat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 21:33, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Typický český řepák,buran,křupan Pepe má jasno.Kup si stodvacítečku a večer to u piva proberem.Já přijdu,jen si očistím holínky od hnoje.
Inu vy onánci onanovití. Raději si utřete mléko z brady.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 23.07.2008 21:47, Dan
Jen poznámka: "piezoelektrické vstřikovače od nového dodavatele – firmy Siemens" SIEMENS VDO (Automotive divize firmy Siemens AG) byl prodán firmě Continental.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 24.07.2008 16:23, RE: Kritika na motory dci
anonym napísal:
spotreba roste kvadraticky za hodinu, jenomze ve dvojnasobne rychlosti za tu hodinu ujedete dvojnasobek kilometru, takze spotreba na 1OO kilometru neroste zas az tak. konkretni priklad, pocitano podle tankovani, Praha-Mnichov, Volvo S70. 2,5 benzin, tam tachometrovych 160-180 spotreba 11,2 l, spatky, tachometrovych 100 (uz nebyl duvod pospychat) - 8.2l
aerodynamicky odpor roste kvadraticky s rychlosti, takze pozadovany vykon roste s treti mocninou rychlosti a tim i hodinova spotreba - s treti mocninou v zavislosti na rychlosti.
priklad - jestlize potrebujes pri 100km/h 10kW, tak pri 200 potrebujes 80kW. jestlize v prvnim pripade 100km ujedes za hodiny pri spotrebe 5 lit/100km a 5 lit/hodinu, v druhem pripade 100km ujedes za pul hodiny pri spotrebe 20 lit/100km a 40 lit/hodinu
volvo s70 rozhodne neznamena za to mas v hlave vporadku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 25.07.2008 10:22, RE: soupeř do ringu
Fénix56 napísal:
...jen tak mimochodem, co Méganu II hodit do ringu soupeře? Focus II ? Za 360 papírů už bude hezký kousek V optimálním případě, pokud by se Vám chtělo. Tak teď je Euro za hubičku, v SRNčí bude za tu cenu určitě krááásný, zcela zánovní kousek. Megan má velmi příjemnou přístrojovku a zepředu je hezký, celkově však žádný zázrak a v praxi to 1.5cdi není moc ono. Byť na papíře ten motor vypadá lákavě. PS: Clio i Fabia už je moc "Kindr"
S vaším hodnocením 1,5 dci nemohu souhlasit, mám tento motor v grandtouru (78 kw, 6. st. převodovka) a jsem spokojen. Za tři roky 80 000 km bez poruchy, bez dolévání oleje, jediné co auto "papá" je nafta a kapalina do střikovačů. Jen servis je dražší - interval po 20 tis. km - okolo 9000,- ale s výměnou všech filtrů a vždy nechám čistit klimu. Průměrná spotřeba se drží na 5,5 litru při rychlejším tempu - ono 6.stupeň se řadí od 100 km/h - proto rychlejší tempo.
reagovať
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.