0
späť
 

diskuze k tématu: Koupit Lagunu nebo Vectru pro čtyřčlennou rodinu?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla, německá vozidla, americká vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 14:06,
Vlastnil som Lagunu 1,6 16V mal som ju dva roky a bol som maximálne spokojný a to som sˇnou obehol pol Europy.Okrem oleja a platničiek som na nej nič nemenil.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 14:27, Mondeo - zavěšení zadních kol
CHYBA - Mondeo Mk 2 (96-00) (už i Mk 1) ve verzi sedan i kombi má vzadu nezávislé víceprvkové zavěšení Quadralink s pasivním řízením kol, pokud by mělo zmiňovaná vlečená ramena tak nedosahuje skvělých jízdních vlastností pro které je tolik vyzdvihováno. Kombi je pro změnu vybaveno zavěšením kol s krátkými a dlouhými rameny SLA, které je montováno po stranách podlahy a proto má také takto extrémně široký zavazadlový prostor s rovnou podlahou.
Nechápu, jak autor mohl takovou nepřesnost vůbec vypustit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 14:35, chyba autora
autor nepíše recenze špatně,ale v případě alternativ se nevěnuje japonské produkci.Často (nebo vždy?) jako alternativu hledá jen evropská auta,přitom každý bez vyjímky hledá spolehlivá auta a právě japonci jí vynikají,kvalita naprosto srovnatelná ne-li lepší (Honda,Nissan,Mitsubishi). Chyba!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 15:24,
Taky mě štve jak pokaždý zapomínají na ,,Japonečky" a ,,Japončíky"
To je pořád dokola Renault, Opel, Ford.... Renault, Opel, Ford.... - hlavně ať někdo nezačíná s řečma o jejich oblíbenosti a proto je zmiňují !
Najdou se i daleko lepší auta v Japoncké produkci, o kterých se dá uvažovat jako o alternativě k ,,Evropanům", třeba právě k těm v dotazu.
Co třeba Mazda 626 1.8i
Honda Accord 1.8i
Toyota Avensis 1.8 VVTI
Když už chcete tu evropu tak co třeba:
Citroën Xantia 1.8 (už někdo zmiňoval, tohle auto je sice nenápadný, ale trochu nedoceněný)
Volvo V40 1.8i (dobrá, není zrovna nejprostornější, má celkem malej kufr, ale pro 4lidi? děti snad nemají 200kilo každý? je to ještě poctivej ,,buldozer" ze severu, nenáročný auto)
Osobně bych ale bral M 626.


reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 15:42, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Taky mě štve jak pokaždý zapomínají na ,,Japonečky" a ,,Japončíky"
To je pořád dokola Renault, Opel, Ford.... Renault, Opel, Ford.... - hlavně ať někdo nezačíná s řečma o jejich oblíbenosti a proto je zmiňují !
Najdou se i daleko lepší auta v Japoncké produkci, o kterých se dá uvažovat jako o alternativě k ,,Evropanům", třeba právě k těm v dotazu.
Co třeba Mazda 626 1.8i
Honda Accord 1.8i
Toyota Avensis 1.8 VVTI
Když už chcete tu evropu tak co třeba:
Citroën Xantia 1.8 (už někdo zmiňoval, t...
Jo, kdyby si autoři dali víc práce, tak najdou i další alternativy k nejrůznějším vozidlům. Někdy nepochopim, proč se zuby nehty drží třeba jen vozidel ze stejný třídy, i přes to že se dá kolikrát najít vozidlo, který ti nabídne víc ,,muziky" za ty prachy a na ty požadavky, i když třeba spadá do nižší třídy a naopak.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 15:58,
určitě vectra hlavne benzinovy model mam astru 2litra najeto skoro 200000 km jediny problem byl po 140000km vymena hlavy jinak bez problemu
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 16:06, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Taky mě štve jak pokaždý zapomínají na ,,Japonečky" a ,,Japončíky"
To je pořád dokola Renault, Opel, Ford.... Renault, Opel, Ford.... - hlavně ať někdo nezačíná s řečma o jejich oblíbenosti a proto je zmiňují !
Najdou se i daleko lepší auta v Japoncké produkci, o kterých se dá uvažovat jako o alternativě k ,,Evropanům", třeba právě k těm v dotazu.
Co třeba Mazda 626 1.8i
Honda Accord 1.8i
Toyota Avensis 1.8 VVTI
Když už chcete tu evropu tak co třeba:
Citroën Xantia 1.8 (už někdo zmiňoval, t...
OK, tak si budem radit sami ne?
Ze zkušenosti:
Mazda 626 je dobrý, spolehlivý auto, pro 4 lidi boooohatě místa, bezproblémový benzíny, větší výdrž podvozku než konkurence i celkově technických částí, přijatelný ceny dílů když člověk nekoupí první co mu přijde pod nos - to samý platí následně pro Volvo. Rozhodně lepší volba než Renault Laguna.

Volvo V40 není sice moc prostorný, ten kufr je fakt menší, ale lednici v tom nevozíme každej den že? Kvalitní je až facelift po roce 2000 (ty s čirou optikou), benzin 1.8 je fajn bez problémů, musí to ale bejt ten od Volva, tušim že 90kW, rozhodně ne 1,8 GDI 92kW od ,,Miciny" (použitý v Carismě) ! Bezproblémová elektronika, dobrá antikoro (je to seveřan), robustní, ale tím pádem taky trochu težší, žádnej sprinter, dobrá bezpečnost, když už v tom máme vozit rodinu že? Díly se daj sehnat v poho, jen ne origo! Hodina práce ve Volvu tušim kolem 800 Kč/h - snad nekecam.

Rozhodovat se ale mezi těmi v dotazu, tak radši Vectru 1,8 (1,6tka je houby).
Mondeo - nevim, neznam, nelíbí se mi Mě přijde trochu odporný, nevim čim to je, stačilo mi v něm chvíli ject a brrrrr :) tim ale nechci urážet. Prostě když ho vidim, nevim jak to popsat :) máte někdo taky takový pocity u některých aut?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 16:14, RE: bez předmětu
anonym napísal:
určitě vectra hlavne benzinovy model mam astru 2litra najeto skoro 200000 km jediny problem byl po 140000km vymena hlavy jinak bez problemu
Vectra neni špatná, povedenej vzhled i po letech. Je to průměrný auto, nenadchne ale ani nezklame. Ani se nedá nějak popsat, je to takový auto, na který se nedá udělat určitej názor, ono celkem dobře slouží, i když se něco posere, taky koroduje, tu skřípne, tu vrzne..... prostě starej dobrej Opel no
Čim mladší Vectra tim líp, to vždycky platilo a pořád ještě platí. Jak u první generace tak u tý poslední! Opel jak ho známe.

reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 17:33, RE: Corrida
anonym napísal:
nnno tedy Vy ale musite byt jezdec!!!Vite komu hori Turbolader???Nebudu urazet,ale ve vyvoji Turba jsem vzdy byl na strane tech,kteri rikali,ze to je to prave,co nikdy nedat do rukou hlupaku,kteri nedodrzi doporuceni vyrobce.Chudak auto!!Jsem ve vyvoji automobilu jiz 40 let.Testuji,navrhuji a jezdim.PracujiADAC,GM,AM,Jaguar(kdysi),Volvo,Mercedes,
Peugeot-Citroen aj.Jsem soudnim znalcem v oboru automobilni techniky,spotreby i cen.Tak priste,po startu nechte TD 10-15 sec.rozebehnout,NETUROVAT!!!!!...
Mohu jen souhlasit, určitě Forda, jezdil jsem v e Vektře, i v Laguně ale Ford je mnohem lepší, na toho nedám dopustit.Mohu jen vřele doporučit.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 17:45, RE: bez předmětu
anonym napísal:
OK, tak si budem radit sami ne?
Ze zkušenosti:
Mazda 626 je dobrý, spolehlivý auto, pro 4 lidi boooohatě místa, bezproblémový benzíny, větší výdrž podvozku než konkurence i celkově technických částí, přijatelný ceny dílů když člověk nekoupí první co mu přijde pod nos - to samý platí následně pro Volvo. Rozhodně lepší volba než Renault Laguna.

Volvo V40 není sice moc prostorný, ten kufr je fakt menší, ale lednici v tom nevozíme každej den že? Kvalitní je až facelift po roce 2000 (ty s čirou...
Mám takové pocity, hlavně u japončíků.Mondeo se mi líbí hodně, narozdíl od japonce.Kolega měl "Micáka" a poroce a půl mu odešel, tak jaké držáky?V servisech si s ním nevěděli rady, tak hupki do světa....nakupní cena 1500 000kč, prodejní cena 250000kč.Opravdu dobrá rada ke koupí.Občas děláme do Toyot ...ty jsou celkem O.K. nepočítám - li cenu náhradních dílů a termíny oprav. Toyoty jsou dělány zoůsobem aby vydržely záruku a pak si můžete koupit novou...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 18:49, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Taky mě štve jak pokaždý zapomínají na ,,Japonečky" a ,,Japončíky"
To je pořád dokola Renault, Opel, Ford.... Renault, Opel, Ford.... - hlavně ať někdo nezačíná s řečma o jejich oblíbenosti a proto je zmiňují !
Najdou se i daleko lepší auta v Japoncké produkci, o kterých se dá uvažovat jako o alternativě k ,,Evropanům", třeba právě k těm v dotazu.
Co třeba Mazda 626 1.8i
Honda Accord 1.8i
Toyota Avensis 1.8 VVTI
Když už chcete tu evropu tak co třeba:
Citroën Xantia 1.8 (už někdo zmiňoval, t...
Honda Accord má možná parametry a vlastnosti OK, ale vnitřní prostor je hodně stísněnej. Mám 193 cm, sedl jsem si za volant a měl jsem dojem, že sedím v dětské sedačce. Dozadu jsem sice nastoupil, ale ven mi musel pomoct bazarník. Tazatel má 200 cm, doporučuji obejít obloukem.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 22:07, RE: Mondeo - zavěšení zadních kol
anonym napísal:
CHYBA - Mondeo Mk 2 (96-00) (už i Mk 1) ve verzi sedan i kombi má vzadu nezávislé víceprvkové zavěšení Quadralink s pasivním řízením kol, pokud by mělo zmiňovaná vlečená ramena tak nedosahuje skvělých jízdních vlastností pro které je tolik vyzdvihováno. Kombi je pro změnu vybaveno zavěšením kol s krátkými a dlouhými rameny SLA, které je montováno po stranách podlahy a proto má také takto extrémně široký zavazadlový prostor s rovnou podlahou.
Nechápu, jak autor mohl takovou nepřesnost vůbec vypustit.
Ano, omlouvám se za chybu. Konstrukce zadní nápravy sedanu je přesně taková, jak popisujete. Příště si své zdroje ověřím
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 22:13, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Jo, kdyby si autoři dali víc práce, tak najdou i další alternativy k nejrůznějším vozidlům. Někdy nepochopim, proč se zuby nehty drží třeba jen vozidel ze stejný třídy, i přes to že se dá kolikrát najít vozidlo, který ti nabídne víc ,,muziky" za ty prachy a na ty požadavky, i když třeba spadá do nižší třídy a naopak.
S tím bohužel souhlasit nemohu. Vždy se snažím respektovat velikost a určení vozu při hledání alternativy. Pokud chce někdo malý vůz, nebývá to proto, že by na ten větší neměl peníze, ale prostě proto, že mu ten malý vůz připadá jako optimální řešení jeho potřeb. Tak proč mu to rozmlouvat?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 30.05.2008 22:18, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Taky mě štve jak pokaždý zapomínají na ,,Japonečky" a ,,Japončíky"
To je pořád dokola Renault, Opel, Ford.... Renault, Opel, Ford.... - hlavně ať někdo nezačíná s řečma o jejich oblíbenosti a proto je zmiňují !
Najdou se i daleko lepší auta v Japoncké produkci, o kterých se dá uvažovat jako o alternativě k ,,Evropanům", třeba právě k těm v dotazu.
Co třeba Mazda 626 1.8i
Honda Accord 1.8i
Toyota Avensis 1.8 VVTI
Když už chcete tu evropu tak co třeba:
Citroën Xantia 1.8 (už někdo zmiňoval, t...
Dovolte mi malou reakci - Volvo V40 podle mého názoru není typickým severským buldozerem. Vyrábělo se v Holandsku ve spolupráci s Mitsubishi. Navíc vznětové motory a některé komponenty zážehových dodával Renault....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 31.05.2008 01:05, RE: bez předmětu
anonym napísal:
určitě vectra hlavne benzinovy model mam astru 2litra najeto skoro 200000 km jediny problem byl po 140000km vymena hlavy jinak bez problemu
Já to samé, vectra bez problémů, akorát svody praskaly i když vzhledem k prasečí jízdě si nestěžuju.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 31.05.2008 10:15, RE: bez předmětu
David Hrdlička napísal:
Dovolte mi malou reakci - Volvo V40 podle mého názoru není typickým severským buldozerem. Vyrábělo se v Holandsku ve spolupráci s Mitsubishi. Navíc vznětové motory a některé komponenty zážehových dodával Renault....
No právě, bohužel. mitsubishi to odneslo na celé čáře. Spojit se s Volvem a Renaultem. Na spolehlibvosti se to bohužel projevilo.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 31.05.2008 12:20, RE: bez předmětu
David Hrdlička napísal:
S tím bohužel souhlasit nemohu. Vždy se snažím respektovat velikost a určení vozu při hledání alternativy. Pokud chce někdo malý vůz, nebývá to proto, že by na ten větší neměl peníze, ale prostě proto, že mu ten malý vůz připadá jako optimální řešení jeho potřeb. Tak proč mu to rozmlouvat?
Nejde ale o nějaký rozmlouvání, jen nabídnout jinou a kolikrát lepší alternativu, i když má třeba ta alternativa trošičku menší kufr a pod. Lidi většinou nevědí, jaký auto vybrat a hledí jen na desing a nebo ,,Jo tohle auto je celkem veliký, tam se náš 13ti letej synek vejde, i nákup se tam vejde" ale nemají přehled o tom, co jim mohou nabídnout také jiné automobiliy. On se totiž ten 13ti letej synek a nákup vejdou taky do jinýho, byť třeba menšího auta, než může být třeba oblíbený Ford Mondeo.
Příklad: známá si přála Opel Zafira. Je jich doma 5 - táta, máma, ona, brácha a ještě jejich sestra, která má ale manžela a děcko 3letý, což je pak 7 lidí. Občas během roku jedou na návštěvu ke vzdálenějším příbůzným a tak chtěla auto, do kterýho se vejdou a nemusí ject dvěma autama, něco vyššího kvůli mámě (nastupování).
Ale: najednou zjistili, že ,,Zafinka" takhle naložená jede tak 2x 3x do roka, že většinou jezí 1 až 3 někdy 4lidi na kratší vzálenosti.
Závěr? Dnes nadává že auto žere, je zbytečně veliký atd.........
Když sem jí radil menší auto, že holt 2x za rok pojedou dvouma, tak prej ne. Po necelým roce to vidí jinak.
Lidi mají totiž tendenci při výběru auta trošku, řekněme že ,,přehánět" Dost často pak nedomyslí, ,,k čemu jim to auto bude za rok, dva, tři....."
Proto bych uvítal více alternativ. Dobrá, kdo chce Opel ať si koupí Opel, kdo chce Forda ať si koupí Forda, ale tyhle články čtou taky další lidi, který tyhle auta třeba nechtějí a rádi by se dozvěděli taky o modelech třeba právě z Japonské produkce - a neprávem opomíjené!

Děkuji, sem ten co psal výše ,,Taky mě štve jak zapomínají na .........."
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 31.05.2008 12:48, RE: bez předmětu
David Hrdlička napísal:
Dovolte mi malou reakci - Volvo V40 podle mého názoru není typickým severským buldozerem. Vyrábělo se v Holandsku ve spolupráci s Mitsubishi. Navíc vznětové motory a některé komponenty zážehových dodával Renault....
Jo díky za připomínky, ale tohle taky vim, že se V40 vyrábělo v Nizozemsku, že mělo společnou podvozkovou platformu s Carismou, že používalo NĚKTERÝ diesely od renaultu. Ale, taky sem zdůraznil že brát JEN MODEL PO FECELIFTU! JEN S MOTOREM OD VOLVA! ANI OMYLEM NEBRAT MOTOR 1,8 GDI OD MITSHUBISHI! - protože se u nás oficiálně s timhle motorem neprodávalo!!! a tak se sem dostávali třeba dovozama ze zahraničí, je to totiž přímej vstřik, ale po letech provozu už je úplně na hovno (potřebuje totiž papat kvalitní palivo a od toho se pak odvíjejí prpblémy - usazování bordelu kvůli blbýmu spalování, motor pak na hovno táhne atd...) A tazatel zmiňoval že chce benzin, takže mě Ranaulťácký diesely nezajímaly - jo a navíc všecky nebyly špatný!! Čim to asi bude, že ve Volvu fungovali povětšinou bez problémů, ale v Rencku to byli sráče. Renault prostě auta neumí.
Uznávam ale, že V40 před faceliftem stáli za prd, ale vše bylo napraveno po roce 2000 a vůz kolem tohohle roku si tazatel vybírá..... tak mu jen rozšiřuju obzor.
S benzinem od Volva není moc co řešit a máš ještě slušnýho seveřana (ano, i za cenu toho, že se nevyráběl ,,doma", už si konečně zvykejte, že se auta vyrábí všude po světě), prostě ten severskej původ tam je - nerezne, nesere se elektrika, pevná karoserie, bezpečnost, ....mam pokračovat? Ach ano, ten malej kufr a vnitřní prostor. Kurňa, mam 185 cm a složim se tam, i do menších aut (např. do tolik milované :) Fabie, nebo nové Mazdy 2. Dvě podviživený :) děcka už se dozadu taky vlezou).

A houby že to spojení odsralo Mitshubishi! To bejvali vždycky dobrý auta, jenže oni asi nějak zapoměli, jak se ty pořádný auta dělají a je to veliká škoda. Automobilky, který patřili ke špičce kvality, dneska musí používat už i ty motory (např. TDI od VW v případě Mitsubishi) od jinejch výrobců. Teď sou někde nevim kde, neumí ani ten desing a ten totiž taky prodává. To už ale u Mazdy, nebo u Toyoty před časem pochopili a přesto si kvalitu drží pořád na vysoký úrovni. Mitsubishi nebo Nissan na to nějak zapoměli - je tam ten Renault no.
Vážim si Mazdy, Subaru, Toyoty, Hondy - sou schopný vyvinout vlastní techniku, vlastní motory (i moc slušný diesely, který Jaopnčíci nikdy moc neuměli) a i přes to, že patří třeba někomu jinýmu: např. Mazda Fordu, ale ta kvalita tam pořád zůstala. Dobrá, najde se pár much, ale oželim trošku ,,tvrdší" plasty v interiéru a nevim co ještě, ale když to prostě valíš třeba s M Šestkou do zatáčky, tak se na nějakej kousek plastu vyseru. To auto je prostě.......... skvělý, když ho řídíte. A pořád je tam ta Japonská technika. Ano, mám taky v hlavě ty jejich společné projekty s Fordem - např M121. Všechno ale bylo napraveno a M je zpátky ve svejch kolejích (no, taky díky tomu že Ford jí dává volnou ruku, což nelze říct o VW v případě Škody)

Pamatuju na starýho dobrýho Galanta, ošklivej kepl z roku 87, ale víc auto, než dnešní ,,vymazlený" nacucaný elektronikou. Už tehdy to ale mělo v el. všecky okna, zrcátka, tempomat, a další serepetičky, který dneska lidi tak milujou. Dneska by Micina zanikla (myslim alespoň v naší mysli), nebejt ,,nadupanýho" Lanceru.
Japonci nikdy nebyli extra krásný auta. Moc lidí je nebralo a těch blbejch názorů a důvodů (třeba tolik zmiňovaný díly) proč nekoupit Japončíka se držej do dneška.
Jeden známej teď vybírá auto, rozhoduje se mezi Opel Vectra C, Peugeot 406 nebo 407, a ještě jednim, ale nepamatuju si kterym, sorry A furt neví a není si jistej a já mu řek: ,,Ty vole, a co takhle rozšířit výběr o další. Co třeba Toyotu Avensis? To je dobrý auto." On řekl, že ani náhodou. Ptal sem se a proč ne? On na to: ,,Protože je to japonec." Co by ste mu na to řekli? Jinej a lepší důvod proč nevzít Avensise vážně neměl - nikdy v něm neseděl, nikdy ho neřídil, ani nevěděl jak vypadá.......... Takže asi takhle.
Proto bych tady rád uvítal víc alternativ v recenzích a myslim si, že nebudu sám. O autech se dá napsat hromada věcí, tak proč sou ty recenze tolik ochuzený?

Tak a teď máte lidi trochu co číst
Sem ten co psal: ,,Taky mě štve jak pokaždý zapomínají........"
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 31.05.2008 12:51, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Jo díky za připomínky, ale tohle taky vim, že se V40 vyrábělo v Nizozemsku, že mělo společnou podvozkovou platformu s Carismou, že používalo NĚKTERÝ diesely od renaultu. Ale, taky sem zdůraznil že brát JEN MODEL PO FECELIFTU! JEN S MOTOREM OD VOLVA! ANI OMYLEM NEBRAT MOTOR 1,8 GDI OD MITSHUBISHI! - protože se u nás oficiálně s timhle motorem neprodávalo!!! a tak se sem dostávali třeba dovozama ze zahraničí, je to totiž přímej vstřik, ale po letech provozu už je úplně na hovno (potřebuje totiž ...
Jo a omlouvám se za chyby, teď, když si to po sobě čtu, tak bych si nafackoval. Psal sem to v zápalu boje no
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 31.05.2008 13:14, RE: bez předmětu
anonym napísal:
Mám takové pocity, hlavně u japončíků.Mondeo se mi líbí hodně, narozdíl od japonce.Kolega měl "Micáka" a poroce a půl mu odešel, tak jaké držáky?V servisech si s ním nevěděli rady, tak hupki do světa....nakupní cena 1500 000kč, prodejní cena 250000kč.Opravdu dobrá rada ke koupí.Občas děláme do Toyot ...ty jsou celkem O.K. nepočítám - li cenu náhradních dílů a termíny oprav. Toyoty jsou dělány zoůsobem aby vydržely záruku a pak si můžete koupit novou...
Ale kulový, záruku vydrží sotva tak Rencek - nechci urážet, ale ti, kterým slouží bez problémů, měli pouze štěstí na dobrej kus, podobně i majitelé spolehlivých Alf a pod. Jestliže se někomu sype Japonečka, tak měl akorát smůlu na špatnej kus, většina z nich totiž slouží bez problémů a že sou díly na Japonce drahý? kde je kupujete?
Zajímalo by mě tedy, proč sou bazary plný dvou, nebo tří letejch Rencků? Odpověd si udělejte sami. A není to tim, že se jich víc prodává a pod. dyť v bazarech stojej skoro nový auta. Jeden bejvalej prodejce Renault mi řekl, že jako nový mají dobrý prodeje, ale hodně se jich potom vrací zpátky, jdou do bazarů.
reagovať
  1 ... 3 4 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.