0
späť
 

diskuze k tématu: Je vhodnější Focus nebo Laguna jako rodinné auto?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.05.2008 18:46, rada
Moje zkusenost s Renaulty je spatna, i.e.vysoka poruchovost etc. Ford nikdy nebyl nic moc a pravdepodobne nikdy nebude. Mela byste si uvedomit ze ojetina za 150000 kc bude uz vykazovat hodne defektu. Mozna byste mela zkusit se vydat s nejakym znalym mechanikem do Svycar za koupi mirne ojete Toyoty. Tak 3 lete. Ja osobne jsem vlastnila Toyotu Camry 14 let, bez chybny provoz. Hodne lidi si je nechava na dojeti, protoze opravdu jsou malo poruchove. Moje Camry/benzin/ byla 2.2 litry s automatikou, klimatizaci a brala prumerne 7-8 litru na 100 km. Pohodlna jizda, velky kufr a bezpecne auto.I kdyz ty Toyoty co se nedelaji v Japonsku nejsou uz tak dobre, porad jsou lepsi nez Renaulty nebo Fordy. Pro ty prostopasnejsi a movitejsi klienty mozna pripada v uvahu si nechat dovezt Toyotu z Ameriky, ma to vyhodu mnohem vetsiho vyberu a momentalne nizkeho dolaru, nevyhoda je v nakladech na DPH, cle, a naklady na Evropskou homologaci. Mohu doporucit firmu Denker v Brne. Kupovala jsem pres ne a opravdu jsou velmi dobri a solidni firma. Osobne si myslim, ze je lepsi mozna si vzit mensi pujcku a koupit lepsi auto, nez kupovat stare sunky a podle slov meho mechanika, problemy nekoho jineho.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.05.2008 19:39, rada
Kupte Lagunu, nebo 406 nebo jinou francouzskou sračku a máte předplaceno na pernamentku do servisu, nebo co takhle Fiata? To bude ještě lepší.....MK III Mondeo, benzín, kombajn a šup pro něj na západ, výběr obrovský a většinou Vás nikdo neoj..be jako u nás- bazarníci, prostor v autě neskutečný, spolehlivost obrovská a boží jízdní vlastnosti, stačí jen trochu ojetinky přebírat, jo náhradní díly pokud budou potřeba jsou levnější než u většiny srovnatelných aut, kolegové co měli Francouze jenom furt řešili problémy, at si říká kdo chce, co chce, tak Mondeo III je hoodně povedený auto / vyjma nafty/ a v kombajnu je bezkonkurenčně největší a v poměru cena/kvalita/užitná hodnota prostě vede.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.05.2008 19:45, rada
Naprostý souhlas s ed.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.05.2008 22:23, rada
Každopádně doporučuji Forda a to bez váhání. Podvozek, jízdní vlastnosti a spolehlivost jsou vynikající, pokud se podaří sehnat nebouraný kus pokud možno nesvařený ze dvou fokusů. Doporučuji se zkusit se projet v pár fokusech a vzít si sebou ochotného automechanika.
Laguna je snad jedno z nejkazovějších aut. Zrovna dneska jsem viděl jednu u mechanika. To bych si raději koupil Feldu za 40000 a vím, že cena dílů mě nezrujnuje jako ta laguna.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 15.05.2008 22:37, rada
Dobrý den, z těchto dvou vozů rozhodně Ford focus, ale pozor na diesely. Kolem 150 tis. km odchází turbodmychadlo a oprava je až 50 tis. kč(vlastní zkušenost). U ojetých vozů starších 3 let a s více než 100 000 km(u ojetého vozu si najetými kilometry nemůžete být jisti) je určitě lepčí volbou benzinový motor. A to nemluvím o o 2 kč dražší naftě. Jestli máte vážně zájem to probrat, napište na Brap@centrum.cz . Výběr auta není jen tak a dost možná si můj příspěvek ani nepřečtete, takže abych se zbytečně nesnažil. Přeji šťastnou ruku
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 00:20, spotřeba
"A o 3,0 šestiválci se v době, kdy benzin atakuje 31 korunovou hranici za litr benzinu a výše nedá ani mluvit. Zajímavých 140kW doporučuji vyzkoušet, svézt se, ale potom vrátit majiteli."
No vidíte a já mám BMW 540i, 210kW a jsem za to rád. Radost z jízdy je důležitější, než spotřeba, která ale není nijak obludná. 12l/100km se dá tolerovat a myslím že 3.0 v Renaultu bude brát tak 10l.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 08:05, RE: spotřeba
anonym napísal:
"A o 3,0 šestiválci se v době, kdy benzin atakuje 31 korunovou hranici za litr benzinu a výše nedá ani mluvit. Zajímavých 140kW doporučuji vyzkoušet, svézt se, ale potom vrátit majiteli."
No vidíte a já mám BMW 540i, 210kW a jsem za to rád. Radost z jízdy je důležitější, než spotřeba, která ale není nijak obludná. 12l/100km se dá tolerovat a myslím že 3.0 v Renaultu bude brát tak 10l.
Přesně tak, až se svezete s 3.0 140kW (bacha-dělala se i slabší verze), nebudete ho chtít vrátit a oproti dvoulitru se nějaký dva litry ve spotřebě dají v pohodě překousnout!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 08:22, RE: spotřeba
anonym napísal:
"A o 3,0 šestiválci se v době, kdy benzin atakuje 31 korunovou hranici za litr benzinu a výše nedá ani mluvit. Zajímavých 140kW doporučuji vyzkoušet, svézt se, ale potom vrátit majiteli."
No vidíte a já mám BMW 540i, 210kW a jsem za to rád. Radost z jízdy je důležitější, než spotřeba, která ale není nijak obludná. 12l/100km se dá tolerovat a myslím že 3.0 v Renaultu bude brát tak 10l.
Přiznám se, že jsem takovým autem ještě nejel, a věřím, že je to zážitek. Ovšem, více než spotřeba by mi vadila výše povinného ručení
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 08:24, detail
Jen v dobrém míněná poznámka utorovi.
Ford Focus není typickým představitelem střední třídy.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 08:27, Diesel
Připomínka o návratnosti dieselu v poměru k ročnímu náběhu km se zde nedá použít. Tohle přece platí pouze u nových aut kdy je diesel dražší než benzíňák. Ojeté můžou stát oba 150 000,-. To spíš jsou akorát dražší na dieselu opravy na motoru.
FoFo TDDi - je 66 kW pouze silnější obdoba 55kW a jsou tudíž oba stejně nespolehlivé v poměru k TDCi??
design/sedign - takový překlep se tu ještě nepovedl
Máte lidi dobré zkušenosti s TDCi 74/85 kW ???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 08:34, FIAT
...a co takhle Marea Combi...za 150tis bude jek z fabriky...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 08:39, Renault 2.0
Nevím proč pan redaktor doporučuje u Laguny 2,0 8V motor, když tazatel jasně říká že chce ročník 2001 tedy poslední rok kdy se Laguna I vyráběla. Občas se sice tento motor u facelift verze objevuje ale co jsem videl tak jen ve spojení s automatem. Navíc další hloupé zjednodušení v článku co se týká motoru 2,0 16V. Je to tisíckrát omílané klišé. Do laguny se mezi lety 1999 a 2000 začal místo toho Volva N7Q montovat čistokrevný Renault 2,0 16V F4R konstrukčně v podstatě stejný s 1,8 16V F4P. Velmi málo se ještě vyskytuje nepříliš podařený 2,0IDE F5R s přímým vstřikem.
Ach jo kde je pan Vaculík ten aslepoň Renaultům trochu rozuměl...
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 08:43, laguna s 1.9 dCi a i něco navíc
Tazateli bych doporučil www.renaultclub.cz sekci Laguna I a najít si tam topic o 1.9 dCi vs. 1.9 dTi. Nebudu se tu sáhodlouze rozepisovat, nechť si pán udělá obrázek sám.
Ještě vzhledem k předešlému příspěvku: střední třída je vždy o něčem jiném něž nižší střední třída. To člověk pozná jen co usedne do auta. Focus I je jízdně skvělý, ale jinak oproti Laguně I stísněnější, nemá pozinkované plechy. Laguna I Grandtour se často vyskytuje s výklopným sklem pátých dvěří, což je pro rodinné auto pěkný dplněk, že? Kolik aut tohle tehdá mělo? Laguna I po faceliftu není zdaleka tak poruchová (ani elektronika) jak píše autor. Naopak, neberu-li v potaz Lagunu III, o které ani nemůžeme mít kloudné informace, tak se jedná o nejspolehlivější Laguny na silnicích. Opakuji Laguna I po faceliftu (tuším 07/1998-2000). Mondeo je taky krásné a velké, ale rezne. Atd, atd.
Pro autora: není to vysloveně škaredý článek, ale když už se laik ptá odborníka, tak zkuste prosím více do hloubky. Laik to neví, Vy by jste měl. Přeji hezký den.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 08:43, RE: spotřeba
anonym napísal:
Přiznám se, že jsem takovým autem ještě nejel, a věřím, že je to zážitek. Ovšem, více než spotřeba by mi vadila výše povinného ručení
Myslíš, že rozdíl 3-4 tis. za rok je tolik?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 08:48, RE: Renault 2.0
anonym napísal:
Nevím proč pan redaktor doporučuje u Laguny 2,0 8V motor, když tazatel jasně říká že chce ročník 2001 tedy poslední rok kdy se Laguna I vyráběla. Občas se sice tento motor u facelift verze objevuje ale co jsem videl tak jen ve spojení s automatem. Navíc další hloupé zjednodušení v článku co se týká motoru 2,0 16V. Je to tisíckrát omílané klišé. Do laguny se mezi lety 1999 a 2000 začal místo toho Volva N7Q montovat čistokrevný Renault 2,0 16V F4R konstrukčně v podstatě stejný s 1,8 16V F4P. Vel...
Nemohl jsem si vzpomenou na přesná označení těch 2.0 16V ale 1000x souhlasím! Pane autore Laguny neměly dva dvoulitry, ale tři.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 08:51, RE: spotřeba
anonym napísal:
Myslíš, že rozdíl 3-4 tis. za rok je tolik?
No za 1.6 platím cca 6000, 3.0 dáš asi 12 000. To je rozdíl, ale za ten výkon to stojí. Subjektivně samozřejmě.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 08:56, RE: Renault 2.0
anonym napísal:
Nemohl jsem si vzpomenou na přesná označení těch 2.0 16V ale 1000x souhlasím! Pane autore Laguny neměly dva dvoulitry, ale tři.
No jo no kvalita článků se mi zdá že tady jde postupně dolů... Někdo jednou napíše nějaký blud a pak to všichni dokola opakují. To samé s tou spolehlivostí Laguny. Myslim že zrovna Laguna I ke konci výroby byla v pohodě. Možná že dokonce jeden s nejméně problémových Renaultů.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 08:58, RE: laguna s 1.9 dCi a i něco navíc
anonym napísal:
Tazateli bych doporučil www.renaultclub.cz sekci Laguna I a najít si tam topic o 1.9 dCi vs. 1.9 dTi. Nebudu se tu sáhodlouze rozepisovat, nechť si pán udělá obrázek sám.
Ještě vzhledem k předešlému příspěvku: střední třída je vždy o něčem jiném něž nižší střední třída. To člověk pozná jen co usedne do auta. Focus I je jízdně skvělý, ale jinak oproti Laguně I stísněnější, nemá pozinkované plechy. Laguna I Grandtour se často vyskytuje s výklopným sklem pátých dvěří, což je pro rodinné auto pěkný ...
Musím souhlasit! Nejsem sice fanda francouzských aut, ale kolega od vedle z garáže má lagunu z roku 2000 již 3 rokem a musím říct, že až na na jednu cívku mu zatím nic neodešlo. S touto lagunou jsem jel a bylo to velmi pohodlné svezení. navíc výbava, jakou mají laguny se u konkurence málokdy vidí. Jak říkám, nefandím frantíkům, sám mám japonské auto, ale připojuji se k tomu, že je to spíše klišé, než pravda, co se píše o lagunách kolem roku 2000. Jo a na závěr, s focusem je svezení sportovnější a je to celkově preciznější auto, ale poruchové je taky, osobní zkušenosti se služebném focusem(
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 09:00, RE: Renault 2.0
anonym napísal:
No jo no kvalita článků se mi zdá že tady jde postupně dolů... Někdo jednou napíše nějaký blud a pak to všichni dokola opakují. To samé s tou spolehlivostí Laguny. Myslim že zrovna Laguna I ke konci výroby byla v pohodě. Možná že dokonce jeden s nejméně problémových Renaultů.
Já jen doufám, že si tazatel přečte i diskusní fórum. Ta tu často bývají objektivnější, neš samotná recenze. Divím se, že v závěru recenze nebyla zmínka o Octavii I.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 09:17, RE: Renault 2.0
anonym napísal:
Nemohl jsem si vzpomenou na přesná označení těch 2.0 16V ale 1000x souhlasím! Pane autore Laguny neměly dva dvoulitry, ale tři.
Takže moje chyba, dokonce čtyři. Myslej jsem, že 2.0 IDE byla až v Lagunách II.
reagovať
  1 2 3 4 ... 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.