Streda 14.05.2008 15:48,
rada
No tak já bych se také přidal do řeči a dal pár rad a zkušeností. předem říkám, že jsem Renaultista srdcem, to otevřeně přiznávám. Já osobně jsem měl už asi 15 aut, kromě nové fábie, bože odpusť mi, že jsem se asi zbláznil, tak jsem měl vždy jenom renaulty a né jiné francouze. Vždy to byli ojetiny, ale nikdy jsem do těchto vozů nedal nic navíc, než olej, filtry a např. výměna čepů nebo stab. tyček. A že je servis a ND drahé ?. Tak to vážení nesmíte kupovat u Autorizovaného prodejce Renault. Ale to jsem asi odbočil. Zpět k věci. Focuse nebrat, je to na combi docela malé a benzín ani nafta nic moc, zkušenosti lidí okolo. Mondeo od r.v. 2001 již to novější, tak do toho bych v combi asi šel, je to obrovské auto, super kufr a slušná výbava a podvozek, je opravdu naprosto excelentní. V žádném případě nebrat TDDi, spíše TDCI. Benzín nevím. 1.8l je slabí- vlastní zkušenost, 2.0 bude zase papat a 2.5l o tom už ani nemluvím. Já osobně bych šel do Laguny II Combi, která se dá sehnat již od cca 165 000 kč a od r.v. 2003. A kdo tvrdí, že u nich zlobí elektronika, tak možná u lagun vyrobených do r.v. 2002, pak už je to naprosto v pohodě, vím co tvrdím, mám již druhou Lagunu II r.v. 2005 facelift v naftě 88kw a je to naprostá bomba. Mondeo oproti laguně je lepší pouze v podvozku a má větší kufr, naopak laguna svojí výbavou, bezpečností, startování kartou a naftové motory kromě 2.2. dci, který se nepovedl a hodně papá jsou dle mého názoru naprosto perfektní a úsporné a tiché, já jezdím od 4.5 do 6.5 litrů a to to honím. Je pravda, že laguna má opravdu měkký podvozek, ale ty naše silnice, to je děs běs, takže to aspoň tak nedrncá. Jo a ještě o tom , že může někdo namítnout, že odchází pořád turbo, tak k tomu jediné, měnit olej ne po 20 000 km, ale klidně po 10 000 km + filtr a nemůžu přijet k domovu jako prase a hned to vypnout, protože to dostává turbo opravdu pořádný záhul. Já jsem najel na obou lagunách něco přes 115 000 km a obě měli již najeto okolo 130 000 km a vše úplně v pohodě. Jo a výměna olejového filtru + oleje mě vychází na nějakých 500,- kč komplet a komplet rozvody na naftu, říkam komplet za 5500,- kč i s prací. Teď někdo namítne, že jsem zarytý renaultista a dělám reklamu této značce, ale já pouze píši to, co jsem sám vyzkoušel a okolo moji kolegové.
reagovať