0
späť
 

diskuze k tématu: Je vhodnější Focus nebo Laguna jako rodinné auto?

kategórie zaradenia témy: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla, německá vozidla
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 22:44, Opel Vectra 1.8 16V
taky neni špatnej. Ja jsem spokojen.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 16.05.2008 23:44, RE: spotřeba
anonym napísal:
Asi jak kdo, ja se svym soukromym autem najel za posledni 3-4 roky tak 50-60 tis. rocne. Auto nepouzivam k firemnim ucelum, na sluzebni cesty vzdy firemnim.
Tak to si frajer. 60 tisic rocne je 5 tisic mesicne. To je jen na benzinu cca 10 tisic mesicne. Ver mi. To vetsina zamestnancu nenajede. A kampak to prosimte jezdis?
5 tisic mesicne, to je (deleno 30ti) 166 km denne. To kdybys jezdil jen na dalnici tak je to cca hodina a ctvrt v aute denne.
Nerikam ze to nemuze byt pravda, ale takovej typickej clovek opravdu najede spis kolem tech 10 tisic rocne, nekdo i min.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 17.05.2008 01:48, RE: spotřeba
anonym napísal:
Je to necelých 6 tis. Kč a je v tom pojištění čelního skla. Ale taky tříletý bonus bez pojistného plnění, takže...., ale co. Osm za 3.0, a u koho? To by mne vážně zajímalo.
platim za svoje 328 bmw 6200 rocne (flotila allianz) chachaaaaa
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Sobota 17.05.2008 08:57, RE: spotřeba
anonym napísal:
Je to necelých 6 tis. Kč a je v tom pojištění čelního skla. Ale taky tříletý bonus bez pojistného plnění, takže...., ale co. Osm za 3.0, a u koho? To by mne vážně zajímalo.
Nic proti kluci, ale já zaplatil za svůj 3,3 L pouhých 6500 Kč. A to bez bonusů, první rok, poněvadž na svou osobu jsem auto ještě neměl napsané. Je to standardní smlouva u ČPP, ale uzavřená u brokerské společnosti....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 18.05.2008 03:40, RE: Opel Vectra 1.8 16V
anonym napísal:
taky neni špatnej. Ja jsem spokojen.
souhlasím, design pěkný, interiér propracovaný (ne jako dneska - plast, plast, plast), sedadla výborná, motor 1,8 16v živý a úsporný, jízdní vlastnosti celkem dobré (kompromis mezi komfortem a sportovnějším), za tyhle prachy se dá koupit pěkný kousek, máme v rodině, tak vím, o čem mluvím. Pozor ale u starších ročníků na korozi....Jinak Ok
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 18.05.2008 17:06, RE: spotřeba
anonym napísal:
platim za svoje 328 bmw 6200 rocne (flotila allianz) chachaaaaa
platim za svuj 3.0 3700,- chchacha
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 18.05.2008 17:48, RE: N7Q
anonym napísal:
Gratuluji a přeji Vám ať to tak pokračuje, ale to jste asi výjjimka potvrzující pravidlo. S tímto motorem nemám vlastní zkušenost, ale přečetl jsem kde co a zkušenost shodná s Vaší je, řekl bych skoro raritní. Ono taky záleží jak kdo s danou technikou jezdí a pečuje o ní.
Vážený pane,přesně takhle vznikají pověsti o spolehlivosti - či spíše nespolehlivosti uvedeného motoru Volvo,o kterém už by se daly psát legendy.Ono prostě stačí,že jeden přiblblý Vaculík napíše o motorech v Laguně a Safranu kraviny a vůbec si neověří skutečnost.Není divu,že blbý český motorista,který tady těm slintům věří pak opravdu váhá,koupit či nekoupit tak krásný a pohodlný vůz jakým Laguna i dnes je.Zeptejte se kohokoliv,jestli viděl Lagunu či Safrana s tímhle motorem nepojízdného.Spíše narazíte na ,majitele,kteří mají 200 tis,km a neví o závadě.Upřímně řečeno - divím se,že Renault jako takový nezareagoval alespoň žádostí o omluvu u pana Vaculíka,když už takové slinty dal mezi prostý lid.Je vidět,že je nad věcí,na rozdíl ode mě,kterého podobné žvásty opravdu rozčilují,mám Safrana,má 206 tis.km a nikdo na něj nepoložil krom běžného servisu a rozvodů ruku.A ještě něco k tematu - vůbec bych se Lagunynebál,ještě dnes je to úžasné a pohodlné auto,za Forda bych rozhodně neměnil.
reagovať
  1 ... 4 5 6


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.