0
späť
 

diskuze k tématu: Prokazatelné přetočení tachometru

kategórie zaradenia témy: poradna, ostatní
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 05.08.2007 12:16, RE: Tomas
Max napísal:
Díky za podporu. Tahle diskuze začala ve stylu "bazarníci jsou zmrdi" od lidí, kteří tzv.neznají mapu a celý život jenom fňukají, jak je na ně svět zlý. No a teď se dostala do roviny praktických zkušeností a postřehů. Lepší osvětu jsem dosud nečetl. Díky všem. I těm zaslepeným.
Lidi totiž udělají blbost a pak hledají, na kom by se mohli zahojit. Já taky kupuji ojetá auta a někdy i z bazarů. Jestliže udělám blbost při koupi, tak je to jen a jen moje blbost. Když jsem trubka a nerozumím tomu, tak si snad někomu řeknu, ať jde se mnou a poradí mi. Nechápu tady to věčné fňukání, osobně bych ani nepsal, že jsem takovou píčovinu udělal, protože bych se styděl, jakej jsem blb. V první řadě je perfektní prohlídka vozu a hned za druhé kontrola a porovnání dokumentace, takže jsem to trochu nepochopil. T.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 05.08.2007 14:26, RE: Tomas
anonym napísal:
Tak, tak, v dnešní době se vyplatí už i měnit volant, gumičky pedálů, hlavici řadící páky, madla dveří, za trochu míň opotřebené. (U luixusnějších aut i sedáky) Lidi to prostě chtěj a My jim to dáme. A když budou chtít, aby jim ojetá plečka voněla novotou, tak seženem novotu ve spreji a postříkáme jim to, jenom aby měli to, co chtěj, prostě pro lidi všechno))))
Inak nebolo by od veci, keby tu niekto (asi najskôr nejaký bazárista-sorry) podal kompletný návod, ako vynoviť nejakú starú káru. Inak povedané, čo sa tak bežne zvykne robiť s autom krok za krokom, ktoré niekto dovlečie z cudziny (bazárnici určite nevyberajú tie najlepšie=najdrahšie kúsky, ale radšej vezmú niečo čo na pohlad vyzerá obstjne a hlavne, že je to lacnejšie-nie???) a chcete ho zamaskovať, aby vyzeral, že s ním jazdil dôchodca na mlieko a v zime bolo garážované a leštil ho jedine svojou predkožkou, aby si ho náhodou nepoškriabal. Ešte jedna otázka-z tejto diskusie mám dojem, že všetky autá do jedného, čo sa predávajú v ČR/SR v bazároch, alebo ako dovoz sú staré mrdky čo majú za sebou aspoň 300 000km a sú stočené na 120 000, kde sú potom tie dobré ojetiny? Lebo mám dojem, že sú aj také...či nie? Všetci sme chrapúni, čo svoje autá najprv na šupu rozjebú a potom stočia, nasprejujú a predaju???
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Nedela 05.08.2007 17:43, RE: Tomas
anonym napísal:
Inak nebolo by od veci, keby tu niekto (asi najskôr nejaký bazárista-sorry) podal kompletný návod, ako vynoviť nejakú starú káru. Inak povedané, čo sa tak bežne zvykne robiť s autom krok za krokom, ktoré niekto dovlečie z cudziny (bazárnici určite nevyberajú tie najlepšie=najdrahšie kúsky, ale radšej vezmú niečo čo na pohlad vyzerá obstjne a hlavne, že je to lacnejšie-nie???) a chcete ho zamaskovať, aby vyzeral, že s ním jazdil dôchodca na mlieko a v zime bolo garážované a leštil ho jedine svojo...
Nevím jestli jsme všichni chrapůni, (Jak tady psal pan tatar) ale jedno vím jistě. Ty dobrý ojetiny zůstávají většinou v rodině, nebo si je odkupují zaměstnanci, co s nimi jezdili jako se služebními. Jednou jsem jel s kámošem do bazaru prodat jeho auto (Rover 200si v perfektním stavu a krasavec) Když jsme tam to auto přivezli, tak bazarista ihned volal nějaké příbuzné, že pro ni má supr kárku, ať si jde vybrat do banky peníze. Auto se nedostalo ani do prodeje. Jo a v Áčkách, když je tam náhodou něco v dobrým stavu, tak zaměstnanci ihned volají známým a kámošům a ti si pro to auto taky ihned jedou. (znám skutečné případy a je to zcela běžné) Takže nezbývá než spolehnout se sám na sebe a na svoje schopnosti odhalit podvod, nebo nekalost již před koupí, ale v dnešní době je to těžké. Na druhou stranu, pokud vím, že auto je v dobrém stavu, motor jde pěkně, nebere olej,(což se projeví až po několika tkm) auto není extrémně vytřískaný, tak bych se nebál ani toho přetáčení, dneska ty auta vydržej fakt hodně!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 10.08.2007 08:03, RE: mozna i vic nez jenom 8000
anonym napísal:
Ach jo 6,1 řádku o hovně
pokud koupis auto jako treti majitel......ma najeto 80 000 km.....pokud to bazar mezi 1-2 majitelem stocil "jenom o" 8 000 km a bazar mezi 2-3 majitelem "zase jenom o" 8 000 km, tak vase ato nema 84 000 ale 100 000.......a to uz to uz je rozdil.....
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 10.08.2007 08:07, RE: mozna i vic nez jenom 8000
Max napísal:
Ty jsi ale vůl. Kdo myslíš, že by to stáčel po 8000 km a ještě opakovaně?
pokud kazdy, komu to auto projde rukama, tak je to opravdu super! pokud to koupis jako treti majitel a auto ma najeto 16000, tak mas nove auto na nule
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Piatok 10.08.2007 12:45, zajimave
po precteni vsech prispevku musi normalni spatne informovany clovek stoprocentne chytit paranoiu a z bazaru si uz nikdy nic nekoupit:)). Me potkalo to stesti ze mam za bratrance velice dobryho automechanika (ted dela u dopravaku posudky nehod etc., ma za to mnohem vic penez nez kdyby delal nekde v servisu), takze kdyz jsem si kupoval auto z bazaru nemusel jsem mit strach a taky se to potvrdilo. volvo v40 2.0 T jsem kupoval zhruba se 100tkm, ted ma 250 tkm a slape jak hodinky -
a z toho plyne, ze resit pretoceni tachometru zas nema az tak velikej vyznam, kdyz koupite auto s 200tkm pretoceny na 100tkm, se kterym bylo jezdeno slusne a dobrej servis tak u novejsich aut je to malichernej rozdil. a logicky naopak - nekdo muze mit 6 let stary auto s +- 200tkm (pocitam podle sebe, prumerne najezdim 30tikm rocne) ve velmi dobrym stavu, zatimco jinej je oddelal i behem 100tkm.
- jinak ale clovek nemusi byt zadnej znalec, aby kdyz se zdravym selskym rozumem normalne zamyslel nedosel k tomu u kterejch aut kolik hrozi ze bude pretocenej tachometr. jak tady bylo rozebirany kolik by melo mit auto z r. 2000 najeto, tak nemusite byt panbuh aby vam nedoslo, ze u aut ktera spadaji do kategorie sluzebni a pouzivany pro podnikani (skodovky, passaty, a hlavne opely - znam jedinyho opela, kterej neni sluzebni:)), apod.)tech 100tkm bude asi hodne nerealnych, zatimco u nejake alfy romeo to mozne je. samozrejme se opravdu muze stat, ze toho passata prodava nejakej duchodce z grunwaldu, kterej s nim jezdil jen nakupovat a v nedeli za dcerou na obed, ale zase na druhou stranu, kolik duchodcu, kteri auto vyuzivaji jen k temto ucelum, bude sve auto prodavat??
a k tomu bych dodal, ze jak tady nekdo rozvijel teorii nemeckejch bazaru, je zhola blahove si myslet, ze v nemecku se neco jako pretaceni nedeje. Vse je to jenom o tom jakej ten bazarnik je clovek. a nikdo tam nechce mit ty auta na vystavu, ani v nemecku. jsou horsi veci nez pretaceni kilometru. tim se ovsem nezastavam tech nepoctivcu v cechach, jen proste nic neni jen cerne a bile.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 21.08.2007 12:04, zaznamy v jednotce
No nejsou už ve většině aut tyhle záznamy včetně jakýchkoliv zásahů do elektroniky a poruch zaznamenaných elektronikou někde v paměti jednotky procesoru auta nesmazatelně zapisovány? Takže značkový servisák v servisu tohle vytáhne jedna dvě a vidí, co se s tím autem dělo?
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Pondelok 03.09.2007 21:34,
Ty jsi vul jak ANDEL!!!!!!!!!!!!!!!
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 22.11.2007 16:06, 8000 km
Pracoval jsem v autobazaru a věřte že je nesmyl aby někdo obětoval práci či peníze kvůli stočení puhých 8000km, to pro něj nic neřeší. Co se stalo je jasné. Buď se překlikl někdo na STK, nebo tam to auto vůbec nebylo (což je velice bežné) a stav tachometru si někdo vymyslel.
reagovať
1 2 3 4


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.