anonym napísal:
Jezdíte servisovat do Německa? Ne,že bych to nechápal.
To já,dycky když jsem v nějakém servisu a čekám třeba než ten olej vykape,tak se vždy ptám - kolik stojí tohle a tohle a kdy se má dělat tohle a tohle a jaký máte na to a to normovaný čas.... A pak,když mám náladu,jdu se na ty samé díly zeptat na cenu z druhovýroby...
Ty intervaly výměny rozvodů znám u naftáků - 2,0 HDI 160tis km,1,6HDI dokonce ( a možná se to bude zdát někomu přehnaně moc,ale je to tak) 240 tis km. Ta cena by měla být v or...
Příhody z českých servisů se probírají už i v zahraničním tisku (Mercedes doporučuje svým zákazníkům při poruše vozu na českém území raději odtah do Německa či Rakouska). Tu původní C5 jsme měli v Rakousku (a servisní zázemí tam je opravdu "nepatrně" jiné, než zde), ale tohle auto jsem kupovala tady a na prohlídky jezdím k onomu prodejci (díky tomu je další sleva na již tak celkem rozumné hodinové sazby).
O těch dieslových motorech (náhodou) vím, tchýně si teď na důchod koupila C3 1.4 HDi, a tam je to také 240 000 km (což mi příjde velmi rozumné).
V BMW to řešit neusíte? Jako, že "vydrží navěky"?
Ano, prohlídka a výměna oleje je po 30 000 km a s tou cenou bych se musela doma podívat na účet, ale platím vždy tak 6 - 8 000 tisíc
, ale v tom je půjčení nějakého (pidi)vozu (většinou 2 dny) a nechám vždy vyčistit klimatizaci a většinou navoskovat tvrdým voskem, takže kolik stojí samotná "garančka" přesně nevím. Prohlídku nevidím jako cenový problém, servisní náklady i české hodinové sazby jsou u Citroën docela rozumné, snad levnější než u vozů škoda.
Mimochodem, kolik tyto "radosti" stojí u bmw?
Kylie