0
späť
 

diskuze k tématu: Osleplé oči radarů

kategórie zaradenia témy:
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.07.2008 22:15, RE: Vtip?
anonym napísal:
Mám projetou celou Evropu a je zajímavé, že čeští řidiči třeba v Německu, Rakousku, Francii, Švédsku, Norsku... umí jezdit a dodržovat rychlostní limity, ale v Česku jim to nejde a nejde..... Zajímavé. Že by kouzlo Eura, když v Česku zvíře na silnici zaplatí na místě max. 2500,- kč a jinde to je v přepočtu na desítky tisíc korun???? Nikdy jsem neměl s policii ať už státní nebo městskou problémy. Dodržuji co mám a na silnici se chovám jako účastník silničního provozu, ne jako King of The Road s o...
No vidíš, já jezdím jako prase, někdy i 270 a taky jsem neměl s cajtama nikdy problém.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Utorok 01.07.2008 22:40, RE: Výdělek
Kolodмj napísal:
Jestliže někdo začne provozovat radar s úmyslem vytvořit zisk, pak se při umísťování radaru nezabývá bezpečností provozu, ale pavděpodobností výběru peněz. Tedy třeba dva metry za cedulí "začátek obce" nebo dva metry před cedulí "konec obce". Zatím jsem nezaznamenal případ, že by někdo umístil radar u školy nebo nemocnice.

Průser je taky v tom, že třeba 60% výdělku jde do kapsy společnosti, která radar instalovala. Ta má pak zájem na tom, aby uniklo co nejméně provinilců, tedy - je-li tolerance...
Tak to ti nevím, čoveče - radary musej bejt cejchovaný a žádná manipulace typu přeřizování o 3km/h s nima není možná (prakticky ony +/- 3km/h jsou za extrémně nepříznivých podmínek, běžná odchylka je u takového radaru +/- 1km/h). Jinak v názoru na soukromníky se shodnem, v tomhle oboru nemaj co dělat.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Streda 02.07.2008 22:57, RE: Vtip?
anonym napísal:
Ano, prvního půl roku - významné snížení, s tím vystačíme opravdu nadlouho. A trend snižování tady byl už před zavedením 411, tak mi laskavě vysvětlete, proč je nyní trend opačný. Co se změnilo? No přibyl tady nový zákon - čili ano, můj předpoklad je, že za to může 411. Dokažte mi opak, respektive napište, co to způsobilo. Aby bylo jasno - já nemám obecně nic proti bodovému systému, co se mi ale nelíbí, je bodový systém zavedený u nás a obecně jeho prosazování.
A k onomu zavedení bezpečnosti na ...
Máte pravdu, že za to můžou policajti. Povím Vám co přibylo: přibylo vědomí, že jsou opravdu nahovno. Že tady léta planě kecali jak na ně všichni prdí, protože nemají patřičné pravomoce s tím něco dělat atp. Teď,i když je dostali, se jim podařilo přesvědčit snad i toho největšího blba, že si stejně může dělat co chce, protože oni s tím nic udělat neumí ani s novou vyhláškou.
A to, že je jich u nás opravdu hodně, víme všichni kromě nich. V každém okresním městě mají ředitelství plné lemplů, vymlouvajících se na nějaké papírování, vyšetřování nevím čeho atp., ale ve služebně jich sedí 5 upocených pro celý okres a na silnici jsou 2 s Felicií a bez radaru.
Policie prostě nefunguje a novýma služebnama, nápisem na autě a kecama pana ministra to nevyřeší.
Proto bych na ně příliš nespoléhal, já se chci bezpečnějších cest ještě dožít.
A s tou ochranou osobních údajů jděte taky do pr...Chápu, že by mohly x lidem vadit nějaké odposlechy telefonů, že vadí různé registry zákazníků později zneužívané k obtěžování třeba nevyžádanou reklamou atd.atd, ale že pan Klofáč 5x překročil rychlost někde na 50 a někdo vyfotil jeho hubu za volantem mě opravdu netrápí.
reagovať
neprihlásený užívateľ
počet príspevkov-
dátum registrácie-
Štvrtok 03.07.2008 16:23, RE: Výdělek
anonym napísal:
Já mám zájem na tom, aby u nás žádní provinilci nebyli, ne aby unikali.
U mě je provilec ten, co jede kolem školy 60 a ne ten, co jede 3metry za cedulí "začátek obce" 54 km/h. A zatím jsem zaznamenal měření druhého případu a ani jednou měření prvního. A co takhle radar u železničního přejezdu, na kterém už 10 let žádnej vlak nejel. Ale máš tam jet 30 km/h. To je typický případ měření firmy Czechradar.
reagovať
1 2


aktualizovať
túto tému sledujete

prestať sledovať túto tému


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, všetky práva vyhradené.