Kojot027 napísal:
Jak souvisí žhavící svíčka s tím, že auto za jízdy přestane mít výkon a po ubrání plynu jede dál normálně. Žhavící svíčka se používá snad jen při startu dieselového motoru a pak je celý další čas mimo až do dalšího startu nebo se pletu?
Taky to nechápu, žhavící svíčky by měly sloužit jen při studeném startu a co se týká výdrže tak u mých starých TDI vydržely obvykle kolem 200 000 km. Jediné co mě napadá, jestli u tohoto motoru neovlivňují žhavící svíčky činnost filtru DPF, např. zvýšením teploty... Zacpaný DPF totiž způsobuje pokles výkonu a u některých (ale spíš starších modelů) se při tom nerozsvítí přímo kontrolka DPF ale začne svítit/blikat kontrolka žhavení (taková oranžová vlnovka). Osobně bych navštívil dobrého neautorizovaného mechanika, nejlépe specialistu na diesely, protože o pravidelné výměně žhavících svíček po 40 000 km bez udání důvodu ze strany výrobce nebo servisu jsem ještě neslyšel a zavání to v lepším případě nevědomostí současného servisu, v horším vyčůraností.
Zkuste pak napsat, jestli se to nějak podařilo vyřešit, dost mě to zajímá.