Štvrtok 20.08.2009 22:03,
rada
Sintru jsem donedávna jezdil asi tři roky, 3,0V6 automat. Velmi prostorné, byl to rok 98, takže vnitřek na dnešní poměry prehistorický (ale je to otázka vkusu). Jelo to výborně, automat řadil na jedničku všechny režimy za tepla i za studena, žádné kopance (při prodeji to mělo cca 270.000km) a to i proto, že jsem se o to staral a staral se o to na jedničku i předchozí majitel, takže jsem byl ušetřen velkého množství trápení. Vlastně jsem neřešil kromě spotřebky nic, snad jednou tyčky stabilizátoru ve předu, pár stovek a oba výfuky. kdosi tady psal, že to stojí 40.000 Kč. Pán zřejmě spadl z jahody. Kupoval jsem oba fungl nové, od pletýnek až dozadu včetně koncového tlumiče a nedal jsem za to víc, jak 15.000 Kč včetně práce a DPH. A to jsem kupoval pěkně prosím Bosal, žádnou polskou šunku, co bude za půl roku sesypaná. na můj vkus měla poměrně slabé větrání/výkon klimatizace, dlouhodobě jsem s tím jezdil za cca 9,5/100 s klimatizací, jezdilo nás tam 5 včetně psa. Mělo to deset let, takže sem tam puchýřek, občas zlobil zámek na šoupačkách. Jinak snad nic. Zespod sucho, prosto jakýchkoliv pazvuků. nyní jezdím Sharan 2,8 V6 automat. Tento je o dost menší, než sintra, ale o dost hezčí, modernější, pružnější, sportovnější, ale stál mě mnohem víc, než sintra. Má 5st Tiptronic s možností ručního řazení, Sintra má jenom 4st automat, ale čtyřka je dost dlouhá, stačí.
reagovať